Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, taas maanantai ja seuratkaa tänään Alma Hätöstä. Hymy on kortilla, kun Krisu on studiossa. Sainion kanssa meni viime lauantaina ihan läskiksi, kun oli niin hlvetin hauskaa. Almalla ei pysy pakka koossa: tosi vähän ehtii kysyä mitään, kun pitää jauhaa omia näkemyksiä ja romanssi?hömppää.
Alma on kateellinen Krisun karismalle, mistä Alma-tyttönen voi vaan unia nähdä.Alma on surkea juontaja. Hän nauraa kikattaa turhanpäiväistä kuin teinityttö.
Almassa ärsyttää ammattitaidottomuus, puhevirheet, pakonomaiselta vaikuttava toisten myötäily (johon nuo tekonaurutkin kuuluvat) ilmeinen valmistautumattomuus lähetyksiin ja typerät täytesanat kuten "abauttiarallaa", joill kaiketi yrittää näyttää olevansa rento juontaja, mutta abauttiarallaajuna lähti avaruuteen vuosia sitten.
En ymmärrä miksi huonoila juontajilla halutaan pilata hyvät ohjelmat.
Olen aika vähän toistaiseksi katsonut. Nyt kuitenkin katsoin, kun tuli uusia asukkaita. Menemättä syvemmin sisälle kenenkään persoonaan, niin lähes pakko ottaa mielipiteisiinne kantaa. Itse pidän juontajan ammattitaitoa heikkona (myös itsetuntoa) mikäli lähtee linjalle jossa aloittaa "nuoleskelun" studioon kutsuttuja vieraita kohtaan, erittäin kiusallista katsottavaa. Kim Sainion mielipiteitä olisin halunnut kuulla enemmänkin hänen asiantuntevuus on vahva, mutta tuntui, että hän oli vähän hämillään, kun hänen poskipäänsä kiinnosti niin kovasti juontajaa :)
Vierailija kirjoitti:
Jahaah, Arttu ei puhu enää Jopelle. Nyt on twistiä.
Kuinka kauan jaksaa murjottaa? Ja pillahtaako meidän lempeä Kallenarhu itkuun?
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin viikkotehträvä jota jaksaa katsella.
Ikävä kyllä noiden kaikkien tyhmyys vaan paljastuu.. miten voi olla noin pihalla ettei edes hallituspuolueita tiedetä, huhhuh.
Tiedätkö itse kaikesta kaiken?
Itse en ole tippaakaan kiinnostunut politiikasta koska sillä ei ole mitään merkitystä mitkä puolueet hallituksessa istuu. Olin joskus nuorempana kiinnostunut politiikasta mutta kun huomasin että ihan sama miten äänestää lopputulos on sama niin lopetin äänestämisen ja politiikan seuraamisen.
En tiedä ollenkaan mitä puolueita hallituksessa istuu tällä hetkellä. Ilmeisesti SDP, mutta muista ei ole hajuakaan koska mua ei vidduakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Siniset Idiootit ei tienneet edes hallituspuolueita. mITEN VOI OLLA TÄYSI-IKÄISIÄ IHMISIÄ, JOTKA EI NIITÄ TIEDÄ. Ja tollasilla on äänioikeuskin... ISO KYYNEL.
Ja selkeesti sitä tietämystä ei oo aiemminkaan ollu, kun sovittelivat yhteen puolueita, jotka ei ikinä tulis keskenään toimeen samassa hallituksessa. Voiko noista kukaan siis sanoa olevansa järin yhteiskunnallinen ihminen (kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista), jos ei edes tiedä, kuka/ketkä päättää meidän asioista, mitkä vaikuttaa niin yhteiskunnallisella kuin myös yksilötasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Paula pääsee läyhäämään, ai että
Nauran vaan ku nehän kuvittelee että ne voi äänestää uudet pihalle :'D
Tärkeintä olisi, että kun nimeämisten aika tulee, niin noille paljastetaan vasta pk-huoneessa yksitellen ketä ne saa äänestää, eli että uusilla on immuniteetti. Nimeämisistä puhumisista joutuisi automaattisesti häätöön, joka myös kerrottaisiin samalla kertaa todella selkeästi aleviivaten pk-huoneessa, eli täysi nollatoleranssi, heti häätöön. Edellä mainitulla systeemillä noilla menis pasmat täysin sekaisin, kun nyt suurin osa vanhoista asukkaista aikoo äänestää kahta uutta.
Punaiset ei tienneet kuinka monta kansanedustajaa. 150 ei hyvää päivää. Isä Veikko perusti SMP. Siniset nykyisessä hallituksessa kokoomus ja persut . Jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä noiden kaikkien tyhmyys vaan paljastuu.. miten voi olla noin pihalla ettei edes hallituspuolueita tiedetä, huhhuh.Tiedätkö itse kaikesta kaiken?
Itse en ole tippaakaan kiinnostunut politiikasta koska sillä ei ole mitään merkitystä mitkä puolueet hallituksessa istuu. Olin joskus nuorempana kiinnostunut politiikasta mutta kun huomasin että ihan sama miten äänestää lopputulos on sama niin lopetin äänestämisen ja politiikan seuraamisen.
En tiedä ollenkaan mitä puolueita hallituksessa istuu tällä hetkellä. Ilmeisesti SDP, mutta muista ei ole hajuakaan koska mua ei vidduakaan kiinnosta.
Etkö seuraa uutisia? Johan siinä tulee paljon selville. Sekä A-studio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timon olisi kyllä pelkästään iän perusteella pitänyt tietää Vennamo/SMP.
Kessu oli puhunu tosta Timolle, mut ei vaan muistanu puolueen nimee.
Täytyisihän Timon jo lapsuudesta muistaa, kun Vennamo huutaa tv:ssä "rötösherrat kiikkiin".
Vierailija kirjoitti:
Krisse peilailee ? Eiköhän se ole talon Ella joka on useimmin peilin edessä kun Kristiina.Nyt vaan Ella ulos talosta ja muistoksi hänelle peili käteen.Saavat asukkaat nukkua yöt.
Krisse istuu jatkuvasti peili kädessä sängyllään itseään ihailemassa. Ella peilaa vain meikatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyisihän Timon jo lapsuudesta muistaa, kun Vennamo huutaa tv:ssä "rötösherrat kiikkiin".
Timon nuoruus on mennyt bailatessa ja sauhutessa. Se ei takuulla ole seurannut yhtään mitään muuta kuin päihteiden hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo muka juonittelevat, jos ovat tuolla koko porukalla?
Nehän pääsee kabinettiin juonittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäätteenmäen Waterloo skandaali, oisko han kuitenkin Watergate. Paulan suusta kuultua.
watergate tietovuoto Yhdysvalloissa oli skandaali
Tunteepa tässä itsensä viisaaksi kun tietää vastaukset noihin kysymyksiin ja noi ei tienny oikeen mitään :D Kysymykset kuitenkin ihan perus yleistietoa.
Julia sanoi ettei koronakaan ois levähtänyt niin kovaa ilman somea. Meinaako toi nyt sitä että tämä julia on koronankieltäjä?
Onko Joppe puhkaissut silmänsä hatulla? Sanoi ettei näe kunnolla.
OP:llA on hyvä hygenia kun se tekee ruokaa. :DD
Vierailija kirjoitti:
Paula yrittää saada Juliaa huonoon valoon. Paulalle viinaa jos taas häpäisis itsrnsä.
Tuo häpäisee itsensä ihan jatkuvasti selvinkin päin. Tähän saakka ollut pelkästään niin nolo ja tyhmä, viime päivinä jotenkin pelottavakin, sekopäinen suorastaan kuten tänään vessassa kun katseli itseään peilistä hullunkiilto silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä noiden kaikkien tyhmyys vaan paljastuu.. miten voi olla noin pihalla ettei edes hallituspuolueita tiedetä, huhhuh.Tiedätkö itse kaikesta kaiken?
En tiedä ollenkaan mitä puolueita hallituksessa istuu tällä hetkellä. Ilmeisesti SDP, mutta muista ei ole hajuakaan koska mua ei vidduakaan kiinnosta.Etkö seuraa uutisia? Johan siinä tulee paljon selville. Sekä A-studio.
Tottakai seuraan uutisia, mutta en politiikkaa. En omista televisiota, luen sanomalehdet verkossa, on helppo skipata poliittiset uutiset. Jos kuulen radiosta uutisia niin politiikka menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Keskityn muihin uutisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timon nuoruus on mennyt bailatessa ja sauhutessa. Se ei takuulla ole seurannut yhtään mitään muuta kuin päihteiden hintoja.
Itse olen yli 50v. ja myötähäpeä iski, myös tuosta, ettei hallituksen koostumusta tiedetty.
Krisse peilailee ? Eiköhän se ole talon Ella joka on useimmin peilin edessä kun Kristiina.Nyt vaan Ella ulos talosta ja muistoksi hänelle peili käteen.Saavat asukkaat nukkua yöt.