Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Näyttävät todella hankalilta nuo Ellan ja Julian kynnet. Molemmat hinkkaavat silmiään rystysillään ja kämmensyrjillään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu koski Ellaa kädestä ja kehui OP:lle että pääsi kakkospesälle. OP:kin halusi ja yritti koskettaa Ellan kättä. Ella sanoi "vi**u sä et pääse edes kaukaloon"
😂
Ei mennyt noin. Juliasta puhuivat.
Tiedän mitä näin ja kuulin.
Voihan se olla että toisessa kohdin puhuivat Juliasta, mutta nyt oli Ella kyseessä.
Kelaapa uudestaan. Itse juuri tarkistin ja Juliasta puhuivat ja hänen kättä Arttu kosketti (ja OP yritti) silloin kun Ella sanoi OP:lle kaukalokommentin.
En jaksa kelata. Uskon sinua.
Joel vaikuttaa ilkeältä ja kierolta ihmiseltä. Miten nuo muut ei näe sen läpi...
Hyvä, että Marko sentään kunnolla eläytyy rooliinsa. Olisin toivonut, että myös matkustajat olisi eläytyneet enemmän eri lennoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi toi ella ei oo oikee kapteeni, olis nimittäin kone saletisti kentäs
Eipä noista kukaan muukaan niin todesta tuota leikkiä ottaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaan rasittava tuo Marjatta.
Kaikki kattoo silmät pyöreenä.
Melkoinen don-marjatta show menossa ilman vähäisintäkään huumoria.
Vinkkinä dilledonitsille: Don -etuliite on vain miehillä ja naisella vastaava etuliite on tietysti eri ja feminiinimuodossa.
Eri-Marjatta?
Don = maskuliini ja VASTAAVA
_____ = feminiini. Opiskele ihan itse vaan tai älä turhaan ja töräyttele typeryytesi jatkossakin julki.
Sama kuin virheellisen bascakielisen "sinkku" -termin viljely. Ei kannata käyttää vieraskielisiä vieraita termejä, joiden merkityksestä käyttäjä on täysin kuutamolla, ellei halua alleviivaten julistaa tyhmyyttään.
Et siis itsekään muistanut, että feminiinimuoto on doña? Muuten olisit toki pätenyt lisää.
Tiedossa on, mutta ei tarvetta päteä, läyhätä vieraskielisillä termeillä tai opettaa varsinkaan tampioita.
Eipä vissiin.
Marjatta jo huokasi että "kyllä tuo jaksaa..." Markoa tarkoittaen.
Julialla ja Markolla ihan omat mähmä - jutut. Hihihiihih.
Ellan v-sanan hokemisesta huomaa hyvin sanonnan: "Siitä puhe, mistä puute" paikkansapitävyyden. ;''D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu koski Ellaa kädestä ja kehui OP:lle että pääsi kakkospesälle. OP:kin halusi ja yritti koskettaa Ellan kättä. Ella sanoi "vi**u sä et pääse edes kaukaloon"
😂
Voihan se olla että toisessa kohdin puhuivat Juliasta, mutta nyt oli Ella kyseessä.
Kelaapa uudestaan. Itse juuri tarkistin ja Juliasta puhuivat ja hänen kättä Arttu kosketti (ja OP yritti) silloin kun Ella sanoi OP:lle kaukalokommentin.
Eihän. Katso nyt vielä uudestaan 21.14 ykköskamera. Arttu koskettaa mustatakkista Ellaa kädestä ja sen jälkeen op yrittää myös. Oranssitakkista Juliaa ei edes näy kamerassa.
Miten tuo Ella voi olla noin tympeä, eikä kukaan sano mitään??
Juulia on fiksu!😊 vaikuttaa”normaalilta”ja mielipiteitä löytyy
Marko on kuin Pedro Almodovarin Matkarakastajat-elokuvasta :)
Loistava et Marko heittäytyy rooliin täysillä, paljo mukavampi kattoa sitä mitä et kaikki istua tollottaa paikallaan
Julialla hyvä kroppa ja kauniit kasvot. Pojat sai katsottavaa. Ihanaa.
Ellalle ei kyllä sovi yhtään toi hattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks Krisse eutanasiaa vastaan? Eka asia josta oon eri mieltä hänen kanssaan.
Mikä teitä jankkaajia oikein vaivaa. Krisse on jo aikaisemmin talossa profiloitunut nimenomaan eutanasian ja abortin puolestapuhujaksi.
No sitten mulla on mennyt tämäkin ohi. Olisi kiva tietää varma totuus siitä, kumpaa mieltä se Krisse nyt sitten virallisesti on.
Eikä vain vauva.fi palstailijoiden totuuksia.
Kyllä Krisse on erittäin humaanisti puhunut kummankin asian puolesta. Pitkään mm naisen oikeudesta omaan kehoonsa.
Kävivät nämä kysymykset perusteellisesti läpi jo mökillä, kun Nikokin oli vielä mukana.
Siellä mökillä, erityisesti ekalla viikolla, vaikka viikkotehtävässäkin valvoivat vuoroissa useamman yön (ja suhtautuivat siihen koko ajan ASENTEELLA), porukka piti oikeasti hauskaa tyyliin tauotta, mutta he myös käsittelivät keskusteluissaan hyvinkin vaikeita aiheita. Asiallisesti, perustellen ja riitelemättä. Jopa Kessu.
Ja huom, nämä keskustelunaiheet otettiin esiin useimmiten Krissen aloitteesta. Se oli aikaa kun hänkin yhä sai puheenvuoron... toivottavasti se aika on nyt tullut takaisin.
Jes! Kiitti tiedosta. En tajunnut, että se vaan pelleili aiemmin tänään.
Krisse on taas jälleen mun voittaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
En jaksa kelata. Uskon sinua.
Älä usko, koska tuo on väärin. Ykköskamerassa 21.14 näkyy, että puhuvat Juliasta, mutta koskevat Ellaa, ei Juliaa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät todella hankalilta nuo Ellan ja Julian kynnet. Molemmat hinkkaavat silmiään rystysillään ja kämmensyrjillään
Hinkkaatko itse silmiäsi kynsillä? Auts.
Juliaa ainakin kovasti kikatuttaa.