Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
41541/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tuo Paula jotekin todella paljon. Ylenpalttinen ilmeily ja korostettu on jotenkin outoa, vaikuttaa välillä jotenkinyksinkertaiselta valitattavasti.

Niinpä. Ja jotenkin varsinkin viime päivinä hän on alkanut kovasti mielistelemään ja yrittää jotenkin hakea hyväksyntää ja matkia muita. Esimerkiksi noita vaate- ja meikkijuttuja kyselee tosi paljon. Kauppareissustakin kun muut luettelivat omia herkkujaan, mitä tekisi mieli, hän vain kyseli, että tekisikös muiden mieli sipsejä. Ei siis sanonut omaa mielipidettään suoraan, vaan kysyy, että arvaako hän muiden mielipiteitä oikein. Hajuvedestä kysyi, pitäisikö vaihtaa toiseen, vai ostaa vielä samaa. 

Ja se ääni kuuluu kaiken yli. Aiwan.... Ja Niiiiinpä.

Yrittää nyt kerätä huomiota äkkiä, mm Ellalta kysellenkaikkea ja muutenkin äkkinäinen kiinnostus lyö läpi.

Täysin ilmeetön. Oikea ilo ei näy kasvoilta.

Kotiin.

Vierailija
41542/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko havainnut oikein että Marko on alkanut jättäytymään tämän läyhäringin ulkopuolelle? Ei ole ollut muutamaan yöhön mukana läyhäämässä, ja eikö viime yönä läyhätty jopa Markostakin Roopen toimesta?

Joo oon huomannu saman.

Mää luulen että sen yhen päivän jälkeen, ku Roope, Kati, Paula ym. puhuivat ja naureskelivat Krissestä selän takana ihan päivälläkin, Marko ja monet muut vasta havaitsivat tilanteen, että miten Krisseen suhtaudutaan. Ja että ehkä vika on jossain ihan muualla kuin Krissessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41543/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on häädössä Timo ja Kristiina niin kumpi pois?

Ylänuoli-Kristiina

Alanuoli-Timo

Vierailija
41544/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Roope puhui Timosta ymmärsin että oliko tullut liian lähelle tai jotain. Roope ei oo kiinnostunut Timosta.

Puhui siitä kuinka Marko kiusoittelee ja vihjailee hänelle Timosta vaikka häntä ei voisi vähemmän kiinnostaa Timon ikäinen, näköinen ja pituinen mies.

Kokee Markon kiusoittelu ja halittelu leikit lähes sexuaaliseksi häirinnäksi, pääsi Samin kanssa hyvään läyhäys vauhtiin mutta sitten Ella tuli siihen pitämään omaa minä minä minä monologiaan, siinä vaiheessa itse poistuin nukkumaan.

Vierailija
41545/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella: "marianne karkit voi tunkee syvälle perseeseen", kun Roope ivallisesti ehdotti niitä Ellan 10e herkkuostoksiin. Ei vaan pääse tosta katkeruudesta Krissee kohtaan.

Vierailija
41546/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla myöhään Ella selitti muille että oli pelkkä vitsi kun oli raivopäissään huutokaupassa karjunut OP:lle ja Krisselle, muiden mielestä oli tosissaan, samoin katsojien. Ootteko huomanneet kuinka Kati seuraa tiiviisti Markoa ja muidenkin puheista liian kiinnostunut. Katin ihastus Markoon näkyvää. Joelin silmät hehkuvat kun juttelee ja liehittelee Katia.

Vierailija
41547/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häädössä todennäköisesti on useampi kuin kaksi. Krissen pelastuspisteet tuskin riittää häntä häätöäänestykseltä pelastamaan. Sellainen kutina on, ettei minkäänlaista rankkua läyhääjille ole tiedossa, toisaalta ainahan voi toivoa, jos vaikka isoveli yllättää. Jännä nähdä nyt, miten äänet jakautuu, jos normaaleilla nimeämisillä mennään. Läyhääjien käytöksessä on jonkinlaista muutosta huomattavissa alkuviikon jälkeen, liekö hoksanneet, että Krissellä on kannattajia yleisössä. Tylsä veto bb:ltä, jos ovat menneet pk-huoneen kautta porukkaa ojentamaan.

Vierailija
41548/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Roope puhui Timosta ymmärsin että oliko tullut liian lähelle tai jotain. Roope ei oo kiinnostunut Timosta.

Puhui siitä kuinka Marko kiusoittelee ja vihjailee hänelle Timosta vaikka häntä ei voisi vähemmän kiinnostaa Timon ikäinen, näköinen ja pituinen mies.

Kokee Markon kiusoittelu ja halittelu leikit lähes sexuaaliseksi häirinnäksi, pääsi Samin kanssa hyvään läyhäys vauhtiin mutta sitten Ella tuli siihen pitämään omaa minä minä minä monologiaan, siinä vaiheessa itse poistuin nukkumaan.

Samihan otti sen asian esille siinä et ku Timo oli muka kattonu Roopea niin intohimoisesti tai ällöttävästi joskus ku Roope oli istunu OPn sylissä/päällä sohvalla. En oikein muista miten se asia meni, mut ihmettelin kyllä vähä et mistä se Sami oikein puhuu o. O

Vierailija
41549/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Top 3 asukasta, joihin samaistutte vähiten tai ette pysty heidän ajatuksen juoksuaan ymmärtämään?

1. Ella

2. Paula

3. Arttu

Ella, Roope, Kati

Roope, Paula, Sami

Vierailija
41550/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Roope puhui siitä kuinka Op olisi ulkona tupakkapaikalla melkein koskenut hänen munaansa? Läpällä tokikin mutta silti Roope oli aivan pöyristynyt ja koki senkin sex häirinnäksi.

Tämä siis yöllä kun läyhäsi Samin kanssa.

Vierailija
41551/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nyt viime yönä puolestaan Arttu tumputtanut Ellan naisellista meisseliä?? Todella oksettavaa, jos näin on. Nivala on varmasti ylpeä poikansa saannoksista. Eihän tuota voi muuten ymmärtää, kuin että Arttu on vakituisia Thaimaan matkailijoita.

Vierailija
41552/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati reenannut rinnat veks.

Vierailija
41553/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin Ellalle vielä jatkoaikaa, ei voittoon asti, mutta onhan se nyt herra nähköön persoonallisin ja tunteita herättävin osallistuja ikinä.

Eikä ole ihan niin liero opportunisti, kuin Roope, sanoo välillä suoraankin, mikä kenessäkin vituttaa.

Vierailija
41554/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati jälleen kehuskelee PT-taitojaan,minä paras, minä minä minä.

Vierailija
41555/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvata näitä kamera miehiä, mielenkiintoinen keskustelu pois ja katsomaan kun joku ajelee jalkakarvoja

Vierailija
41556/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nyt viime yönä puolestaan Arttu tumputtanut Ellan naisellista meisseliä?? Todella oksettavaa, jos näin on. Nivala on varmasti ylpeä poikansa saannoksista. Eihän tuota voi muuten ymmärtää, kuin että Arttu on vakituisia Thaimaan matkailijoita.

Minä en näe hirveän oksettavana, jos kaksi täysi-ikäistä ihmistä harrastaa seksiä diskreetisti peiton alla.

Vierailija
41557/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

arttu tykkää ladyboy

Vierailija
41558/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella: "marianne karkit voi tunkee syvälle perseeseen", kun Roope ivallisesti ehdotti niitä Ellan 10e herkkuostoksiin. Ei vaan pääse tosta katkeruudesta Krissee kohtaan.

Vaikka Krissestä tykkäänkin niin olen samaa mieltä Marianne karkeista. Inhoan niitä. Olen kai sitten minäkin katkera jostakin jollekkin. Outoa.

Vierailija
41559/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella, roope, arttu, paula. Mun inhokit ja joutais talosta pois. Timo paras!

Vierailija
41560/104451 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla myöhään Ella selitti muille että oli pelkkä vitsi kun oli raivopäissään huutokaupassa karjunut OP:lle ja Krisselle, muiden mielestä oli tosissaan, samoin katsojien. Ootteko huomanneet kuinka Kati seuraa tiiviisti Markoa ja muidenkin puheista liian kiinnostunut. Katin ihastus Markoon näkyvää. Joelin silmät hehkuvat kun juttelee ja liehittelee Katia.

Ella oli tosissaan.

Ketju on lukittu.