Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mitä minä juuri näin ?
Näin kun OP syö. Onko se jotenkin toistaitoinen vai mitä ihmettä? Pitää lusikkaa kuin taapero.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi nyt hyppää tuolla pk-huoneessa kaikki?
Ehkä niille kerrotaan että juonittelu sallittu ja jotain muuta mitä me ei saada taaskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi ostanut tuollaisia tynkä oltermanneja mitä tilasivat kaupasta. Täysikokoisenkin pötkön höylääminen hankaloituu aika nopeasti kun se typistyy parin sentin korkuiseksi puhumattakaan näistä jo valmiiksi tynkämallisista. Hermo menisi justiinsa.
Pitää ajoissa kääntää sivuttain kun höylää. Ei jää suurempaa palaa kuin muustakaan.
Nämäkö osaisivat kääntää sivuittain ? Pizzapohjan teko on jo suurta tiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Arttu pysty avautumaan tosta tilanteesta yöllä. Ihan selvästi ollut ahdistunut jo pitkään sen takia
Saa nähdä muuttuuko tilanne nyt ku Arttu pääsi purkamaan ahdistusta
Arttu on ihan itse tehnyt omat valintansa ja päästänyt ne tuohon pisteeseen. Valitettavasti tyyppi on melkoinen koijari ja limanuljaska, sitä saa mitä tilaa.
Hitsi mä tykkään OP:sta ihan älyttömästi =)
OP on kuningas! Jopesta ei olisi ollut koskaan laittamaan Arttua ja Ellaa ruotuun, vaikka häntä se siinä vieressä nukkujana eniten ahdisti.
Antavat nusuaikaa noille, ei oo todellista!! Tuotanto haloo nyt, poikki tuo touhu, Häpeämättömät elostelijat.
Joel on ollut pitkään lemppari, mutta viime aikoina O-P kirinyt rinnalle :)
Aika taulapäitä ovat jos ei saada häätöön ainakin Ellaa . Paula kans häätöön.
Joel on jo niin läheinen Artulle ettei kehtaa puuttua. Ja katsoo ehkä jotenkin ylöspäin.
Ella ulos tällä viikolla, se olisi oikeus ja kohtuus.
Vierailija kirjoitti:
Oisko ollut jotain ihmissuhde ongelmaa vähän ennen ku astu taloon ja jotain puhu vedosta. Onhan tuolla psykologi jonka juttusille voi mennä.
Talossa on ehkä rahat finito, eikä ammattiauttajaa ola Annetaan toisen asukkaan terapoida noinkin heikossa hapessa olevaa asukkia.
Eihän se ole Markon tehtävä lainkaan, hoitaa nyt Artun traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllähän tuo Arttu selvästi pökki Eetua hanuriin aamulla ennen yhdeksää.
Housut oli jalassa kun nousi. Srurasin 247 kun mikäkin pervo. Oli nk kuivapano sitten.
Kyllä se pano mieheltä onnistuu vaikkei kalsonkeja laskis. :D
Nuo ei varmaan uskalla juonitella nyt kun se sallittu...
tietävät että siinä on jotain takana..
tosin typerähän tuo on kun tähänkin asti sitä tehty ilman kuulutuksia tai rankkuja...
Pelkääkö tuotanto antaa rankkuja että joku pahoittaa taas mielensä ja haastaa oikeuteen🤣🤣🤣
Mitä traumoja Artulla nyt muka on? Itse päätti pettää naisen ulkomaailmassa ja sekstailla miehen kanssa joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mä tykkään OP:sta ihan älyttömästi =)
OP on ihan hemmetin hauska. Mä repeilin viime yönä taas kun OP seisoi Jeesus lookissaan Artun ja Ellan sängyn vieressä kun ne sekstailivat ja sitten meni istumaan viereen ja jatkoi tuijotusta. 😄
OP on mun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ei varmaan uskalla juonitella nyt kun se sallittu...
tietävät että siinä on jotain takana..
tosin typerähän tuo on kun tähänkin asti sitä tehty ilman kuulutuksia tai rankkuja...
Pelkääkö tuotanto antaa rankkuja että joku pahoittaa taas mielensä ja haastaa oikeuteen🤣🤣🤣
Oon miettinyt samaa 🤣🤣 Mutta sen tiedän, että paskaa jauhetaan tällä viikolla, en sitten tiedä onko se nyt sitä juonittelua jota haetaan, mutta paska lentää ja katsojat vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Joel on ollut pitkään lemppari, mutta viime aikoina O-P kirinyt rinnalle :)
Luulenpa, että Paulan takia OP lähtee ennen aikojaan. Paula pääsee finaaliin koska on lierompi. OP lähtee nyt tai parin viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulan ilme 😒 kun Marko halasi Juliaa liven lopussa.
Ja Markon avovaimon ilme
Koti sohvalta 👍🏼Miksi ilkeilet Markon avovaimolle? Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt?
Täh? Ilkeili? Musta näytti että enemmänkin tää kommentoija puolusti että Markon muijan ilme varmaan taas on 👍🏼Kun kattelee tota miten Paula mustasukkanen hänen miehestään. Että Paulalle tuskin varaa on antaa vihaisia katseita enempää kun hänellä. Ihan tätä avo vaimoa puolustaakseen 👍🏼🤝
Mua ainakin v ttäis jos olisin Markon nainen niin toi paulan omiminen miestäni kohtaan. Ja läheisyyden kaipuu. En kattelis
Mä en kyllä olis yhtään huolissani Paulasta jos olisin Markon kihlattu. Marko ei ole kiinnostunut Paulasta yhtään, ei ole Markon tyyppinen ollenkaan. Paula myös tietää sen koska Marko on sanout sen suoraan hänelle. Markon mielestä Paula on liian äijämäinen, hän tykkää naisellisista naisista. On myös liian vanha, Marko tykkää nuorista naisista.
Sen sijaan Juliasta olisin hyvinkin huolissani koska ihastuminen näyttää olevan molemminpuolista. Ensin näytti siltä että se oli vain Julia joka seurasi Markoa joka paikkaan ja hiplasi mutta bileissä tuli hyvin selväksi että Marko oli myös ihastunut Juliaan. Kaiken lisäksi Marko halusi Julian sänkyynsä tekosyyn varjolla.
Nyt kun Joel on selkeästi ihastunut Juliaan niin Marko mm. viime yönä oli kovasti kiinnostunut siitä ja tivasi Joelilta onko heidän välillään jotain. Ei myöskään halua jättää Joelia yksin Julian kanssa. Hän on ihan ilmeisesti huolissaan että heidän välillään tapahtuisi jotain. Ulkopuolisena kyllä näen että Juliaa ei Joel kiinnosta.
Kyllä pitää olla sokea jos ei näe tuota kuviota.Minä en edelleenkään näe Julian ja Markon välillä yhtään mitään kaverillista enempää, Marko on vaan niin järkyttävän utelias ja kiinostunut kaikesta. Siksi Joelilta kyselee Juliasta. Olihan Marko aikasemminki kiinostunut että onko Ellan ja Artun välillä jotain.
Sama fiilis. Ihmisillä on hyvin erilaiset parisuhteen rajat ja moni tuntuu katsovan Markon toimintaa täysin omien lasiensa läpi, mitä itse hyväksyisi tai ei. Marko on kuitenkin kertonut, että kihlattunsa kanssa heille on ok, että tuolla ottaa muita kainaloon ja jopa pieni pusuttelu kaverien kesken. Itsellä sama, ymmärrän hyvin kaverillisen flirttailun, teen sitä itsekin ja hyväksyn kumppanilta.
Eli näen kyllä Markon ja Julian välillä flirttiä, mutta toistaiseksi en näe siinä mitään väärää, pelkkää kaverillisuutta.
Katotaan kuka nimeää mitenkin kun sen aika on.