Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
69801/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili on äijä laittaa isoveljellekin kampoihin. Ei hevillä nöyristele👌

Vierailija
69802/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla oo koneellinen ilmastointi? Kuivattaa ihoa. Vettä täytyy juoda paljon ja kävellä itsensä hikeen.

Tupakat olisi voinut kieltää ja onko mällit jo loppu. Marko aivan mieletön tupakoija. Yskii siihen malliin oisko jo alkava nk keuhkoahtautuma tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69803/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako parranajovälineitä silti käyttää vaikka kosmetiikka on kielletty?

Tämä!

Mitä eetuella tekee sitten kun parta kasvaa eikä pääse ajamaan sitä pois? Eetuellalle on kyse ulkonäöstä, Krisselle on kyse jostakin aivan muusta asiasta.

Esim. Krissen erittäin kalliit hammastuet, minkä takia joutuu pesemään hampaitaan monta kertaa päivässä. Mitä jos se kielletään häneltä ja koko oikomishoito ja hammastuet menevät pilalle sen takia?

Kyllä kehodysforiakin aiheuttaa todellisia vaikkakin psyykkisiä oireita. En tiedä, miten Ellan kohdalla on, mutta voisin kuvitella, että parran ajamatta jättäminen aiheuttaisi vaikeaa ahdistusta tuon kehodysforian takia. Ei tässä nyt sentään kiduttajia olla, en voi tuollaista toivoa, vaikka en Ellasta pidäkään.

Vai jopa kehodysforia..... toisin sanoen BB ottaa mielellään pahimmat psyykepotilaat asukkaiksi.

Eetu on mies, joka pukeutuu naisten vaatteisiin ja käyttää naisen nimeä. Tätäkö halutaan opettaa Suomen kansalle?

"Kehodysforian" voi kehittää ihan itse, esimerkiksi teeskentelemällä olevansa toista sukupuolta vaikka fyysinen keho kertoo päinvastaista.

On aivan toinen asia jos on vakava syömishäiriö, silloin kaikki ymmärtävät ettei henkilö näe itseään kun katsoo peiliin. Voi olla pelkkää nahkaa ja luuta ja silti uskoa näkevänsä itsensä lihavana.

Aikooko Eetu nyt omia itselleen "kehodysforian"?!?!

Nyt liikutaan jo niissä sfääreissä missä maapallo on litteä ja musta on valkoinen. Järki käteen!

Vierailija
69804/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu takaisin vaikka kummituksena! 💀👻👻👻👻

Vierailija
69805/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy Juliastakin se ilkeä puoli tarpeen tullen. Harva hyvännäköinenkään on aidosti niin vilpitön ettei jauhaisi muista p*skaa tai pelaisi peliä, kun tuonne on kuitenkin hakenut ja päässyt. Odotellaan rauhassa, milloin pintakerros murenee ja sisältö alkaa paljastua...

Oottepas kateellista ja katkeraa porukkaa.

Sinustakin löytyy ilkeä puoli

Vierailija
69806/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako parranajovälineitä silti käyttää vaikka kosmetiikka on kielletty?

Tämä!

Mitä eetuella tekee sitten kun parta kasvaa eikä pääse ajamaan sitä pois? Eetuellalle on kyse ulkonäöstä, Krisselle on kyse jostakin aivan muusta asiasta.

Esim. Krissen erittäin kalliit hammastuet, minkä takia joutuu pesemään hampaitaan monta kertaa päivässä. Mitä jos se kielletään häneltä ja koko oikomishoito ja hammastuet menevät pilalle sen takia?

Eilen kun tuli kosmetiikkakielto niin Ella juoksi heti Pk-huoneeseen vaatimaan ettei sheivereitä viedä. Ajaa joka päivä kuitenkin partansa. Sai tahtonsa läpi joten eiköhän partakoneet ym ole sallittu.

Mistä tiedät? Eikä yhtään klippiä missä ajaa partansa, jospa sillä on lääkitys? 

On näytetty kun kylppärissä on epilaattorilla ajanut leukaansa. Roope oli samaan aikaan kylppärissä.

Vierailija
69807/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse länkyttää p........a ! Haluaa niin kovasti meikit takaisin että vääntää kaikki asiat.

Mutta osoitti kuitenkin lopulta hyvää yhteishenkeä, koska suostui kosmetiikkakieltoon. Krisselle voiteet oli tärkeitä, mutta teki myönnytyksen. Eli oli loppujen lopuksi porukan epäitsekkäin.

Itse ainakin koin, että Krissen itku tuli siitä, kun muut tuli tsemppaamaan, taputtelemaan ja alkoivat lohdutuksena tarjoamaan tupakoitaan jne. Minä ainakin alan herkästi itkeä, jos joku osoittaa minua kohtaan empatiaa. Minut kerran ryöstettiin ulkomailla. Minua ei itkettänyt kohtaamani epäonni (kyse oli hyvin pienestä summasta), vaan aloin itkeä siksi, että paikalliset auttoivat minua. Myötätunnon osoitus herkistää aina.

Mä myös mietin että tajuaakohan Krisse myös tuossa kohtaa että se juoniminen saattaa osua omaan nilkkaan, ku muut rupes sitä miettimään

Millä tavalla omaan nilkkaan? Lähes ainahan se on ollut häätöäänestyksessä, ja on varmaan joka tapauksessa jatkossakin. Ihan sama, vaikka pistäisi kaikki läskiksi.

Ja taas lähti pelastuspiste krisselle. Onneksi ehdin antamaan sen vielä huomenna ja perjantaina.

Vierailija
69808/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on tultu: Olen alkanut katsoa vuoden takaisia jaksoja uudelleen ja mietin lopetanko 24/7...?

Katopa niitä alkuvuosia, löytyyy youtubesta pätkiä, ne vasta hauskoja ovat, talossa kiva meininki ja hauskoja tehtäviä.

Vierailija
69809/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse länkyttää p........a ! Haluaa niin kovasti meikit takaisin että vääntää kaikki asiat.

Mutta osoitti kuitenkin lopulta hyvää yhteishenkeä, koska suostui kosmetiikkakieltoon. Krisselle voiteet oli tärkeitä, mutta teki myönnytyksen. Eli oli loppujen lopuksi porukan epäitsekkäin.

Itse ainakin koin, että Krissen itku tuli siitä, kun muut tuli tsemppaamaan, taputtelemaan ja alkoivat lohdutuksena tarjoamaan tupakoitaan jne. Minä ainakin alan herkästi itkeä, jos joku osoittaa minua kohtaan empatiaa. Minut kerran ryöstettiin ulkomailla. Minua ei itkettänyt kohtaamani epäonni (kyse oli hyvin pienestä summasta), vaan aloin itkeä siksi, että paikalliset auttoivat minua. Myötätunnon osoitus herkistää aina.

Mä myös mietin että tajuaakohan Krisse myös tuossa kohtaa että se juoniminen saattaa osua omaan nilkkaan, ku muut rupes sitä miettimään

Millä tavalla omaan nilkkaan? Lähes ainahan se on ollut häätöäänestyksessä, ja on varmaan joka tapauksessa jatkossakin. Ihan sama, vaikka pistäisi kaikki läskiksi.

Ja taas lähti pelastuspiste krisselle. Onneksi ehdin antamaan sen vielä huomenna ja perjantaina.

Hyvä, hyvä! Aika moni laittaa Markolle, mutta pelkään pahoin, että se ei tule millään riittämään. Sitten nähdään häädössä Marko, Timo ja Krisse. Jos siitä rivistä Krissen saisi pelastettua, olisi edes jotain mahdollisuuksia, että häädössä on joku tuosta Arttu-Ella-Paula-liittoumasta.

Vierailija
69810/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin Viliä, kun otti niin koville ajatus kylmästä suihkusta. Eihän nuo tee tuolla mitään sellaista, missä tulisi yhtään hiki, niin täytyykö käydä joka päivä kokonaan suihkussa? Jos pesee kainalot lavuaarin yllä ja alapäänsä p*llupuhelimella, niin luulisi sillä pärjäävän muutaman päivän, ilman että alkaa leijua hajupilvi ympärillä.

Mutta ei voi olla muutamaa päivää rasvaamatta ja meikkaamatta pärstäänsä...? Sitähän vili ihmetteli. Ja niin kyllä minäkin! Olen vielä itsekin nainen joka tykkää meikata yms mutta bb-talossa olisin kyllä voinut tuon 'haasteen' ottaa helposti vastaan ja valinnut mielummin sen lämpimän veden. Naurettavaa että porukka hakee bb-taloon eikä voi edes olla 3-4 päivää meikkaamatta..!! Kertoo kyllä siitä että paljon rajumpia tehtäviä/rajoituksia/rangaistuksia pitäisi olla, tämä ei ole mikään kesäleiri vaan (alkuperäisenä) ideana laittaa porukka henkisesti koville, se jonka kantti kestää parhaiten, voittaa rahaa!

Naurettavaa ettei voi olla tupakitta ja mällittä 2-3 pvää. Kylmä vesi ei haittaa. Kunhan nainen ei suihkuta alapäähän kylmää vettä.

Vierailija
69811/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa aina negatiiviisia kommentteja, ihmisiä kaikki vaan on. On varmaan todella raskasta olla 24/7 kameroiden alla BB-talossa ja vieraiden ihmisten 'kaverina', jotka vaan yrittää voittaa sinut.

Nauroin tänään ääneen kolmannelle puolueelle 'Kylmä Suomi' slogan 'Ihan sama'. Satiiria vähän oikeasta politiikasta, höystettynä huumorilla. Joel ja Arttu on mojova kaveripari, en kyllästy heitä seuraamaan koskaan. Kumpikaan ei ole täydellinen (kukapa meistä olisi) mutta komiikkaa löytyy ja ystävyys on aitoa. Jos katsojat etsii BB-asukkaista täydellisyyttä, pitää katsoa ensin itse peiliin.

Heidän lisäkseen aitoja ovat Timo ja Kristiina, ei ihme että nämä 4 ovat eristäytyneet makkariin. Uusista Julia liittyy myös ja hänkin vaikuttaa aidolta ihmiseltä. Paulasta on vaikea sanoa, miten paljon hänessä on aitoutta ja peliä, mutta hänenkin eläytyminen tehtäviin on ajoittain hauskaa katsottavaa. OP on aito, mutta vähän jää muiden varjoon, tosin hän on hyvä imitoimaan muiden kehonkieltä.

Muuten samaa mieltä, mutta Juliasta olen eri mieltä. Hän ei ole aito. Pelaa kovaa peliä ja yrittää ns. reittä pitkin suosioon ja on siinä onnistunutkin. Talon kaksi miestä on jo hänen lieassaan. Krissenkin onnistunut mielistelemään puolelleen

Enpä usko, että Julia pelaa yhtään mitään. Anteeksi vain, mutta en usko hänen pystyvän kovinkaan kummoisia juonia punomaan. Se, että hakeutuu talon suosituimpien porukkaan, ei vaadi mitään erityistä suunnitelmaa, vaan se on ihan normaalia sosiaalista käytöstä. 

Miksi sitten Julia hakeutuu nimenomaan miesten ja sellaisten miesten seuraan, jotka olivat häätöäänestyksessä pienillä prosenteilla?

Ehkä viihtyy heidän seurassaan? Silloin sunnuntaina, kun olivat tulleet taloon, Julia seurasi Ellaa ja yritti kovasti tehdä tuttavuutta tämän kanssa. Ellan vastaanotto oli niin kylmä, ettei Julia kauan sitä jaksanut, vaan alkoi hengailla niiden kanssa, jotka ottivat hyvin vastaan.

Logiikkasi kaatuu siis heti siihen, että Ellalla oli taloon jäävistä isoimmat prosentit, ja silti Julia ensin yritti hänen kaverikseen. Ja on nyt kaveerannut myös Krissen kanssa, vaikka tämäkin oli "ensimmäisellä sivulla" eli niiden todennäköisimpien lähtijöiden joukossa.

Toki lopullinen totuus Julian pelistä nähtäneen sitten pk-huoneessa, kun saadaan nimipäivät käyntiin.

Oli kylläkin ekan illan(kin) ylivoimaisesti eniten markon perseessä kiinni kuin iilimato. Katsoin 247. Jollei sitä huomannut on hyvin valikoiva näköaisti. Eniten tunkenut suosituimpien seuraan näitä mielistellen. Ja ihan satavarmasti lukenut keskustelupalstoja ja samalla miettinyt miten käyttäytyä että ihmiset tykkää (olla ihana ja kiva kaikille, myös ellalle, vaikka tämä ei olisi kiva hänelle), ja nähnyt tämän kristiinahysterian, ei kukaan ole niin typerä että ei olisi kiva sille josta jauhetaan sillä tavalla ja uhriudutetaan jatkuvasti...Eipä tarvitse mikään einstein olla että nämä tajuaa...luuleeko joku pölö oikeasti ettei nämä uudet, viimeistään silloin kun olivat viikon yksin hotellissa eristyksissä tylsistyen (ja tod.näk. aiemminkin), olisi selvittänyt asukkaista kaikkea mahdollista, katsonut lähetystä ja lukenut keskustelupalstoja, kun tätä ei ollut heiltä kielletty...????? Eikä sinänsä ole siis mitään juliaa vastaan, pieni reality check vaan...

69812/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 24/7 tänään käyttöön niin kyllä on mielipiteet ihmisistä muuttunut. Esim, Julia. Pidin aluks aika helvetin tylsänä ja tyhmänä niin nyt noussu selvästi lemppareihin. Krissen vinkuna kosmetiikasta vähän ärsytti mutta silti edelleen top 3. Ellaankin arvostus noussu vie enemmän.

Mutta asiasta tomaattiin, oisko jollain käsitystä missä näkis sen kun Paula kertoo toisille mitä temppari casessa oikeesti tapahtu, en löydä ite youtubesta? Ois kiva nähdä muiden reaktiot.

Vierailija
69813/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Vilille rankkua

Vierailija
69814/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei nyt Vili perseilis itteään häätöäänestykseen tuolla uhmakkuudella isoveljeen.

Meinaan kun piiloutuu edelleen viltin alle, vaikka jo kuulutettiin päiväunikiellosta.

Skarppais nyt.

Vierailija
69815/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kessu takaisin vaikka kummituksena! 💀👻👻👻👻

Kessua ei kaivata yhtään mihinkään pysyköön vaan siellä Keravalla mokoma valehteleva nilviäinen.

Vierailija
69816/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vili ottaa torkkuja ja piiloutuu

Hän ei tottele. Hän on anarkisti.

Vierailija
69817/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan Vilille rankkua

Toivottavasti!

Vierailija
69818/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa ku vanhat tulis kummittelemaan tuolta peileistä että kun katsois peiliin niin ilmaantuiskin vaik Kessun naama sinne

Vierailija
69819/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka epävarma tuo Ella on ulkonäöstään. Tuo peilaaminen ja hiusten asettelu on jotain käsittämätöntä.

Vierailija
69820/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu kirjoitti:

Jumalauta miten raskasta kuunneltavaa on Arttu!

Tsiisus mikä Urpo!

Ollut aina, päivästä 1 alkaen. Juntti, urpo, moukka.

Jep. Olen ihmetellyt Ellan makua paljon enemmän kuin Artun. Miten ihmeessä kelpuuttaa tuollaisen juntturan edes leikkikaluksi, saati sitten mihinkään enempään.

Kyllä miehelläkin voi olla huono miesmaku.

Ketju on lukittu.