Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko on kuin Uuno Turhapuro. Samanlainen supliikkimies ja naiset tykkää.
Olen Markon ikäinen nainen ja en tykkää. Ehkä nuorempiin puree.
Olen 41 ja muhun puree. Marko on aika kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Ellan katse Krisseen totisesti oli "I kill you", kun Arttu kosketteli Kristiinaa https://www.youtube.com/watch?v=jOVLRIGXezI
Paulan pisteet oli jo nousussa mutta tämän nähtyäni ne tippui taas alas Ellan kanssa pohjamutiin. Mikä ilme kun kyyläs Arttua ja krisseä. Ellasta nyt puhumattakaan.
Paula sössii pelinsä kun kuuluu läyhäellan hoviin. Harmi.
Paula ja varsinkin Vili olivat kuulemma eilen ennen nukkumaan menoa ottaneet puheeksi Artulle tämän "litinän". Ja Artun vastaukset oli olleet ylimielisiä ja oli selvästi vähän ärsyyntynyt Vilin kommenteista. Kuka näki tämän pätkän? Mitä siinä tapahtui ja puhuttiin?
Ilmeisesti miehiin vetoaa nuoren naisen kikattelu? Jännä kuitenkin, että Sasan naurua Joel piti tekopirteytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Aluksi Marjatta oli jotenki tosi "easy going", mutta nyt kun on sitä katellu niin vaikuttaa aika kärkevältä. En tykkää. Uskon, että täällä, kuten talossakin on paljon sitä ajatusta, että vanhempaa ihmistä pitää kunnioittaa, eikä saa harrastaa ikärasismia. Sanonpa vaan, että mun puolesta Jatta ulos. Tack och adjö!
- Julia ei tunnu tekevän muuta, kun kikattavan. Tack och adjä myös sinne. Tosin voi tulla hyvää sisiältöä jos on bibikset.
- Vili on jotenkin kireä tai "tönkkö", vaikka sanoja kuunnellessa vois ajatella, että se ei oo. Mutta ehkä tässä vaiheessa pienempi paha uusista. Ei kestä kauan talossa.
- Yllätys yllätys, Nona on vähiten ärsyttävä uusi. Vaikutti kaikkein ääneikkäämmältä, mutta eihän sitä oikeen ees huomaa talossa (= hyvä juttu).
Eli mä heittäisin Jatan ja Julian pois talosta ekaks, vaikkakin Julian ympärillä mahdollisuus parhaimpaan draamaan.
Pitäisit Nonan vain, koska hän on vähiten ärsyttävä? No mua taas on Nonassa häirinnyt eniten se, että ei olekaan räväkkyyttä sanoa suoraan, vaikka sitä mainosti ennen taloon menoaan, vaan on ihan laimea. Vaikuttaa perskärpäseltä, joka yrittää uida Ellan ja Paulan suosioon ja päästä osaksi läyhäjengiä, vaikka itse sanoi, ettei halua edes opetella läyhäämään.
Eikös se ollut mummi joka näin sanoi? ei halua opetella läyhäämään.
Olihan se. Kuitenkin Jatta tuo sanan "läyhäys" aina pinnalle.
Okei, muistin sitten väärin tuon. No se tarkoittaa vain, että ainut hyvä asia, jonka Nonasta muistin, senkin muistin väärin... Nona hemmettiin tuolta talosta, ei sinne tarvita enää ainuttakaan Ellan käsikassaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla iltahepulit . Kikattaa. Joopa joo. Kotiin su.
Ei missään nimessä Juliaa kotiin, saanut Jopen heräämään ihan eri ihmiseksi!
Ihan järkyttävää oli viime yönä kuunnella sitä jatkuvaa kikatusta. Muutenkin ärsytti kun pelasivat jotain typerää peliä ja tää yks tyhjänkikattaja vaan jatkaa. Laitoin mutelle kun en pystynyt sitä kuuntelemaan enää.
Laitoin äänet päälle myöhemmin kun Joel jutteli kahdestaan Julian kanssa. Edelleen tyhjänkikatus jatkui, mutta huomasin myös miten tylsiä Julian jutut oli. Kun Joel kertoi jotain, niin toisteli samoja asioita. Joel kertoi Katille tehdystä jekusta missä olivat laittaneet kananmunan ylähyllyllä olevan laatikon päälle mutta Kati oli tunnustellut laatikkoa ja löytänyt sen ja jekku oli epäonnistunut. Julia ensin kikatti tietysti ja sitten sanoi jotain tyyliin "Oikeesti? Ajattele kun laittaa sen munan sinne ja sit toinen meneekin niinku tunnustelemaan sitä ja on sillee et yrititte jekuttaa mua ja niinku sillee". Ei varmaan ihan sanatarkasti ihan noin sanonut mutta sinnepäin. Muihin Joelin kertomiin juttuihin tuli samanlaiset teinimäiset reaktiot. Ei ollut mitään muuta sanottavaa kuin "oikeesti" ja sitten toisto.
Julia on vain ihan tappavan tylsä. Joel parka on ihastunut siihen mutta Julia on enemmän kiinostunut Markosta. Julia ehdottomasti kotiin kikattelemaan sunnuntaina.
Mua ärsyttää se tapa jolla osa noista uusista meni taloon: "en tiedä mistään mitään". No, ymmärrän jos oli töitä, mutta kyllä karanteenissa olis pitäny olla aikaa ottaa asioista selvää. Ellei se oo esitystä. Marjatta on sanonu, että hän on katsonu, mikä on hyvä. Yhet hakee BB'hen ja sitte ei muka tiedä siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Paula ja varsinkin Vili olivat kuulemma eilen ennen nukkumaan menoa ottaneet puheeksi Artulle tämän "litinän". Ja Artun vastaukset oli olleet ylimielisiä ja oli selvästi vähän ärsyyntynyt Vilin kommenteista. Kuka näki tämän pätkän? Mitä siinä tapahtui ja puhuttiin?
Muakin kiinnostaa, kuuliko joku? Itseltä meni ohi kun katsoin sohvajengiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää oli viime yönä kuunnella sitä jatkuvaa kikatusta. Muutenkin ärsytti kun pelasivat jotain typerää peliä ja tää yks tyhjänkikattaja vaan jatkaa. Laitoin mutelle kun en pystynyt sitä kuuntelemaan enää.
Laitoin äänet päälle myöhemmin kun Joel jutteli kahdestaan Julian kanssa. Edelleen tyhjänkikatus jatkui, mutta huomasin myös miten tylsiä Julian jutut oli. Kun Joel kertoi jotain, niin toisteli samoja asioita. Joel kertoi Katille tehdystä jekusta missä olivat laittaneet kananmunan ylähyllyllä olevan laatikon päälle mutta Kati oli tunnustellut laatikkoa ja löytänyt sen ja jekku oli epäonnistunut. Julia ensin kikatti tietysti ja sitten sanoi jotain tyyliin "Oikeesti? Ajattele kun laittaa sen munan sinne ja sit toinen meneekin niinku tunnustelemaan sitä ja on sillee et yrititte jekuttaa mua ja niinku sillee". Ei varmaan ihan sanatarkasti ihan noin sanonut mutta sinnepäin. Muihin Joelin kertomiin juttuihin tuli samanlaiset teinimäiset reaktiot. Ei ollut mitään muuta sanottavaa kuin "oikeesti" ja sitten toisto.
Julia on vain ihan tappavan tylsä. Joel parka on ihastunut siihen mutta Julia on enemmän kiinostunut Markosta. Julia ehdottomasti kotiin kikattelemaan sunnuntaina.
Tappavan tylsä ;-D Hyvä ilmaisu. Niin tylsä että huonekasvit kuolevat.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehiin vetoaa nuoren naisen kikattelu? Jännä kuitenkin, että Sasan naurua Joel piti tekopirteytenä.
Tulee mieleen tietyntyyppinen japanilainen nuori nainen, joka haluaa vaikuttaa tyttömäiseltä. Siis, onhan maailmassa ihmisiä jotka tykkää sellasesta. Mutta muista se on raskasta. Sasa halus miellyttää ihmisiä. Selitti sen positiivisuudella. Mutta selvästi Sasalla oli joku aukko siinä missä olis pitäny olla tunne siinä, että on rakastettu. Sasa on varmaan aika OK elämässään, mutta se pieni tarve hyväksynnästä paistoi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Arttu ole kiinnostunut Juliasta? Tai Ella Vilistä? Ajattelin su, että noiden välille voisi tulla sutinaa.
Koska Arttu on kiinnostunut Ellasta.
Mutta Ellallahan on miehen sp-elimet ja vartalo? Onko Arttu siis bi tai homo?
Minkä ihmeen takia se nyt niin kiinnostelee? Oletko ehkä mies ja kiinnostunut, josko Arttu voisi kiinnostua myös sinusta?
Ei hyvää päivää oikeasti tätä trans- ja homofobiaa.
Jos nyt taaaaas täyytyy alkaa luokittelemaan tuntemattomia ihmisia johonkin tiettyyn muottiin, niin Arttu tuskin ainakaan homo on. Oli selvästi kiinnostunut esim. Sinistä, eikö?
Transnainen on nainen, oli hällä jalkojen välissä mitä hyvänsä, tai oli hän sitten luonteeltaan kuinka v-mäinen tahansa. Ehkä Arttu näkee syvemmälle Ellan sieuluun, kuin vain haaroväliin.
Arttu voi olla bi, mutta ei Ellan kanssa.
Todennäköisintä kuitenkin on, että Arttu on joko hetero- tai panseksuaali.
Mitä fobiaa on asiallinen aprikointi Artun seksuaalisesta suuntautumisesta? Heterohan hän ei selvästikään ole, koska on kiinnostunut miehestä ja peuhaa miehen kanssa öisin. Kyllä, Ella on mies eikä muuksi muutu vaikka kuinka toiveajattelisit.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken kaameuden ja rumuuden jälkeen taloon tulee terveitä ihmisiä, ei mikään ihme että se aiheuttaa joissakin euforisen olon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan katse Krisseen totisesti oli "I kill you", kun Arttu kosketteli Kristiinaa https://www.youtube.com/watch?v=jOVLRIGXezI
Paulan pisteet oli jo nousussa mutta tämän nähtyäni ne tippui taas alas Ellan kanssa pohjamutiin. Mikä ilme kun kyyläs Arttua ja krisseä. Ellasta nyt puhumattakaan.
Musta tässä ei Paula tee mitään, Ellahan tässä osoittaa oman mustasukkaisuutensa. Vähän harmi kun Ella rajoittaa Artun persoonaa, siitä voisi löytyä paljon leikkisyyttä ja läppää Krissen kanssa, mutta tajuaa että Ella suuttuu niin pitää heti palata ruotuun ja alkaa kesken leikin hipusttaa Ellaa kaulasta. Arttu tässä oman pelinsä pilaa olemalla noin Ellan liekassa.
Vierailija kirjoitti:
En nähny pätkää, mutta mitä kauemmin Ellaa ja Arttua kattoo, niin näkee, että sopivat toisillensa. Ja mä oon kuitenkin puolustanu niitä. Kummankin ylimielisyys on niin pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tämä oli parasta. Nautin katsoa kun Ellaa tympäisee Artun ja Krissen hassuttelu. Muutenkin, Ellaa varmaan ärsyttää se, ettei hänellä ja Artulla ole muuta yhteistä kuin kokoomusaatteet ja yöhiplailut. Krissen kanssa Artulla on paljon enemmän yhteisiä puheenaiheita (pelit, sarjat, leffat, yhteiskunta, politiikka, tiede, erikoisemmat nörttijutut). Ella osaa jutella vain vaatteista, meikeistä ja alapääjutuista.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa myös. Ihan sekin takia, että olen havaitsevani Paulan ja Vilin "kimppaa", joka sekoittaisi kyllä mahtavasti talon pakkaa, kun Paula erkaantuisi Ellan ja Artun tiimistä (onhan nähnyt äänestyspalkit) ja alkaisi bondat uuden komistuksen kanssa, joka ei selvästi ole tullut nuoleskelemaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko on kuin Uuno Turhapuro. Samanlainen supliikkimies ja naiset tykkää.
Olen Markon ikäinen nainen ja en tykkää. Ehkä nuorempiin puree.
Olen 41 ja muhun puree. Marko on aika kuuma.
Ymmärrän, vaikken ajattele samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tässä ei Paula tee mitään, Ellahan tässä osoittaa oman mustasukkaisuutensa. Vähän harmi kun Ella rajoittaa Artun persoonaa, siitä voisi löytyä paljon leikkisyyttä ja läppää Krissen kanssa, mutta tajuaa että Ella suuttuu niin pitää heti palata ruotuun ja alkaa kesken leikin hipusttaa Ellaa kaulasta. Arttu tässä oman pelinsä pilaa olemalla noin Ellan liekassa.
Sitä se suuri rakkaus tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauden paras yöpartio viime yönä: Marko, Joel, Julia ja Krisse. Hyväntuulista jutustelua ja majojen rakentamista. Krissellä oli koti-ikävä ja Marko lohdutti.
Tällaista hyvän fiiliksen BB-yhteishenkeä olen kaivannut, sitä jatkossa lisää. Marko on paljon mukavampi nyt, kun Kessu ja Roope eivät ole lietsomassa negatiivisuutta.
Marko kyllä läyhäsi tupakkapaikalla eilen Timosta Joelille ja Julialle. Että taitaa nyt olla niin, että Marko on ihan itse syypää omaan negatiivisuuteensa. Joel eikä Julia tarttunut syöttiin eivätkä alkaneet läyhäämään mukana.
Miten te näätte kaikki keskustelut läyhäämisenä? :D Nehän pohti ihan hyvässä hengessä sitä et oliko Timo jostai syystä kiukkunen Jatalle, Joel sano että he molemmat, Timo ja Joel, oli aika äkäsiä.
Mä en nää kaikkea keskusteluja, jossa puhutaan muiden ihmisten fiiliksistä, läyhäämisenä, läyhäämiseksi se menee siinä vaiheessa ku aletaan negatiivisesti puhumaan ja keksimään juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se tapa jolla osa noista uusista meni taloon: "en tiedä mistään mitään". No, ymmärrän jos oli töitä, mutta kyllä karanteenissa olis pitäny olla aikaa ottaa asioista selvää. Ellei se oo esitystä. Marjatta on sanonu, että hän on katsonu, mikä on hyvä. Yhet hakee BB'hen ja sitte ei muka tiedä siitä mitään.
Itse toimin omassa elämässä samoin. Kun joku kertoo tohkeissaan jostakin uutisesta, enkä halua ottaa kantaa ja tuoda esiin mielipidettäni, heitän että en lukenut tai katsonut ohjelmaa.
Joo, näin tekisin. Mutta toisaalta ihan sama. Ne uudet tulee tippumaan tuolta nopeasti kuitenkin. Julian kun mä nään oon ihan, että voi ei, eiks oo muuta? Marjatan kärkkäys ärsyttää. Ei kukaan halunnu äitiään tai isoäitiään taloon. Marjatta ei oo mikään Cher. Sori, nyt vaan.