Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Voi luoja tuota Ellan meikkioperaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Viime ja tänä vuonna BB:ssä melkein kaikki varteenotettavat voittajaehdokkaat on olleet miehiä. Krisse on ehkä tällä hetkellä ainoa, jonka voittoon uskon. Viime vuonna finaalissa taisi olla vain Anu, mutta en missään vaiheessa uskonut hänenkään voittavan.
Siis Krisse on ainoa NAINEN, tarkoitin.
Ölömölö kirjoitti:
Laitoin iltalehdelle uutisvihjeen tuosta aseman helmen kampanjasta. Riskinähän tosin on, että putiikki saa lisämainosta jos jutun tekevät, mutta jospa enemmän negaa kuitenkin?
Laittakaahan tonne vielä joku kuva tai screenshot jos saitte mainoksesta. Selviäispä ainaki onko tuo nyt ihan laillista, epäreilua kyllä todellakin.
Onko tuotannolle laitettu, itse en ole somessa.
Vierailija kirjoitti:
Oih meni kylmätväreet tota Artun kitaran soitosta. Rakastan kuunnella juuri tollasta melodista rimputtelua. Ihanaa <3
Mukava hetki kaikenkaikkiaan Artulla ja Joelilla kahdestaan. Ei ollu toiset sähläämässä ja Paula kiekumassa hölmöyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Ella tuolla solvaa että Vilillä on akkamaiset liikkeet, mutta itsellään vasta onkin äijämäiset piirteet.
Äänestä puhumattakaan...
Marjatta valivalivali. Pizzastaki vinkui.
Nona voi jäädä, mutta ens viikon tehtävä vois olla viikko aurinkorannalla auringossa ja Nona vois vaikka tarjoilla jäätelöä ja vohveleita kahvin kera pikku pikku bikineissä aamusta iltaan. Ja pintaan vain aurinkovoidetta. Mitkään meikit ei sallittuja auringossa. Saatais sitten oikein ruudun täydeltä Nonaa viikon ajan.
Nonalla on silmät ihan pandamustat. Sitten laittaa vielä jotain glitterjuttua ja Julia ja Ella ihastelevat "ooo". Minä en näe kyllä mitään eroa, kun mustan päälle laitetaan lisää tummaa luomiväriä.
Vilin pitää jäädä, pistää kutupojille Artulle ja Ellalle kampoihin
Voi Ella ihan turhaan sä meikkaat. Ei ne meikit sun pärstääsi pelasta. Pilasit jo naamasi noilla botoxeilla ja muilla leikkauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te tällä hetkellä veikkaatte. Kuka voittaa ?
Itse uskon/ toivon, että Joel.
Sami Niko ja Roope tulee takasin ja siinä on kolmenkärki.
Ella on tosi ylimielisen oloinen ihminen ja aina arvostelemassa muita selän takana.
Ella erehtyi, olihan Sini yli viikon talossa.
Nyt on olkkarissa ylätasanteella mun mieluinen porukka. Timon voi dumpata, jos joku pakko on, muut Jope, OP, Arttu (ilman Ellukkaa), Krisse ja Marko. Keskustelua, jekkuilua, hauskanpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Marjatta on ihan äärettömän raskas ihminen.
Ihan hyväkuntoiselta js suht. hoikalta näyttää ikäisekseen. Nona on raskaampi kuin Jatta.
marjatta veks kirjoitti:
Tuo marjatta mummo on just semmoinen perus lokki. Tekee kaikkea sellaista, mistä ei tarvitse itse maksaa, soffasurffailut ja euroopan kissanhoidot yms. omaa kämppää vastaavasti ei lainaa, pihi. Myös ahneus paistaa kauas, silmät kiiluen hehkutti saatuja vaatteita ja ensimmäisenä napsii hedelmät ja karkit kuormasta. pihi ja lokki. lisäksi raastavan raskas ja päsmäri.
Saa kai banaanin syödä.
Kofeiinin yliannostukseen ei Timon ja Krissen mukaan voi kuolla. Tsiisus.
Päivän kohokohta toistaiseksi oli se, kun Vilivilperi alistui alfalle ja pyysi perjantaista käytöstään anteeksi.
Viime ja tänä vuonna BB:ssä melkein kaikki varteenotettavat voittajaehdokkaat on olleet miehiä. Krisse on ehkä tällä hetkellä ainoa, jonka voittoon uskon. Viime vuonna finaalissa taisi olla vain Anu, mutta en missään vaiheessa uskonut hänenkään voittavan.