Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Hyi kamala, Ella puhui kauneimmasta asiasta maailmassa, lapsen syntymästä aivan hirvein sanakääntein. Nauroi rumalla naamallaan rumasti päälle, onko tuo enää ihmisen puhetta.
Jos minulla olisi nyt vauva ja tuo tulisi kadulla vastaan, pakenisin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon paljon puhutun kokouksen, missä Krisse ois halunnut kosmetiikan takaisin.
Mun mielestä sinänsä ihan perusteltua Krisseltä siinä mielessä, ku ei voi tietää että kuinka kauan tämä kestää. Ihan hyvää pohdintaa kaikilta osapuolilta.
Muut olivat empaattisia, ja ajattelivat asiaa muidenkin kuin itsensä kannalta. Ei se mitään mielistelyä Markolta ja Timolta ollut, ihan normaalia empaattista käytöstä kun yhden ehdotus joudutaan lyttäämään.
Hirveän kyynistä porukkaa tällä palstalla, ku kaikesta pitää ajatella niin negatiivisesti.
Komppaan tätä. Marko ja Timo aidosti mukavia ja empaattisia ihmisiä, Julia myös. Joku näistä saisi voittaa koko kisan.
Miksi Ella hokee koko ajan ironisesti tuota "Ihana päivä, ihana tunnelma, ihanat ihmiset" -fraasia? Mistä tuo lähti?
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala, Ella puhui kauneimmasta asiasta maailmassa, lapsen syntymästä aivan hirvein sanakääntein. Nauroi rumalla naamallaan rumasti päälle, onko tuo enää ihmisen puhetta.
Jos minulla olisi nyt vauva ja tuo tulisi kadulla vastaan, pakenisin.
No jos keskenmenonkin selittää, että "limaklöntti tuli p*llusta" ja lapset on seksijätteitä, niin mitä muuta voi odottaa?
On kyllä paskin kausi ikinä!
Surkeesti tehty.
Asukkaat on ihan ok.
Mutta tuotanto on ihan skeidaa! Pilipali touhuut.
Tää on tehty leikkikoulu ikäisille.
Kun miettii, esim. Miten kohdeltiin Amanda Harkimoa, niin onhan tää huuhaata....
Tai kun pakkaa sekoitettiin ja "kontenttia" tehtiin, kun brenaa oli 4 päivää aamusta iltaan tarjolla....
Arttu sanoi että vastasyntyneet vauvat on rumia ja niiltä pitäisi tukkia suu...
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelma on saanut minut ärsyyntymään Oulun murteesta.
Haha, sama, nuo kaksi junttia länkyttäjää saaneet sen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjennä itsesi, kyllä Arttu täyttää sinut.
Aina kun näen jonkun juovan vettä pullosta tuolla, tulee ikävät fläsärit Ellan selityksiin, kuinka suolihuuhtelu tehdään puolen litran pullon avulla...
Jeps, enpä itse ainakaan haluaisi juoda mistään pullosta joka on talossa tyhjänä vieriksinyt kun ei voi tietää missä käytössä se on yöaikaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon paljon puhutun kokouksen, missä Krisse ois halunnut kosmetiikan takaisin.
Mun mielestä sinänsä ihan perusteltua Krisseltä siinä mielessä, ku ei voi tietää että kuinka kauan tämä kestää. Ihan hyvää pohdintaa kaikilta osapuolilta.
Muut olivat empaattisia, ja ajattelivat asiaa muidenkin kuin itsensä kannalta. Ei se mitään mielistelyä Markolta ja Timolta ollut, ihan normaalia empaattista käytöstä kun yhden ehdotus joudutaan lyttäämään.
Hirveän kyynistä porukkaa tällä palstalla, ku kaikesta pitää ajatella niin negatiivisesti.
Mulla on pintakuiva iho niin kyllä harmittaisi jos multa vietäis kosteusvoiteet ym. Iho kiristää ja pahimmillaan hilseilee jos, ei rasvaa. Miehillä on paksumpi iho kuin naisilla joten ilmeisesti miehillä ei ole samoja ongelmia kun eivät tätä ymmärrä.
Ilman meikkejö nyt voi olla muutaman päivän. Kristiina on mielestäni paljon nätimpi ilman meikkiä kuten noin nuoret yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole katsojaystävällistä ettei BB voi tekstittää noita skaadaalivideoita meille. Mä en saa oikein mitään selvää niistä. Puhoiko Marko siitä "jalattomasta oravasta" videolla mitään? Se olisi ollut kova läppä Artun ja Ellan kuultavaksi. Mitä se sanoi Joelista?
Ei puhunut jalattomasta oravasta videolla.
Tämä jalaton orava juttu oli jostain viimeviikolla, olisko ollut sen jälkeen ku Arttu ja Ella feikkasi panon, ja Marko uskoi kait sen.
Tuolla jalaton orava -kommentilla Marko ilmeisesti viittasi johonkin Artun kommenttiin, jossa Arttu oli kuulema luvannut(uhannut) kavereilleen että panee BB talossa varmasti. Vaikka ilman peittoa keittiön pöydällä.
Arttu nauroi räkäsesti tälle Markon heitolle.
Mun mielestä tuossa ei edes millään tapaa viitattu Ellaan, vaan yleisesti siihen Artun juttuun et panee vaikka jalatonta oravaa, kuhan panee.
Ja ei tätä ole ole näytetty skandaaliuutisissa.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi Ellan kanssa kun pariutuu niin ei ole pelkoa että tulisi vastasyntyneitä vaivoiksi, vaikka Ella millaisen muovibilden teettäisi thaikuissa.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan, ketkä kaikki olivat kuulolla silloin, kun Marjatta paljasti sen, että hybridi-tv:n käyttäjät olivat antaneet Krisselle pelastuspisteitä? Että kuinka moni sen tietää tuolla?
Meinaan vaan, että se tieto voi myös muuttaa sitä, kelle pojoja vanhat asukit antaa. Että jos miettii, että haluaisi antaa Krisselle, mutta epäilee, että katsojat kuitenkin pelastaa, niin menee hukkaan tavallaan oma häätöääni.
Ne tyypit tuolla jotka niitä pisteitä ovat Krisselle antaneet, ovat niin onnettomia sekä päättelytaidossa että kaikessa matikassa, että tuskin osaavat ajatella noin pitkälle.
Pikemminkin arvelisin, että osaavat poimia tuosta tiedosta ainoastaan sen osan, että "Krisselle on annettu pelastusääniä, Krissellä täytyy olla kannattajia". -> Siispä Krisse täytyy saada pikaisesti häätöön. On uhka.
Se että osaisivat laskeskella niin pitkälle, että miten annettu häätöääni voi "mennä hukkaan", on noille tehtävänä vaikeusasteeltaan verrattavissa avaruusgeometriaan.
Krisse teki kaikille ruoat, syövät kerrankin kaikki yhdessä ja kovasti kiittelevät ruoan makua ja Krisseä.
Vierailija kirjoitti:
Vakka on löytänyt kantensa. Match made in heaven.
Pakko antaa nyt Ellalle pisteet: ainoa joka syö haarukalla ja veitsellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjennä itsesi, kyllä Arttu täyttää sinut.
Aina kun näen jonkun juovan vettä pullosta tuolla, tulee ikävät fläsärit Ellan selityksiin, kuinka suolihuuhtelu tehdään puolen litran pullon avulla...
Täh, eikö sitä tehdä suinkulla. Otetaan se suihkupää pois ja sitten paineella vettä peppuun.
Ja luulis hommaavan suolihuuhtelupussin, jos sitä säännöllisesti tekee.
Joo, noin se tehdään, jos on suihku käytössä. Mutta Ella yhtenä päivänä päätti selostaa, kuinka se tehdään pullolla, jos ei ole suihkua. Ja tosiaan siitä asti aina kun joku tuolla on hörpännyt pullosta, mun eka ajatus on, että jos tuota pulloa onkin käytetty... Mutta sitten muistan, että onneksi talossa on ne p*llupuhelimet vessakopeissa. Oletan Ellan hoitavan toimituksensa niillä.
Ok. Tämä mennyt kokonaan ohi.
Ellalla näkyy olevan vaivalloista nostaa muovista ylähuulta kun laittaa ruokaa suuhun. Koko nenä menee ruttuun. Sitten jyrsii etuhampaillaan.
Jotenkin tuntuu, että Julia esittää tyhmempää mitä se oikeasti on.
Miksei Vili voi edes syödä muiden kanssa?
Ketä Marko tuolla on varsinaisesti haukkunut? Krisseä pissaliisaksi jonku väärinymmärretyn munagaten takia, mut siihen se sit jääkin.
Marko on kyllä miellyttämishaluinen persoona, mutta eihän mun mielestä kyllä kaksinaamainen ole.