Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
No mitä nyt p*askaa taas, Alma? Mökki-Roope rakoili ekan kerran siinä mökkiriidassa (Paulan ja Samin kiusoittelu), silloin tuli esille se toinen Roope, ja tässä vaiheessa Ella oli vasta Anonyymit areenalla -hahmo.
Tykkäsin siitä, kun Krisu arveli Ellan ja Katin olevan suurimmassa vaarassa pudota tällä viikolla. Sanoi, että Ellasta ei tunnu kukaan talon ulkopuolella tykkäävän ja bb-fani Kati on aivan liian tietoinen kameroista, myös Krisun mielestä. Samaa mieltä!
Onneks Roope on nolona, ehkä oppii vähän nöyryyttä ❤️
Uudesta asukkaasta tulee jotain tietoa!!
Vierailija kirjoitti:
Krisse varmaan ajatteli että jokainen voi itse kävellä siihen paistinpannulle ja paistaa ne munansa. Eikö se riitä jos hän paistaa kahdelle kun ei siihen pannulle ehkä enempää mahdu.
Itseään se ajatteli. Kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ää.. Marko haukku Krissee koosteessa pissa-liisaksi. Marko ulos seuraavaksi.
Sellaistahan tuo Kristiinan käytös oli. Mitä sitä puolustelemaan. Ei tuolla kukaan muu kivahtele normaaleissa tilanteissa kuin huonokäyksinen teini.
Ei niin, läyhäävät vain isojen mahojensa kanssa takanapäin kuin suomalaisen elokuvan pseudojuoruakat.
Miten Roope nyt kuulostaa ihan rauhalliselta ja normaalilta ja talossa oli ihan kaamea mölyävä ja möykkäävä esitys päällä.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin et koosteessa ei näytetä sitä, kun Krisse sanoo jotain:!Ai niin Kati ei pääse keittiöön ja mä vaan sanoin et help yourself..
Ei muuta Kristiinan käytöstä yhtään paremmaksi, vaikka Kati olisi keittiöön päässytkin.
Rauhallisempien ihmisten juttuja on kiva kuunnella, mutta heti kun Paula, Sami tai Marko tulee siihen, tulee jotenki negatiiviset fiilikset ja alkaa rasittaa ja tekee mieli lopettaa katsominen.
Alma on itse tosi ärsyttävä.
Alman mielestä se on ison ihmisen merkki kun ei häiritse että samassa huoneessa masturboidaan... voi jeesus
Harjoittelin sunnuntaita varten. Laitoin äänet Ellalle ja katille.
Kristiinalle ääniä!! Krisse voittoon!!
Krisu on olevinaan iso johtaja, kun sai pestin BB-studioon.
Veikkaan että kohta taloon astelee Sauli Koskinen, hän on kai kotiutunut edellisestä tositoosasta. Roope on nöyyryden nöyryys, että pääsisi takaisin.
Mitä lippulappua Kristiina pitää nenässään?
Vierailija kirjoitti:
Onko alkoholii, oispa bibikset... Hölmö katse silmissä, ihan pihalla koko nainen. Läyhäys jatkuu ja kaikille joojoo. Paula.
Jep, en ymmärrä miten ne tuolla talossa jaksaa sitä yhä edelleen kuunnella? Niin yksinkertaisen oloinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Miten Roope nyt kuulostaa ihan rauhalliselta ja normaalilta ja talossa oli ihan kaamea mölyävä ja möykkäävä esitys päällä.
Pää ei kestänyt taloa ja asukkaita, vaikka niin itse olettikin. Ymmärrän oikein hyvin. Itsekin varmaan muuttuisin tuolla sietämättömäksi ja kaikki ärsyttäisi.
Meni maku kyllä Krisseen. Saa mun puolesta lähteä