Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mitä te tällä hetkellä veikkaatte. Kuka voittaa ?
Itse uskon/ toivon, että Joel.
Toivon Kristiinan voittavan.
Toivottavasti Olli-Pekka jää. Siin on karismaa.
Miksihän niitä Amppari-mehujäätelöitä ei tullut? Johtuuko siitä, että ostosten pitää olla 24 h karanteenissa ja mehujäät olis sulaneet? Luulis kyllä, että karanteeniin olis voinut järjestää pikkupakastimen jäätelöitä varten. Vai unohtuiko ne vain? Silloin summa pitäis lisätä seuraavaan ostosbudjettiin.
Joelin ja Eetun välit on jäätävät.
Vierailija kirjoitti:
Nuo keskusteli aiemmin Timon suuntautumisesta. Oli ollut naimisissa naisen kanssa ,mutta en ehtinyt kuulla onko nyt bi, hetero,vai homo?
miksi tätä vatvotaan vieläkin. Timo sanoi ehkä ensimmäisessä bb jaksossa olevansa bi
Artusta tehdään Groucho Marx tv-lähetystä varten. Hahhhaa!
Ihanaa kun tänään en oo nähnyt juuri ollenkaan Ellaa. Aina on pystynyt vaihtamaan kameraa. Ella treenasi silloin kun oli Artun ja Joelin kitaratunti, katsoin kitarointia. Ella oli Artun kans kylvyssä kun muut teki pizzaa, katsoin pizzantekoa. Ella ja Paula söi pizzaa, katsoin makkarijengiä. Ella siirtyi loppuajaksi makkariin laittamaan naamaansa, oon seurannut mielummin cokisjengiä ja muuta olkkarijutustelua.
Victor Kalborrek in the house!
Toi Ella on kyllä loukannut niin paljon ihmisiä ja varmasti satuttannut ihmisiä sanoillaan jotka ohjelmaa katsovat.Odotan sitä päivää kun joku sanoo talossa sille päin naama jotain kovaa.Tietäis sekin miltä se sitten tuntuu.Se tosiaan voi olla tosiaan Joel.Kun Joel haistatti pitkät.....olin itse hyvä hyvä Joel olet kultaa .
Nuo Artun kulmakarvat, oikein Bresnev kulmat. LOL
Kannattas pestä vedellä ja saippualla toi naama.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Ole hyvä!
Olikohan Arttu määritellyt itsensä heteroksi taloon tullessaan? Onko puhunut kauden alussa? Olisi mielenkiintoista tietää miten oli ajatellut omaa suuntautumistaan ennen taloon tuloa.
Timo ja Vili vaikuttaa olevan ihan ok-väleissä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän niitä Amppari-mehujäätelöitä ei tullut? Johtuuko siitä, että ostosten pitää olla 24 h karanteenissa ja mehujäät olis sulaneet? Luulis kyllä, että karanteeniin olis voinut järjestää pikkupakastimen jäätelöitä varten. Vai unohtuiko ne vain? Silloin summa pitäis lisätä seuraavaan ostosbudjettiin.
Ne tulikin nyt, jälkilähetyksenä!
Arttu on hirveän herkkä ulkonäköasioissa. Pinnallinen.
Hyvä jos Vili ei mielistele ällöparia.