Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole katsojaystävällistä ettei BB voi tekstittää noita skaadaalivideoita meille. Mä en saa oikein mitään selvää niistä. Puhoiko Marko siitä "jalattomasta oravasta" videolla mitään? Se olisi ollut kova läppä Artun ja Ellan kuultavaksi. Mitä se sanoi Joelista?
Ei puhunut jalattomasta oravasta videolla.
Tämä jalaton orava juttu oli jostain viimeviikolla, olisko ollut sen jälkeen ku Arttu ja Ella feikkasi panon, ja Marko uskoi kait sen.
Tuolla jalaton orava -kommentilla Marko ilmeisesti viittasi johonkin Artun kommenttiin, jossa Arttu oli kuulema luvannut(uhannut) kavereilleen että panee BB talossa varmasti. Vaikka ilman peittoa keittiön pöydällä.
Arttu nauroi räkäsesti tälle Markon heitolle.
Mun mielestä tuossa ei edes millään tapaa viitattu Ellaan, vaan yleisesti siihen Artun juttuun et panee vaikka jalatonta oravaa, kuhan panee.Ja ei tätä ole ole näytetty skandaaliuutisissa.
Mä taas muistelen, että ne läyhäs Kessun kans siitä tupakkapaikalla ja molemmat repes totaalisesti kun Marko lohkaisi Artulle kaikki käy: "Sehän panee vaikka jalatonta oravaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markollehan se jo aikaisemmin on luvannut antaa. Tuskin tuosta olisi Julialle kostamassa.
Krisse kertoi kylläkin nyt, että on ihan sama mitä kabinetissa sanoo, aikoo nimetä jatkossakin oman päänsä mukaan. Kuvaili ensimmäisen budjettiriihen kokouksen tunnelmaa painostavaksi, siellähän Ella ja Paula pakotti Krisseä ja Joppea valitsemaan ketä nimeävät. Eli ei ole luvannut aidosti niille nimeävänsä Markoa. Se oli pakotettu tilanne. Aikoo nimetä ihan omilla ehdoillaan.
Vai pakotettu. Eipä Markon ryhmässäkään kukaan ollut pakotettu juonimaan. Kyllä se oli Krissen oma valinta. Hänhän siinä oli pahimpia päsmäröijiä. Nautti oikein tilanteesta, jatkoi ja jatkoi.
Juu, niinhän se meni. Krisse löi nyrkkiä kämmenpohjaansa ja sanoi että "nyt tehdään näin!" Ja Ella ja Paula vaan vikisi ja nyökytteli että tietenkin...
Eiku?
Vierailija kirjoitti:
Miksei Vili voi edes syödä muiden kanssa?
Vili vois ens viikon jälkeen lähtee, se on tehtävänsä hoitanut eikä tuota tosikkoa jaksaisi finaalissa katsoa. Veks!
Vierailija kirjoitti:
Pakko antaa nyt Ellalle pisteet: ainoa joka syö haarukalla ja veitsellä
Ellan ammatissa viiden ja seitsemän tähden hotelleissa kyllä oppii syömään ja juomaan.
Senkö takia Ella ja Lörtty eivät naineet viime yönä kun oli kosmetiikkakielto. Ei ollut rasvaa millä voidella pyllynreikä.
Miten mittaavat askeleet? Laskeeko ne itse vai saivatko askelmittarit pk:sta?
Nyt laski Joelin pisteet, pieraisi ruokapöydässä kaikkien nähde ja kuullen. Oli voittajasuosikki, mutta nyt putosi pohjamutiin. Sika.
Vierailija kirjoitti:
Krisse teki kaikille ruoat, syövät kerrankin kaikki yhdessä ja kovasti kiittelevät ruoan makua ja Krisseä.
Varmaan siksi kun Krisse sai videoissa niin kylmää kyytiä
Vierailija kirjoitti:
Nyt laski Joelin pisteet, pieraisi ruokapöydässä kaikkien nähde ja kuullen. Oli voittajasuosikki, mutta nyt putosi pohjamutiin. Sika.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon paljon puhutun kokouksen, missä Krisse ois halunnut kosmetiikan takaisin.
Mun mielestä sinänsä ihan perusteltua Krisseltä siinä mielessä, ku ei voi tietää että kuinka kauan tämä kestää. Ihan hyvää pohdintaa kaikilta osapuolilta.
Muut olivat empaattisia, ja ajattelivat asiaa muidenkin kuin itsensä kannalta. Ei se mitään mielistelyä Markolta ja Timolta ollut, ihan normaalia empaattista käytöstä kun yhden ehdotus joudutaan lyttäämään.
Hirveän kyynistä porukkaa tällä palstalla, ku kaikesta pitää ajatella niin negatiivisesti.Ja minusta Krisseltä hyvin perusteltu, että jäisi jotain hyvääkin taloon tästä kaikille. Nyt ne menee vaan tupakkiin. Itse olisin puolustanut tuota ihan vaan jo dödön takia. Mieluummin kosmetiikasta pois 50 euroa kuin teitittelystä, mikä oli ihan järjetön päätös.
Eniten dödöä kaipaa varmasti Krissen kaveri Joppe, joka hikoilee jo pelkästä makkoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Julia on kaunis ja symppis, olispa ollut alusta asti mukana, mun suosikki, Vili on myös hyvä tyyppi.
Julia on jotenkin tervehenkisen hyväntuulinen ja ystävällinen. Todella kiva että tuli taloon. Myös vili on hyvä asukas.
Miksi Paula viime viikonloppuna pizzaa tehdessään kammoksui juustoa eikö halunnut sitä yhtään omaan pizzaansa ("juusto pilaa pizzan!"), mutta nyt kuitenkin söi hyvillä mielin pastaa juustokastikkeella ja kehui vielä makua? Onko juusto ongelma Paulalle vain silloin kun sitä on pizzassa? En ymmärrä...:)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että Julia esittää tyhmempää mitä se oikeasti on.
Se on merkonomi Hyvinkäältä, ei esitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Vili voi edes syödä muiden kanssa?
Koska Vili tuo viihdettä taloon.
Vierailija kirjoitti:
Senkö takia Ella ja Lörtty eivät naineet viime yönä kun oli kosmetiikkakielto. Ei ollut rasvaa millä voidella pyllynreikä.
Ei Arttu halua/pysty panemaan Ellaa. On aivan eri asia silmät kiinni ottaa käsihoitoa vastaan kuin olla itse aktiivinen toimija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala, Ella puhui kauneimmasta asiasta maailmassa, lapsen syntymästä aivan hirvein sanakääntein. Nauroi rumalla naamallaan rumasti päälle, onko tuo enää ihmisen puhetta.
Jos minulla olisi nyt vauva ja tuo tulisi kadulla vastaan, pakenisin.
No jos keskenmenonkin selittää, että "limaklöntti tuli p*llusta" ja lapset on seksijätteitä, niin mitä muuta voi odottaa?
En halua olla ilkeä, mutta liittyisikö tuohon kateuteen ja katkeruuteen naisia kohtaan. Kovettaa itsensä tuolla ”en olis halunnutkaan” asenteella. Tekee kyllä käytöksellään hallaa muulle transihmisille, koska tollanen vihamielisyys alkaa ärsyttää. Naisia on sorrettu maailman sivu ja sitten tulee mies, joka kokee olevansa nainen ja haluaa korjauttaa itsensä naiseksi samallla haukkuen oikeita naisia ja jatkaen tuota naisvihamielisyyttä.
Paula vaan jankkaa noista tv-sarjoista, ei ilmeisesti mutta seuraa kuin tv-sarjoja ja Seiskaa. Ei jaksa kuunnella,
Vierailija kirjoitti:
Jopen pitäis saada Vuoden yulokas Emma-palkinto siitä Tuokaa mulle Siwa takas-biisistä. Se on niin hyvä 😄 Joppe <3
Kiitos kun muistutit, nyt se soikin taas sitten loppu kuun päässä.
Vili on ainut joka on sanonut päin naamaa Ellalle asioita.Kundi on kyllä etäinen .Vähän ei kuuluu tuohon kieroilu porukkaa.Nyt ootan innolla kun näen porukoiden ilmeet kun kuulevat ,että Vili ja Julia ei ole äänestyksessä.Ella sekoaa varmaan.Artusta kyllä tullut karmea.Onkohan ollut tuollainen luonteelta ennen taloon menoa.Kylmä imelä ällö ja sopii juuri hyvin yhteen Ellan kanssa.
Tosi hyvin etänä! Mulla jäänyt paljon askelia pois etätöissä, joita yritän lenkeillä paikata. Noin paljon en kuitenkaan saa askelia päivässä. Hyvä jos juuri sen 10 000.