Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Anteeksi nyt vain, mutta onko jonkun mielestä oikeasti tuollaiset kynnet hienot, jotka Ellalla on nyt? Näyttää niin kuin olisi post-it-lappuja sormien päissä.
Korppikotka-Ella laittoi lajityypilleen osuvat kynnet, kenetköhän kynsii jos viunaa saavat.
Noi Ellan korppikotkakynnet on aika hirveät... Kauniitakin tekokynsiä on, en ymmärrä tuollaisia tappovälineitä...
Kyllä Krissellekin pitää jotain hyvää saada. Säälittää kun yksi jätetään ilman. Murr
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timon mielestä aikuiset ei tarvi maitoa. Itse tykkään maidosta ja menee ainakin puoli litraa rasvatonta maitoa. Riisipuuro rasvaiseen maitoon. Eikä oo vatta kipee.
Mihin aikuiset, taikka lapset tarvitsevat lehmän maitoa? Kerro ihmeessä. Eivät muutkaan lajit juo toisten nisäkkäiden maitoja 😅😂😂😂 Maidosta on jostain syystä tehty Suomessa aikoinaan joku kansallisjuoma ja se on melko kuvottavaa. Sitä juodaan Suomessa maailman eniten ja joidenkin tutkimusten mukaan juuri maito olisi kytköksissä 1 tyypin diabetekseen. Esim. Ruotsissa maitoa ei juoda lähelläkään siinä määrin mitä Suomessa ja siellä paljon vähemmän 1 tyypin diabetesta. Sattumaa?
Tälleen todella ohis 😁
Hear hear! Oon aina ihmetellyt miten juuri Suomessa lehmänmaidosta on tehty niin iso haloo ja just "kansallisjuoma" 😂 Omassa lapsuudenkodissa juotiin aina ruoan kanssa vettä. Ja tästä sit toinen ohis!
Miksi koosteissa ei ole näytetty Joelin juttuja enemmän ? Monet 24/7 katsojat ovat hehkuttaneet, että Joel/Arttu/Kristiina- jutut ovat parhaita. Aina vaan Roope, Ella, Marko, Sami, OP koosteissa ja erityisesti selkäänpuukotukset. Paula ja Katikin jäävät vähemmälle huomiolle.
Tuntuu usein, että tuotannolla/kuvaajilla on huono maku, mitä tulee hyvään viihteeseen.
Joel on lahjakas koomikko, hän voisi tehdä oman sketsi-shown. Hänen hauskat oivallukset vaan hukkuu monesti Roopen kiljuntaan.
BB ei ole tempparit, eikä sen tarvitse olla juopottelu/seksi/örvellys/selkäänpuukotus-painotteinen sekoiluohjelma.
Toivon että Joel voittaa, hän tuo laatua KERRANKIN tähän formaattiin !
#BBsuomi #BBJoel
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Roope puhui Timosta ymmärsin että oliko tullut liian lähelle tai jotain. Roope ei oo kiinnostunut Timosta.
.
Voihan Timo olla kiinnostunut Roopesta, tosin Roopeen pitäisi ensin asentaa äänenvaimennin ja varmaan
laittaa vähemmän pattereita.
Arttu odottaa että Nivalassa patsas hänelle, luulen että puomit viritetty.
Arttu muisti yhtäkkiä vanhempansa. Sanoi, että heillä voi olla paljon asiaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timon mielestä aikuiset ei tarvi maitoa. Itse tykkään maidosta ja menee ainakin puoli litraa rasvatonta maitoa. Riisipuuro rasvaiseen maitoon. Eikä oo vatta kipee.
Mihin aikuiset, taikka lapset tarvitsevat lehmän maitoa? Kerro ihmeessä. Eivät muutkaan lajit juo toisten nisäkkäiden maitoja 😅😂😂😂 Maidosta on jostain syystä tehty Suomessa aikoinaan joku kansallisjuoma ja se on melko kuvottavaa. Sitä juodaan Suomessa maailman eniten ja joidenkin tutkimusten mukaan juuri maito olisi kytköksissä 1 tyypin diabetekseen. Esim. Ruotsissa maitoa ei juoda lähelläkään siinä määrin mitä Suomessa ja siellä paljon vähemmän 1 tyypin diabetesta. Sattumaa?
Tälleen todella ohis 😁
Hear hear! Oon aina ihmetellyt miten juuri Suomessa lehmänmaidosta on tehty niin iso haloo ja just "kansallisjuoma" 😂 Omassa lapsuudenkodissa juotiin aina ruoan kanssa vettä. Ja tästä sit toinen ohis!
Omassa (köyhässä kaukaisessa) lapsuudessani juotiin pieni lasi maitoa ruuan kanssa, mutta silloin ei ollut jogurtteja, jäätelöitä,( juustokin oli liian kallista) ym, joten silloin maitoa tarvittiin kalsiumin lähteeksi ja aika lyhyeksi silti jäätiin. Aikuisena en ole juonut lasiakaan maitoa, toki joskus käytän ruuanvalmistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellan kurkku kaipaa öljyä, niin narisee pahasti.
Ehkä Arttu sen vielä rasvailee.
Yhteinen käsityöharrastus on lähentänyt Ellaa ja Arttua huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Arttu muisti yhtäkkiä vanhempansa. Sanoi, että heillä voi olla paljon asiaa. :D
Joko siellä Ella ja Arttu suunnittelee yhteistä tulevaisuutta, kun vanhempien reaktioita mietitään?
Arttu:”Ellan kanssa naimisiin.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälleen todella ohis 😁
Omassa (köyhässä kaukaisessa) lapsuudessani juotiin pieni lasi maitoa ruuan kanssa, mutta silloin ei ollut jogurtteja, jäätelöitä,( juustokin oli liian kallista) ym, joten silloin maitoa tarvittiin kalsiumin lähteeksi ja aika lyhyeksi silti jäätiin. Aikuisena en ole juonut lasiakaan maitoa, toki joskus käytän ruuanvalmistukseen.
En tiedä miten vanha sinä olet, mutta en minä nykyään kyllä syö jogurtteja, jäätelöitä ja juustoja yhtään enempää kuin ennenkään. Itse olen siis nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla Joel taas haikaili Sasan perään, oli lyhyt keskustelu joskus 21-22 välillä. Fb ryhmässä huomasin kun joku oli laittanut siitä klipin. On se kyllä kummallinen mies mutta olemus vaikutti kyllä melko ihastuneelta kun tunnusti että orpo olo ja ehkä se kiehnääminen olikin ihan hauskaa. Porukka laitto homman laukalle ja vitsaili että täältä lähdön jälkeen sitten kukkakaupan kautta Turkuun ja aihe jäi siihen. En ole nyt itse niin seurannut 24/7 mutta halusinkin kysellä että onko oikeasti ollut havaittavissa ikävää ja mahdollista ihastuneisuutta vai onko tämä vain Joelin teatteria? Hienosti ainakin Sasan pään sekoittaa touhullaan..
Löytyiskö tähän joltakin vastausta?
Onko salillakäynti nykyään tuollaista, että sen jälkeen juodaan tölkkitolkulla energiajuomaa ja proteiinipatukoita? Ihmettelen, kun nämä ammattitreenaajatkin vetävät tuollaista lisäainemoskaa normaaliruokavaliossaan.
Eikös Krisse kertonut mökillä olevansa "kaksisuuntainen": samalla sekä Kristiina että Kristian.
Hän on käynyt (ainoana asukkaana?) kauneusleikkauksessa ja ottanut tatuointeja enemmän kuin muut yhteensä.
Hän tekee töitä miesvaltaisella alalla ja opiskelee sähköinsinööriksi.
Ihmettelen, miksi hänestä on palstalla tehty reppana tyttöraasu, jota pitää kannustaa ja äänestää säälistä. Tässä eivät nyt mielikuvat ja todellisuus kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Krisse kertonut mökillä olevansa "kaksisuuntainen": samalla sekä Kristiina että Kristian.
Hän on käynyt (ainoana asukkaana?) kauneusleikkauksessa ja ottanut tatuointeja enemmän kuin muut yhteensä.
Hän tekee töitä miesvaltaisella alalla ja opiskelee sähköinsinööriksi.
Ihmettelen, miksi hänestä on palstalla tehty reppana tyttöraasu, jota pitää kannustaa ja äänestää säälistä. Tässä eivät nyt mielikuvat ja todellisuus kohtaa.
Taisi sanoa, että on suuntautunut sekä miehiin että naisiin, ainakin siis biseksuaali. Omasta sukupuolesta ei ymmärtääkseni ole puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella kun Ella ostaa ison kasan herkkuja ja mässyttää niitä Krissen ja muiden edessä. :D
Ja jakaa kaikille muille, Krissen jättää ilman. Koska tietää ettei saa rankkua. Koska trans.
Siis ihanko oikeasti? Itse jo suunnittelet toisten tekemiset valmiiksi ja alat varmaan sitten uskoa niihin ja levität nähtynä totuutena palstoillekin.
Itsekin pidän Kristiinasta, mutta ei se nyt mikään Jeesuksesta seuraava ole, jota kaikki kiusaavat ja lopulta ristiinnaulitsevat. Ihan mukava ihminen, niinkuin varmaan nää kaikki muutkin ovat omassa ympäristössään.
Siis onko tuo "kuntosali" tehty tehtävähuoneeseen? Nehän luuli pääsevänsä johonkin Elixiaan. Mahtoi olla pettymys.