Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai ketkä tulevat saamaan pahinta kuittia talon tapahtumista kun ohjelma on ohi ja kaikki ovat "kotiutuneet siviiliin"? Ainakin Arttu, se on varma.
Arttu aikookin vaihtaa alaa ja alkaa Eetun kanssa luomaan bisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen BB-piilomainonnan uhri, ostin kylmäsavu-tofua, tästä se matka vegaaniksi ehkä alkaa.
Onhan sinulla myös hese-lippis päässä ja lippu RMJ ?
Mä ostin voileipägrillin, joka pistettiin jo ensimmäisen viikonlopun jälkeen kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel**** mitä toi Ella puhuu tuolla! Kondomit on heikoille yms. Ei suostu käyttämään kortsua :o
Tuo tulee saamaan HIVin joltain sokerisedältä siellä Amerikan ihmemaassa mistä haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Ella ei halua käyttää kondomia. Good luck vaan!
Ja oli varmasti aaaaaivan tosissaan. Hohhoijaa teitä huumorintajuttomia.
Julialla on tuolla tosi mahtavaa kärsiä massiivisesta darrasta ja kuunnella huoneen täydeltä kakofoniaa. Toivois varmaan tällä hetkellä että olis vain hyvä kun pääsis kotiinsa huomenna tuolta.
Ella on monesti puhunut että ei käytä kondomia ja Arttu sanonut myös että ei käytä. En sinänsä ole kyllä yllättynyt ettei heitä kiinnosta itsensä ja toisten suojaaminen taudeilta. Tyhmiä, pinnallisia ja itsekkäitä kun ovat.
Eikö noihin Laxoberoneihin totu niin, että kohta ei tepsi enää mikään (ummetukseen).
Ella siis kertoo, että ottaa niitä.
Tupla-annos jos on jo tottunut Laxoberoneihin.
ella nauraa kaverinsa sai keskenmenon vessassa
Miten voi yli 70 mummeli olla noin AHNE kuin Jatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timon lapsellisuutta kuvasi myös se, että jankkasi ”mä en ole 52, pysy faktoissa” Joo sori, oot 53. Noloa on Timo tuo keskustelun taso.
Tätä edelsi se että Vili itse vetosi faktoihin joten kun hän sanoi Timon iän väärin, Timo muistutti pysymään faktoissa.
Sitä saa mitä kylvää.
Timo on kyllä lemmikkiensä kaltainen käärme, onhan se tuolla monta kertaa nä
hty. Täysi tapetti, sitten aina välillä puhuu Afrikasta ja käärmeistä, mutta se mikä itseäni ottaa päähän on tuo että yrittää esiintyä jotenkin hyviksenä vaan kuitenkin naureskelee toisille selän takana ja liittoutuu talon pahimpien kiusaajien kanssa. Myös se että hiljaa katsot vierestä kun toisia kiusataan on tympeää.
Pohjimmiltaan tuo punakkanaamainen toipuva alkkis ja silmälasikyy on hyvin epävarma. On pitänyt ottaa tatuoinnit kyykäärmeistä ja "I am a vegan", kun ei muuten pysyisi mielessä minkä tukipilarien varassa elää. Vähän kuin Memento-elokuvassa. Altis myös kourimaan toisia kännissä, ei ihme, että on ollut syytettynä ahdistelusta.
Timo on alkanut ärsyttämään. Päässyt todella helpolla tuolla, kertoillut käärmejuttuja sillon tällöin ja ollut muulloin täysin tapetti eikä kukaan ole sanonut poikittaista sanaa. Osoitti laskelmoivuutensa ottamalla Samin bileisiin kun halusi hänet ulos ja onnistuikin tässä. Oikea, aito Timo tulee esiin vain kännissä, alkaa silloin puhumaan rasvaisia juttuja ja lähentelemään miehiä. Oli käsi Markon kasseilla sillon kun Marko palvelijana kuivasi saunan ikkunoita, Marko joutui toistuvasti käskemään "Timo, nyt oikeesti irti mun pusseista". Tuo oli oikeasti seksuaalista ahdistelua! Markolla olisi ollut täysi oikeus valittaa BB:lle. Timo lääppii myös Joelia.
Oli Timolta lapsellista juuttua ikäänsä Vilin kanssa riidellessä, mitä vi*un väliä sillä on onko hän 52 vai 53. Alkoi riidan jälkeen mustamaalaamaan Viliä toisille kuin pahainen teini "Arvaa mitä se sano mulle!". Ei muutenkaan osannut keskustella vaan puhui päälle ja keskeytti koko ajan, se ei ole keskustelemista. Alkoi hei hiiltyä kun Vili sanoi että "sä olet ollu täällä 3 kk ja puhunu käärmeistä eikä kukana oo haastanu sua" - taitaa nähdä Timon roolin läpi.
Ja tämä kaikki entiseltä Timo-fanilta, joka ennen toivoi Timon voittoa.
Luvalla roolia vetäessään Timo oli myös elementissään haukkuessaan muita pissaliisoiksi ja gangsteroiessaan.
Mulle on käynyt vähitellen samat Timon kanssa. Ei ihan niin positiivinen kuin mitä haluaisi antaa olettaa.
Voi pyhä yksinkertasuus.
Jos osaa näytellä ja antautua johonkin rooliin uppoutua taitavasti, onks esim. Johnny Depp kin mieletön Saksikäsi oikeesti kun osaa niin hyvin näytellä. Teidän urpojen mielestä vissiin.
Timo ei oo väityänykkää olevansa joku positiivari, se oli Kati..
. Ja miks pitäs vaa myötäillä? Yks haukkuu 10 vuotiaaks, kaljavarkaaks ja tyhmäksi, pitäskö vaa nyökytellä? Timossa on särmää, karisma ja periaatteita, toisin ku teissä. Pitäskö olla tekohymy ja tekpmuna pprsiissä koko ajan?
Ei. Pitää olla luonnetta. Kaikkea sontaa ei tartte ottaa hymyillen vastaan. YouTube ssa on vain osa tästä, kato 247. Että oksettava nämä muka tietäjät. Ei osaa kattoo laajemmin vaan tuijotetaan vessapaperirullan läpi. Ootte kyllä..
ella kaverinsa kesken menosta hahahaa sitten mentii bailaamaan, nona : no olihan se syntymäpäivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julian ja Kristiinan käytös oli asuallista eilisen bileissä. Paula munasi itsensä täysin.
Eiks se Kristiina oksennellu bileissä, näin ne "pikkulinnut" lauleli. Hehhehhee.
Ei oksennellut.
Eikö? Mun mielestä Krisse sanoi aamulla, että oli jossain vaiheessa käynyt vessassa vähän spyyttaamassa ja tullut jatkamaan. Mutta ei siis kovin huonossa kunnossa voinut olla, jos omin jaloin oli käynyt.
Oksensi kerran joo koska joi itselleen sopimatonta juomaa.
Siellä oli jotain hilla-juomaa joka yökötti muitakin, oli jotain esanssista yli-imelää litkua. Krisse kävi heittämässä tahallaan laatat että pystyi sitten juomaan alkoholia ilman että olisi heti laatannut ne ulos sen Hillan takia.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi yli 70 mummeli olla noin AHNE kuin Jatta...
Piilolande.
En kestä noita Eetun oksettavia juttuja. Kuinka tyhmä se voi olla? Keskenmeno oli se, kun kaverilla tuli pi***sta joku klöntti... Hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timon lapsellisuutta kuvasi myös se, että jankkasi ”mä en ole 52, pysy faktoissa” Joo sori, oot 53. Noloa on Timo tuo keskustelun taso.
Tätä edelsi se että Vili itse vetosi faktoihin joten kun hän sanoi Timon iän väärin, Timo muistutti pysymään faktoissa.
Sitä saa mitä kylvää.
Timo on kyllä lemmikkiensä kaltainen käärme, onhan se tuolla monta kertaa nähty. Täysi tapetti, sitten aina välillä puhuu Afrikasta ja käärmeistä, mutta se mikä itseäni ottaa päähän on tuo että yrittää esiintyä jotenkin hyviksenä vaan kuitenkin naureskelee toisille selän takana ja liittoutuu talon pahimpien kiusaajien kanssa. Myös se että hiljaa katsot vierestä kun toisia kiusataan on tympeää.
Pohjimmiltaan tuo punakkanaamainen toipuva alkkis ja silmälasikyy on hyvin epävarma. On pitänyt ottaa tatuoinnit kyykäärmeistä ja "I am a vegan", kun ei muuten pysyisi mielessä minkä tukipilarien varassa elää. Vähän kuin Memento-elokuvassa. Altis myös kourimaan toisia kännissä, ei ihme, että on ollut syytettynä ahdistelusta.
Timo on alkanut ärsyttämään. Päässyt todella helpolla tuolla, kertoillut käärmejuttuja sillon tällöin ja ollut muulloin täysin tapetti eikä kukaan ole sanonut poikittaista sanaa. Osoitti laskelmoivuutensa ottamalla Samin bileisiin kun halusi hänet ulos ja onnistuikin tässä. Oikea, aito Timo tulee esiin vain kännissä, alkaa silloin puhumaan rasvaisia juttuja ja lähentelemään miehiä. Oli käsi Markon kasseilla sillon kun Marko palvelijana kuivasi saunan ikkunoita, Marko joutui toistuvasti käskemään "Timo, nyt oikeesti irti mun pusseista". Tuo oli oikeasti seksuaalista ahdistelua! Markolla olisi ollut täysi oikeus valittaa BB:lle. Timo lääppii myös Joelia.
Oli Timolta lapsellista juuttua ikäänsä Vilin kanssa riidellessä, mitä vi*un väliä sillä on onko hän 52 vai 53. Alkoi riidan jälkeen mustamaalaamaan Viliä toisille kuin pahainen teini "Arvaa mitä se sano mulle!". Ei muutenkaan osannut keskustella vaan puhui päälle ja keskeytti koko ajan, se ei ole keskustelemista. Alkoi hei hiiltyä kun Vili sanoi että "sä olet ollu täällä 3 kk ja puhunu käärmeistä eikä kukana oo haastanu sua" - taitaa nähdä Timon roolin läpi.
Ja tämä kaikki entiseltä Timo-fanilta, joka ennen toivoi Timon voittoa.
Luvalla roolia vetäessään Timo oli myös elementissään haukkuessaan muita pissaliisoiksi ja gangsteroiessaan.
Mulle on käynyt vähitellen samat Timon kanssa. Ei ihan niin positiivinen kuin mitä haluaisi antaa olettaa.
Timolle ei sovi alkoholi, vanhan dokun kannattaa laittaa se korkki kiinni lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ella ei halua käyttää kondomia. Good luck vaan!
Niin, vaikka hänen ei tarvitsekaan huolehtia raskauden ehkäisystä olisi hänenkin syytä pitää huolta tauti ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
ella nauraa kaverinsa sai keskenmenon vessassa
Olen sanaton. Kaunis ihminen, sisältä ja ulkoa. Kertakaikkiaan...
Jotenkin ei yllätä että on nimenomaan Ella ja Noona joka naureskelee Ellan kaverille joka sai keskenmenon.
VILI VEX