Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
61281/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa kun Bibikset tulee ja Nona heittää tissit tiskiin.

Vierailija
61282/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo tuo Arttu. Ei tosiaan uskoisi esimiestehtävissä olevaksi insinööriks. En katso BBtä luen vaan satunnaisesti iltapäivälehtien juttuja. Onko työpaikallaan uskottava vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61283/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi Markolla se paikka silittää. Siinä on paikka, miksi et lauo?!

Vierailija
61284/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP on velmu.

Vierailija
61285/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP on velmu.

Muuuuuuuu

Vierailija
61286/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kuherruskuukausi Markon suhteen taitaa olla ohi tai ainakin laantumassa.

Sama minulla. Tuota on todella kiusallista katsoa. Kyllä miehet on sitten helppoja. Tuo kehonkieli ei ole enää ok. Julia on koko ajan kääntyneenä Markoon päin ja kumartuu eteenpäin. Marko pitää näennäisesti etäisyyttä, mutta nauttii pienestäkin kosketuksesta. 

Vierailija
61287/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juliasta ja Markosta tulee hauska bb- pari. Niin söpöjä.

Ei niistä mitään paria tule. Ne vaan nussii kunhan pääsevät alkuun. Talosta poistuttuaan menevät eri suuntiin.

BB:n jälkeen Juliasta tulee Seiskajulkkis joka ottaa huulitäytteet ja jättimäiset silarit, ihan vaan näpäyttääkseen Markoa jolla oli tapana huomautella hänen pienistä tisseistään jyystön aikana. Julia myös pääsee Temppareihin ja onnistuu rikkomaan toisenkin parisuhteen TV:ssä.

Markolle tulee ero, kihlattu on häipynyt kun Marko palaa kotiin BB:stä. Marko tarttuu pulloon. Kaiken huippuna Seiskan kannessa komeilee Julia uusien tissien kanssa. Markon maine BB pettäjänä on tehnyt hänestä hylkiön jota pilkataan jopa kantapubissa. Roopekaan ei halua puhua hänelle enää. Markon exä on ystävystynyt Roopen kanssa ja he viettävät yhdessä läyhäiltoja Markosta läyhäten. "Yaass queen, sä et tarvii sitä petturia, me ei tarvita sitä."

Marko alkoholisoituu pahoin, menettää kaiken ja viettää loppuelmänsä Säkylän metsissä BB:n ensimmäisiä hyviä viikkoja muistellen ja Juliaa kiroten... "kunhan vain en olisi langennut siihen syöjättäreen".

Julia senkun porskuttaa eteenpäin Seiskan lemmenmatkoilla aina uuden "tosirakkauden" kanssa kunnes aika tekee tehtävänsä ja kukaan ei enää muista häntä.

The End.

Vierailija
61288/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkyt ulos!

Vierailija
61289/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tuota Julian aivotoiminnan hitautta. Nätti se on, mutta siihenpä se sit jää. Tusinablondi tyhjäpää. Mut pojat tykkää kun hymyilee nätisti, kaipa se sitten riittää ainakin Markolle =D

Onko se ihme että arko tähän lankeaa, kun Ellakin kehuu kuinka tyhät miehet ostaa drinkkejä toivonkiilto silmisä, ja joille illan päätteeksi sanotaan vaan jotta ei noinkännissä edes seiso.

Vihjailulla ne tällaiset pelaa, ja tuntuu toimivan.

*Marko *tyhmät *silmissä *noin kännissä

Korjasin itse ettei muiden tarvitse.

Vierailija
61290/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ny vielä luovuta, Marko yks talon parhaista.

Kyllä Marko edelleen hyvä tyyppi mun silmissä on, mutta ei se mitään muuta mussa enää herätä :>

Vierailija
61291/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko putoaa pian penkiltä, kun Julia tunkee noin lähelle. 

Vierailija
61292/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tuo Julian asento olla vielä vähän antavampi ja tyrkympi...

Saako tänä yönä Julia jo Marko papan limat sisuksiinsa?

Vierailija
61293/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen puhuu kasvojenkohotuksestaan kun vieressä on seitsemänkymppinen luomunainen.

No joo, iteki miettiny miks Ella ja Krisse niin fanaattiisesti monesti puhunut kasvojenkohotuksesta... mutta toisaalta jokainen tekee niin kuin itse tykkää. Tee sinäkin.

Krisse varmaan tarkoitti sitten joskus ts kun on vanha kurppa.

Vierailija
61294/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla. Tuota on todella kiusallista katsoa. Kyllä miehet on sitten helppoja. Tuo kehonkieli ei ole enää ok. Julia on koko ajan kääntyneenä Markoon päin ja kumartuu eteenpäin. Marko pitää näennäisesti etäisyyttä, mutta nauttii pienestäkin kosketuksesta. 

No mulla ei tuo Julia vaikuttanut asiaan, mutta toi teatteri mikä alkoi kun uudet tuli plus Markon vitsit ei oo erityisen nokkelia tai naurattavia......

Vierailija
61295/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina on meikattuna kaunis kuin kissa ja ilman meikkiä söpö ja suloinen kuin kissanpentu. Ei ihme, että tykkään siitä kun rakastan kissoja.

Älä nyt sentään kissoja loukkaa, kissat on ihania.

Vierailija
61296/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, hehkeä positiivinen nuori Julia on meidän setämiesten suosikki numero uno.

Vierailija
61297/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellalla outo huumori. Hän ei ole halpa h.... ra.

Vierailija
61298/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nona vois jäädä taloon. Kovaääninen, mutta ei ärsytä, koska vaikuttaa ihan mukavalta.

Heitti Marjatalle eilen kun luki postia että "lukiko siinä Noona?Marjatta korjas Nona kertoo tuostakin silikonista paljon!

Jos Nonalla on silikonit niin minä syön hatullisen pa*kaa.

Hyvää herkkuhetkeä 

Siinä se on puoli tuntia jauhanut leikkauksestaan

Vierailija
61299/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut? Eikö asukkaat saa puhua? Missä Vili?

Vierailija
61300/104451 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte ajatella, että Juliaa kiihottaa joku Marko??!!! Aivan seinään päin juossut ja limalinko vanha äijä Julialle. Hyi olkoon, romanssia niistä ei saa millään, oksettava ajatuskin, Julia on kaunis ja hyvä kroppainen nainen eikä tuskin kiihotu Markosta.

Opettele lukemaan kehonkieltä. Se, että sinä arvioit nämä ihmiset eritasoisiksi, ei poista tuota ilmiselvää lähestymisyritystä. 

Ketju on lukittu.