Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä pettymys noille on kun saavat tietää ettei uusia voikaan häätää ensi häädössä
Äänestävät sitten seuraavalla kerralla. No big deal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi kaikki haluaa laittaa Markon pois? Vähän inhottavaa tää juoniminen, mutta tosi yllättävää, että Joel ja OP haluaa Markon pois, ja mitä ihmettä, Joel on valmiina antamaan Artullekin äänen.
Ihan oikein että haluavat Markon pois. Joelilla meni selvästi maku Markoon kun hän pyysi Julian sänkyynsä vaikka tiesi Joelin olevan ihastunut tähän. Marko vain esitti kaveria mutta sitten puukotti selkään. Toivottavasti lähtee sunnuntaina luiskaan. Petturi.
JOEL ON 2naamanen kiero, bestikselleenbpisteet, tekee samat ku SASALLe, se on niin kiero. Ja meinas Timollekki tehhä. Uhkat pelaa kierosti ulos. Se on ton nalle Puhin pahan Puhin söpö kiero ilkeä taktiikka. Se on niiiiin kiero. Tunnen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihana krisse näyttää vanhalta mummolta kun pureskelee ruokaa. ei taida tekarit olla suussa, kun suu menee tollalailla.
Olen meinannut monta kertaa kirjoittaa, että Krisse näyttää vanhalta mummolta, kun hän hymyilee.
Krisse näyttää 17 vee
Ei näytä. Mulla on ton ikänen tytär.
Krisse näyttää 12veeltä tai tosi vanhalta kutistuneelta mummolta jolla ei ole hampaita.
Voi apua, sullako on oikeasti lapsi? Kyllä käy sääliksi häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää taas tuhlatko pelastus häätöpisteitä Kristiinan. Ei se ees joudu sinne. Timo on vaarassa. Timolle pelastuspisteet ❤️❤️
Ylläri että. KRISSE FANIT ALAPEUKUTTAA. TYKKÄSIN ENNEN KRISSESTÄ, MUT NÄÄ KRISSE FANIT ON SAANU MUT HALUU KOKO KRISSE KOHTA ULOS. OOTTE ILKEITÄ. TIMO VOITTOON. ENNEN OLIN ET TIMO TAI KRISSE, MUT TEIDÄN IHME FANAATIKKOJEN TAKIA Joutaa ULOS ELLAN JA ARTUN Perässä..
Hirveän likainen tuo WC:n lattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihana krisse näyttää vanhalta mummolta kun pureskelee ruokaa. ei taida tekarit olla suussa, kun suu menee tollalailla.
Olen meinannut monta kertaa kirjoittaa, että Krisse näyttää vanhalta mummolta, kun hän hymyilee.
Krisse näyttää 17 vee
Ei näytä. Mulla on ton ikänen tytär.
Krisse näyttää 12veeltä tai tosi vanhalta kutistuneelta mummolta jolla ei ole hampaita.
Säälittää sun tyttäres kun on tuollainen ilkimys äitinä. Toivottavasti sulla ei ole enempää lapsia.
Krisu on ihan hirvee lälly nykyään.
Joku tään jo aiemmin totesi ja toistan saman, toi Nona on ihan tasan tarkkaan tumma versio Tuksusta.
Nona ei ollut miellyttävä persoona talossa, kaveerasi vääränlaisten ihmisten kanssa. Kertoo paljon. Myös Marjatta olisi voinut ottaa juliaa ja Krisseä huomioon ja naisia
Vierailija kirjoitti:
Krisu on ihan hirvee lälly nykyään.
Krisu jos joku pääsis taloon ainakin sanoo suorat sanat kaikille ja mielipiteensä päin naamaa, silti kaikkia kunnioittaen.
Miksei tule mitään päivätehtävää missä krisu menee taloon ?
Paulalla oli hyvä kommentti Katista, että kyllähän se siivoili täällä, mutta ei kai katsojat halua katsella jotain imuroimista. :D olen just samaa mieltä tosta ja minulle on yks lysti viekö mun suosikki roskia tai onko aina tiskailemassa tai siivoilemassa tai ei, ihan sama.
Miksei Krisu hiillosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän likainen tuo WC:n lattia.
Katsoin just kuinka likaiselta niiden olohuoneen musta matto näytti, hilsettä ja putoa. Eikö koskaan siivoa siellä?
Vierailija kirjoitti:
Miksei Krisu hiillosta yhtään.
Krisu hiillosta!
Vierailija kirjoitti:
Hähää, siinäs kuulitte Krisunkin mielestä Julia on fiksu.
Krisu on krapulassa. Julia ei ole fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tolla kristiinalla on joku pakkomielle peilailuun, sekä siihen että paita ei mene koskaan perseen päälle, se rullailee kaikki paidat, hupparit jne omituiseksi mytyksi sen vyön avulla. Kunhan vain näkyy ihoa paidan alta.
Jos nyt pakkomielteistä puhutaan, niin sun kyllä kannattaisi ottaa se peili kauniiseen käteesi ja katsoa sinne kuvajaiseen oikein syvälle...
Etkö itse huomaa.....seuraappa Krissen peilailua. Miks tekee tuolla lailla että ajattelee koko ajan miltä näyttää.
Sekoitat Ellaan, se peilaa ja sukii itseään koko ajan. Krisse voisi vähän enemmän keskittyä ulkonäköönsä, nyt tekee sitä vain sunnuntaisin.
Taidetaan katsella eri ohjelmaa. Tossa 24/7 mitä minä katson, on sellanen metrin mittanen kristiina, joka käy peilailemassa itseään noin 100 kertaa päivässä peilistä.
On myös sellainen homopoika, mutta se yleensä peilailee vain meikatessaan.
Nuohan voi puhua tuolla ihan mitä tahansa liibalaabaa ja äänestää ihan oman päänsä mukaan.
Mä nyt ite melkein antaisin pelastuspisteet Markolle, niin todennäköisemmin saatais Ella häätöön.
Miksei noi siivoa tuola talos?!
krisu hampu pesulla