Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Katsoin ihan sekunnin ajan kyllä että Ella käy Krissen kimppuun :D
Nyt pliis joku pääpalkinto!!
Haha mitä kristiina sai rahalla? Sakse. halusi karkkia jonka vei Ella hah haa
Krisse ei kehdannut tarjota 26? Tyhmää jättää pahvikiekot käyttämättä. Op:n tarjous oli tyhmä 19, äijä jankannut kaljasta koko talossa olon ajan:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Eetun huulille on tapahtunut?
Kuka tietää? Näyttää aika pahalta.
En osaa varmaksi sanoa. Täällä on puhuttu Eetun allergista. Voi olla siitä johtuvaa.
Mille Eetu olisi allerginen? Onko syönyt talossa jotain erikoista?
Ilmeisesti omena tai porkkana. Voi olla tomaattikin. Pahassa kunnossa on kyllä huulet, että ei ole mikään yliherkkyys kysymyksessä vaan vakava allergia.
Allergiaa tuo on, ei pelkkä yliherkkyys aiheuta tuollaista turvotusta.
Mitähän Eetu on syönyt tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei onnitellut Krisseä, mulkerot.
Milloin Kristiina on ketään muuta onnitellut?
Niin, Neiti Itsekkyys
Marko heti kuntosalille, kun Kati sinne menee. Ja Paula kanssa.
Että tuo Ella on vastenmielinen tyyppi.
Toivottavasti bb antaa Krisselle mahiksen ostaa vielä ne bileet mitä selvästi ootti myyntiin.
Oliskohan jo Ellan aika päästä kotiin ilkeilemään ja puhumaan pillupalli-juttuja. Uskomatonta että aluksi pidin hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ihan sekunnin ajan kyllä että Ella käy Krissen kimppuun :D
Kyllä pitää laittaa tuotantoon viestiä, että heittäkää agressiivinen Ella pois, kun vei jumalatar Kristiinan nenän edestä namit.
On tuo Ella hurja ....pitikö sitä vi%&& huutaa samalla.Aika pelottava olento.Kyllä sitä ottaa pannuun kun Kristiina suosikki.Opettele Ella olemaan asiallinen.
Tuo Ellan naisvihamielisyys paistaa läpi niin voimakkaasti. "Try me, bitch" sanoo Krisselle. Testosteroni jyllää ja saa äksyilemään pienelle naiselle. Kamalaa katsoa tuollaista. Krisse jätti selvästi korottamatta koska pelästyi Ellaa. Itseäni ahdisti katsoa tuota tilannetta. Eikö muut (kuin OP) näe tuossa käytöksessä mitään väärää?
arttu oli valmis hoitelemaan ellan, mutta tämä ei halunut
Katottiin noitten kaikkien elämäntarinat, no Kati kyllä erottui, mutta ei edukseen. Hän sanoi, että lottovoittaja ja autokolarissa ollut oisivat vuoden päästä keskenään samassa tilanteessa, koska kaikki on mielestä kiinni (ja tätä kertoessaan taputti raivolla ohimoitaan ja pullisteli silmiään). No toki mustakin on joo, jos lottovoittaja tuhlaa kaiken ja taas kolari ei ollut niin paha, niin kyllä vähän palataan mistä lähdettiin. Mutta todella sakeaa soopaa kylmältä ihmiseltä. Ja aivan piittaamatonta myös Katilta, kun Marko oli just kertonut äitinsä kolarista, josta fyysinen ja henkinen toipuminen kesti äidillä vuosia, ahdisti lapsia ja johti avioeroon.
Oikeastihan ihmisen tilanne kohenee järkyttävien asioiden jälkeen lähinnä ajan kanssa, muiden avulla ja silkalla tuurilla. Toki myös omalla toiminnalla on väliä, mutta ei kaikilla ole voimia, jos elämä on jo mätkinyt kovaa useassa välissä. Kokemusta ja näkemystä on mulla tästä henk koht, ja paljon.
Keholtaan jännittynyt ja kaukaisuuteen tuijotteleva eli jatkuvasti jotain juoniva Kati ulos ja äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille krisseilijöille kun äänestitte Krissen voittoon. Olette ihania, voitto meni sille joka sen ansaitsi. Meitä on täällä neljä krisseilijää iltaa istumassa ja tunnelma on katossa. 😀
Olemme perustamassa faniklubia Krisselle, Nimi on vielä hakusessa mutta Krisseklubi on vahvoilla.
Kiitos vielä kerran ja muistakaa äänestää Krisse voittoon.Kyllä sut tyylistä tunnistaa, alapa mennä jo petiin - sulla on ollut taas työntäyteinen päivä tänne kommentteja Krissesstä väsätessä ja niihin itse vastatessa.
Kiitos kun tunnistit mut. Ollaan tosiaan kannustettu Krisseä täällä koko päivä. 😉
Harmittaa kun hän ei saanut mitään kivaa rahnoillansa. Olis kyllä voinut ottaa sen kauppareissun Ellan edestä.
Kivaa perjantai-illan jatkoa sulle. Muista äänestää Krisseä jos han joutuu häätöäänestykseen. Tää on luultavasti viimeinen kerta kun Krisse joutuu äänestykseen pitkään aikaan kun nyt kaikki tietää ethä hän on suosikki eivätkä enää välitä häntä nimetä. 😃
Ellaa kyrsii sekin että yleisö oli äänestänyt Krisseä. Viha purkautu sitten tuossa huutotilanteessa. Pelottava ihminen, alkoi näyttää enemmän mieheltä kun suuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttyikö porukka, kun Kristiina voitti.
Ei. Ei juuri minkäänlaista reaktiota. Krissefanit taisivat järkyttyä eniten kun eivät saaneet reaktiota minkä halusivat.
Reaktio se on sekin, ettei mitään reaktiota. Joskus hiljaisuus puhuu kovimmin.
Ai että mua hykerryttää, jos ja kun tuo porukka on kuitenkin antanut Krisselle häätöääniä JA nyt sitten Krisse voitti yleisöäänestyksen, niin kun tuossa pikkuhiljaa koko tilanne alkaa niille valjeta hälinän laannuttua, niin heh...kylmä rinki prsusreiän ympärille alkanee muodostua.
Kahdesta häädöstä selvinnyt + nyt yleisöäänestyksen voittanut ja minä annoin sille kaksi pistettä ja tiedän että kamut kanssa antoivat - apua, mitä jos minä itse olen se, joka joutuu myös häätöäänestykseen...
AInakin Roope noin taitaa ajatella.