Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen puhuu kasvojenkohotuksestaan kun vieressä on seitsemänkymppinen luomunainen.
No joo, iteki miettiny miks Ella ja Krisse niin fanaattiisesti monesti puhunut kasvojenkohotuksesta... mutta toisaalta jokainen tekee niin kuin itse tykkää. Tee sinäkin.
Krisse on "fanaattisesti" puhunut vain siitä, että mitään ei kannata tehdä niin kauan kuin iho vielä elastinen ja kimmoisa. Että liian nuorena ei missään nimessä kannata kasvojaan leikkauttaa.
Tämän on sanonut tuolla useampaankin kertaan.
Mitä nyt on vain ehtinyt nenänsä leikkauttaa.
Tästäkö mä maksan? Pllis tuotanto, kuuluta nyt että päästään tästä mykkäohjelmasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nona vois jäädä taloon. Kovaääninen, mutta ei ärsytä, koska vaikuttaa ihan mukavalta.
Heitti Marjatalle eilen kun luki postia että "lukiko siinä Noona?Marjatta korjas Nona kertoo tuostakin silikonista paljon!
Jos Nonalla on silikonit niin minä syön hatullisen pa*kaa.
Hyvää herkkuhetkeä
Siinä se on puoli tuntia jauhanut leikkauksestaan
Kiitos paljon. Kuten jo edellä sanoin, menuussa siis paskaa. Saisinko tabascoa, kiitos?
Ellalla tosi ladylike tuo hänen röhkimisnaurunsa.
Ihanan hiljasta! Kiva katella, kun mitään ei tapahdu :::)))))))
Vierailija kirjoitti:
Uusi tyttö on kyllä kaunis ja kroppa on sopusuhtaisen upea!
Tavallinen paksupohkeinen lyhytjalkainen. Sen verran rutistellut persposkia, että saanut pyöreyttä.
Tuon hiljaisuushaasteen sais helposti loppumaan sillä, että Krisse ja Arttu kiusoittelisivat toisiaan leikkisästi. Ellalla menisi siihen hermo ja pääsisi kirosana ilmoille.
Ja nyt taas tärykalvot repee....
Markon piti ruveta pieremään ettei Julia tulisi lähemmäksi
Letityskurssi... Kutituslerssi.
Nytkö välilasku ja B&B BB?
Tänään oli vain yksi tapahtuma, se ananasfestari?
Vierailija kirjoitti:
Nona olis ihana nähdä seiskassa pian!
Korkeintaan Rikos - sivuille pääsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kuherruskuukausi Markon suhteen taitaa olla ohi tai ainakin laantumassa.
Sama minulla. Tuota on todella kiusallista katsoa. Kyllä miehet on sitten helppoja. Tuo kehonkieli ei ole enää ok. Julia on koko ajan kääntyneenä Markoon päin ja kumartuu eteenpäin. Marko pitää näennäisesti etäisyyttä, mutta nauttii pienestäkin kosketuksesta.
Miten Markon pitäisi toimia?
Marko on selkeesti sellanen tyyppi, joka juttelee ja leikittelee kenen kans vaan. Ja pitää luonnollisesti kainalossa lähes ketä vaan. Pitäiskö nyt Markon olla sen takia olla Julialle jotenki kylmä, vastaamatta mitään kysymyksiin ja juttuihin. Ku sattuu vaan olemaan nuori ja näpsäkkä nainen.
Enemmän tuo mun mielestä Julian puolelta on kiusallista ku tekee niin selkeesti itseään tykö. Varattu mies vielä.
Julian mies. Oudon läheisiä toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi tyttö on kyllä kaunis ja kroppa on sopusuhtaisen upea!
Tavallinen paksupohkeinen lyhytjalkainen. Sen verran rutistellut persposkia, että saanut pyöreyttä.
Rutistellut munkkipusseja sen verta on sellua ja ihraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella yritti päästä Joelin viereen Marjatan tilalle ja Joel kuittasi että oletko mustasukkainen ? EllaEetu meni tulipunaiseksi.
Niinpä. Ennen sitä Ella tökki Joelia Marjatan selän takana ja katsoi Joelia kysyvästi. Joel katsoi ihmetellen takaisin. Ella ilmeisesti odotti, että Joel olisi alkanut pyörittelemään silmiään tai halunnut kuiskata hänelle jotain Marjatasta tai Krissestä, mutta Joelilla ei ollut Ellalle mitään sanottavaa. Ella mumisi jotain ja hetken päästä pyysi Marjattaa vaihtamaan paikkaa. Joel pyysi Marjatalta, ettei vaihtaisi.
Monelta tämä oli ja kumpi kamera?
Joku aiemmin laittoi kellonajan kelaa keskusteluja sori en muista, pari tuntia sitten kakkoskamera...
18.46 ja ykköskamerasta näkyy paremmin.
Eli kapteenin on pakko puhua kohta,.jos meinaa koskaan saada alusta minnekään. Samoin OP joutuu selittämään miksi turvavyöt laitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Ella tökki Joelia 18.47? Halusi vaihtaa paikan Joelin viereen, mutta Joel pyysi Jatalta, ettei vaihda paikkaa.
Voi helv oli kova homma löytää tämä viesti, mutta siinä on nyt kellonaika siitä kun Eetu punastuu kunnolla Joelin sivalluksesta, olkaa hyvät=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nona vois jäädä taloon. Kovaääninen, mutta ei ärsytä, koska vaikuttaa ihan mukavalta.
Heitti Marjatalle eilen kun luki postia että "lukiko siinä Noona?Marjatta korjas Nona kertoo tuostakin silikonista paljon!
Jos Nonalla on silikonit niin minä syön hatullisen pa*kaa.
Hyvää herkkuhetkeä
Siinä se on puoli tuntia jauhanut leikkauksestaan
Katin ropelihatullisen ripulipaskaa ole hyvä ja sponssiämpäri viereen.
Sensuuri söi aikaiseman viestini, mutta tässä uusiksi siistittynä: saisinko edes tabascoa?
Britney on -81 ja täyttää joulukuussa 39. Paris Hilton on myös -81 ja 39-vuotias.
Huvittavaa miten Ella koko ajan viittoo noilla kraakunkynsillään. Kielsi Joelilta ponnarin ja kielsi Markon pierua paennutta Marjattaa istumasta heidän penkilleen. Kynnet on hyvä viestintäväline.