Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
71461/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu ei tykännyt kun Timo kommentoi Artun lempipuolueen tyhjiä lupauksia siitä, ettei koulutuksesta leikata. Piti heti alkaa kyselemään missä viipyy vappasataset. Arttu ei myöskään ymmärrä, että korona-aikana on poikkeusolot ja vähän pakko ottaa lainaa, ettei yritykset menisi nurin.

Vierailija
71462/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on julian mies nyt alan uskomaan niihin huhuihin et julia vetää mm bileissä huumeita

https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0287ec3-7a92-4246-8a5c-29464da51…

https://instagram.com/_reveller_?igshid=1nlboepr9bo4a

Pelottava tyyppi. Toivottavasti järki voittaa, ettei käy Millan kohtalo. Ihan samantyyppinen kaveri oli.

Siis saanut ihan vankeustuomion? Onko istunut jo? Ja siis Julianhan täytyy tietää asiasta. Ropisee kyllä Julian pisteet nyt, vaikutti ihan kivalta likalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71463/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi jonkun murre ärsyttää niin kuin tuo Artun.

Sanoppa se. Mua ärsyttää Markon murre yli kaiken. Ei niinkään Markon takia, mutta naapurissa asuu juoppo, joka huutelee varsinaissuomen murteella ohikulkijoille parvekkeeltaan.

Lisäksi vielä sama tupakan ja viinan polttama ääni kuin Markolla. Tota kun on pari vuotta kuunnellut yöt ja päivät - satunnaiset putkareissut alkaa pälli leviämään milloin vaan, kun tuota murretta kuulee.

Marko kun vielä on tuommoinen vätys, betauros, myötäilijä, niin eihän siitä löydy mitään hyvää seurattavaa.

Vierailija
71464/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika varma, että Joelin ennustus siitä että hyvyys ja kiltteys vielä palkitaan, tulee toteutumaan, vaikka kukaan muu ei uskonut siihen.

BB on kirjoittanut tämän niin, että ne jotka eivät ole sotkeutuneet kabinettijuonimiseen, säästyvät häädöltä tällä viikolla, kaikki muut menevät häätöön. Tällä hetkellä on tilanne se että (uusia lukuunottamatta) Timo ja Marko eivät ole sortuneet kabinettisuhmurointiin. Mutta saa nähdä, mikä on päivän saldo, kun Markolle ja Timolle selvisi eilen että uusilla on immuniteetti, meneekö heillä pelikirjat uusiksi, riippuu tietty pääsevätkö enää hallitukseen. Voisi olla siunaus jos eivät pääsisi.

Olen aika saletti tästä, sillä Elina viime livessä vihjasi musta selkeästi että ei kannattaisi kuitenkaan juonitella, vaikka siihen tarjotaan mahdollisuus.

Joo mä olen samaa mieltä. Sitähän punaiset kabinetissakin pohtivat, että uskovat että se juonittelemattomuus palkitaan.

Toivottavasti juonittelu nyt kielletään, ei ole mitään järkeä että nyt pystytään alkaa keskittämään äänet esim. Timolle ja Markolle

Toivottavasti eivät pääse enää kabinettiin. Oli kyllä tyhmä veto bb:ltä paljastaa koskemattomuus nyt, jos vielä pääsevät tilanteen miettimään uusiksi. Mutta en kyllä ihmettelisi sitäkään, että Paula ja Ella sopivat asiasta jotenkin kabinetin ulkopuolella. 

Voihan olla esimerkiksi, että kabinetti jatkuu, mutta juonittelua ei saa enää harrastaa.

Tuotannolta täysin käsittämätön veto jos juonittelu saa edelleen jatkua :(

Mitä muuta BB-tuotannolta voi edes odottaa? Nyt tuotanto keksi omasta mielestään hyvän keinon, millä voivat luistaa rangaistusten antamisesta jos asukkaat juonivat keskenään.

Kuinka alas tuotanto aikoo vajota?

Itse tein päätöksen jo eilen, että heti kun Krisse on häädetty BB-talosta lopetan katselun. Ei kiinnosta vähääkään ketkä käärmeistä "voittavat", koska ovat mielestäni jo hävinneet ja paljon. Aivan sama huomaavatko he sen jälkeenpäin vai ei. Kiusaamista isoveljen valvovan katseen alla on jo tarpeeksi yököttävää. Toivottavasti vanhemmat eivät ota esimerkkiä isoveljestä sulkemalla silmät kun muu jälkikasvu kiusaa yhtä heidän omaa lastaan.

Vierailija
71465/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juliasta tulee vähän mieleen eka bb-voittaja Sari. Eikös sekin ollut sellainen hiemän hömelö blondi. Samanlaiset kasvonpiirteetkin.

Perttu voitti ekan BBn ja on nyt temppuryhmässä rakentamassa noita lavasteita tehtäväalueelle.

Sarihan oli hyvinkin Miss Piggyn näköinen pieni pyylevä, ei mitään yhteistä ulkonäössä Julian kanssa.

Sari oli kylläkin Juliaa hoikempi ja pienempi.

KASVOT!

Miksi näissä keskusteluissa on noin tyhmiä ihmisiä, ettei oma ajatus kanna ollenkaan?

ohis

Aikaisemmassa viestissä sanottiin "Miss Piggyn näköinen pieni ja PYYLEVÄ."

Sari ei ollut pyylevä.

Sivistyssanakirjan mukaan pyylevä=lihavahko, tukeva, raskasrakenteinen, ylipainoinen, pulska.

Missään ei ollut mainintaa kasvoista.

Vierailija
71466/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Oulusta ja pakko myöntää, että Arttu ja Paula on osittain pilannut myös minun fiilikset murteesta. Onneksi ympärilläni on myös paljon fiksuja ja ystävällisiä Oulun murteella puhuvia ihmisiä, eli ei kyseinen murre ja oululaisuus onneksi henkilöidy näihin kahteen bb-asukkaaseen. Arttu ja Paula ei edusta minulle Oulua. Arttuhan taitaa muutenkin olla Nivalasta (kuten Nonakin), vain Paula on syntynyt täällä.

Toivottavasti Ella lähtee su, sen jälkeen Paula ja Arttu. Suosikkini finaaliviikolle on Joel, Krisse, Timo ja OP.

Vierailija
71467/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei Ellaa ja Paulaa nyrppis katsoa kotisohvalta loppuviikkoja?? Hah, haa! Uskokoon ken tahtoo.

Vierailija
71468/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia puuhataan kovalla vängällä Paulaa ja Ellaa äänestykseen, kun ei ne molemmat lähde tällä kierroksella.

Onko se vaan pieni näpäytys Paulalle? Sitten ensin viikolla on taas asiat entisellään, kun äänestävät uusia. Ja Paulalla nousee kusi entisestään hattuun, kun saa jäädä taloon..

Vierailija
71469/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu ei tykännyt kun Timo kommentoi Artun lempipuolueen tyhjiä lupauksia siitä, ettei koulutuksesta leikata. Piti heti alkaa kyselemään missä viipyy vappasataset. Arttu ei myöskään ymmärrä, että korona-aikana on poikkeusolot ja vähän pakko ottaa lainaa, ettei yritykset menisi nurin.

Arttu on kovaääninen typerys, joka tuolla rehvastelevalla olemuksellaan pyrkii vaientamaan muut. 

Vierailija
71470/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tehtävähän matkii Suomen ja EU:n suhteita. BB tekee sellaisia lakiehdotuksia, että asukkaille jää vain luu käteen. Kaikki edut ja rahat on saatu tuhlattua muutamissa päivissä. Eu tekee melkein kaikki lait ja suomalaiset päättäjät maksavat valtavia miljardimääriä vuosittain ulkomaille veronmaksajilta kerättyä rahaa saamalla vain kiihtyvää kurjuutta ja tuottamattomia elättejä takaisin. Velka kurjuus kasvaa kiihtyvää tahtia.

Vierailija
71471/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä osa Markon myötäilyssä on ihan länsisuomalaista ruotsalaista vaikutusta, ettei olla liian jyrkkiä vaan kivoja kaikille?

Onko tuokin nyt Markon myötäilyä että kuuntelee Timon tarinoita eikä höpöttele rennosti omana itsenään, kuten yleensä tekee. Koska Timoa ärsyttää se.

Mieti jos tuossa alkaa Marko olemaan sillai, että no minä en Timoa mielistele, minä puhun isoon ääneen koska minä haluan, minä en ketään mielistele. Kuka sitte olis syyllinen siihen riitaan, no Marko tietenkin.

Vierailija
71472/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Marko taitaa olla kaikkein normaalein tuosta porukasta. En pidä sen tupakoinnista, mutta mukava ja supliikkiimies on sekä on innolla kaikissa tehtävissä mukana eikä ole mikään laiskuri. 

Kyllä, oon tykännyt Markosta alusta asti ja ihmettelin että olenko ainoa. Ymmärrän että talossa varmaan ärsyttää tuo puheliaisuus ja asioihin tuppaantuminen, mutta hän vaan on sellainen ja ennen kaikkea on oma itsensä. Eikä ole sellainen ilkeä tai pahantahtoinen kyräilijä niin kuin moni muu, sanoo asiat melko suoraan myös.

Vierailija
71473/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia puuhataan kovalla vängällä Paulaa ja Ellaa äänestykseen, kun ei ne molemmat lähde tällä kierroksella.

Onko se vaan pieni näpäytys Paulalle? Sitten ensin viikolla on taas asiat entisellään, kun äänestävät uusia. Ja Paulalla nousee kusi entisestään hattuun, kun saa jäädä taloon..

No tulisi ehkä vähän nöyryyttä kun tajuaisi ettei ole talossa mikään suosikki.

Vierailija
71474/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Marko taitaa olla kaikkein normaalein tuosta porukasta. En pidä sen tupakoinnista, mutta mukava ja supliikkiimies on sekä on innolla kaikissa tehtävissä mukana eikä ole mikään laiskuri. 

Kyllä, oon tykännyt Markosta alusta asti ja ihmettelin että olenko ainoa. Ymmärrän että talossa varmaan ärsyttää tuo puheliaisuus ja asioihin tuppaantuminen, mutta hän vaan on sellainen ja ennen kaikkea on oma itsensä. Eikä ole sellainen ilkeä tai pahantahtoinen kyräilijä niin kuin moni muu, sanoo asiat melko suoraan myös.

Sama, suosikkini alusta alkaen.

Vierailija
71475/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artu alkoi pokata Juliaa. Toivottavasti Julia ei haksahda tuohon halpaan, onhan nähnyt mikä nilviäinen toi jätkä on.

Julia nyt ei varmasti Markoa ja Joelia hylkää, joten ihan hyvä jos Arttukin liittyy heidän rinkiinsä ja unohtaa Ellan.

Mitä siellä on tapahtunut? Yöllä näin kuinka Arttu, Julia, Joel ja Timo pitivät omaa rinkiään makkarissa vaikka Krisse oli paikalla. Rinki lähti yöpartioon ja jätti Krissen taakseen.

Alkavatko he nyt tietoisesti perustaa oma suljettu ryhmä, mihin Krisse ei ole toivottu?

Nyt nähdään tasan tarkkaan kuinka "hyviä ihmisiä" he ovat. Krisse parka :(

Vierailija
71476/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tehtävähän matkii Suomen ja EU:n suhteita. BB tekee sellaisia lakiehdotuksia, että asukkaille jää vain luu käteen. Kaikki edut ja rahat on saatu tuhlattua muutamissa päivissä. Eu tekee melkein kaikki lait ja suomalaiset päättäjät maksavat valtavia miljardimääriä vuosittain ulkomaille veronmaksajilta kerättyä rahaa saamalla vain kiihtyvää kurjuutta ja tuottamattomia elättejä takaisin. Velka kurjuus kasvaa kiihtyvää tahtia.

EU:ssa Suomi tosiaan on nettomaksaja.

Vierailija
71477/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP pelasi hienosti. Sai yöllä vihreät luottamaan häneen ja olemaan valmiit erottamaan Paulan puolueesta, mikä tietty nosti Paulan kaunaa Krisseä kohtaan. Kukaan ei nähnyt sitten vaivaa yrittää viedä takinkääntöä häneltä etenkin hänen kerättyä säälipisteitä sen vuoksi, että on niin "hönö", että nukkui kengät jaloissaan ja takki päällä oven edessä. Ei jäänyt hallituksen kokouksessa odottelemaan, vaan töksäytti vihreän puolueen kaavailemat pisteet Markolle ja Julialle. Kun nämä kuulivat ne, muuttui heti mieli juonittelun suhteen. Ja jopa Timo lähti mukaan, vaikka Ella on vitsaillut, ettei Timo edes osaisi juonitella. Master of puppets on mun voittajasuosikki nyt.

Vierailija
71478/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulisi ehkä vähän nöyryyttä kun tajuaisi ettei ole talossa mikään suosikki.

Näinhän ei tule käymään. Koska Ella tippuu sunnuntaina, niin Paula luulee olevansa yleisön suurin suosikki ja ylimielisshow on valmis. Koko viikko sitten kuullaan, kun kettuilee Julialle taas, että sä lähtö on seuraavaksi...

Vierailija
71479/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP pelasi hienosti. Sai yöllä vihreät luottamaan häneen ja olemaan valmiit erottamaan Paulan puolueesta, mikä tietty nosti Paulan kaunaa Krisseä kohtaan. Kukaan ei nähnyt sitten vaivaa yrittää viedä takinkääntöä häneltä etenkin hänen kerättyä säälipisteitä sen vuoksi, että on niin "hönö", että nukkui kengät jaloissaan ja takki päällä oven edessä. Ei jäänyt hallituksen kokouksessa odottelemaan, vaan töksäytti vihreän puolueen kaavailemat pisteet Markolle ja Julialle. Kun nämä kuulivat ne, muuttui heti mieli juonittelun suhteen. Ja jopa Timo lähti mukaan, vaikka Ella on vitsaillut, ettei Timo edes osaisi juonitella. Master of puppets on mun voittajasuosikki nyt.

OP on ollut alusta saakka paras. Kyllä tuommoisesta keppostelusta pitääkin jo palkita voitolla.

Vierailija
71480/104451 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia puhui äijästään joka yli 30v, miksi Julian esittelyssä lukee sinkku. Joskushan se oli sääntörike antaa vääriä tietoja. Eikö bb vois tarkistaa pv ennen taloon astumista onko sinkkuus muuttunut hotelliviikolla🙃

Kyllä mä mielestäni luin jostain, että Julia on tapailusuhteessa, joka muuttunut/muuttumassa vakavaksi.

Onko se tyyppi se huumekauppias mistä täällä on puhuttu?

Jep. Kovaa kamaa myyny kun tuomiotki melkoset.

Ketju on lukittu.