Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Käsittämätöntä miten paljon kantasuomalaisia saa solvata nimeltä!
Vierailija kirjoitti:
Voiko talossa olla ketään turhempaa ihmistä kuin O-P??? Kertokaa yksikin asia mistä OP muistetaan. No eipä tule mieleen. Onko OP:n taktiikka olla täysin tapetti vai onko luonteeltaan tuollainen, että ei itse pysty tuottamaan mitään kontenttia, mukana kyllä läyhäämisissä mutta sillai hyvin kierolla tavalla, pystyy aina kiemustelemaan ulos tilanteista ja esittämään kaikille, että ihan sivustaseuraajana täs vaan vähän kommentoin enkä mä susta mitään pahaa puhunut. Uskoisin että tässä on oikeasti talon kieroin pelaaja.
Itselleni tulee heti mieleen lehmäpsykoosi, lentäjänä kirjainhepuli, mossaus Stigin keikalla, lehmäbaletti ja letkautus Marjatalle "kohta se koittaa ikuinen kylmyys".
Nanna otti köökin haltuun. Ei tainneet kaikki tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko talossa olla ketään turhempaa ihmistä kuin O-P??? Kertokaa yksikin asia mistä OP muistetaan. No eipä tule mieleen. Onko OP:n taktiikka olla täysin tapetti vai onko luonteeltaan tuollainen, että ei itse pysty tuottamaan mitään kontenttia, mukana kyllä läyhäämisissä mutta sillai hyvin kierolla tavalla, pystyy aina kiemustelemaan ulos tilanteista ja esittämään kaikille, että ihan sivustaseuraajana täs vaan vähän kommentoin enkä mä susta mitään pahaa puhunut. Uskoisin että tässä on oikeasti talon kieroin pelaaja.
Itselleni tulee heti mieleen lehmäpsykoosi, lentäjänä kirjainhepuli, mossaus Stigin keikalla, lehmäbaletti ja letkautus Marjatalle "kohta se koittaa ikuinen kylmyys".
Kyllä OP on tuonut hauskuutta. Ja on aika sarkastinen suurimman osan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni Ellassa on jotain mikä ei välity tänne ruudun toiselle puolelle katsojille. Hänestä suurimmalla osalla huono ja ylimielinen kuva, mutta talossa olijat ja talosta lähteneetkin hänestä pitävät.
Ja kun miettii, että Krissekin on tainnut hänet nimetä vain kerran häätöön, niin jotain tuollaista siinä täytyy olla.
Krisse muutenkin kyllä taitaa nimetä sen hetkisen mielentilansa mukaan, ei taktikoi pidemmälle niin kuin esim. Paula.
Ehkä talossa porukat on huomanneet että Ellan kommentit on suureksi osaksi vain huumoria. Kansan syvimmät rivit eivät vain sitä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Paula oli niin paras bileissä. Totuutta päästi suustaan. Avautui kunnolla. Jatkoon.
Totuutta päästi suustaan? Julia on Markon vaimo, joten hänen pitää lähteä talosta ja hän ei saa hengailla Markon kanssa, koska ovat tunteneet vain viisi päivää. Ja Julia on Markon vaimo, koska Katilla on paras perse.
Paula se räväytti pipiksissä. 😂😂😂
Aivan kauhee. Julia nuori nainen ja Marko. Pelkäsin että käy Julian kimppuun. Oki agressiivinen.
Miksi krisse vatkaa kuivahiivan veteen??
Törkeä eukko kaiken kaikkiaan. Liioittelee juttujaan ja nyt yrittää mollata Op:ta. Sanoi äsken sohvalla, että Op olisi ollut muka hänen kimpussaan ja ei ole nähnyt Op: ta noin villinä ennen. Itse hilasi itsensä Op: n viereen ja nyt yrittää saada Op:n näyttämään syylliseltä koko iltaan ja yrittää saada huomion, että itse pääsisi pälkähästä, kun mokasi itsensä täysin. Toivottavasti ei nyt porukka kuuntelisi tuota Paulaa ja laittaisi Op:ta tuon jutun takia häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihmetellyt, kun Paulaa sanottu pubiruusuksi täällä, mut nyt kun näin koosteessa humalaisen Paulan niin en enää ihmettele. Aika paha alkoholiongelma että tuommoiseen jamaan saa itsensä. Ja se röökaaminen siihen päälle. Personal trainer vielä... Vähän yllättäin ja järkytyin näkemästäni.
Paulalla ei ole asuntoa, eikä työpaikkaa. Enkä nyt ihmettele lainkaan, kun hänen pään aukomistaan kuuntelee. Hokee melkein päivittäin kuinka ihmeellistä olla BB-talossa, että olemme saaneet tutustua täällä toisiimme.
Eikö sillä ole vaihtovaatteita mukana.
Paula oli irtisanoutunut töistään ja myynyt asuntonsa. Taidat olla vaan kateellinen, kun et voi tehdä itse samoin ja elää unelmiasi todeksi ja seikkailla.
Marko ei tajua pizzan teosta mitään eikä Nona, silti pätevät tuolla. Kuuntelisivat Kristiinaa joka yritti sanoa että taikinaa pitää maustaa, Noona tollukka ei laita edes suolaa.
Artulla on aika kaunis lauluääni. Harmi, että muuten on pilannut pelinsä Ellan kanssa vehtaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Nanna otti köökin haltuun. Ei tainneet kaikki tykätä.
Nanna kuka? Kessun koira? Ai niin, eikös se ollut Ninni.
Paula meni Ollipekan viereen ja Vili tuli ja niin sitä oltiin kiinni toisissa. 😂😂😂 Vili karkas jossain vaiheessa Paulan paikalle. Joopa joo.
Laittaapa Nona paljon hiivaa taikinaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi krisse vatkaa kuivahiivan veteen??
eikö se pidä sekoittaa lämpöseen nesteeseen että alkaa käymään?
V----- NUO ON ONNETTOMIA KEITTIÖSSÄ! Käykää nyt tuotanto keskeyttämässä etteivät pilaa kaikkien ruokaa.
Nunnuka sanoi että taikinaan tulee vain vettä hiivaa ja jauhoja. Sellainen taikina ei maistuisi miltään.
Miten olisi SUOLA JA ÖLJY !?!? Pippuria vaikka myös. Pää hajoaa. Missä Paula, vai valehteliko olevansa käynyt kokkikoulun?
Vierailija kirjoitti:
Laittaapa Nona paljon hiivaa taikinaan.
Juu samaa katoin....ihan sairaan paljon...tuosta tulee kipeäksi kaikki....
Vierailija kirjoitti:
Paula oli niin paras bileissä. Totuutta päästi suustaan. Avautui kunnolla. Jatkoon.
Totuus ei haittaisi, mutta viime bileissä kyllä enemmän jotain omia kuvitelmiaan päästeli.
Ehhhehe hihi, se sano muna, Ja kikkeli. Hihhih.
T. Pekko 11 v