Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan juttelua kotibilestä, ei pystynyt osallistumaan sonomiseen ku menkat😳 Kuinka sekaisin tuo poika on🤕
Hoitoa tuollainen tarvitsee. Luuleeko se saavansa kohdun ja munasarjat jos mulkku leikataan pois?
Puhuu pehmosia, inhoaa naisia ja puhuu kuukautisista halveksien.
Eetuella kertoi pari viikkoa sitten Artun kainalossa kuinka korjaus tehdään. Muistaakseni pallit pois ja siittimen avulla vedetään ikäänkuin häpyhuulet. Tämän jälkeen suoritetaan tehdyn reiän (Eetuella käytti sanaa reikä) venytys tekoputkella ja kas saadaan sopiva kolo peniksen mennä.
Ei Eetuella ihan potaskaa puhunut, olen katsonut parikin dokumenttia, aika kivulias tosi hurja toimenpide.
Vierailija kirjoitti:
Krissellä käärmehousut. Eikö Timoa ala ärsyttää nuoleskelu.
Paula, Ella ja Kati ne vasta mielisteleekin, ne ON käärmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pitänyt niitä muutenkin usein. Pitäskö nyt heittää ne roskiin ettei vaan nuoleskele?
Älä nyt, Krisse ihan Timoa varten otti taloon mukaan käärmehousut.
Toivottavasti Timo yllättää valinnoillaan, ja ei valitse esim. Arttua ja Joelia kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hybridi-tv:n katsojia oikein vaivaa? Äänestää nyt Timo bibisten voittajaksi? Camoon... En tiedä kumpi oli pettyneempi ku tulos selvisi, Timo vai minä.
No kenet siihen olis sitten pitänyt äänestää? No, olisin itsekin siihen ehkä jonkun toisen valinnut, mutta kun olin niin iloissani ettei Kristiina voittanut niin täytyy olla tyytyväinen tähän.
No ehkä me toivottiin että ällöella ei ainakaan ole mukana 😀
käärme-ella kirjoitti:
Viersas kirjoitti:
Onkohan Ellan kaveri siis menossa su taloon kun näin äsken sanoi että olisi kaveri ollut varalla taloon pääsijäksi?
KRISTAL SNOW on valinnut lisää transuja bb taloon..
Miksi oletat, että Ellan kaveri on automaattisesti lgbt-porukkaa? Voihan se olla ihan täyshetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markon mussutusta Krissestä olen kuullut, mutta en ole osunut 24/7:n äärelle koskaan niin, että olisin kuullut OP:n jauhavan kakkaa. Aina kun olen katsonut röökipaikan jauhantarinkiä, OP vaan seisoo paikalla ja mutisee jotain lyhyesti, josta voi päätellä kyllä, että on samaa mieltä, mutten kauheasti ole kuullu ilkeää puhetta (en laske ilkeäksi sitä, että kommentoi negatiiviseen sävyyn, jos toinen ei laita ruokaa).
Voisiko joku kertoa lyhyesti kuinka OP on osallistunut tuohon ilkeään puheeseen? En hae tällä sitä, ettei sitä olisi tapahtunut, vaan haluan kuulla miten on puhuttu vai onko vain osallistuttu keskusteluun (BB-talossa kannattaa osallistua, eikä tyrmätä keskustelukumppania hiljentymällä/poistumalla). Kessusta olen kuullut hänen puhuvan, mutta en laske tätä pahaksi, koska OP on kertonut ne jutut myös Kessulle itselleen.
No OP on monesti keskustelujen alulle panijana, ja heittää bensaa liekkeihin. OP on myös harrastanut tuota selän takana naureskelua ja kommentointi tyyliin: huomasitteko kuka kävi tekemässä leivän, vie varmaan Artulle. Markon jauhaminen on mun mielestä enimmäkseen ollut sitä ärsyyntymistä neuvomiseen tai siihen ettei muka tekis riittävästi kotitöitä.
OPta taas ei tunnu Krisse edes ärsyttävän mutta silti haluaa olla mukana tuossa jauhamisessa. OP on enemmän sellanen riidankylväjä, joka nakkelee syöttejä janauttii ku muut puhuu p*skaa ja draamailee. Ei itse ole se suulain p*skanpuhuja.Taas Ella, Kati ja Paula on selän takana puhumisen lisäksi suoraan ilkeitä Krisseä kohtaan, nälvii ja keksii oikeasti kaikkia ilkeää kommenttia ja haukkuu Krissen tekemiä ruokia ym. Jättää huomioimatta jne.
O-P toisaalta myös oli esim. se ihminen, joka sanoi Krisselle, että kannattaa tuossa ruuan laitossa ottaa toisiakin huomioon, että porukalla alkaa mennä hermot jos vaan itsellesi teet. Ja sanoi jo mökillä Krisselle, että häntä ärsyttää se, kun Kristiina tulee neuvoskelemaan miten ruoka pitää laittaa.
O-Pssa on se ero noihin toisiin paskan jauhajiin, että hän kyllä myös sanoaa suoraan ja myöntää, että joo olin tossa mokana. Ja hänhän jo mökillä sanoi myös sen, että hän nauttii draamailun seuraamisesta.
Ihan ohiksena kun en ole ehtinyt seuraamaan muuta kuin näitä keskusteluja. Tekeekö OP ruokaa kaikille?
Sen mitä ehdin aiemmin katsomaan, niin juurikin heittää täkyjä näille läyhääjille ja hekottaa partaansa taustalla. Ei kyllä oo mun suosikki. Mut siis tekeekö itse avuliaana niitä asioita mistä esim Krissestä jurputtaa?
OP esim. paistoi ne surullisenkuuluisat kananmunat kaikille lopuille, joille Krisse jätti paistamatta.
Oliko Markolle annettu lupa kertoo, että hän sai valita saunoako yksin vai porukalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pitänyt niitä muutenkin usein. Pitäskö nyt heittää ne roskiin ettei vaan nuoleskele?
Älä nyt, Krisse ihan Timoa varten otti taloon mukaan käärmehousut.
Varulta sillä on myös mukana sammakkohousut, lintupaita, ötökkäsukat, kalahattu ja norsutakki.
Mikä helevetti tuolla Artulla oikein on? Nytkin keittiössä kuin joku viisvuotias. Ja leikkii jotain Ragnaria :D Toivon suuresti että Artulle tulee kohta essu päälle ja tarjoilemaan!
Pääasia on että kieroileva ja ilkeä Ella ei pääse bileisiin. Suljen 24/7 loppuillaksi jos Ella ei ole tarjoilijana.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Joel pääsee valitsemaan bilekaverit itselleen. Hän todennäköisesti valitsee Artun, Timon, ja Markon (tai OP). Jos taas Arttu voittaa, hän valitsee Joelin, Timon, ja tietenkin Ellan. Ella ei ansaitse bileitä, niin paljon on läyhännyt talossa, ja juonitellut. Toivottavasti kukaan, kuka nyt voittaakaan äänestyksen, ei valitse bileisiin Katia,joka ei juo talossa, eikä muutenkaan osaisi irroitella, kun pitää miettiä, miltä näyttää kameroissa. Onpahan hänellä tas duunia seuraavana päivänä tiedottaa juopuneiden edesottamuksista.
Kati nimenomaan kannattaisi valita, niin kaikki kolme muuta saisivat hänen osuutensa juomista. Näin olisi myös Katin kannattanut puolustuspuheessaan mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan juttelua kotibilestä, ei pystynyt osallistumaan sonomiseen ku menkat😳 Kuinka sekaisin tuo poika on🤕
Hoitoa tuollainen tarvitsee. Luuleeko se saavansa kohdun ja munasarjat jos mulkku leikataan pois?
Sano kai että vuotaa verta vaikka ei oo menkat?
Ko höylätään anaaliin ilman liukastetta joka yö ni pukamat repeilee. Kivaa. Lääkärii? Tarvittaisko?
Kyllä moni pilaa terveytensä, kun antaa tumpeloiden höylätä itseään anaaliin. Siihen tarvitaan oikeanlainen tekniikka, muuten vain vaurioittaa toista. Mitäpä luulette yhenyönjuttu-kaverin motivaatiosta oikeanlaiseen tekniikkaan, varsinkin kun hän mitä tod.näk. on vielä vaikutuksen alaisena? Siis päihteiden.
Vierailija kirjoitti:
Ella on täysi karikatyyri nykyajan ulkoapäin pinnallisesta ja sisältä tyhjästä naistyypistä.
Mitä sitten? Meitä on moneen junaan.
JOPPEEEEE! Buaahhahh....
-Se voi ottaa vaikka Paulan, Ellan ...ja Samin. Siihen paljuun en menisi. Tai no jos viina saisi...
Tässä nää suomalaiset raavaat miehet jotka kerskailee inttikokemuksilla ja röyhistelevät rintaansa nöyrtyvät ja alistuvat surkeiksi pikkupojiksi alkoholin himon vuoksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula läyhää että koska Krisse on sanonut sunnuntaista että "ei tunnu missään" niin nyt ne päätti Ellan kanssa että Krisse ei halua olla enää talossa.
Huvittavaa jos todella noin, ottaen huomioon, että juuri viime koosteessa Ella itse tokaisi, ettei malta odottaa omaa lähtöään talon viimeaikaisen menon (viikkotehtävä ym.) jälkeen. :D
Miksi Ella on talossa? Itsehän sanoi että lähtee lähtee talosta jos Sami jää.
Vierailija kirjoitti:
Markon englanninkielen taito käsittämättömän surkeaa peruskoulun läpikäyneelle. Kutsui Leonardo Dicaprion elokuvaa Blood Diamond, veritimantti, bluud daimontiksi. Ziisus kraist mikä tollo.
Ihan selvästi yritti kiusata Leonardoa. Ei vaivaudu edes lausumaan oikein leffan nimeä. Miksi tuotanto ei puutu?
Saisi Timo julkaista jo valintansa. Ja samantien juhlavalmistelut käyntiin. Tämä loputon odottelu käy jo katsojienkin hermon päälle.
Tuo juttu oli kyllä ihan tajuttoman hauska.
Ella selittää ihan tosissaan keittiössä markolle, paulalle ja katille että oli ollut oulussa tyttöjen kanssa jonkun kaveriporukan mukana mökillä. Pojat olivat menneet saunaan ja pyytäneet tyttöjä mukaan. Ella oli sitten ettei kiinnosta kun ei tullut bikinejä mukaan. Pojat siihen ettei saunassa mitään bikinejä tarvita, ja ella siihen että no, mutta ei viitsi kun on menkat.
Luuleeko tuo kotka että ne pojat eivät muka tunnistaneet että ellalta löytyisi jalkojen välistä ihan oikea pippeli?
Huh huh. kyllä on aika väärä itsetuntemus ellalla jos omaa ääntään, tai noita kulmakarvojaan pitää naisellisena.
Tosiasiassa, niitä poikia ei kiinnostanut hittojakaan tuo nainen, koska jokainen mies tässä maassa tietää, että kun saunaan mennään, siinä heitetään tittelit ja arvot pois ja siellä saunotaan tasavertaisina ja kukaan ei toisten lerssejä siellä tutkaile.