Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
64481/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy kiitos taas täysin amatöörimäisen ohjaajan. Kahdesta kamerasta tulee samanaikaisesti kuvaa videota katsovista talolaisista, itse videosta ei näy juuri mitään. Idiootit on palkattu tonne työharjoitteluun. Usein näytetään kuvaa esim. olohuoneesta jostakin porukasta mutta sitten äänet kuvaan tulee keittiössä olevista Artusta ja Oopeesta. Miten voi olla noin surkeaa toi tuotanto tuolla. Vain kaksi kameraa, joihin pitäisi saada oikeat äänet, niin ei meinaa millään onnistua. Nukkuuko tuotanto, vai onko ne koko ajan krapulassa,vai eikö siellä vaan välitetä. Usein myös keskeytetään kamera-feedi kesken kun joku kertomassa juttunsa highlightia ja sitten kamera siirtyy katsomaan kun joku pesee hampaita kylppärissä. Ihan kuin ohjaaja ei olisi itse seurannut mitä ja miksi on kuvattu tähän saakka jotakin porukkaa, vaan randomisti vaan heitetään kuvaa toiseen huoneeseen jossa ei tapahdu mitään. Niin perseestä kuin olla ja voi.

Tuo video oli tarkoitettu nimenomaan Artulle. Ihan tarkoituksella oli kuvattu vain Artun/asukkaiden reaktioita ja mahdollisimman vähän itse videota, jossa on yksityishenkilöitä.

Vierailija
64482/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilisen lähetyksen.Olipa Vili tyhmä.Haluaisin jätkän ulos ,mutta toisaalta hän on myös se joka varmaasti antaa ääniä Ellalle.Voi olla myös ,että antaisi Timolle.Jos Timo ja Ella olisi äänestyksessä niin luulisin,että Ella lähtee.Nyt on kyllä mennyt kausi siihen ,että Ellaa ja Arttua kuvataan koko ajan.En kyllä tajua miksi.Kuvottavaa ällöttävää.

Tuotanto saattaakin juuri tuosta syystä pistää Vilin tänään pihalle. Eivät halua kenenkään antavan ääniä Ellalle.

Minä luulen, että Vili on sen verran peluri, että nimeää suosituimpia asukkaita. Ensin esim. Timo ja Joel. Koska eiköhän tässä taas tule jännittävä käänne ja taloon jäävät uudet ovat turvassa ensi viikon nimeämisiltä.

Jos Vili on tippaakaan peluri, tajuaa kyllä, että hän on itse orrella ensi sunnuntaina. Minkä hemmetin takia haluaisi sinne Timoa tai Joelia vastaan? Kai nyt Vili itsekin tajuaa, että viikon päästä hänen ainut mahdollisuutensa jatkaa talossa on olla häädössä Ellaa / Arttua vastaan? 

Kuten sanoin, tänään häädöstä selviävät ovat todennäköisesti turvassa ensi viikon äänestykseltä. Vili ei siis tule siellä orrella olemaan, eli totta kai hän nimeää silloin potentiaalisimpia voittajia.

Miten niin todennäköisesti? Tuo nyt on vain omaa spekulaatiotasi.

Mutta oletetaan hetki, että olet oikeassa. Vili on turvassa ja antaa 2 pistettä Timolle, 1 pistettä Joelille. Todennäköisesti Joelin pisteet ei silti riitä häätöön, Timon ehkä ja Timo on siellä vastassaan 1-2 vähemmän suosittua tyyppiä (Arttu? Paula?). Timo jää taloon. 

Seuraavalla viikolla Vilillä ei ole enää koskemattomuutta ja hän on äänestyksessä. Mitähän ne Timon ja Joelin fanit siinä vaiheessa tekee? Pelastavat Vilin jäämään taloon? Joo, niin varmasti. Versus jos on antanut pisteitä Ellalle ja Artulle, joiden tietää olevan inhokkeja. Silloin ne, jotka haluavat Ellan ja Artun ulos, äänestävät Viliä jäämään, jotta tämä jatkossakin antaisi pisteitä inhokeille. 

Joten en näe pelistrategiana tuota, että yrittää saada häätöön niitä, joilla on eniten faneja siinä kohtaa, kun astelet taloon. Jos olisin itse tuolla, ostaisin itselleni koko ajan lisäaikaa nimeämällä niitä, joiden tiedän olevan inhokkeja, jotta minut pidettäisiin talossa jatkamassa heidän nimeämistään. Ja samalla pelaisin omaa peliäni yrittämällä provosoida suosikit käyttäytymään tavalla, joka laskisi heidän suosiotaan niin paljon, että finaaliviikolla lähdettäisiin jo tasaisemmalta viivalta. 

Mutta Arttua ei nimeä Ella, Nona, Joel, Timo, Paula, ehkei OP: eekään, Korkeintaan Julia, jos jää ja ehkä Marko. Ellan kööri pitää hajoittas ja tksitellen äänestää pois, muutoin enemmistönsä tiputtaa kaikki ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64483/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä toi pikkulikka (Krisse) huutaa tohon mikkiin. Ei ees ryypänny ja nyt luulee että ens yönä tulee hälle liskojen yö (krapula) vasta. Muutenkin ihan joka toinen sana kirosana, kiroilee enempi kuin jätkät. Ei ees liskodiskossa tanssinut yhtään. Feikki, joka naurahtaa joka (pienestäkin) asiasta. Talosta VEKS vaan ens viikonloppuna.

Vierailija
64484/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

timo ja vili sopivat juuri känniriitansa tupakkapaikalla

Vierailija
64485/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyyköhän se video jossain, kun näin vain Artun naaman?

Ei näy kiitos taas täysin amatöörimäisen ohjaajan. Kahdesta kamerasta tulee samanaikaisesti kuvaa videota katsovista talolaisista, itse videosta ei näy juuri mitään. Idiootit on palkattu tonne työharjoitteluun. Usein näytetään kuvaa esim. olohuoneesta jostakin porukasta mutta sitten äänet kuvaan tulee keittiössä olevista Artusta ja Oopeesta. Miten voi olla noin surkeaa toi tuotanto tuolla. Vain kaksi kameraa, joihin pitäisi saada oikeat äänet, niin ei meinaa millään onnistua. Nukkuuko tuotanto, vai onko ne koko ajan krapulassa,vai eikö siellä vaan välitetä. Usein myös keskeytetään kamera-feedi kesken kun joku kertomassa juttunsa highlightia ja sitten kamera siirtyy katsomaan kun joku pesee hampaita kylppärissä. Ihan kuin ohjaaja ei olisi itse seurannut mitä ja miksi on kuvattu tähän saakka jotakin porukkaa, vaan randomisti vaan heitetään kuvaa toiseen huoneeseen jossa ei tapahdu mitään. Niin perseestä kuin olla ja voi.

Niinpä, luulen että kamerat kytketään usein ns automaattiajoon että automaattisesti tietyin välein vaihtaa kuvaa eri huoneisiin ja siellä liikkuvaan kohteeseen?

Vierailija
64486/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellan ja Nonan kaverin keskenmenolle nauraminen on kauheinta mitä BBssä on ikinä ollut.

Molempien viihdearvo katosi pysyvästi.

Multa on mennyt ohi tämä. Miten tilanne/keskustelu meni?

Vierailija
64487/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Julian tsunamivitsi Sirkesalosta?

"Lähti kuin Sirkesalo rantatuolista."

Kovasti hihitytti pissistä kun kyseli (en muista keneltä) että pitäiskö hänen kertoa se standupissa. Ei näkynyt minkäänlaista myötätuntoa olevan. Kylmä ihminen.

Jos tommosesta tapauksesta vitsiä vääntää niin se kyllä kertoo paljon mikä on äkykkyysosamäärä vitsin kertojalla. Ei naurata yhtään.

Vierailija
64488/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu voittoon.

Vierailija
64489/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä toi pikkulikka (Krisse) huutaa tohon mikkiin. Ei ees ryypänny ja nyt luulee että ens yönä tulee hälle liskojen yö (krapula) vasta. Muutenkin ihan joka toinen sana kirosana, kiroilee enempi kuin jätkät. Ei ees liskodiskossa tanssinut yhtään. Feikki, joka naurahtaa joka (pienestäkin) asiasta. Talosta VEKS vaan ens viikonloppuna.

Höpö höpö älä Trolli trollaa!

Vierailija
64490/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjatta, Vili ja Nona osais kyllä kokata hienon aterian. Harmi etteivät päässeet keittiöön. Ois ihana kun kaikki söisi yhdessä, kynttilät palaisi ja tunnelma ihana ja leppoinen. Minusta uusien laitto häätöön oli virhe, ois pitänyt kaikki häätöön. Epäarvoisessa asemassa uusien pysyminen talossa. Viikossa ei katsojatkaan nää kuka suosikki.

Joutuuhan aina yksi alkuperäisistäkin asukkaista lähtemään ensimmäisen viikon jälkeen. Ja millä perusteella Vili osaisi kokata hienon aterian? Esittelyvideolla sanoi kokkaavansa vain valmisruokaa.

Vierailija
64491/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili ja Timo sopivat äsken perjantaisen riitelynsä.

Vilin aloitteesta, Timo oli odottanut myös hetkeä kun pääsevät paiskaamaan kättä.

Hyvässä hengessä jatkavat jutustelua.

Vierailija
64492/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo video oli tarkoitettu nimenomaan Artulle. Ihan tarkoituksella oli kuvattu vain Artun/asukkaiden reaktioita ja mahdollisimman vähän itse videota, jossa on yksityishenkilöitä.

Miksi ihmeessä kuvataan kahta lahnaa makkarissa tai Arttua keittiössä?

Vierailija
64493/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja voisi jättää ne asukkaiden läheiset kokonaan pois keskustelusta.

Vierailija
64494/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päivä uudet kävi kaupassa? Onko ruokakassit jo tullut? Kun OP puhuu kahvin loppumisesta, vaikka eikös ne tilannut jotain 10 pkt?

Vierailija
64495/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Arttu saa mennä vessaan vai mitä se kärvistelee?

Vierailija
64496/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö älä Trolli trollaa!

No kerroppa mitä se tuonne taloon tuo muuta kuin irronneita hiuksia ja varpaan kynsiä.

Vierailija
64497/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä päivä uudet kävi kaupassa? Onko ruokakassit jo tullut? Kun OP puhuu kahvin loppumisesta, vaikka eikös ne tilannut jotain 10 pkt?

Eilen kävivät, tänään iltapäivästä/alkuillasta pitäisi tulla.

Vierailija
64498/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eilen kävivät, tilasivat kahvia

Vierailija
64499/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo on ihan reilu tyyppi.

Vierailija
64500/104451 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vili on siis sanojensa mukaan tavannut Ellan kolmisen vuotta sitten kun tämä olis vielä Eetu. Kävikö ilmi missä yhteydessä? Kiinnostaa, onko Vili ollut jollain gay-foorumilla tai -baarissa. Onko Ellan analyysi sittenkin oikea, että Vilikin on heikäläisiä. Ihmisten ulkoisesta olemuksesta ei saisi vetää mitään johtopäätöksia, mutta kieltämättä tulee vähän mieleen hänen huolitellusta olemuksestaan että voi olla orientaatio vähän sinne kallellaan. 

Tiäkkö mä olen miettinyt, että tämän vuoden BB on tuotannon vitsi. Kaikki asukkaat ovat homoseksuaaleja tai vähintäänkin bi-seksuaaleja. Koko ajanhan näitä lisää paljastuu, vaikka alussa oli vain Roope ja Ella ja Timo.

Toki tuo on aivan yleistä nykyisin muutenkin.

Oikea nimi talolla olisi HOMOTALO.

En usko, että homous on kovinkaan paljon lisääntynyt, ehkä ympäristämyrkyt vaikuttavat perimään.

Homot ovat vaan tunkeneet meillä median joka kolkkaan, huutamaan että kaikki haluavat olla homoja. Jos olet toista mieltä olet,  mitä kaikkea nimityksiä niitä onkaan.

Musta on kiva juttu - vois olla homompikin talo. Ehkä heterot nyt tietää miltä tuntuu, kun aina kaikki pyörii heterouden ympärillä. 

Ketju on lukittu.