Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tuo on minusta omituista, että Alma kyselee Roopen mielipidettä, koska on niin läheinen Ellan kanssa. Uskaltaisin väittää, että 24/7:n katsojat ovat nähneet Ellasta enemmän kuin Roope. Ja monessa muussakin asiassa aina selitellään, että ei katsojat voi tietää, vaikka nimenomaan katsojathan näkevät myös sellaisia asioita, joita asukkaat eivät näe.
Vierailija kirjoitti:
Krisse varmaan ajatteli että jokainen voi itse kävellä siihen paistinpannulle ja paistaa ne munansa. Eikö se riitä jos hän paistaa kahdelle kun ei siihen pannulle ehkä enempää mahdu.
Katihan nimenomaan ei voinut itse kävellä siihen paistinpannulle tekemään omat ruokansa.
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalle ääniä!! Krisse voittoon!!
Eikös eniten ääniä saaneet putoa?
Ei voi kuin ihmetellä ihmisiä jos Tapettiina voittaa tämän koko pskan. Varmasti joo kiva tyyppi mut ei BB-matskua.
Roope antoi herjan Markolle. Harmi jos herja vie Markon pois pyykkituvasta. Viikkotehtävän onnistumisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten Roope nyt kuulostaa ihan rauhalliselta ja normaalilta ja talossa oli ihan kaamea mölyävä ja möykkäävä esitys päällä.
Haastattelutilanne on hieman eri asia kuin elämä tuolla BB talossa. Ei luulis olevan vaikea ymmärtää. Kristian on myös tuolla studiossa kuin varjo siitä kiroilevasta komediahahmosta mikä oli talossa viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Propsia silloin kun sille on tarvetta ja ansaittua. Halusin Roopen myös ulos talosta ja ansaitusti lähti juonittelun ja sääntöjen rikkomusten jälkeen, mutta suuri arvostus täältä sille että myönsi ja (ymmärsi) tehneensä väärin ja näki sen miltä tuo on näyttänyt muiden silmissä myös. Tuosta voi oppia pitkällä kestollakin paljon elämään vielä. Hienoa, hienoa, hienoa.
Ihmiset tekee virheitä, mutta tuo on tosiaan hatunnoston arvoista, että tunnustaa virheensä ja ottaa niistä vastuun. Oppia ikä kaikki.
Mun mielestä krissestä alkaa näkymään ilkeitä piirteitä. Esim tuo kati ja kanamuna hämminki. Voisi krisse välillä ajatella että muillakin on nälkä ja muutkin tarvitsee ruokaa kuin pelkästään hän ja Arttu. Tosi töykeää krisseltä. Pisteet laski suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse varmaan ajatteli että jokainen voi itse kävellä siihen paistinpannulle ja paistaa ne munansa. Eikö se riitä jos hän paistaa kahdelle kun ei siihen pannulle ehkä enempää mahdu.
Katihan nimenomaan ei voinut itse kävellä siihen paistinpannulle tekemään omat ruokansa.
Mutta kun Krisse ei muistanut tätä! Jokainen erehtyy joskus.
Vierailija kirjoitti:
Miten Roope nyt kuulostaa ihan rauhalliselta ja normaalilta ja talossa oli ihan kaamea mölyävä ja möykkäävä esitys päällä.
Jep Roope vaikuttaa oikein mukavalta nyt ja esiintyy luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin et koosteessa ei näytetä sitä, kun Krisse sanoo jotain:!Ai niin Kati ei pääse keittiöön ja mä vaan sanoin et help yourself..
Ei muuta Kristiinan käytöstä yhtään paremmaksi, vaikka Kati olisi keittiöön päässytkin.
Sinunkin kaikessa yksinkertaisuudessasi pitää tajuta, et jos joku muu olis ollu tossa Krissen paikalla niin se olis ollu läppä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Timo on kiva ja hauska, mutta minulla on vaan joku outo tunne että hänessä olisi jotain hämärää (vaikka tuskin edes oikeasti onkaan). En ole itse nähnyt mitään äksyilyä josta jotkut asukkaat ovat kertoneet, mutta jotenkin muuten hänessä on ehkä jotain outoa. Selasin hänen instagramiaan ja sielläkin on lopussa jotain kuvia ns ”roadkill” eläimistä jotka ovat palasina. En tiedä miksi sellaisia joku kuvaa tai ainakaan lisää instaan kaikkien nähtäville, vaikka varmasti siinä onkin hyvä tarkoitus taustalla saada ihmiset ajamaan varovasti tms? Mutta jotenkin erikoista mielestäni.
On kertonut tilanteista, joissa on osunut yliajopaikalle jossa esim tiineenä ollut eläin on jätetty kylmästi kuolemaan, ja on itse onnistunut vielä pelastamaan tämän eläimen syntymättömät poikaset - vienyt ne sinne Juustolaansa, pitänyt huolta, ja saanut poikaset säilymään elinkelpoisina. Mm tämäntyyppisistä jutuista on halunnut ihmisten tietävän, että välinpitämättömyys eläinten kohtelua kohtaan vähenisi, että ihmiset havahtuisivat omaan tekemiseensä ja että näitä yliajettuja eläimiä ei jätettäisi vain teille kitumaan.
Näköjään niiden kuvien viesti toimii, kun ne ovat herättäneet sinunkin huomiosi?
Vierailija kirjoitti:
Mää kyllä ymmärrän tuossa kanamunacasessa Markon ärsytyksen, kyllähän Krisse siinä aika itsekkäästi käyttäytyi.
Marko ite on sen luonteinen ihminen, että valmistaa ite automaattisesti ruokaa kaikille, keittää kahvia, tarjoilee kaikille, tarjoaa apua jne. Enkä usko et tä se on mitään pelaamista, vaan luonteen piirre. Tällaisen ihmisen on ehkä vaikea käsittää että miksi kanamunia ei vois samalla paistaa muillekin asti. Kyse ei oo siitä että juuri Krissen pitäis paistaa vaan yleisestä toimintatavasta.
Mutta eihän tuokaan fiksua käytöstä Markolta ollut, että puhisee tuolla sen takana. Tosin mää en usko että Krisse ois siitäkään tykännyt, jos sille ois siitä päin naamaa sanonut.
Tämä just, kyse on just niistä ristiriidoista joita erilaiset toimintatavat ja luonteet tuottaa. Niitähän tässä ohjelmassa haetaan.
Markohan tekee nytkin suurimman osan kaikista keittiöhommista, ja se on vaan hänen luonnettaan että sillon tehdään asioita kun pystytään ja keretään. Krissen toimintatavat voivat olla taas ihan erilaisia, ja hänelle on ehkä täysin ok että jokainen paistaa vaikka yhden kanamunan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä krissestä alkaa näkymään ilkeitä piirteitä. Esim tuo kati ja kanamuna hämminki. Voisi krisse välillä ajatella että muillakin on nälkä ja muutkin tarvitsee ruokaa kuin pelkästään hän ja Arttu. Tosi töykeää krisseltä. Pisteet laski suuresti.
Ei ihme että krissen peppu levenee on muutenkin jo ison kokoinen ala kroppa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalle ääniä!! Krisse voittoon!!
Eikös eniten ääniä saaneet putoa?
Hys
Krisselle ei kukaan tee ruokaa. Miksi hänen pitäisi munatkin kaikille paistaa. Paistoi vain läheisemmälle kamulleen kun kamu pyysi yhtaikaa kuin oma muna paistui. Ei Timollekkaan kukaan tee.
hienoa että roope on ajatellut käytöstää ja myöntää että on toiminut väärin
Olisipa Arttu antanut häädetyn herjan Kristiinalle, mutta ei.. Ja sanottiinko tuossa koosteessa, että kertovat jo tänään asukkaille, että kaikki ovat äänestyksessä? Hölmöä. Järeämpi järkytys ja yllätys se niille olisi ollut, jos saisivat tietää vasta loppuviikolla.
markolle häädeten herja