Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
66281/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän hetken finaalisuosikit mulla on O-P, Joel, Krisse ja Timo.

Marko oli siellä Timon tilalla vielä viikko sitten mutta kun meni sekaisin Juliasta niin putosi pois.

Vierailija
66282/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voisi pikku hiljaa tuotanto puuttumaan tähän litinää lotinaa.Ihan samalla tavalla kun viime vuonna.Vai onko tosiaan niin ,että Ella saa tehdä mitä vaan ? 

Chrystal on rillit huurussa ja muna kourassa ohjaamosa vahtaamassa niin ei saa keskeyttää touhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66283/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena Estonia

Kristiina: Kuoliks siinä ketään?

Vierailija
66284/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisivat Thaimaan tsunamistakin.

Vierailija
66285/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markollaki kyllä paljon tietoa ja näkemyksiä eri aiheista, ku vaan alkaa keskustella. Mökilläki puhuivat Natosta ja EUsta paljon.

Vierailija
66286/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Arttu pysty avautumaan tosta tilanteesta yöllä. Ihan selvästi ollut ahdistunut jo pitkään sen takia

Saa nähdä muuttuuko tilanne nyt ku Arttu pääsi purkamaan ahdistusta

En usko, että muuttuu. Marko neuvoi vielä myöhemmin yöllä, että artun kannattaa jatkaa Ella juttua, kun se auttaa Arttua kerta... Että ei kannata lopettaa sitä ja Arttu myötäili...

Kuvaa hyvin Markon moninaamaisuutta ja nynnyyttä. Yöllä valittaa miten friikkien lotina häiritsee mutta sitten itse kehottaa jatkamaan. Huhhuh. 

No ei Marko tuota litinää ja lotinaa tarkoittanut että jatkakaa, koittasit kuunnella keskusteluja jos kerta niistä tiedät

Olen eri kuin jolle vastasit, mutta itsekin tulkitsin niin, että Marko kehotti jatkamaan jos se helpottaa Artun oloa. Mitä muuta se sitten tarkoitti?

Vierailija
66287/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että Krisse ei tiedä mitään Estoniasta. Tietysti 5 vuotta ennen hänen syntymään tapahtunut.

Vierailija
66288/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Krisse ei tiedä mitään Estoniasta. Tietysti 5 vuotta ennen hänen syntymään tapahtunut.

EI kyllä Ellakaan tiedä.

Vierailija
66289/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OPsta en tykännyt alussa yhtään, nyt suosikki. Hauska jäbä.

Alapeukutin koska olen tykännyt OP sta alusta saakka. Ei tarvitse heti olla täysillä esillä ollakseen hyvä tyyppi, usein päinvastoin.

Vierailija
66290/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on oikesti niin huonot yleistiedot, että en ihmettele yhtään sitä, miksi kaikenmaailman hoopoimmatkin salaliittoteoriat uppoaa nykyihmiseen kuin se kuuluisa veitsi Marjattaan (vapaasti Ellukkaa lainaten, on se haaaaaska tuo Ella, Joelia lainaten). 

Yleissivistystä ei enää arvosteta, kaikesta hoetaan vaan kgv:tä, mutta kyllä se lukeminen ja tiedon painaminen mieleen a) auttaa keskusteluissa , luulisi olevan itsellekin kiusallista, ettei tiedä mistään mitään, ja koko ajan joutuu hokemaan nevähöödiä enookoskaankuullukkaan b) sinua pystytään vähemmän kuzettamaan kaikenlaisella hörhöilyllä c) laajentaa sanavarastoa d) ruokkii mielikuvitusta eri tavalla kuin esi. pelien pelaaminen. 

Vierailija
66291/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alaston Arttu suihkussa 9.31, jos kiinnostaa :'D

Totta kai kiinnostaa. Kiitos, kun mainitsit! :)

Onko Ellan kynsien jälkeen vielä jotain jäljellä.

Vierailija
66292/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei noille anneta suihkurauha, joutuvat peseytymään uikkareissa. 

Mahtaa olla järkyttävät tuoksut ja eritteet mitä jää elimiin.

Saa siellä alastikin olla. Ihan oma valinta käyttää uikkareita. Alkuvuosien BB:ssä lähes kaikki kävivät suihkussa alasti. Miehet kävivät saunassakin alasti.

Eikö ole laitonta tirkistellä kameralla ihmisiä alastomana, tuotanto siis. Kameroita kun on vessassa ja pesutiloissa. On la 211itonta.

Vierailija
66293/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava kuunnella Timon, Vilin ja äsken mukaan liittyneen Olli-Pekan keskustelua! Ei kiroilua, ei teinimäisiä alapääjuttuja tai pinnallisia meikki-ym. löpinöitä, eikä ilkeää piikittelyä. 

Vierailija
66294/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tota Arttua mikään kaduta.Sama touhu alkoi heti aamusta ja vielä tajuavat ,että kamera suoraan heihin.Kesken heidän touhujen voisi kuulua kaiuttimesta lujaa SMILE!!!!

Vierailija
66295/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP ja Timo tajuavat, että Vilin kanssa kannattaa vähän jutella hyvässä hengessä tässä kohtaa.

Vierailija
66296/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän hetken finaalisuosikit mulla on O-P, Joel, Krisse ja Timo.

Marko oli siellä Timon tilalla vielä viikko sitten mutta kun meni sekaisin Juliasta niin putosi pois.

Sekaisin Juliasta? Mitkä lasit päässä te katsotte tätä ohjelmaa? :'D

Vierailija
66297/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noiden yleissivistyksen määrää🙄

Vierailija
66298/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia he eivät sano suoraan Ellalle ja Artulle että häipykää makkarista ja menkää muualle nussimaan

Vierailija
66299/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina, Joel, OP, Marko ja Julia puhuivat yöpartiossa pitkään Artun ja Ellan mskuuhuonetouhuista. Kokivat sen kiusallisena ja häiritsevänä. Kokivat sen aidosti ongelmallisena.

Onhan tuo väärin, että ihmiset eivät voi makuuhuoneessa nukkua, vaan joutuvat lähtemään huoneesta.

Vierailija
66300/104451 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI kyllä Ellakaan tiedä.

Mä en kyllä viitsisi irvailla toisten muistamisista, kun itse istuu Googlen ääressä. Olen vanhempi ja  vaikka muistan sen tunnelman ja mitä tein sinä päivänä kun Estonia upposi, tai tornit kaatuivat tai tsunamin, niin kyllä pitäisi jostain tarkistaa tapahtumavuosi ja uhrien määrä. Vanhempa historiaa kyllä hallitsen paremmin, koska olen opettanut sitä.

Ketju on lukittu.