Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kuherruskuukausi Markon suhteen taitaa olla ohi tai ainakin laantumassa.
Älä ny vielä luovuta, Marko yks talon parhaista.
Molemmathan ovat varattuja. Ei kannata ottaa niin tosissaan. Rajat varmaan kotona sovittu, tuo on viatonta. 30.000 palkinto odottamassa ehkä. Tuolla pitää ollla mielin kielin joka suuuntaan.
Rakastan BB-Juliaa kirjoitti:
Ihana, hehkeä positiivinen nuori Julia on meidän setämiesten suosikki numero uno.
Tottakai se on. Se toteuttais kaikki teidän villeimmät unelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen puhuu kasvojenkohotuksestaan kun vieressä on seitsemänkymppinen luomunainen.
No joo, iteki miettiny miks Ella ja Krisse niin fanaattiisesti monesti puhunut kasvojenkohotuksesta... mutta toisaalta jokainen tekee niin kuin itse tykkää. Tee sinäkin.
Krisse on "fanaattisesti" puhunut vain siitä, että mitään ei kannata tehdä niin kauan kuin iho vielä elastinen ja kimmoisa. Että liian nuorena ei missään nimessä kannata kasvojaan leikkauttaa.
Tämän on sanonut tuolla useampaankin kertaan.
Miks ei pyydä koordinaatteja. Jonninjoutavaa tirskumista vaan.
Miks nää on hiljaa?? Hyvin osaa Arttu letittää.
Mä elän toivossa, että Julia on Markon avovaimo. En halua ajatella pelkkänä tyrkkynä tyhjäpäänä, vaan miehensä luokse kaipaavana kihlattuna naisena.
Toisaalta hassua jos on tuonne päässyt miestään tapaamaan viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten te voivoittitte ajatella, että Juliaa kiihottaa joku Marko??!!! Aivan seinään päin juossut ja limalinko vanha äijä Julialle. Hyi olkoon, romanssia niistä ei saa millään, oksettava ajatuskin, Julia on kaunis ja hyvä kroppainen nainen eikä tuskin kiihotu Markosta.
Juliahan on samaa tasoa (tai tasottomuutta) Markon kanssa. Juuri tuollaisten amisjunttien kanssa Julian kaltaiset matalasti koulutetut pissikset seurustelevat . Marko ja Julia sopivat hyvin toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut? Eikö asukkaat saa puhua? Missä Vili?
Ne keksi tämän itse. En tiedä kuinka pitkään piti olla hiljaa, mutta se joka puhuu niin joutuu antamaan juomansa muille kun tulee bibikset.
Rakastan BB-Juliaa kirjoitti:
Ihana, hehkeä positiivinen nuori Julia on meidän setämiesten suosikki numero uno.
Markon tiimiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te voivoittitte ajatella, että Juliaa kiihottaa joku Marko??!!! Aivan seinään päin juossut ja limalinko vanha äijä Julialle. Hyi olkoon, romanssia niistä ei saa millään, oksettava ajatuskin, Julia on kaunis ja hyvä kroppainen nainen eikä tuskin kiihotu Markosta.
Juliahan on samaa tasoa (tai tasottomuutta) Markon kanssa. Juuri tuollaisten amisjunttien kanssa Julian kaltaiset matalasti koulutetut pissikset seurustelevat . Marko ja Julia sopivat hyvin toisilleen.
No se oli kauniisti muotoiltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Ella voikin olla vastenmielinen tyyppi... Rivot jutut, itsekorostus, muiden halveksiminen, omien muka-hauskojen juttujensa hokeminen, pinnallisuuden ihannointi ja korostaminen, ilkeys. Enpä ole vastaavaan ihmiseen koskaan törmännyt vielä! Epämiellyttävää...
Miten olet voinut välttyä? Noitahan on maailma täynnä.
Ihmeellisesti hävisi jo toistamiseen mun kirjoitus Ellan vastenmielisestä käytöksestä / luonteesta... Onko täällä joku sensuuri?? Mutta miksi sitten kirjoitukset Ellan väitetystä h*oraamisesta saa jäädä näkyville??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella yritti päästä Joelin viereen Marjatan tilalle ja Joel kuittasi että oletko mustasukkainen ? EllaEetu meni tulipunaiseksi.
Niinpä. Ennen sitä Ella tökki Joelia Marjatan selän takana ja katsoi Joelia kysyvästi. Joel katsoi ihmetellen takaisin. Ella ilmeisesti odotti, että Joel olisi alkanut pyörittelemään silmiään tai halunnut kuiskata hänelle jotain Marjatasta tai Krissestä, mutta Joelilla ei ollut Ellalle mitään sanottavaa. Ella mumisi jotain ja hetken päästä pyysi Marjattaa vaihtamaan paikkaa. Joel pyysi Marjatalta, ettei vaihtaisi.
Monelta tämä oli ja kumpi kamera?
Joku aiemmin laittoi kellonajan kelaa keskusteluja sori en muista, pari tuntia sitten kakkoskamera...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nona vois jäädä taloon. Kovaääninen, mutta ei ärsytä, koska vaikuttaa ihan mukavalta.
Heitti Marjatalle eilen kun luki postia että "lukiko siinä Noona?Marjatta korjas Nona kertoo tuostakin silikonista paljon!
Jos Nonalla on silikonit niin minä syön hatullisen pa*kaa.
Hyvää herkkuhetkeä
Siinä se on puoli tuntia jauhanut leikkauksestaan
Katin ropelihatullisen ripulipaskaa ole hyvä ja sponssiämpäri viereen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Julia poseeraa tuossa, väärä formaatti.
Julian asento on sulkeutunut. Paula makaa raajat levällään tuossa alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Ella voikin olla vastenmielinen tyyppi... Rivot jutut, itsekorostus, muiden halveksiminen, omien muka-hauskojen juttujensa hokeminen, pinnallisuuden ihannointi ja korostaminen, ilkeys. Enpä ole vastaavaan ihmiseen koskaan törmännyt vielä! Epämiellyttävää...
Miten olet voinut välttyä? Noitahan on maailma täynnä.
Ihmeellisesti hävisi jo toistamiseen mun kirjoitus Ellan vastenmielisestä käytöksestä / luonteesta... Onko täällä joku sensuuri?? Mutta miksi sitten kirjoitukset Ellan väitetystä h*oraamisesta saa jäädä näkyville??
Automaattinen sensuuri ainakin tulee jos on yksikin väärä sana. Ehkä sulla oli joku sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ny vielä luovuta, Marko yks talon parhaista.
Molemmathan ovat varattuja. Ei kannata ottaa niin tosissaan. Rajat varmaan kotona sovittu, tuo on viatonta. 30.000 palkinto odottamassa ehkä. Tuolla pitää ollla mielin kielin joka suuuntaan.
Sehän tuossa onkin epäilyttävää, kuin Julia ei todellakaan ole mielin kielin muualle kuin Markon suuntaan. Oletko nähnyt hänen kertaakaan istuvan jonkun muun vieressä kuin Markon, kun ovat samalla puolella?
Nona olis ihana nähdä seiskassa pian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla. Tuota on todella kiusallista katsoa. Kyllä miehet on sitten helppoja. Tuo kehonkieli ei ole enää ok. Julia on koko ajan kääntyneenä Markoon päin ja kumartuu eteenpäin. Marko pitää näennäisesti etäisyyttä, mutta nauttii pienestäkin kosketuksesta.
Miten Markon pitäisi toimia?
Marko on selkeesti sellanen tyyppi, joka juttelee ja leikittelee kenen kans vaan. Ja pitää luonnollisesti kainalossa lähes ketä vaan. Pitäiskö nyt Markon olla sen takia olla Julialle jotenki kylmä, vastaamatta mitään kysymyksiin ja juttuihin. Ku sattuu vaan olemaan nuori ja näpsäkkä nainen.
Enemmän tuo mun mielestä Julian puolelta on kiusallista ku tekee niin selkeesti itseään tykö. Varattu mies vielä.
Monelta tämä oli ja kumpi kamera?