Sivut

Kommentit (65038)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sainio on pevve. Ylimielinen, ja katsoo pelkät koosteet. Eipä ihme, ettei tiedä mistään mitään. Tuo surkea drag VAltee vois kans hipsiä Herculekseen tuolta.

tauti tehnyt tuhojaan aivoissa

Mikä tauti sillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Arttu pilasi pelinsä jo ekalla viikolla suostumalla Sinin puudeliksi ja nyt tämä sekoilu Ellan kanssa ja valtava ylimielisyys ovat sinetöineet sen, että herra putoaa ennen finaalia lähiviikkoina. Ihan alun perusteella veikkasin finalistiksi.

Vierailija

Äänestys vain lähtijälle. Äänestäkää kenet haluatte ulos. Nyt ei äänestetä suosikkia, muistakaa se älkääkä usko tuota trolliviestiä aiemmin.

Vierailija

MItä tuo Kati nyt selittää? Miksi se harmittaisi, ettei pääse suosikkiäänestykseen? Sehän on käytännössä sama asia kuin se, ettet ole nimettynä. Jäät taloon, etkä saa tietää yleisön suosiosta yhtään mitään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä tietenkään koosteessa näytetty kuinka Krisse jeesasi Ellaa, vaikka Krisse teki suurimman työn. Paula, Kati Ja Roope näytettiin hoivaamassa Ellaa.

Oli Marko, joka teki suurimman työn Ellan auttamisessa. Suihkutti oksennus-Ellan kolmeen kertaan, kantoi kolme kertaa sänkyyn oksentaneen Ellan sängystä suihkuun ja piti ohjat käsissään tilanteessa. Yms

Vierailija

Huomaa ketkä on talon merkityksettömimmät asukkaat, ne jotka ei paljon ääniä kerää. Kun eivät paljon herätä tunteita ihmisissä. Joel........ Timosta nyt varmaan moni oikeastikin tykkää, vaikka onhan sekin vähän seinäruusu välillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Köyhät lihavat ihmiset on kateellisia rumalle Ellalle. :D

Tyypillistä Ellan huumoria. Sitäpaitsi Ella oli jo eilen kartalla, että hän on putoamassa.

Täälläkin kummaa länkytystä, että ei olisi ymmärtänyt olevansa pudotusuhan alla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää nyt ELLAa ja KATIA! Ja ne ketkä haluaa nähdä kontenttai, niin sitä on huomenna tulossa joka tapauksessa! Sekotetaan kunnolla pakkaa ja pistetään vielä ELLA jA KATI ULOS + uudet asukkaat niin saadaan asukkaat sekasin.

Siitä sitten vain soittelemaan. Ei tämä ole mikään huutoäänestys.

Vierailija

Kati laskelmoi, kun mietittiin nuita katsojaäänestysmääriä niin sanoi ”mutta mä oon tehny tänään folioukonkin” ja sitten viittasi että ”katsojia vittuttaa kun mä oon auttanu teitä humalaisia.. oon niin mulkku tyyppi”

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sami ja Kati ulos! Katille nyt paaaljon ääniä!!! HOHOHOHOho!!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
HUOMIO
.
.
Äänestäkää Katia ja Ellaa!!!!!!!!!
.
.
HUOMIO PÄÄTTYY

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on tuotannolla kova puffaus ettei vaan Ella tippuisi, säälittävää..

Tämän päivän vieraat tykkäävät Ellasta, niinkun katsojistakin aika moni. Just hauskan suorasanainen ja huumori kohdallaan. <3

Vierailija

Köyhä eikä edes lihavan tarvitse olla kateita jollekin varpaanpäästä tekohiuksiin asti rakennetulle muivihönölle
Höpöhöpö!

Ei kopioidta ja tekojutuista kukaan oo kateevaan AINOASTAAN AIDOSTA VOI OLLA Kade!

Vai oletko kade euron kissankultarihkamakorulle vai samanlaiselle 24 Karaatin kultakorulle tuhannella timantilla?

Naurettavinta että feikkikaunistetut ja perintörikastuneet kusipäät luulevat muiden olevan kateita huh huhhhhh!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat