Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Hauskaa oli katsella illalla sohvalla istuvaa nelikkoa ja sitä naurua , vaikka en Markosta oikein perusta. Kuvitelkaa Ella ja Paula hervottomasti nauramassa sohvalla.
- Aluksi Marjatta oli jotenki tosi "easy going", mutta nyt kun on sitä katellu niin vaikuttaa aika kärkevältä. En tykkää. Uskon, että täällä, kuten talossakin on paljon sitä ajatusta, että vanhempaa ihmistä pitää kunnioittaa, eikä saa harrastaa ikärasismia. Sanonpa vaan, että mun puolesta Jatta ulos. Tack och adjö!
- Julia ei tunnu tekevän muuta, kun kikattavan. Tack och adjä myös sinne. Tosin voi tulla hyvää sisiältöä jos on bibikset.
- Vili on jotenkin kireä tai "tönkkö", vaikka sanoja kuunnellessa vois ajatella, että se ei oo. Mutta ehkä tässä vaiheessa pienempi paha uusista. Ei kestä kauan talossa.
- Yllätys yllätys, Nona on vähiten ärsyttävä uusi. Vaikutti kaikkein ääneikkäämmältä, mutta eihän sitä oikeen ees huomaa talossa (= hyvä juttu).
Eli mä heittäisin Jatan ja Julian pois talosta ekaks, vaikkakin Julian ympärillä mahdollisuus parhaimpaan draamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska majanrakennus yöllä ryhmällä Jope, Julia, Marko ja Krisse. Ihanaa kun Krisse on saanut Juliasta ystävän. Ne tulee oikeasti juttuun keskenään. Krisse tuli allapäin PK-huoneesta ja keskeytti Jopen ja Julian hyvän kahdenkeskisen keskustelun. Menivät tupakalle, Julia halasi Krisseä. menivät sisälle niin Marko säikäytti porukan (paitsi Krisseä joka oli ollut Markon källissä mukana). Sitten alkoivat jutella keskenään ja suunnitella rakennelma olkkariin. Ihan mahtavaa. toivottavasti Julia saa jatkaa Krissen ja Jopen vuoksi. Marko nyt pärjää kun on niin umpisosiaalinen. Kyllä mä näitä mieluummin katson kun Artun ja Ellan tumputtamista.
Jope taitaa kyllä olla aidosti Artusta mustasukkainen, kun eilen vihdoin pääsi lentokoneessa Artun lähelle kun Ella oli lentokapteeni, hieroi Artun hartioita, piti käsiä tämän olkapäillä ja pussasi jopa päätä, josta Arttukin vähän hämmentyi. En tiedä tekikö kiusallaan Ellalle vai oliko oikeasti ollut niin ikävä Artun läheisyyttä. Mitä luulette?
Pään pussausta edelsi Timon (?) VIP - luokasta lähettämät silmäniskut tai muut, niitä edelsi flirttailevaan sävyyn maininnat "vastapäätä istuvasta kaljupäästä".
Sitten Joel vaan pussasi Arttua päähän ja katsoi vastapuolelle.
Timohan on ihan selkeesti Joelin perään, en tarkoita nyt välttämättä mitään himoa mutta kiinnostusta ainakin. Ei ole ensimmäinen kerta kun Timo flirttailee, tai leikkii flirttileikkiä Joelia kohden.
Joel on . Paula on omahyväinen pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Marko on kuin Uuno Turhapuro. Samanlainen supliikkimies ja naiset tykkää.
Olen Markon ikäinen nainen ja en tykkää. Ehkä nuorempiin puree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel ja Paula vois lähteä vaikka tänään kotiin.
No ei, he on 2 parasta hauskuuttajaa talossa.
Joel on . Paula ei.
Onko Timolla omat dropit mukana talossa kun
on usein aivan jumissa ja omissa maailmoissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauden paras yöpartio viime yönä: Marko, Joel, Julia ja Krisse. Hyväntuulista jutustelua ja majojen rakentamista. Krissellä oli koti-ikävä ja Marko lohdutti.
Tällaista hyvän fiiliksen BB-yhteishenkeä olen kaivannut, sitä jatkossa lisää. Marko on paljon mukavampi nyt, kun Kessu ja Roope eivät ole lietsomassa negatiivisuutta.
Marko kyllä läyhäsi tupakkapaikalla eilen Timosta Joelille ja Julialle. Että taitaa nyt olla niin, että Marko on ihan itse syypää omaan negatiivisuuteensa. Joel eikä Julia tarttunut syöttiin eivätkä alkaneet läyhäämään mukana.
Toivon, että sitten kun Marko on tullu ulos talosta ja miettii asioita jotka katsojat on sanonu siitä, niin se yks asia jonka se muistaa on se, että älä ole "läyhä-ämmä". Markossa on aineksia olla hieno mies, mutta toi läyhä homma pilaa sen. Siks en pistä sitä top kolmeen, enkä muutenkaan kauheesti noteeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauden paras yöpartio viime yönä: Marko, Joel, Julia ja Krisse. Hyväntuulista jutustelua ja majojen rakentamista. Krissellä oli koti-ikävä ja Marko lohdutti.
Tällaista hyvän fiiliksen BB-yhteishenkeä olen kaivannut, sitä jatkossa lisää. Marko on paljon mukavampi nyt, kun Kessu ja Roope eivät ole lietsomassa negatiivisuutta.
Marko kyllä läyhäsi tupakkapaikalla eilen Timosta Joelille ja Julialle. Että taitaa nyt olla niin, että Marko on ihan itse syypää omaan negatiivisuuteensa. Joel eikä Julia tarttunut syöttiin eivätkä alkaneet läyhäämään mukana.
Toivon, että sitten kun Marko on tullu ulos talosta ja miettii asioita jotka katsojat on sanonu siitä, niin se yks asia jonka se muistaa on se, että älä ole "läyhä-ämmä". Markossa on aineksia olla hieno mies, mutta toi läyhä homma pilaa sen. Siks en pistä sitä top kolmeen, enkä muutenkaan kauheesti noteeraa.
Sitä se landeus teettää. Monet landeäijät läyhää. Marko sopisi siihen junttiin auto-ohjelmaan, jossa landeäijät rassas autoja ja joi kaljaa, yle tv 2 tuli joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauden paras yöpartio viimäe yönä: Marko, Joel, Julia ja Krisse. Hyväntuulista jutustelua ja majojen rakentamista. Krissellä oli koti-ikävä ja Marko lohdutti.
Julia pilaa yöpartion.
Pyrkyri mikä pyrkyri.
Mitä pilaamista siinä on, että kerrankin ei jauheta pazkaa muista selän takana, vaan ollaan kaikki iloissaan ja hyvällä fiiliksellä? Julia on ollut loistava tunnelmankohottaja. Rasittavasta kikattelustaan huolimatta.
Vilin tapa puhua ja esittää asiat on jotenkin kärkästä tai tylyä, vaikkei varmasti tarkoituksella. Kuulostaa usein käskevältä tai vihaiselta, silloinkin kun vitsailee. Jotkut mielipiteet on jyrkkiä. Ihan mielenkiintoinen silti. Saattaa olla räjähdysherkkä, joten bibiksiä odotellessa... Joelkin sanoi Markolle ja Julialle illalla, että Vili on vähän pelottava; vaikuttaa semmoiselta, joka voisi suuttua jekusta.
Vili, Julia ja Marjatta uskaltaa sanoa vastaan jopa Ellalle. Harmi, että uusista puolet lähetetään kotiin jo nyt. Mielummin olisin luopunut Ellasta ja Paulasta/Artusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska majanrakennus yöllä ryhmällä Jope, Julia, Marko ja Krisse. Ihanaa kun Krisse on saanut Juliasta ystävän. Ne tulee oikeasti juttuun keskenään. Krisse tuli allapäin PK-huoneesta ja keskeytti Jopen ja Julian hyvän kahdenkeskisen keskustelun. Menivät tupakalle, Julia halasi Krisseä. menivät sisälle niin Marko säikäytti porukan (paitsi Krisseä joka oli ollut Markon källissä mukana). Sitten alkoivat jutella keskenään ja suunnitella rakennelma olkkariin. Ihan mahtavaa. toivottavasti Julia saa jatkaa Krissen ja Jopen vuoksi. Marko nyt pärjää kun on niin umpisosiaalinen. Kyllä mä näitä mieluummin katson kun Artun ja Ellan tumputtamista. Jope taitaa kyllä olla aidosti Artusta mustasukkainen, kun eilen vihdoin pääsi lentokoneessa Artun lähelle kun Ella oli lentokapteeni, hieroi Artun hartioita, piti käsiä tämän olkapäillä ja pussasi jopa päätä, josta Arttukin vähän hämmentyi. En tiedä tekikö kiusallaan Ellalle vai oliko oikeasti ollut niin ikävä Artun läheisyyttä. Mitä luulette?
Pään pussausta edelsi Timon (?) VIP - luokasta lähettämät silmäniskut tai muut, niitä edelsi flirttailevaan sävyyn maininnat "vastapäätä istuvasta kaljupäästä".
Sitten Joel vaan pussasi Arttua päähän ja katsoi vastapuolelle.
Timohan on ihan selkeesti Joelin perään, en tarkoita nyt välttämättä mitään himoa mutta kiinnostusta ainakin. Ei ole ensimmäinen kerta kun Timo flirttailee, tai leikkii flirttileikkiä Joelia kohden.
Timon ihastus Joeliin on nähty jo monta viikkoa sitten. Se on paikoin vähän ahdistelevaa. En tykkää sen seksuaalisista vihjailuista. Häirintää. Timon pisteet on mun silmissä laskeneet. Marko taas on nostanut osakkeitaan, häädetyn herja-tehtävän, bilettäjien huolenpidon ja sosiaalisuutensa vuoksi. Myös purseri eilen oli hervoton. Marko heittäytyy näihin tehtäviin aina, kun ei missään ole sanottu että pitäisi tehdä vain omana itseänään, kuten monet tuolla tuntuvat luulevan tai sitten näistä ei vain irtoa. Musta on mahtavaa että joku viihdyttää itseään ja ehkä jota kuta muutakin näyttelemällä eri hahmoja ja tuo viihdettä taloon. Olihan se purserin touhu sen verran krisiä että matka kului paljon mukavammin kuin jos se olisi tallustellut siinä kyllästyneenä ja jakanut ankeasti teekuppeja.
Ella aina ankeuttaa juuri noin tehtävät, myös muiden yritykset. Huomasi eilen miten sitä otti päähän kun Marko jaksoi yrittää, hän halusi vain pois ja "paskan tehtävän loppuvan", vaikka oli lentokapteeni roolissa jossa olisi voinut loistaa kuten Paula teki. Jos OP ja Arttu tekisivät noista pekoni-ja munatyypeistä hauskat hahmot niitä olisi paljon hervottomampaa seurata, ei tietenkään ole pakko, mutta mahtavaa että Markosta ja Paulasta irtoaa tämmöstä. Paulakin on hivenen nousussa, kun on ollut myös noissa tehtävissä heittäytyjä ja jättänyt sen läyhäämisen vähemmälle. Jope nyt on Jope eli kestosuosikki. Krisse on kans hyvä ja mahtavaa että sai Juliasta ystävän vihdoin taloon. Täällä kitistään sitä, että Julia on tullut yöpartioon. On erittäin terveellistä että siihen tulee uusia henkilöitä nyt kun Kessu poistui ja Arttu lojuu vain Ellan vieressä. Oikein hyvä että Jope osallistuu, samoin Krisse on otettu yöpartiointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se landeus teettää. Monet landeäijät läyhää. Marko sopisi siihen junttiin auto-ohjelmaan, jossa landeäijät rassas autoja ja joi kaljaa, yle tv 2 tuli joskus.
Hassu juttu, Marko vaikuttaa mieheltä joka ei arvosta läyhäämistä, mutta silti sitä tekee. No ehkä sekin, että kutsuu läyhääjiä "läyhä-ämmäksi", kuten tein, on seksististä.
Vierailija kirjoitti:
- Aluksi Marjatta oli jotenki tosi "easy going", mutta nyt kun on sitä katellu niin vaikuttaa aika kärkevältä. En tykkää. Uskon, että täällä, kuten talossakin on paljon sitä ajatusta, että vanhempaa ihmistä pitää kunnioittaa, eikä saa harrastaa ikärasismia. Sanonpa vaan, että mun puolesta Jatta ulos. Tack och adjö!
- Julia ei tunnu tekevän muuta, kun kikattavan. Tack och adjä myös sinne. Tosin voi tulla hyvää sisiältöä jos on bibikset.
- Vili on jotenkin kireä tai "tönkkö", vaikka sanoja kuunnellessa vois ajatella, että se ei oo. Mutta ehkä tässä vaiheessa pienempi paha uusista. Ei kestä kauan talossa.
- Yllätys yllätys, Nona on vähiten ärsyttävä uusi. Vaikutti kaikkein ääneikkäämmältä, mutta eihän sitä oikeen ees huomaa talossa (= hyvä juttu).
Eli mä heittäisin Jatan ja Julian pois talosta ekaks, vaikkakin Julian ympärillä mahdollisuus parhaimpaan draamaan.
Pitäisit Nonan vain, koska hän on vähiten ärsyttävä? No mua taas on Nonassa häirinnyt eniten se, että ei olekaan räväkkyyttä sanoa suoraan, vaikka sitä mainosti ennen taloon menoaan, vaan on ihan laimea. Vaikuttaa perskärpäseltä, joka yrittää uida Ellan ja Paulan suosioon ja päästä osaksi läyhäjengiä, vaikka itse sanoi, ettei halua edes opetella läyhäämään.
Nonasta en muuten välitä, mutta plussaa siitä, että tuntuu olevan ihan fiksu. On nimittäin ollut useasti se, joka arvaa koordinaattien sanat ensimmäisenä oikein ja muutenkin tuntuu leikkaavan. Harvinaista tässä ryhmässä, missä ajatuksenjuoksu on ollut usein viikkotehtävän pähkäilyosioissa ameban tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisit Nonan vain, koska hän on vähiten ärsyttävä? No mua taas on Nonassa häirinnyt eniten se, että ei olekaan räväkkyyttä sanoa suoraan, vaikka sitä mainosti ennen taloon menoaan, vaan on ihan laimea. Vaikuttaa perskärpäseltä, joka yrittää uida Ellan ja Paulan suosioon ja päästä osaksi läyhäjengiä, vaikka itse sanoi, ettei halua edes opetella läyhäämään.
Eikös se ollut mummi joka näin sanoi? ei halua opetella läyhäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vilin tapa puhua ja esittää asiat on jotenkin kärkästä tai tylyä, vaikkei varmasti tarkoituksella. Kuulostaa usein käskevältä tai vihaiselta, silloinkin kun vitsailee. Jotkut mielipiteet on jyrkkiä. Ihan mielenkiintoinen silti. Saattaa olla räjähdysherkkä, joten bibiksiä odotellessa... Joelkin sanoi Markolle ja Julialle illalla, että Vili on vähän pelottava; vaikuttaa semmoiselta, joka voisi suuttua jekusta.
Vili, Julia ja Marjatta uskaltaa sanoa vastaan jopa Ellalle. Harmi, että uusista puolet lähetetään kotiin jo nyt. Mielummin olisin luopunut Ellasta ja Paulasta/Artusta.
Taloon jäävät uudet noista kolmesta nimenomaan siksi, että uskaltavat sanoa vastaan jopa Ellalle. Alkuviikosta vielä ajattelin, että Julia ja Jatta saisi jäädä, eilisen jälkeen kallistun enemmän siihen, että Julia ja Vili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut mummi joka näin sanoi? ei halua opetella läyhäämään.
Olihan se. Kuitenkin Jatta tuo sanan "läyhäys" aina pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialla iltahepulit . Kikattaa. Joopa joo. Kotiin su.
Ei missään nimessä Juliaa kotiin, saanut Jopen heräämään ihan eri ihmiseksi!
Ihan järkyttävää oli viime yönä kuunnella sitä jatkuvaa kikatusta. Muutenkin ärsytti kun pelasivat jotain typerää peliä ja tää yks tyhjänkikattaja vaan jatkaa. Laitoin mutelle kun en pystynyt sitä kuuntelemaan enää.
Laitoin äänet päälle myöhemmin kun Joel jutteli kahdestaan Julian kanssa. Edelleen tyhjänkikatus jatkui, mutta huomasin myös miten tylsiä Julian jutut oli. Kun Joel kertoi jotain, niin toisteli samoja asioita. Joel kertoi Katille tehdystä jekusta missä olivat laittaneet kananmunan ylähyllyllä olevan laatikon päälle mutta Kati oli tunnustellut laatikkoa ja löytänyt sen ja jekku oli epäonnistunut. Julia ensin kikatti tietysti ja sitten sanoi jotain tyyliin "Oikeesti? Ajattele kun laittaa sen munan sinne ja sit toinen meneekin niinku tunnustelemaan sitä ja on sillee et yrititte jekuttaa mua ja niinku sillee". Ei varmaan ihan sanatarkasti ihan noin sanonut mutta sinnepäin. Muihin Joelin kertomiin juttuihin tuli samanlaiset teinimäiset reaktiot. Ei ollut mitään muuta sanottavaa kuin "oikeesti" ja sitten toisto.
Julia on vain ihan tappavan tylsä. Joel parka on ihastunut siihen mutta Julia on enemmän kiinostunut Markosta. Julia ehdottomasti kotiin kikattelemaan sunnuntaina.
Ärsytti Ellaa todennäköisesti tahallaan