Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
69641/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu pääsee oikeuksiin Joelin kanssa. Harmi kun ankeuttaja pilasi hauskan miehen bb-taipaleen.

Vierailija
69642/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu varmaan pelkää että hänen sanomisia Ellasta näytetään :)

Mitä esimerkiksi?

Varmaan sitä, että homma kaduttaa ja on anteeksipyydettävää ulkomaailmassa.

Olisiko liian raakaa, vaikka en Ellasta pidäkään. Sehän on rakastunut Arttuun, kun mies itki kulmakarvojaan, Ella hyöri kuin äiti lastaan tyynnytellen.

Haki murhaavalla katseellaan syyllisiä, pikkasen paljastui mitä Ellan elämä on. 

Ella "hyöri" Artun ympärillä ainoastaan siksi, koska oli kiire saada se väri pois kulmista (sunnuntai ja livelähetys!). Millään muulla ei ollut väliä kuin että Artun pitää näyttää edustavalta hänen rinnallaan. Ja syyllistä etsi koska jonkun vikahan se toki on, jos Artun ulkonäkö ei olekaan täydellinen (olemaan Ellan kulissi-"heterobf").

Kuvat ja kuvakulmat ovat Ellalle äärettömän tärkeitä. Se sunnuntailiven sohvan reunalla istumisasento esimerkiksi on tarkkaan mietitty ja harkittu. Silloinkin kun uudet tulivat, hän ei voinut kääntää päätään edes siksi hetkeksi, kun selkänsä takana istuvat Nona ja Julia häntä puhuttelivat. Olisi näkynyt väärä puoli profiilista.

(Btw, se OPn imitaatio tuosta asennosta oli hulvaton!)

Miltä se nyt näyttäisi, jos hänen rinnallaan poseeraisikin joku Josef Fritzlin (se itävaltalainen ukko joka sulki lapsiaan kellariin, ja jolla massiiviset kulmakarvat = Joppen vertaus kun näki Artun uudet kulmat) näköinen naurettava pelle! Ellahan oli tiukkana siitä että "seuraavalla kerralla" kun jotain muutosta Artun ulkonäköön suunnitellaan, häneltä on kysyttävä lupa ensin.

Se Artun show kulmakarvoistaan oli jotain tosi lapsellista ja naurettavaa. Paula ja Markohan värjäsivät myös, ei heillä ollut mikään ongelma istua livessä ilman lakkia. Olihan kaikilla tummat kulmat sunnuntaina, mutta pikkuhiljaa nuo vaalenee ja ihan hyvännäköiset jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69643/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä uskon että Markon pisteet ennemminkin nousee muiden silmissä, koska muut pitäneet sitä mielistelijänä ja nyt huomattiin että kyllähän se paskaakin osaa puhua.

Sori, mutta "mielistellä" tarkoittaa juuri sitä, että edessäpäin sanoo yhtä (kehuu) ja takanapäin toista (haukkuu). Tällaista henkilöä kutsutaan "mielistelijäksi".

Eli tuohan tuossa vain nyt tuli todistetuksi, että niin Marko just tekee. Miten arvelet sen "nostavan hänen pisteitään"?

Vierailija
69644/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjennä itsesi, kyllä Arttu täyttää sinut.

Aina kun näen jonkun juovan vettä pullosta tuolla, tulee ikävät fläsärit Ellan selityksiin, kuinka suolihuuhtelu tehdään puolen litran pullon avulla... 

Täh, eikö sitä tehdä suinkulla. Otetaan se suihkupää pois ja sitten paineella vettä peppuun.

Ja luulis hommaavan suolihuuhtelupussin, jos sitä säännöllisesti tekee. 

Vierailija
69645/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä Juliallakaan tuollaisia räpsyripsiä ole luonnostaan.

Julialla on mangneettiripset.

Itse laskisin tekoripset ja tekokynnet myös kosmetiikan piiriin, koska ne kaunistaa, eivät ole hygieniatuotteita. Miksi siis tekoripsiä ja -kynsiä saa edelleen käyttää (Julia ja Ella)?

Vierailija
69646/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne päällepäsmärit ja besserwisserit duunaa safkaa köökissä, hei. Markolle teki vain hyvää, että sen skandaalijutut näytettiin. Jos OP ja Joppe töpeksii itsensä Ellan paskasakkiin, niin sitten Marko Timon ja Krissen kanssa finaaliin, ja Julia sinne messiin. Tai vaikka Vili.

AI että mä olen pettynyt Joppeen ja OP:hen, mutta totuus paljastuu tietysti vasta lauantaina, että onko tuo kaikki mielistely vain hämäystä. Ikävää sitä on joka tapauksessa katsoa. Jos eivät anna yhtään pojoa pskajengille (Paula, Ella, Arttu), niin se on kyllä so long OP ja Joel.

Vierailija
69647/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Kristiinan rasvapakkomielteestä tuli mieleen, että kun esimerkiksi minulla on ihan kamalan herkkä iho, ja jos en rasvaa sitä päivään tai pariin niin siitä tulee kiristävä korppu, ja minulla kuivuu silloin myös huulet ja nenän limakalvot ja tulee pieniä haavaumia limakalvoille myös ja verta niistäessä. Mietin vaan, että voisiko Kristiinalla olla sama juttu ja kun on vielä se nenäleikkaus niin tuore asia, niin haluaisiko suojella nokkaansa tuolla rasvauksella.

Niin tai sitten vain pakkomielle. Välillä hän istuu sängyssä puolisentoistakin tuntia hinkkaamassa kasvojaan.

Kyllähän se jonkinlaisesta ulkonäköpakkomielteestä kertoo kun on tuhlannut 5000 Euroa nenäleikkaukseen vaikka ikää ei ole kuin 21 v. Varsinkin kun se vanha nenä ei näyttänyt yhtään rumalta, päinvastoin.

Kun katsoo mihin päin maailma on nyt menossa niin ei ollut kovinkaan fiksua tuhlata noin paljon rahaa turhanpäiväiseen asiaan. Sille rahalle saattaisi tulla vielä tarvetta myöhemmin.

Vierailija
69648/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon paljon puhutun kokouksen, missä Krisse ois halunnut kosmetiikan takaisin.

Mun mielestä sinänsä ihan perusteltua Krisseltä siinä mielessä, ku ei voi tietää että kuinka kauan tämä kestää. Ihan hyvää pohdintaa kaikilta osapuolilta.

Muut olivat empaattisia, ja ajattelivat asiaa muidenkin kuin itsensä kannalta. Ei se mitään mielistelyä Markolta ja Timolta ollut, ihan normaalia empaattista käytöstä kun yhden ehdotus joudutaan lyttäämään.

Hirveän kyynistä porukkaa tällä palstalla, ku kaikesta pitää ajatella niin negatiivisesti.

Vierailija
69649/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma on saanut minut ärsyyntymään Oulun murteesta.

Vierailija
69650/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjennä itsesi, kyllä Arttu täyttää sinut.

Aina kun näen jonkun juovan vettä pullosta tuolla, tulee ikävät fläsärit Ellan selityksiin, kuinka suolihuuhtelu tehdään puolen litran pullon avulla... 

Täh, eikö sitä tehdä suinkulla. Otetaan se suihkupää pois ja sitten paineella vettä peppuun.

Ja luulis hommaavan suolihuuhtelupussin, jos sitä säännöllisesti tekee. 

Joo, noin se tehdään, jos on suihku käytössä. Mutta Ella yhtenä päivänä päätti selostaa, kuinka se tehdään pullolla, jos ei ole suihkua. Ja tosiaan siitä asti aina kun joku tuolla on hörpännyt pullosta, mun eka ajatus on, että jos tuota pulloa onkin käytetty... Mutta sitten muistan, että onneksi talossa on ne p*llupuhelimet vessakopeissa. Oletan Ellan hoitavan toimituksensa niillä.

Vierailija
69651/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Keller kiltti lakimies Ozissa :D Siis miten nuo ei tiedä mitään!!? Jos sarjaa katsoneetkin. Hiton noloa. Se kiltti ’lakimies’ oli Beecher.

Vierailija
69652/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee etätöissä noin 17000 askelta. Käyn aamulla, ruokatunnilla ja töiden jälkeen lenkillä. Tosi hyvää tekee käydä välillä kävelemässä. 

Vierailija
69653/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu: Olen alkanut katsoa vuoden takaisia jaksoja uudelleen ja mietin lopetanko 24/7...?

Vierailija
69654/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu pääsee oikeuksiin Joelin kanssa. Harmi kun ankeuttaja pilasi hauskan miehen bb-taipaleen.

Kyllä Arttu pilasi sen ihan itse.

Vierailija
69655/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole katsojaystävällistä ettei BB voi tekstittää noita skaadaalivideoita meille. Mä en saa oikein mitään selvää niistä. Puhoiko Marko siitä "jalattomasta oravasta" videolla mitään? Se olisi ollut kova läppä Artun ja Ellan kuultavaksi. Mitä se sanoi Joelista?

Vierailija
69656/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopen pitäis saada Vuoden yulokas Emma-palkinto siitä Tuokaa mulle Siwa takas-biisistä. Se on niin hyvä 😄 Joppe <3

Vierailija
69657/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yulokas= tulokas

Vierailija
69658/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Kristiinan rasvapakkomielteestä tuli mieleen, että kun esimerkiksi minulla on ihan kamalan herkkä iho, ja jos en rasvaa sitä päivään tai pariin niin siitä tulee kiristävä korppu, ja minulla kuivuu silloin myös huulet ja nenän limakalvot ja tulee pieniä haavaumia limakalvoille myös ja verta niistäessä. Mietin vaan, että voisiko Kristiinalla olla sama juttu ja kun on vielä se nenäleikkaus niin tuore asia, niin haluaisiko suojella nokkaansa tuolla rasvauksella.

Niin tai sitten vain pakkomielle. Välillä hän istuu sängyssä puolisentoistakin tuntia hinkkaamassa kasvojaan.

Kyllähän se jonkinlaisesta ulkonäköpakkomielteestä kertoo kun on tuhlannut 5000 Euroa nenäleikkaukseen vaikka ikää ei ole kuin 21 v. Varsinkin kun se vanha nenä ei näyttänyt yhtään rumalta, päinvastoin.

Kun katsoo mihin päin maailma on nyt menossa niin ei ollut kovinkaan fiksua tuhlata noin paljon rahaa turhanpäiväiseen asiaan. Sille rahalle saattaisi tulla vielä tarvetta myöhemmin.

onhan tämä uusi nenä nyt paljon kauniimpi. edellinen oli ruma perus venäläinen kyömy. hyh hyh.

Vierailija
69659/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia näyttää kyllä siltä kuin olisi meikannut tänään, mutta ehkä johtuu sitten noista tekoripsistä? Ja ehkä on muutenkin tummat/värjätyt piirteet (kulmakarvat, alaripset)?

Vierailija
69660/104451 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon paljon puhutun kokouksen, missä Krisse ois halunnut kosmetiikan takaisin.

Mun mielestä sinänsä ihan perusteltua Krisseltä siinä mielessä, ku ei voi tietää että kuinka kauan tämä kestää. Ihan hyvää pohdintaa kaikilta osapuolilta.

Muut olivat empaattisia, ja ajattelivat asiaa muidenkin kuin itsensä kannalta. Ei se mitään mielistelyä Markolta ja Timolta ollut, ihan normaalia empaattista käytöstä kun yhden ehdotus joudutaan lyttäämään.

Hirveän kyynistä porukkaa tällä palstalla, ku kaikesta pitää ajatella niin negatiivisesti.

Ja minusta Krisseltä hyvin perusteltu, että jäisi jotain hyvääkin taloon tästä kaikille. Nyt ne menee vaan tupakkiin. Itse olisin puolustanut tuota ihan vaan jo dödön takia. Mieluummin kosmetiikasta pois 50 euroa kuin teitittelystä, mikä oli ihan järjetön päätös. 

Ketju on lukittu.