Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tekikö Kristiina tänään ensimmäistä kertaa kaikille ruokaa viiden viikon aika? Onko ihme tapahtunut. Eilen ei voinut paistaa edes kananmunia kaikille kun pyydettiin... "en mä nyt kaikille rupee paistamaan".
Minä minä teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokit järjestyksessä:
1: KATI! Inhottavan alentuva ropelihattuineen ja kaikkine päälleliimattuine juttuineen. Pelkkä tyhjä kuori.
2: Arttu. Lahna. Ei tee yhtään mitään. Ällöttävä passiivinen munansa vatkauttaja. Lisäksi selän takana ilmeily ja läyhäys.
3: Jaettu sija OP:n ja Krissen kesken. Tapetti syyttää muita tapetiksi ja usuttaa toisia yhden kimppuun. Krisse on itsekäs ja laiska. Sekä tylsä tapetti. Ärsyttävä hiustensa haroja.
4: Paula. Luulee olevansa ei-tapetti, kun osaa hokea pipikset, pipikset, pipikset. On myös läyhäämisessä todella paljon kunnostautunut.
5: Joel. Tylsä. On tosin kiltti, eikä läyhää
6: Ella. Läyhää ja on nolo, kun vatkaa lahnan munaa. Ei saa kuitenkaan lähteä vielä talosta, koska hänen ilmeet pitää nähdä, kun taloon tulee muita naisia.
7: Marko
8:Timo. Parhas
9: Sami. On kontenttimies ja häntä kaikki joukolla sorsivat. Paitsi Timo ja Joel.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta Joppe ei voi sietää Kessua eli yrittää parhaansa mukaan vältellä, ja Kessu lienee yksi niitä harvoja, joista Timokaan ei pidä, koska ei arvosta feikkiyttä eikä valehtelijoita.
Timo ei ole kertaakaan antanut ääntä Samille, joten Timo saattaa jopa pitää hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epäkäytännöllisiä vaatteita kodittomille.
Meneekö nuo oikeasti kodittomille? Minä kun kuvittelin, että ne huutokaupataan eniten tarjoaville laatikoissa ja se tuotto menee kodittomille?
Ne jaetaan kodittomille lauantaina, Asunnottomien yö -tapahtumassa, näin olen ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö nuo oikeasti kodittomille? Minä kun kuvittelin, että ne huutokaupataan eniten tarjoaville laatikoissa ja se tuotto menee kodittomille?
BB:n sivuilta:
"BB-asukkaiden viikkotehtävänä on pestä, silittää, viikata, lajitella ja pakata 1000 kilogrammaa kierrätykseen jätettyjä vaatteita. Kaikki nämä vaatteet menevät Vailla vakinaista asuntoa ry:lle, joka jakaa vaatteet eteenpäin osana lauantaina 17.10. vietettävää Asunnottomien yötä. Vaatteita toimitetaan asunnottomien päiväkeskuksiin, hätämajoituksiin ja tuetun asumisen asumisyksiköihin."
Ilahduttaa varmasti paljon jotakuta koditonta saada iltapuku tai koiran kauluri.
Vierailija kirjoitti:
Pisimmälle kisassa tänä vuonna pääsevät Sami, Timo, Krisse ja Joel.
Olis tosiaan hyvä nelikko.
Vierailija kirjoitti:
Kati ja Ella ulos.
Et ehkä ole huomannut, että häätöäänestystä ei käydä vauvapalstalla. Täällä antamiasi ääniä ei lasketa lopulliseen äänestystulokseen. Ei, vaikka kirjoitat tämän saman viestin vähintään kerran jokaisella keskustelun sivulla.
Sarapara kirjoitti:
Tekikö Kristiina tänään ensimmäistä kertaa kaikille ruokaa viiden viikon aika? Onko ihme tapahtunut. Eilen ei voinut paistaa edes kananmunia kaikille kun pyydettiin... "en mä nyt kaikille rupee paistamaan".
Minä minä teini.
Eilen? Kannattaisikohan sinun laittaa korkki kiinni, jos et edes tiedä, mitä päivää eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita toimitetaan asunnottomien päiväkeskuksiin, hätämajoituksiin ja tuetun asumisen asumisyksiköihin.
Sarapara kirjoitti:
Minä minä teini.
Ei tainnut tehdä edes tänään. Itselleen ja Jopelle paistoi jonku kananmunan. "minä, minä" silti syö aina toisten tekemiä ruokia. Ei ole kertaakaan näkynyt Krisseä keittämässä edes kahvia. Kehittäisi senkin kerran vain itselleen. Teini kotia kasvamaan epillereineen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ihan samaa heti kun näin, että vaatteet tulevat Emmylta.
Ei ne kodittomat tarvi design iltapukuja ja toimistotyöhön sopivia bleisereitä, vaan ihan normaalia käyttövaatetta, joka tuntuu mukavalta yllä ja pitää kylmän loitolla.
Sarapara kirjoitti:
Minä minä teini.
Teki esimerkiksi uimaviikolla ruokaa muille jatkuvasti. On paistanut myös sitä peltileipää, tehnyt lettuja (kehitteli taikinan mikä sopii myös hänelle ja Timolle). Kannattais kattoo enemmän ennen päänaukomista
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Minä minä teini.Ei tainnut tehdä edes tänään. Itselleen ja Jopelle paistoi jonku kananmunan. "minä, minä" silti syö aina toisten tekemiä ruokia. Ei ole kertaakaan näkynyt Krisseä keittämässä edes kahvia. Kehittäisi senkin kerran vain itselleen. Teini kotia kasvamaan epillereineen.
Montakos kertaa olet nähnyt esim Samin tekemässä kaikille ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisimmälle kisassa tänä vuonna pääsevät Sami, Timo, Krisse ja Joel.
Olis tosiaan hyvä nelikko.
Jaa. AInakin olisi jännitettä. Sami ei voi sietää Krisseä (ainakaan niin kauan kun haluaa mielistellä Paulaa, Katia ja Markoa), Joel ei tykkää yhtään Samista, yrittää sietää ja selvästi välttelee aina kun vain voi. Timokaan ei taida niin Samista välittää.
Tämä johtaisi siihen, että kun kansa siirtyy aina syrjityn puolelle, niin Samihan nappaisi voiton.
Onneksi Ella ja Kati pääsevät sunnuntaina pois talosta, Ella ostamaan meikkejä ja Kati hattuja. Ovat varmaan onnessaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa katsoin. Mietin koditonta joka kulkisi se punainen tanssimekko ja valkoinen "karvatakki" päällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Minä minä teini.Ei tainnut tehdä edes tänään. Itselleen ja Jopelle paistoi jonku kananmunan. "minä, minä" silti syö aina toisten tekemiä ruokia. Ei ole kertaakaan näkynyt Krisseä keittämässä edes kahvia. Kehittäisi senkin kerran vain itselleen. Teini kotia kasvamaan epillereineen.
Montakos kertaa olet nähnyt esim Samin tekemässä kaikille ruokaa?
Tai Paulan/Artun? Kati tais tänään tehä ekoja kertoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiseekohan makkarissa paska kun yhtä vedellään joka ilta perseeseen?
Eetu on yksityiskohtia myöten kertonut kuinka puhdistaa kakan pois Suomesta ennen toimitusta ja laittaa vielä suuvettä sinne, että on raikas....
Jesus näitä ihmisen lapsia.B-rapun hommissa takapuolen puhdistus tavallinen käytäntö. Ei sitä ilma syväpesua voi. Siihen omat puhdistuskeinot ja laitteet.
Ilmankos Eetuella on anorektisen laiha, kun alvariinsa huuhtelee suoltaan. Eikö noilla pullohuuhteluilla ja homoseksillä ole se vaara että sulkijalihas vaurioituu. Thaimaassa voidaan varmasti anus rypistää entistä ehommaksi.
Kyllähän jotkut myös tykkäävät ns. ajaa ylämäkeen. Tällöin suolta ei pyritäkään tyhjentämään vaan päinvastoin halutaan että se on täynnä ulostetta. Ja sitä kun tökitään (kukkiva tölli) niin puhutaan vasta- tai ylämäkiajosta.
Siinä vaiheessa, kun peräsuoleen on edes menossa ulostetta, tuntee ihminen jo tarvetta mennä tarpeilleen. Jos ei tunne vessahätää, ei siellä peräsuolessa ole ulostettakaan. Kakkaleikit on asia erikseen ja p*rnossa tuo kuvailemasi on ehkä "mahdollista", mutta ei normaalissa peppupanossa.
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
No nyt tulee taas niin paksua tuubaa, että kai tähän pitää vastata, vaikka eihän teille faktat kelpaa, kun olette päättäneet uskoa toisin.
Krisse teki ruoan itselleen ja Timolle, kuten on jo aikaisempina viikkoina muutaman kerran tehnyt kasvisruoan tai ollut auttamassa sen tekemisessä silloin, kun sekaaniruoka on tehty gluteenilla. Monena päivänä huolehtinut itse oman ruokansa, juurikin gluteenittomuuden vuoksi. Ollut auttamassa myös sekaaniruoan teossa (senkin erään kerran, kun Ellan kanssa yhdessä kokkasivat, mutta Ella keräsi yksin siitä kiitokset jälkikäteen...), on paistanut lettuja ja leiponut keksejä yhdessä muiden kanssa.
Juu, ei ole paistanut kananmunia koko porukalle, mutta siitä huolimatta muillekin kuin itselleen. Milloinkas viimeksi esim. Arttu paistoi kananmunan jollekin muulle kuin itselleen? Tai edes itselleen? En ole myöskään nähnyt Krissen keittävän kahvia, mutta kylläkin teetä -- juoko Krisse kahvia? Jos ei, miksi hänen tehtävänsä olisi keittää muille? Milloinkas viimeksi joku muu teki Krisselle juoman?
Tuohon kananmunagateen en jaksa edes lähteä ja eikös se löydy Youtubesta, joten sieltä voi käydä katsomassa, miten tilanne oikeasti meni -- paitsi että eihän teitä totuus kiinnosta, niin menkää vaan sen Markon version perusteella.