Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ella vaan pelaa, nauttii nyt tästä tilanteesta eikä oikeasti yritä auttaa.
OP skippasi tehokkaasti ostosten purkamisen kiettiössä ja muutenkin huonosti hoitanut ruoanlaittoa. Saisi tulla rankkua.
Artun itsetunto on niin ulkonäön varassa että tämmönen pikku juttu horjuttaa sitä.
Kuka ne Artun kulmakarvat piirsi, Arttu itsekö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nona seis, lopeta jo se taikinan vaivaaminen!
Huomasin saman, puolituntia vaivaa pizza takinaa. Ei pizza taikinaa vaivata kuin pullataikinaa. Krissen taikina varmasti herkullisinta.
Miksi kuvittelet ettei pitsataikinaa pidä vaivata yhtä kauan kuin pullataikinaa? Pitsataikinaa vaivataan oikeastaan kauemmin, koneella 10-15 minuuttia, käsin jopa puoli tuntia. Pohjaan täytyy saada oikea sitko. Tämä selviää ihan vaikka netistä tarkastamalla.
Taidat sekoittaa vaivaamisen ja nostattamisen. Muutama minuutti riittää vaivaamiselle. Ite vaivannut käsin ja aina onnistunut pizza.
Onnistunut kyllä, muttei parhain. Hän ei ole sekoittanut mitään, vaan on ruuanlaitto tekniikat hallussa.
Kyllä hiivataikinoita pitäisi lähemmäs puoli tuntia käsin vaivata. Etenkin pitsataikinaa, että saadaan sitko kohdilleen. Siksipä mä teen kaikki hiivataikinat koneella. Ehdin tekemään paljon muutakin siinä samalla, kun taikina vatkautuu.
ohis
Jokainen tekee, niinkuin tykkää. Toiset pitää pohjaa vain runsaiden täytteiden alustana, toisille pohja on se maukkain osa pizzasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis itkeekö Arttu nyt jonku ..tun kulmakarvojen takia??
Tekikö se tahallaan.
Kaikki uudet ulos koska kukaan ei antanut perustelu_uliulinassaan ainoatakaan syytä tai vakuuttaneet miksi heidän pitäisi jäädä ja samaten konkreettiset näytöt loistavat poissaolollaan. Uudet pyrkyrit torppaan?
Uliulin oma halu ei tod ole mikään peruste. Ei esim. baarivonkarillekaan kukaan anna vaikka kuinka haluaisi.
Kuka noi Artun kulmat värjäsi ? Eikö mies tajua ei väri kauan pysy.Voi huoh ja sanoo Ellalle sä olet kaunis.Siinä meillä pari.Ens viikon tehtävä : Viikko ilman meikkiä ja pihan siivous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on ihastunut Joppeen. Sen näkee hyvin. Katsoo sitä koko ajan oli sitten ulkona tai sisällä. Yleensä kulkee paljon sen perässä.
Tää on aika huvittava sunnuntai-ilmiö, alkaa ilmestyä näitä yksittäisiä, lyhyitä Krisse-dissauksia, usein monta peräkkäin eri asioista, joista puolet ihan tuulesta temmattuja. Ei se mitään, rutiinithan on ihan kivoja, ehkä ne auttavat mielenterveyden kanssa?
Huvittavinta on se kun Krisseä kritisoidaan niin välittömästi tulee kymmenittäin alanuolia ja tätä ilmiötä on hiton hauska testata.
Arttu on all talk, no action. Kovasti uhittelee että uskaltaa tehdä sitä ja tätä, mutta mitään ei tapahdu. Mikä logiikka siinäkin nyt on, että on uhonnu voivansa sekstailla vaikka ilman peittoo ja keittiönpöydällä, mutta sitten kun muut asukkaat ottavat hänen ja E:n touhut puheeksi, niin tulee kiukkuseks että miksi teitä kiinnostaa niin paljon ja lopettakaa jo jankutus asiasta, jne. Luulee olevansa kovakin jätkä vaikka käytös on kuin pikkupojan.
Kuvottavia nuo Ellan ja Artun jutut kalliista talviturkista, kengistä, laukuista ja muista vaatteista. Arttu lupasi ostaa Ellalle kaiken mitä hän toivoo, mitä kalliimpi, sen parempi. Oksettavia materialisteja molemmat, ovat ansainneet toisensa. Ihan oikein Artulle, että Ella tulee imemään sen kuiviin. "Tottakai mää ostan sulle!" Artun pikkup omon palkka tulee jatkossa menemään Ellan taskuun.
Mitä nuo oikein odotti ku vaaleet viikset ja parta ja lätkäsee mustan värin kulmakarvoihin..
Krisse, Timo, Op ja Joel puhuvat treffailusta.
Ihan perus, kun Timo yllättyy siitä, että on käyny treffeillä: "oho! kai mä sit oon käyny. Me ollaan vaan käyty katteleen kyitä ja sit mä oon vieny sen himaansa".
Timo se jaksaa hämmästyä. 🙃
Oopee on paras! Heittää armotonta vittuilua Artulle.
Mitä arttu oid jos ois syntynyt vaikka 170cm ua hinteläksi kuten Mark Zuckerberg vaikkapa
Ei kestäisi!
Koko ukko täysin pöyhkeä tylsimys jonka itsetunto ulkonäön varassa mytta silti siittiönsä törmäävät vain paskapötkylöihin.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on all talk, no action. Kovasti uhittelee että uskaltaa tehdä sitä ja tätä, mutta mitään ei tapahdu. Mikä logiikka siinäkin nyt on, että on uhonnu voivansa sekstailla vaikka ilman peittoo ja keittiönpöydällä, mutta sitten kun muut asukkaat ottavat hänen ja E:n touhut puheeksi, niin tulee kiukkuseks että miksi teitä kiinnostaa niin paljon ja lopettakaa jo jankutus asiasta, jne. Luulee olevansa kovakin jätkä vaikka käytös on kuin pikkupojan.
Samaa Krissekin äsken ihmetteli.
Melkein sama kuka voittaa, kunhan se ei ole Arttu eikä Ella.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavia nuo Ellan ja Artun jutut kalliista talviturkista, kengistä, laukuista ja muista vaatteista. Arttu lupasi ostaa Ellalle kaiken mitä hän toivoo, mitä kalliimpi, sen parempi. Oksettavia materialisteja molemmat, ovat ansainneet toisensa. Ihan oikein Artulle, että Ella tulee imemään sen kuiviin. "Tottakai mää ostan sulle!" Artun pikkup omon palkka tulee jatkossa menemään Ellan taskuun.
V tut se mitään ostele, Ella liukenee etsimään varakkaampaa sokerisetää oitis kun talosta ulostautuu.
Mä en nyt ymmärrä, mikä Eetu ajattelee itse olevansa, kun haukkuu Viliä homoksi? Onko oikeasti niin sekaisin että uskoo olevansa itse heteronainen vai mitä hemmettiä??
Arttuhan julisti ettei häpeä mitään, kuinkas kävikään.