Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva kun porukka laittais aikaleimaa kommentteihinsa, kun kertoo jostain tapahtumasta.
Näinpä. Kiva koittaa sitten etsiä jotain kohtaa minkä haluaisi nähdä itsekin kun ei tiedä aikaa eikä kameraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tykätä Ellasta, mutta en vaan pysty.
Minulla on tosi ristiriitaiset tunteet hänestä. Välillä kiehun sitä miten ilkeä on, mutta sitten taas välillä mietin että hän vaikuttaa hyvin rikkinäiseltä ihmiseltä.
Mä oon miettinyt sitä, kun aina annetaan ymmärtää, että BB.ssä on tosi tarkat psykologiset testit siitä kuka taloon otetaan.
Olen ymmärtänyt , että tuo prosessi mitä Ella tällä hetkellä käy läpi " viedessään itseään naisellisempaan suuntaan " kuten itse on asian ilmaissut( ja siksi sitä samaa ilmaisua käytän, jotta ei olisi ketään toivottavasti loukkaavaa ), on todella raskas ja henkisesti vaativa. Onko siis tuollaisessa tilanteessa ihan oikea paikka talo missä kaikki tunteet maksimoituu ja varmasti myös vääristyy.Nämä nyt ovat tällaisia keittiöpsykologin pohdintoja ja mielelläni kuulisin olenko mielestänne ihan väärässä näiden kanssa.
Ella tosiaan on aivan rikkinäinen ihmisraunio, mutta ei tuota loputonta pahantahtoisuutta voi mitenkään hyväksyä. Tätä nykyaika teettää, kun friikkiyttä pitäisi varauksettomasti palvoa. Tuosta ei hyödy lopulta kukaan. Ja Ellan täytyy olla joku tuotannon ystävä entuudestaan, eikä ole nähnytkään psykologia ennen tuonne tuloa. Tai sitten tuotanto on täynnä häiriintyneitä...
Moneltako tuo väitetty Timon sähähdys Ellalle tapahtui? Yritin katsoa, muttei sattunut kyllä silmiin tuonne olohuoneeseen mentyä.
En nähnyt tilannetta itse, korjatkaa, jos tiedätte paremmin. Mutta täältä tai jostain muulta palstalta luin, että Ella olisi sanonut, ettei hän oikeastaan edes hakenut BB:hen, vaan kaveri ilmoitti tms? Tai että kaverit yllytti? Jotenkin tuli vaan sellainen fiilis, että tuotanto on hakemalla hakenut transihmistä ja levittänyt sanaa, että vinkatkaa hyviä ehdokkaita. Silloin ei ehkä ole mennyt niin tiukkojen seulojen läpi kuin muut, jos tuotannolla on ollut valmis agenda, että taloon halutaan transihminen.
Ella sanoi itse että pääsi suhteilla bigbrotheriin. Ei tarvinnut hakea. Käsikirjoittaja Snow on noita vähemmistö ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä Ellan persoonan (muun muassa) lyttäämistä. Näkökulma: Tapaan työssäni paljon malleja, joista isolla osalla on tismalleen samanlaiset jutut ja persoona, eivätkä he herätä vastaavia vihareaktioita ihmisissä. Heistäkin kasvaa normaaleja ajattelevia aikuisia, kunhan pääsevät yli ihku-daa-mit-vit-vaiheestaan. Kannattaa ottaa huomioon, että Ella on vielä nuori ja jokainen kypsyy omaa tahtiaan.
Transviha ilmenee kuin naisviha ^100
Onko täällä muita joita ahdistaa Timon lääppiminen esimerkiksi Joppea ja Markoa kohtaan? Tuollainen kasseista tarraaminen tai suihinotto esitys ahdistaa jo pelkästään ruudun takaa katsottuna, saatika sitten paikan päällä. Miten tuollainen käytös on hyväksyttävää / katsotaan läpi sormien, mutta jos vastapuoli olisi nainen niin helvetti olisi irti..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tosi ristiriitaiset tunteet hänestä. Välillä kiehun sitä miten ilkeä on, mutta sitten taas välillä mietin että hän vaikuttaa hyvin rikkinäiseltä ihmiseltä.
Mä oon miettinyt sitä, kun aina annetaan ymmärtää, että BB.ssä on tosi tarkat psykologiset testit siitä kuka taloon otetaan.
Olen ymmärtänyt , että tuo prosessi mitä Ella tällä hetkellä käy läpi " viedessään itseään naisellisempaan suuntaan " kuten itse on asian ilmaissut( ja siksi sitä samaa ilmaisua käytän, jotta ei olisi ketään toivottavasti loukkaavaa ), on todella raskas ja henkisesti vaativa. Onko siis tuollaisessa tilanteessa ihan oikea paikka talo missä kaikki tunteet maksimoituu ja varmasti myös vääristyy.Nämä nyt ovat tällaisia keittiöpsykologin pohdintoja ja mielelläni kuulisin olenko mielestänne ihan väärässä näiden kanssa.
Ella tosiaan on aivan rikkinäinen ihmisraunio, mutta ei tuota loputonta pahantahtoisuutta voi mitenkään hyväksyä. Tätä nykyaika teettää, kun friikkiyttä pitäisi varauksettomasti palvoa. Tuosta ei hyödy lopulta kukaan. Ja Ellan täytyy olla joku tuotannon ystävä entuudestaan, eikä ole nähnytkään psykologia ennen tuonne tuloa. Tai sitten tuotanto on täynnä häiriintyneitä...
Moneltako tuo väitetty Timon sähähdys Ellalle tapahtui? Yritin katsoa, muttei sattunut kyllä silmiin tuonne olohuoneeseen mentyä.
En nähnyt tilannetta itse, korjatkaa, jos tiedätte paremmin. Mutta täältä tai jostain muulta palstalta luin, että Ella olisi sanonut, ettei hän oikeastaan edes hakenut BB:hen, vaan kaveri ilmoitti tms? Tai että kaverit yllytti? Jotenkin tuli vaan sellainen fiilis, että tuotanto on hakemalla hakenut transihmistä ja levittänyt sanaa, että vinkatkaa hyviä ehdokkaita. Silloin ei ehkä ole mennyt niin tiukkojen seulojen läpi kuin muut, jos tuotannolla on ollut valmis agenda, että taloon halutaan transihminen.
Ella sanoi itse että pääsi suhteilla bigbrotheriin. Ei tarvinnut hakea. Käsikirjoittaja Snow on noita vähemmistö ihmisiä.
Snow voitti miss draq queen kisan v. 2006. Tykkää pukeutua myös naisten asuihin.
Minkä takia pitää mollata Ellaa hänen sukupuoli-identiteettinsä vuoksi, eikä vain siksi että hän on pask*mainen ihminen? Ei hänen sukupuolensa siihen liity mitenkään.
Kiitos tuotanto ananaksista! Alkoi purkkipastakuurin jälkeen olemaan melko turvonnutta porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä Ellan persoonan (muun muassa) lyttäämistä. Näkökulma: Tapaan työssäni paljon malleja, joista isolla osalla on tismalleen samanlaiset jutut ja persoona, eivätkä he herätä vastaavia vihareaktioita ihmisissä. Heistäkin kasvaa normaaleja ajattelevia aikuisia, kunhan pääsevät yli ihku-daa-mit-vit-vaiheestaan. Kannattaa ottaa huomioon, että Ella on vielä nuori ja jokainen kypsyy omaa tahtiaan.
No johtuisiko ihan siitä, että nämä eivät ole telkkarissa huutelemassa läskih*rojuttujaan. Jos ne sinun tuntemasi mallit näytettäisiin samanlaisessa realityissä yhtä aidosti, reaktiot olisivat täysin samat. Se, että sinua ei tuollainen käytös hetkauta, on vain surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati reppana itku silmässä, koko elämä rakennettu "BB:n varaan", pääsee BB:seen niin se on osa "minuutta", hänen minuus on rakentunut BB:seen.. huoh. https://www.seiska.fi/Telkkari/BB-Valvomo-Kati-menetti-younensa-haatoaa…
Katsoin tuon Seiskan haastattelun. Tuossa on jotain kiehtovan järkyttävää, miten hän on rakentanut elämänsä - ja ilmeisesti osin identiteettinsä - reality-tv ohjelmien varaan. En pysty käsittämään, miten moinen voi olla jollekin noin tärkeää. Tähän vielä lisäksi täydellinen kyvyttömyys, tai sokeus, myöntää omat virheensä. Hänhän lähinnä syyttää katsojia siitä kun putosi, koska muut asukkaat eivät antaneet hänelle nimeämispisteitä - mitä hittoa!? Kovin kaikkien kanssa toimeentuleva ja symppis kertoo hän olevansa, mutta muiden mielipidettä ei halua ottaa kuuleviin korviinsa. Erikoista.
Kati on maininnut useamman kerran, että BB:hen pääseminen on vaikeampaa kuin lääkikseen. Totta on, jos katsoo pelkkiä hakija/valittu suhdenumeroita, mutta jos tarkastellaan yhtään varsinaisia valintakriteereitä, niin mitenkähän sitten on... Joel vissin valittiin kun sanoi hakemuksessaan, ettei osaa mitään eikä kiinnosta mikään... Ella on tuolla koska - no kaikki tietää miksi...
No Katihan voisi sitten pyrkiä lääkikseen kun on kerran jo bb:nkin läpikäynyt. Ei pitäisi olla "kaikkien tsemppaajalle" vaikeaa.
Televisiomainokset on siirretty maksulliselle bb-ruutukanavalle. Hese, Dole..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Valtee oli koosteessa ja sanoi useamman kerran että Ella on pidettävä talossa, siis Ella on pidettävä talossa?
Hohhoijaa, ananaskeskustelu.. haukotus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati reppana itku silmässä, koko elämä rakennettu "BB:n varaan", pääsee BB:seen niin se on osa "minuutta", hänen minuus on rakentunut BB:seen.. huoh. https://www.seiska.fi/Telkkari/BB-Valvomo-Kati-menetti-younensa-haatoaa…
Katsoin tuon Seiskan haastattelun. Tuossa on jotain kiehtovan järkyttävää, miten hän on rakentanut elämänsä - ja ilmeisesti osin identiteettinsä - reality-tv ohjelmien varaan. En pysty käsittämään, miten moinen voi olla jollekin noin tärkeää. Tähän vielä lisäksi täydellinen kyvyttömyys, tai sokeus, myöntää omat virheensä. Hänhän lähinnä syyttää katsojia siitä kun putosi, koska muut asukkaat eivät antaneet hänelle nimeämispisteitä - mitä hittoa!? Kovin kaikkien kanssa toimeentuleva ja symppis kertoo hän olevansa, mutta muiden mielipidettä ei halua ottaa kuuleviin korviinsa. Erikoista.
Kati on maininnut useamman kerran, että BB:hen pääseminen on vaikeampaa kuin lääkikseen. Totta on, jos katsoo pelkkiä hakija/valittu suhdenumeroita, mutta jos tarkastellaan yhtään varsinaisia valintakriteereitä, niin mitenkähän sitten on... Joel vissin valittiin kun sanoi hakemuksessaan, ettei osaa mitään eikä kiinnosta mikään... Ella on tuolla koska - no kaikki tietää miksi...
No Katihan voisi sitten pyrkiä lääkikseen kun on kerran jo bb:nkin läpikäynyt. Ei pitäisi olla "kaikkien tsemppaajalle" vaikeaa.
Taas tällaista kotipsykologointia, enkä tiedä alkoiko Katilla tämä tositv-fanitus milloin, mutta ehkä voi olla niin , että sairastumisesta tullut kriisi on saanut hänet entisestään suuntaamaan ajatuksensa ja enrgiansa tähän tositv-asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko Valtee oli koosteessa ja sanoi useamman kerran että Ella on pidettävä talossa, siis Ella on pidettävä talossa?
Ja en tiedä millaista yhteistyötä esim. entinen BB-Jonna tekee BB.tuotannon kanssa ( pitää seiskan sivuilla jotain bb-videointia) mutta niin edellisellä kuin tällä kaudella on ollut hänen "vähemmistöystävä" ( ja pahoittelen jos termi oli väärä, minulla ei niitä vastaan mitään ole. Juonittelua ja sopupeliä vastaan kyllä)
[/quote]
Krisse toivoi niitä Marianne-karkkeja Timolle, koska ne ovat vegaanisia. Niitä ei kuitenkaan seuraavalla kauppareissulla ostettu, kuten ei muutakaan karkkia. Sitä seuraavalla kauppareissulla sen sijaan ostettiin pelkkiä herkkuja, myös niitä Marianne-rakeita. Sen lisäksi aina kun on ostettu sipsejä, on mukana ollut myös gluteenittomia. Antaisitko siis ihan konkreettisia esimerkkejä siitä, mitä ruokaherkkuja Krisselle ei ole ostettu, mutta kaikille muille on?[/quote]
.
Kun on ostettu esim. leipää, tortilloja, sipsejä, ovat kaikki muut saaneet näitä.
.
Joskus on tullut myös gluteenittomana, tosin nämä muut ovat pistelleet nekin poskeensa.
Esimerkki 1 - Ostoskierroksella ei ollut K-Redissä tarpeeksi ruispaloja, kauppias kysyi seuraajilta "mitä leipää otetaan tilalle"? Seuraajat vastasivat "glutenitonta Kristiinalle".
Kaikilla oli ostosten tullessa kiljuva leipänälkä. Paula tutki erikoista leipäpakettia tarkkaan ja pisti silloin syötävien joukkoon. Näki satavarmasti, että oli gluuteenitonta eli Kristiinalle sopivaa, ei sanonut mitään, muihin suihin menivät.
Esimerkki 2 - Porukka (ainakin siinä oli Arttu, Emma ja Joel) halusivat herkkuhetken.
Kattilaan sipsejä ja suklaalevy, sinne menivät sillä kertaa Kristiinan sipsit.
.
Useimmat eivät tiedä, että gluteenia, useinmiten vehnätärkkelystä on mm. mausteissa, kastikkeissa, ruokamakkaroissa, leikkeleissä jne.
.
Saa olla kaupassa suurennuslasi mukana, että saa tarkistettua tuoteselosteet.
Krisse vei sitten meidän monen tunnin kiistalta maton alta haluamalla kaupasta Ruissipsejä. Eli ei ruokavaliosidonnainen toive tällä kertaa.
Tuore ananas on paljon halvempaa kilohinnaltaan kuin säilykeananas. Älkää uskoko kaikkeen mitä kuulette BBssä (Nona).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transviha ilmenee kuin naisviha ^100
Tää on musta jännä, että viha- ja fobiakorttia heilutellaan heti kun joku ei jaa samaa näkymystä esmes sukupuolista. Se on vähän liian helppoa argumentiointia. Ja niin tyypillistä tälle ajalle. Kyllä täällä on vihamielisiäkin kommentteja näkynyt, mutta kaikki eriävät mielipiteet eivät ole fobiaa. Tää nykyajan uhriutumiskulttuuri ruokkii tämmöstä argumentointia, jossa pääasia tuntuu usein olevan se mitä joku TUNTEE. Kukaan ei saisi pahoittaa mieltään, sillä jos pahoittaa, on se olevinaan heti osoitus jostain fobiasta.
Niin.. Olen biologian opiskelija. Käynyt kurssit ihmisen biologiasta, nyt menossa kehitysbiologia.
Sukupuolenmääritys ei ole niin yksinkertainen asia kuin juntit täällä luulee.
Sukupuolen määräytymiseen vaikuttaa todella moni tekijä, eikä määritys yksinkertaisesti voi tapahtua vain X ja Y kromosomeja tuijottamalla.... Kannattaa hieman kouluttaa itseään, ja lukea asiasta lisää, kun vaikuttaa kiinnostavan noin paljon.