Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Julian tsunamivitsi Sirkesalosta?
"Lähti kuin Sirkesalo rantatuolista."
Kovasti hihitytti pissistä kun kyseli (en muista keneltä) että pitäiskö hänen kertoa se standupissa. Ei näkynyt minkäänlaista myötätuntoa olevan. Kylmä ihminen.Jos tommosesta tapauksesta vitsiä vääntää niin se kyllä kertoo paljon mikä on äkykkyysosamäärä vitsin kertojalla. Ei naurata yhtään.
Totta ja se kertoo nimenomaan korkeammasta älykkyyden määrästä.
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/201701212200057483
En välttämättä pidä tuota mustana huumorina. Itsestään voi kertoa vaikka miten pimeetä, mustaa ja raakaa vitsiä. Kiitos ei kuitenkaan tuon tsunamin tekemistä tuhoista tehtäisi vitsejä. Menee kyllä mauttomuuden puolelle. Ns. Vitsi kohdistuu niin tuoreeseen tapaukseen että ei kuuluu fiksuun tapaan. Joillakin on vielä tapoja, toisilla näköjään ne puuttuu.
miksei ellalla ole bikineitä kun joutuu käymään pitsialusasussa suihkussa
Vierailija kirjoitti:
kauhea myötähäpeä tuli paulasta tosta eilisillan kosteesta. Tuo mustasukkaisuus varattua markoa kohtaan niin lapsellista ja koko viikon ajan kestänyt nenän nyrpistely julialle ei kyllä ole aikuisen naisen käytöstä. Muutenkin ollut viimeiset päivät todella rasittava tuolla talossa joutais minun mielestä tänää pihalle vilin kanssa jos vain olisi häädössä.
Onneksi varattujen miesten vamppaaja Julia on häädössä ja sen voi saada pois.
Nyt vain ääniä Vilille. Nona on jostain syystä ylivoimainen ja on jäämässä taloon mutta jos Vili saa paljon ääniä niin voi vielä päihittää Julian.
Vierailija kirjoitti:
kauhea myötähäpeä tuli paulasta tosta eilisillan kosteesta. Tuo mustasukkaisuus varattua markoa kohtaan niin lapsellista ja koko viikon ajan kestänyt nenän nyrpistely julialle ei kyllä ole aikuisen naisen käytöstä. Muutenkin ollut viimeiset päivät todella rasittava tuolla talossa joutais minun mielestä tänää pihalle vilin kanssa jos vain olisi häädössä.
Tuli joo, myötähäpeää tätä kirjottajaa kohtaan.
Mustasukkaiset ja kateelliset naiset täällä on ihan raivona Juliasta. Hyvä jos tulee vähän säpinää taloon.
Vierailija kirjoitti:
Potkut ääniniehelle ja ohjaajalle. Onneksi en maksa tästä, täyttä paskaa. Nyt kuvattu minuuttitolkulla tyhjää kylppäriä. Kesken keskusteluiden vaihtuu kamerat ja äänet tulee jostain ihan huitsin nevadasta.
Se kamera laitettu taas automaattiajolle, kuvaaja kuvaa nyt Arttua ja Joppea.
Vierailija kirjoitti:
Eräällä foorumilla on ollut puhetta, että Julia tykkää enemmän mustasta makkarasta. Onko tietoa?
Varmaan fanittaa Kardashianeita ja Jennereitä.
Joel on monipuolisempi ja taitavampi kitaristi kuin Arttu.
Arttu korvaa taitojen puutetta kovalla rämpytyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu vetää ammuvainaan äänellä nuotinvierestä lapinkesää.👍
Ihan kohtalaisen hyvin laulaa.
Pqremmin kuin se Stig joka esiintyi perjantaina bileissä. Olisivat antaneet Artulle kitaran niin olisin kuunnellut sitä sata kertaa mieluummin.
Ja tämän sanoo henkilö joka ei edes pidä Artusta. On ollut mulla siellä inhokkipuolella.
Mä tykkäsin niistä Artun ja Joelin (ja Krissen ja Timonkin) ihan loistavan hulvattomista tarinoista silloin alussa, kun kaikki vielä vain haukkuivat niitä makaamisesta.
Arttua en valitsisi joukkueeseeni musavisassa. Ei ole kovin hyvä tunnistamaan biisejä. "Mikä tää on?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräällä foorumilla on ollut puhetta, että Julia tykkää enemmän mustasta makkarasta. Onko tietoa?
Eräällä foorumilla? Taisit juuri itse keksiä tämän.
Se eräs foorumi on niin kamala, että pelkästään sen nimen mainitseminen täällä heittää kommentin automaattisesti roskakoriin. Tarkemmin ajateltuna en yllättyisi, vaikka se koko palsta olisi se roskakori, johon katoavat kaikki täältä asiattomina poistetut viestit. Nämä kaikki spekut asukkaiden ulkopuolisesta elämästä voisikin käydä siellä, eikä täällä.
Miksi Arttu pääsi makkariin?
Eikö yhtään biisiä vois soittaa alusta loppuun?
Näkeeköhän Marjatta kohta Ellan peräreiän suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ella :me kun kun sanoin kaikki haluaa olla mä (ellan ilme) julia siihen: en mä ainakaan. ella ääni väristen: miten niin
Siis milloin tää tapahtui? Sanoiko Julia oikeasti noin?
Juu, Ella kysy jotain että "ai miten niin, kuka sä sit haluat olla?" Julia vastasi: No mä haluun olla tietysti mä!" Kaksi ison egon tyhjäpäätä keskustelemassa :D
Jokainen terveellä, aikuisella itsetunnolla toteaisi, että viihtyy parhaiten omana itsenään. Ja arvostaa sitä piirrettä myös toisissa, eikä hauku heitä egoisteiksi🙄
Tuosta kyllä tuli Julialle isot pointsit kun uskalsi ääneen sanoa Ellalle, ettei halua olla hän. En usko, että olisi kommentoinut tuota mitenkään jos se ei olisi ollut jo hokema mitä Ella on käyttänyt koko ohjelman ajan ja luulen, että se on ärsyttänyt Juliaa ja siksi nyt halusi sanoa, ettei hän ainakaan halua olla Ella.
Surullistahan tuossa on, että lause taitaa kuvastaa Ellan toivetta: Ella haluaisi niin kovasti olla ”Ella”= epärealistinen haavekuva maailmankuulusta VIPistä
Vierailija kirjoitti:
Miksi Arttu pääsi makkariin?
Oiskohan BB-tuotannon häälahja, ennakkoon.
Tässä kahta miestä ja kitaraa katsellessa huomaa hyvin millaiset jännitteet talossa on, kun ne ovat poissa. Nyt on niin lämmin tunnelma verrattuna normaaliin jäätävään meikkipäämeininkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Julian tsunamivitsi Sirkesalosta?
"Lähti kuin Sirkesalo rantatuolista."
Kovasti hihitytti pissistä kun kyseli (en muista keneltä) että pitäiskö hänen kertoa se standupissa. Ei näkynyt minkäänlaista myötätuntoa olevan. Kylmä ihminen.Jos tommosesta tapauksesta vitsiä vääntää niin se kyllä kertoo paljon mikä on äkykkyysosamäärä vitsin kertojalla. Ei naurata yhtään.
Totta ja se kertoo nimenomaan korkeammasta älykkyyden määrästä.
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/201701212200057483En välttämättä pidä tuota mustana huumorina. Itsestään voi kertoa vaikka miten pimeetä, mustaa ja raakaa vitsiä. Kiitos ei kuitenkaan tuon tsunamin tekemistä tuhoista tehtäisi vitsejä. Menee kyllä mauttomuuden puolelle. Ns. Vitsi kohdistuu niin tuoreeseen tapaukseen että ei kuuluu fiksuun tapaan. Joillakin on vielä tapoja, toisilla näköjään ne puuttuu.
Kaikilta noilta on tullut kyseenalaisia vitsejä. Kuten se Paulan juutalaisvitsi. Ja muutaman muunkin olen sattunut kuulemaan. Mustaa huumoria käyttävien pitäisi valita kohderyhmä, joka on samalla aaltopituudella. Sitä ei tämän formaatin katsojista suurin osa ole.
Eisssssatanaa, siihen jäis oikeasti katselu, eikä ole edes tyypillinen bb-uhoaminen (lopetin tilauksen ja en katso enää...), vaan tuota ei pystyis. Vai menisikö Paaaala hiljaiseksi, kun Marko-kulta olisi häädetty talosta ja finaalissa on ihan liikaa NAISIA. No, Artusta riittäisi siementämään vaikka koko lehmälauma ja sonnit päälle. Nuo kolme horttanaa tappelisi höyhenet pöllyten kuka on numero uno.