Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
64821/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nona seis, lopeta jo se taikinan vaivaaminen!

Huomasin saman, puolituntia vaivaa pizza takinaa. Ei pizza taikinaa vaivata kuin pullataikinaa. Krissen taikina varmasti herkullisinta.

Härski tyyppi, ei osaa mutta silti kaikkien puolesta muka kokkaa. Pohjoisen Tuksu.

Vierailija
64822/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nona viimeksi tehnyt pizzaa viimeksi lapsena, Krisse tehnyt aina itse. Hyvä Krisse🙃

Krisse on monitoiminainen. Saa miehensä olla ylpeä hänestä.

Heh..... no sähän twistin pierasit. Eipä ole pahemmin keittiössä häärännyt. Taidat ollakin sen mies, pidä hyvänäs.

6vk Krisse tehnyt ruokansa bb talossa. Vai ootteko nähnyt että joku tekisi hälle ruuan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64823/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu sanoi että Marjatta valittaa kaikesta.

Vierailija
64824/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis kyllä niin hermo tohon Krisseen, kun pitää puuttua ihan kaikkeen tuolla keittiössä. 

Vierailija
64825/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis Nonnu osaavan taikinan tehdä. Ravintola alalla töisdä.

Vierailija
64826/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani syö lihaa. Hmmm. Ei oo oikea vekaani.

Vierailija
64827/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaja-Julia äänessä... huoh.

Vierailija
64828/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isoja tomaatti siivuja.

Vierailija
64829/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä nyt vaahtokylvyssä lilluvat A ja E. Hetken näytti siltä, että Arttu olisi ystävien onniteluvideon ja Jopen soittotuokion jälkeen ottanut etäisyyttä Ellaan. Aivan kuin olisi konkretisoitunut, kuinka eri maailmasta ovat eikä Ella voisi koskaan viihtyä tai hyväksyä hänen junttikavereitaan siviilissä.  Aivan kuin hetken olisi Artun kuplaan tullut särö ja muistutus oikeasta elämästä. Nyt siellä kuitenkin Ella kynsillään hipsuttaa.

Vierailija
64830/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksetus ella. Se halutaan pitää talossa että saadaan finaalissa paljon rahaa. Sori vaan tuotanto, kaikki eivät ole yhtä tyhmiä. Itse lopetin äänestämisen viime viikkoon koska ilmiselvästi tuotanto järjesti ellan äänet omaan moodiinsa.

Nyt on ihan sama ketkä tuolla ovat, ei kiinnosta yhtään jos Ella voittaa. Kyllä se paskaa saa niskaansa kun talosta tulee ulos ja se on ihan oikein sille.

Vierailija
64831/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija6 kirjoitti:

Marko kyttää pimeessä Joelia💤💤💤

Luin että kyntää. :D Talo on saastuttanut mieleni.

Mielikuva. :D

Vierailija
64832/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko talossa olla ketään turhempaa ihmistä kuin O-P??? Kertokaa yksikin asia mistä OP muistetaan. No eipä tule mieleen. Onko OP:n taktiikka olla täysin tapetti vai onko luonteeltaan tuollainen, että ei itse pysty tuottamaan mitään kontenttia, mukana kyllä läyhäämisissä mutta sillai hyvin kierolla tavalla, pystyy aina kiemustelemaan ulos tilanteista ja esittämään kaikille, että ihan sivustaseuraajana täs vaan vähän kommentoin enkä mä susta mitään pahaa puhunut. Uskoisin että tässä on oikeasti talon kieroin pelaaja.

Kierosti pelaa ja nauttii draamasta, mut ei halua olla draaman keskellä. Oiva keino saada ääripäät nimeämään toisiaan ja pysyä ite pidempään talossa.

Itelle kolme muistettavaa hetkeä tältä kaudelta on

1) lehmäpsykoosi bileissä

2) Källisota by Op & Kessu

3) Feikkikänni by Roope & Op

Kyllä tuolla muutkin pelaa Markosta lähtien. Ja Roope pilasi itse pelinsä läyhäämällä,  ei siinä Op ollut mitenkään osallisena.  Yrität vaan mollata Op:ta kaikella tavalla.

Ja kyllä, kaikissa Op pääroolissa.

Vierailija
64833/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula, tuo 27-vuotias poikamies, haluaa olla äijä äijien joukossa, miesten paras kaveri ja miesten arvostama. Mutta kännissä hän alkaa vonkaamaan näiltä 'kavereilta' palveluksia. Vahtii mustasukkaisena omaa reviiriään, vaatii vakuutteluja, että on number one, the only girl in the world.

Ja Paulan inhoama Krisse ystävystyy niin Timon ja etenkin Jopen ja Artun kanssa. Nämä kehuvat Krisseä talon parhaaksi tyypiksi ja päälliköksi ilman Krissen kinuamisia. Kehut tulevat Krisselle yllättäen ja pyytämäti. Kännissäkin välit pysyvät kaverillisina, mitä nyt Joppe panetuspsykoosissaan kokeili kerran Krissen herutuskynnystä turhaan. 

Voe Paula, Paula. Nikon tarkka silmä näki. Neljääkymppiä lähestytään ja henkinen ikä on n. 13 vuotta. Ellan kanssa ovat huonoitsetuntoisia, kateellisia reppanoita, ja kumpikin leikkii ja esittää kovista. 

Vierailija
64834/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia päteminen ääni ("minä minä") keittiössä rasittavaa, varsinkaan osaamista ei kuitenkaan ole nimeksikään.

Vierailija
64835/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon tehtävänä voisi olla Manaajasta tuttu paholaisen manaus. Päärooleissa Paula, Joel ja Op😉

Vierailija
64836/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko talossa olla ketään turhempaa ihmistä kuin O-P??? Kertokaa yksikin asia mistä OP muistetaan. No eipä tule mieleen. Onko OP:n taktiikka olla täysin tapetti vai onko luonteeltaan tuollainen, että ei itse pysty tuottamaan mitään kontenttia, mukana kyllä läyhäämisissä mutta sillai hyvin kierolla tavalla, pystyy aina kiemustelemaan ulos tilanteista ja esittämään kaikille, että ihan sivustaseuraajana täs vaan vähän kommentoin enkä mä susta mitään pahaa puhunut. Uskoisin että tässä on oikeasti talon kieroin pelaaja.

Kierosti pelaa ja nauttii draamasta, mut ei halua olla draaman keskellä. Oiva keino saada ääripäät nimeämään toisiaan ja pysyä ite pidempään talossa.

2) Källisota by Op & Kess

Kyllä tuolla muutkin pelaa Markosta lähtien. Ja Roope pilasi itse pelinsä läyhäämällä,  ei siinä Op ollut mitenkään osallisena.  Yrität vaan mollata Op:ta kaikella tavalla.

Täällä pätee viidakon lait. Mollaa muita kisaajia, että saat oman suosikin voittoon. Op hyvä kilpailija. I like.

Vierailija
64837/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoripari ammeessa. Puhtaita poikia kun käyvät vielä suihkussa.

Vierailija
64838/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök Ella ja Arttu..

Vierailija
64839/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2) Källisota by Op & Kessu

1) Roope&Paula temppari rangaistus läyhäys makkarissa.

2) Kessu&Marko källit OP:n kengille ja takin taskuille.

3) Paulan känniörvellys mustis Juliasta.

4) Artun Veteraanin iltahuuto soitettuna ja laulettuna.

5) Joelin lauluesitys ja standup.

Vierailija
64840/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelilla on kyllä hyvä muisti... Ruskea neule muuttu harmaaks huppariks alle minuutissa. :D

Ketju on lukittu.