Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Nona pois talosta ja kaikki muut Ellan kaverit!
Täällä on meneillään aina hirveä roustaus. Joku on tantta (kun ei ole kokoa S), joku homostelee inhottavasti, kaikki talossa olijat on kiusaajia tai laiskoja ja turhia. Välillä mietin, pyöriikö täällä vain yksi innokas porukka, joka huutelee samoja mielipiteitä uudestaan ja uudestaan, ja tykkäilee toistensa kommenteista. Tulee näennäinen vaikutelma, että tämä negatiivinen huutelu ja haukkuminen edustaisi kaikkien katsojien mielipiteitä. YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIis eikö toi Vili sanonut suosikikseen Krissen esittelyssä ja vaihtoikoin nyt Paulaan?
Ehkä se ei halunnut paljastaa korttejaan heti ja sanoi siksi turvallisen Paulan.
Tuskin Vili mistään tapetista tosissaan välittää, niin siksi sanoi Paulan. Mutta miksi lähti Kati. Ja Samikin olisi saanut jäädä, kun aiheutti juuri sitä kontenttia. Ella, Arttu ja tapetti-Krisse olisivat saaneet lähteä. Mutta ehkä ensi sunnuntaina päästään ainakin yhdestä noista...
En usko että Ella ei olisi saanut eniten ääniä. Nyt tuo lurkki roikkuu tuolla finaaliin. Se nyt sentään oli hyvä että Kati lähti.
MINUA ITKETTÄÄ KUN SAMI LÄHTI :( Miksi miksi!!!
Minua itkettää kun sami lähti.
Oli ainoa OP:n lisäksi joista olen aidosti tykännyt.
Olisin miljoona kertaa mieluummin jättänyt kessun ja katin taloon ja häätänyt ellan ja artun. En tiedä pystynkö enää katsomaan tätä. Olen totaalisen kyllästynyt ellan juttuihin.
Täällä on meneillään aina hirveä roustaus. Joku on tantta (kun ei ole kokoa S), joku homostelee inhottavasti, kaikki talossa olijat on kiusaajia tai laiskoja ja turhia. Välillä mietin, pyöriikö täällä vain yksi innokas porukka, joka huutelee samoja mielipiteitä uudestaan ja uudestaan, ja tykkäilee toistensa kommenteista. Tulee näennäinen vaikutelma, että tämä negatiivinen huutelu ja haukkuminen edustaisi kaikkien katsojien mielipiteitä. Yöh.
Vierailija kirjoitti:
Siis ääniä on annettu koko viikon ajan, mutta silti niitä on niin vähän että parin minuutin aikana on mahdollista PROSENTTIEN heittelyt?? Joko tästä saa tehdä valituksen jonnekin, ei tää voi pitää paikkaansa. VTTU ETTÄ VTUTTAA SAATANA TÄÄ PASKA!!!!!!!!
Virtanenhan sanoi joskus, että suurin osa äänistä tulee viimeisen illan aikana. Ei sillä ettei tuotanto silti olisi peestä.
Kessu parka sai hädintuskin pidettyä itsensä kasassa lähetyksen loppuun asti
Voooi, Kessu liikuttui. Ei kuitenkaan oikeasti ollut ilkeä ihminen, kuten pari muuta talolaista.
toivotaan arttu saa herjan
Nona pois ja kaikki muutkin Ellan kaverit!
Parasta oli Katin häätö, toi luikku Eetu jäi ikävä kyllä.
Miten tylsän pätkän olivat Samista tehneet. Kaikki känniörvellykset ja munannäytöt jätetty pois. Tää uusi Nelosen BB on ihan munaton.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kusetusta taas. Ella oli koko illan lähössä ja just viime sekunneilla muka tilanne muuttui.
Hahaa, kannatti pistää turboääniä Samille :D Eihän niillä jäänyt eroa kuin 0,2%
Jotta saadaan kontenttia niin ei lähtenyt vielä Ella ja Arttu. Mutta kyllä lähtö lähenee.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto pelasti Eetun! Ei ole katsojien äänestämä järjestys😡
Onneksi en laita lanttiakaan, mutta ikävää niille jotka uskoo äänestykseen.
Ellaeetulla ei tule olemaan nyt kovin helppoa.
Todella huippua: Olen nyt BB-Kati.