Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi kristiina oikein on kotosin, ei tosta sen murteesta tai sanotaanko sönkötyksestä, saa mitään selvää.
Nyt matkii artun murretta "uuestaa"... taitaa olla kova matkimaan muita, nyt suoltaa tuon idolinsa artun murretta hoonolla soomella..Hyi stana.[/quote
Ookkonää Oulusta ja ookkonää pölijä
Draaman vuoksi en haluaisi, että Roope poistuisi vielä talosta, mutta nyt kyllä kutkuttaisi kovasti nähdä huomenna Roope studiossa katsomassa koostetta Krisun kanssa.
Krisse on kaunotar oikea herkku
Ai että, mä en malta oottaa sitä kun Roope on studiossa Krisun grillattavana. Toivottavasti tämä tapahtuisi jo huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Draaman vuoksi en haluaisi, että Roope poistuisi vielä talosta, mutta nyt kyllä kutkuttaisi kovasti nähdä huomenna Roope studiossa katsomassa koostetta Krisun kanssa.
Roopen aiheuttama "draama" on kuin yläkouluikäistä katsoisi. Ainut mielenkiintoinen, mitä enää on tarjottavaa, olisi tuo Krisun kohtaaminen studiossa.
Roope ja Paula kutsuttiin pkhuoneeseen kun eivät vissiin valopäät tajunneet mistä rankun saivat, eivät vissiin itsekään tajua mikä puhe liittyy henkilökemiaan mikä nimeämisiin.
Vierailija kirjoitti:
OP tai Marko ulos....
No ei tosiaan, OP voittoon. Marko top5 joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi kristiina oikein on kotosin, ei tosta sen murteesta tai sanotaanko sönkötyksestä, saa mitään selvää.
Nyt matkii artun murretta "uuestaa"... taitaa olla kova matkimaan muita, nyt suoltaa tuon idolinsa artun murretta hoonolla soomella..Hyi stana.
Pieksämäeltä syntyisin, uuestaan on sikäläistä (Keskistä savoa)murretta, mutta K. on asunut myös muualla ja äitinsö on venäläinen (todennäköisesti hoonosoomi), joten siinä syitä miksi K puhuu miten puhuu.
Nolo tuo Kati kun ei voi edes myöntää omia typeriä jekkujaan. Ärsyttävä tyyppi, kylmänkalsea ja epäempaattinen.
Hyvinhän op hoiti tuon Sami-imitaatio jutun, kun Sami kyseli. Pitäisi makuukolmikkoa hiillostaa seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä Roopessa vähän liikaa draamaa, kun jää koko ohjelma katsomatta. Roope on varsinainen Cruella. Nyt havahtui, että nyt mä ymmärrän, miksi PK-huoneessa sanottiin häntä tuhmeliini-Roopeksi. Siis lisää sääntörikkomusta vain perään. Ja aika ankaria on ollut nuo torut läyhäämisestä. Hyvä BB.
Vierailija kirjoitti:
Ai että, mä en malta oottaa sitä kun Roope on studiossa Krisun grillattavana. Toivottavasti tämä tapahtuisi jo huomenna.
Tämä on oikeasti herkullinen asetelma, Krisu ei kumartele, suuttuuko Roope?
Äänestetään Roope ulos.
Ella sanoi tupakalla että lähtee kotiin jos Sami jää taloon.
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti herkullinen asetelma, Krisu ei kumartele, suuttuuko Roope?
"mut heitettiin taas buzzin alle"
Näkeekö äänestystilanteen jostai tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä Roopessa vähän liikaa draamaa, kun jää koko ohjelma katsomatta. Roope on varsinainen Cruella. Nyt havahtui, että nyt mä ymmärrän, miksi PK-huoneessa sanottiin häntä tuhmeliini-Roopeksi. Siis lisää sääntörikkomusta vain perään. Ja aika ankaria on ollut nuo torut läyhäämisestä. Hyvä BB.
Ankaria? Pa skan marjat sanon minä. Vähän torutaan tuhmeliiniksi ja perutaan tempparit. Pitäisi olla häätöäänestyksessä suoraan ilman nimeämisiä niinkuin aiemmilla kausilla. - eri
Mikä widun kleptomaani tuo yx on. Ulos. Kylläsryttää tuon jekut.
Hahhaa bb tempparit. Itse pilasivat palkintonsa Roope ja Paula. Mitäs läyhäsivät. Eikös tuo läyhäys tapahtunut tänä iltana.
Roope ja Paula piti nähdä Tempparit, mutta sääntörikkomuksen vuoksi peruttu, ja näkivätkin omaa läyhäystään, kuinka rikkoivat sääntöjä ("ensin tylsät veks, sitten..."). Olivat kalpeena hiljaa, kun palasivat 10 minuutin päästä jo taloon ja olivat muka nähneet Tempparien eka jakson. Pelkäsivät, että muille on näytetty sama kuin heille.