Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Arttu vaan katselee Ellaa koiranpentuilmeellä ja hymyilee typertyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei kehdannut tarjota 26? Tyhmää jättää pahvikiekot käyttämättä. Op:n tarjous oli tyhmä 19, äijä jankannut kaljasta koko talossa olon ajan:D
En minäkään olisi uskaltanut, transhujoppi oli sen verran aggressiivisen oloinen, olis pian hujauttanut turpaan.
TUo Paula on ihan hirvittävän nolo tossa esittämisessään ja muiden (paitsi Artun, Krissen ja Jompen) persauksien nuolemisessa. Miksi sen muuten pitää käyttää noita slangisanoja - luuleeko se, että niitä käyttämällä saa jotain katu-uskottavuutta? Onseäijjjjjjjjä. Juu.
Vierailija kirjoitti:
Ai että mua hykerryttää, jos ja kun tuo porukka on kuitenkin antanut Krisselle häätöääniä JA nyt sitten Krisse voitti yleisöäänestyksen, niin kun tuossa pikkuhiljaa koko tilanne alkaa niille valjeta hälinän laannuttua, niin heh...kylmä rinki prsusreiän ympärille alkanee muodostua.
Kahdesta häädöstä selvinnyt + nyt yleisöäänestyksen voittanut ja minä annoin sille kaksi pistettä ja tiedän että kamut kanssa antoivat - apua, mitä jos minä itse olen se, joka joutuu myös häätöäänestykseen...
AInakin Roope noin taitaa ajatella.
Toivottavasti oikeasti tajusivat, että Krisse miellyttää ihmisiä, eivätkä ajatelleet vain, että juttu ol i kuitenkin eri tyylinen kuin muut.
Ja toivottavasti myös nosti Kristiinan itsetuntoa.
Paula sitten jaksoi jankata tuosta leipurin tusinasta. Rasittavaa, kun jää levy päälle, kun ei ensinkään ole mitään tietoa koko asiasta.
Miten Arttu voi tykätä tuosta vihaisesta mekkoäijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei kehdannut tarjota 26? Tyhmää jättää pahvikiekot käyttämättä. Op:n tarjous oli tyhmä 19, äijä jankannut kaljasta koko talossa olon ajan:D
En minäkään olisi uskaltanut, transhujoppi oli sen verran aggressiivisen oloinen, olis pian hujauttanut turpaan.
Kristiina säästeli rahnojaan.
Täällä puhuttiin jo aikaiseemin tuosta Ellasta, kun sillä menee hermot on sitä luokkaa ,että voi lyödä.Tuossakin tilanteessa menetti täysin hermonsa.Ulos vaan mahdollisimman nopeasti.
En olisi itsekään uskaltanut huutaa 26 rahnaa kauppakäynnistä kun vieressä 30cm pitempi mies ärjyy vihasena. Järkyttävää kuinka tuo transsi saa näköjään käyttäytyä miten vain haluaa koska kuuluu vähemmistöön. Hyi vttu. Onneks yks asia on varma eli se, että paskaa sataa niskaan ihan helvetisti kun tuolta ulostautuu.
Kehtaisko joku kutista 3 viimopäivää muutamassa lauseessa mitä tehneet taphtuneet/ onko riidelleet ?
Ilmeisesti tuo turpa kiinni-huuto ja muu kiroilu on ok tuollaiselta "herkältä naiselta" :'D
Krisse pelasi kohteliaasti muita ajatellen, olihan siinä mahdollisuus, että lopussa tulee joku ässä, kuten esimerkiksi kaikille bileet. Krisse oli ainoa, jolla oli kunnolla rahaa, joten olisipa ollut talossa olon kannalta aika ikävää, jos Krisse olisi tuhlannut juuri ratkaisevasti liikaa rahaa kauppakäyntiin, jos bibis-huudon lähtöhinta olisi ollut korkea, kuten olisi voinut odottaa.
Mutta eihän näillä uusilla kausilla sellaista, alkoholilla läträystä, hyi.
Mitä tulee noihin reaktioihin, niin onnittelihan siellä Krissen lähellä istujat juuri sopivan hillitysti, koska Paulalla oli vielä BB:n kirjeessä luettavaa jäljellä.
Miksi noi odottaa jotain bibiksiä? Nehän mokasi pahasti viime kerralla kun eivät totelleet ja menneet nukkumaan BB: n kehoituksesta vaan sikailivat ja yrjöilivät kuin pahaiset teinit. Ei noille pennuille voi mitään alkoholia enää antaa kuin korkeintaan rajoitetun määrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mua hykerryttää, jos ja kun tuo porukka on kuitenkin antanut Krisselle häätöääniä JA nyt sitten Krisse voitti yleisöäänestyksen, niin kun tuossa pikkuhiljaa koko tilanne alkaa niille valjeta hälinän laannuttua, niin heh...kylmä rinki prsusreiän ympärille alkanee muodostua.
Kahdesta häädöstä selvinnyt + nyt yleisöäänestyksen voittanut ja minä annoin sille kaksi pistettä ja tiedän että kamut kanssa antoivat - apua, mitä jos minä itse olen se, joka joutuu myös häätöäänestykseen...
AInakin Roope noin taitaa ajatella.
Toivottavasti oikeasti tajusivat, että Krisse miellyttää ihmisiä, eivätkä ajatelleet vain, että juttu ol i kuitenkin eri tyylinen kuin muut.
Ja toivottavasti myös nosti Kristiinan itsetuntoa.
Ei Kristiinan itsetunnossa ole mitään vikaa. Sellaisia ongelmia on Ellalla.
Ella Ulos ja Krisse finaaliin, Kati Ulos myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis hujauttanut vaan, oltais päästy siitä eroon samantien.
Miksi kati esittää puheongelmaista ?
Ella tyrannisoi käytöksellään osaa porukasta. Kunnioitus muita kohtaan nolla.
Sieltä se löyhähti taas esiin se vihamielisyys ja kateus, kauanhan tuota 'harmoniaa' kestikin. Yritäpäs nartuu ynnä muuta, ja Paula, Marko, Roope, Sami ja Kati asettuivat heti palvomaan Ellaa. En nähnyt missä TImo ja OP olivat. Mutta mielenkiintoista oli, että niin sekä Arttu että JOEL pyörivät hämmentyneen oloisena Ellan ylistysjoukon mukana.
Nyt jos nuo saa viinaa, niin aivan varmasti tulee järkyttäviä riitoja. Toivottavasti joku suojelee Krisseä.
Krisse: Toivottavasti on terävät sakset” ja katse Ellaan. 😅