Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kehtaa vielä kehua, että Roope on suosikki niin tällä ihmisellä on jotain pahasti pielessä. Tollanen käytös ei ole millään tasolla ok. Mutta hienosti uppoo katsojiin tää Roopen ja läyhääjien selittely. Surullista
Ihme mustamaalaamista Roopesta, tuolla on muitakin ja Kristiina itse aiheuttaa nuo puheet, ne kun on totta, ei paskanpuhumista.
Vaikka nuo kaikki olisivatkin totta, niin ei se silti oikeuta tuollaisiin puheisiin. Kyllähän joku pieni koululainenkin voi käyttätyä väärin joidenkin normien mukaan, mutta ei se oikeuta, että koko populaatio opettajaa (BB) myöten alkavat painostaa ja naureskella ilkeästi.
Jos BB ei puutu asiaan, niin loppuu katselu. On tuo niin inhottavaa. Ja usein kiusattu ei uskalla itse sanoa tulleensa kiusatuksi, koska se on jotenkin hävettävä asia.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käärme-ella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä oli siitä ,että joutuivat toistaa niitä talon sääntöjä.Noi pitäisi istuttaa sohvalle ja tv ruudulle tulisi joku järkyttävä teksti kiusamisesta.Tyyliin oletko sinä talon kiusaaja tai etkö hyväksy yhtä ihmistä joukkoon.Ella varmaan selittäisi en minä en minä......taas meitä sorretaan.
Läyhäämisvideoita talon TV,stä pyörimään. Ainakin nyt 5 tuntia aluksi... Ja monta eri läyhäys videota.
Oi, se olisi Ellasta ja Ropsusta niin ehanaa. Kato, sä näytät tosi hyvältä tossa! Nii säkii! Kaikki haluu olla ku me! Rahaa on! P'llu paljaan bailaamassa tuolla! Kerrankin me ollaan ne kovimmat bitchit joiden silmille ei hypitä! Ehanaa! Tää on kiusattujen kosto! Me käytiin joukolla nuorimman ja pienimmän kimppuun! Ehkä jo seuraavaksi kaatuu isoruhoisempi Sami!
Jeee!
Ennen maa repee kuin h'''ra häpee vai miten se vanha kansa sanoi?
Kummalla noista on pil lu!
Ei kummallakaan, mutta molemmat larppaavat tyttöjä ja haluavat lähteä pillu paljaana ryyppäämään, vaikka molemmilla on slaikat housuissa.
Mikä noita nykymiehiä oikein vaivaa? Mitä he ovat syöneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kehtaa vielä kehua, että Roope on suosikki niin tällä ihmisellä on jotain pahasti pielessä. Tollanen käytös ei ole millään tasolla ok. Mutta hienosti uppoo katsojiin tää Roopen ja läyhääjien selittely. Surullista
Ihme mustamaalaamista Roopesta, tuolla on muitakin ja Kristiina itse aiheuttaa nuo puheet, ne kun on totta, ei paskanpuhumista.
Vaikka nuo kaikki olisivatkin totta, niin ei se silti oikeuta tuollaisiin puheisiin. Kyllähän joku pieni koululainenkin voi käyttätyä väärin joidenkin normien mukaan, mutta ei se oikeuta, että koko populaatio opettajaa (BB) myöten alkavat painostaa ja naureskella ilkeästi.
Jos BB ei puutu asiaan, niin loppuu katselu. On tuo niin inhottavaa. Ja usein kiusattu ei uskalla itse sanoa tulleensa kiusatuksi, koska se on jotenkin hävettävä asia.
Eihän se ole Roope, joka ensisijassa noita tuo esiin. Niin sitä ihmettelin, miksi juuri Roopea syytetään. Ei vaikuta, että Krisse kokisi itsensä kiusatuksi, mutta nyt olisi hyvä, että puhuisivat asiat suoraan. Tai sitten BB päiväkirjahuoneessa asukkaille yksittäin. Mutta luulen, että siellä on tota draamaa juuri haettukin. Muistetaan kaikki myös, että tää ei ole oikeaa elämää, eli tuskin kukaan noista inhoaa toisiaan oikeassa elämässä, kaikki tunteet vaan paisuu tuolla talossa moninkertaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ VITTUA NYT:
https://twitter.com/FinF1Fan/status/1313766939517505537?s=08
Yöllisistä keskusteluista vähän ja mitä oikeesti tapahtui
Just joo. Markon viimeinenkin arvostus meni tässä.
Tosta alkuperäisestä videonpätkästä näkee hyvin että Marko otti nokkiinsa ja alkoi tuijottaa Roopen kanssa toisiaan merkitsevästi silmiin, äänettämästi kommunikoiden että Krisse on perseestä. Yhtäkkiä kun Krisse kysyi että otatko Marko munan, hän voi paistaa sen, niin Marko vastaa prinsessamaisesti loukkaantuneena että 'en!'. Todella lapsellinen jätkä.
Ööööö.. Kattokaapa tarkemmin. Krisse ei halunnut paistaa munaa Markolle, vaikka Marko teki muille ruokaa samalla. Sitten kun Krissellä tippui munaa rikkoessa kuoria paistinpannulle munan sekaan niin totesi "Marko sä saat tän munan", johon Marko sanoi ettei halua ja sitten hetken päästä lisäsi, ettei halua siksi, koska näki miten paljon kuoria meni sekaan. Johon Krisse sitten "mä otin ne pois".
En mäkään ottaisi jos toinen tiputtanut kuoria sekaan sen verran, ettei ite halua syödä sitä. En, vaikka sorkkisi niitä pois sieltä seasta. Eikä Roope ja Marko mitään silmäpeliä pitänyt, Marko kääntyi katsomaan Roopea jossain vaiheessa ja Roope oli neutraali ja jotain juttelivat tossa.
Eli tosi kaksnaamasta Krisseltä tarjoutua antamaan paistamansa muna siinä vaiheessa, kun se on pilattu kuorilla.1) Marko ei edes nähnyt, että sinne tippui kuori 2) Krisse otti kuoren pois
No näkipäs Marko, kun sanoi tossa klipissä, että hän näki, miten paljon kuoria meni sekaan!! Ja Krisse tarjoutui antamaan munan juuri siinä kohtaa, kun kuorta tippui munaan.. Ja selvästi juuri siksi kun naureskeli siinä samalla.
Puhummeko samasta klipistä? Ei tuossa twitterin klipissä Marko puhu munankuorista yhtään mitään.
Kyllä siinä lopussa oikeasti oli kuoristakin puhetta. Entä sitten? Krisselle ei sallita mitään sellaista, mikä Roopen tekemänä menisi läpi, aiheuttaisi vähän veljellistä naurua ja hekotusta... Kyllä ei Krisse yrittänyt sitä kuoriasiaa salata. Marko oli jo möksähdyksensä möksähtänyt. Jätätte aina tästä pois sen, että Krisse ei siksi paistanut munaa Markolle, että Roope vieressä jonotti munanpaistovuoroa.
Roope oli paikalla, ja hänellä olisi ollut varaa sanoa, että ei hällä oo kiire, kyllä Marko munansa saa, tai vaihtoehtoisesti tarjoutua itse paistamaan Markolle muna. Jos Krisse olisi alkanut paistaa Markolle, oliko Roope sitten syyttänyt etuilusta? Krisseä ehkä, Markoa tuskin.
Krisse on söde pikku kippari.
Viime viikolla olin hölmö, kun halusin antaa Roopelle vielä mahdollisuuden. Koska Roope oli viihdyttävä mökkiajan alkupuolella ja tykkään Roopen & Markon bromancesta. Nyt myönnän, että tein virhearvion. Sasan olisi ehdottomasti pitänyt vielä jäädä taloon ja Roope olisi pitänyt häätää! Koska Roopen meno on muuttunut tällä viikolla entistä pahemmaksi!
Sasa olisi pitänyt jäädä mm. siksi, että oli ainoa naispuolinen asukas, joka oli lähentynyt Krissen kanssa. Sasa ei olisi luultavasti antanut jatkossakaan Krisselle, Joelille ja Artulle pisteitä ja noitahan ollaan nyt savustamassa yksitellen ulos. Sasa olisi ollut comfy cornerille (nimike lainatty YL:ltä) tärkeä liittolainen.
Sasa oli myös huomannut Katin teennäisyyden ja pelaamisen, eli olisi jatkossakin nimennyt Katin. Lisäksi Sasa toi taloon iloisuutta ja reippautta, vaikka myönnän, että välillä Sasan kova ääni ja nauru minua ärsyttikin. Mielummin kuitenkin kuuntelen naurua kuin ilkeää läyhäämistä ja kiusaamista.
OooPee näyttää ihan siltä kun olisi herännyt katuojasta kuukauden ryyppyputken jälkeen, viety putkaan, putkasta tultuaan kolkannut poliisin, pukenut poliisin kuteet ylle ja juossut karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ VITTUA NYT:
https://twitter.com/FinF1Fan/status/1313766939517505537?s=08
Yöllisistä keskusteluista vähän ja mitä oikeesti tapahtui
Just joo. Markon viimeinenkin arvostus meni tässä.
Tosta alkuperäisestä videonpätkästä näkee hyvin että Marko otti nokkiinsa ja alkoi tuijottaa Roopen kanssa toisiaan merkitsevästi silmiin, äänettämästi kommunikoiden että Krisse on perseestä. Yhtäkkiä kun Krisse kysyi että otatko Marko munan, hän voi paistaa sen, niin Marko vastaa prinsessamaisesti loukkaantuneena että 'en!'. Todella lapsellinen jätkä.
Ööööö.. Kattokaapa tarkemmin. Krisse ei halunnut paistaa munaa Markolle, vaikka Marko teki muille ruokaa samalla. Sitten kun Krissellä tippui munaa rikkoessa kuoria paistinpannulle munan sekaan niin totesi "Marko sä saat tän munan", johon Marko sanoi ettei halua ja sitten hetken päästä lisäsi, ettei halua siksi, koska näki miten paljon kuoria meni sekaan. Johon Krisse sitten "mä otin ne pois".
En mäkään ottaisi jos toinen tiputtanut kuoria sekaan sen verran, ettei ite halua syödä sitä. En, vaikka sorkkisi niitä pois sieltä seasta. Eikä Roope ja Marko mitään silmäpeliä pitänyt, Marko kääntyi katsomaan Roopea jossain vaiheessa ja Roope oli neutraali ja jotain juttelivat tossa.
Eli tosi kaksnaamasta Krisseltä tarjoutua antamaan paistamansa muna siinä vaiheessa, kun se on pilattu kuorilla.1) Marko ei edes nähnyt, että sinne tippui kuori 2) Krisse otti kuoren pois
No näkipäs Marko, kun sanoi tossa klipissä, että hän näki, miten paljon kuoria meni sekaan!! Ja Krisse tarjoutui antamaan munan juuri siinä kohtaa, kun kuorta tippui munaan.. Ja selvästi juuri siksi kun naureskeli siinä samalla.
Puhummeko samasta klipistä? Ei tuossa twitterin klipissä Marko puhu munankuorista yhtään mitään.
Kyllä siinä lopussa oikeasti oli kuoristakin puhetta. Entä sitten? Krisselle ei sallita mitään sellaista, mikä Roopen tekemänä menisi läpi, aiheuttaisi vähän veljellistä naurua ja hekotusta... Kyllä ei Krisse yrittänyt sitä kuoriasiaa salata. Marko oli jo möksähdyksensä möksähtänyt. Jätätte aina tästä pois sen, että Krisse ei siksi paistanut munaa Markolle, että Roope vieressä jonotti munanpaistovuoroa.
Roope oli paikalla, ja hänellä olisi ollut varaa sanoa, että ei hällä oo kiire, kyllä Marko munansa saa, tai vaihtoehtoisesti tarjoutua itse paistamaan Markolle muna. Jos Krisse olisi alkanut paistaa Markolle, oliko Roope sitten syyttänyt etuilusta? Krisseä ehkä, Markoa tuskin.
Minä olen tuon nyt katsonut kolme kertaa läpi, enkä kuule siinä Markon puhuvan munankuorista. Tuossa joku nyt väitti, että hän olisi puhunut ja sen takia kieltäytynyt Krissen tarjoamasta munasta. (Ei ehkä aikuisen miehen kannata pyytää jotakuta toista paistamaan munaa itselleen, jos munankuori pilaa koko munan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole Roope, joka ensisijassa noita tuo esiin. Niin sitä ihmettelin, miksi juuri Roopea syytetään. Ei vaikuta, että Krisse kokisi itsensä kiusatuksi, mutta nyt olisi hyvä, että puhuisivat asiat suoraan. Tai sitten BB päiväkirjahuoneessa asukkaille yksittäin. Mutta luulen, että siellä on tota draamaa juuri haettukin. Muistetaan kaikki myös, että tää ei ole oikeaa elämää, eli tuskin kukaan noista inhoaa toisiaan oikeassa elämässä, kaikki tunteet vaan paisuu tuolla talossa moninkertaiseksi.
Silti siellä aikuiset ihmist jauhaa, että ei kyllä taatusti nähdä millään isolla porukalla, hyi. Meidän oma pikkuposse vaan...
Ei kyllä ollut tämmöistä viime kaudella, ei. Helmerin saunaan kutsuttiin asukkaiden lisäksi jo Elina Kottonenkin, kun leikkisästi sinne livessö tarjoutui. Siis ajattele, ei siellä viike kaudella Kristiankaan papattanut, et sinne Helmerin saunaan hän ei sitten tule, jos sinne tulee tuo ja tuo... Sitähän ei sitten tiedä kuka sinne on mennyt ja kutsuttu oikeasti, mutta valtaosa poppoosta BB-etkoili Helmerin YT-livessä varsin sopuisasti Kimmon kämpillä tän kauden BB-avausiltana. Villekin laittoi terveisiä, vaikkei ollut paikalla. Ja baari-tilaisuuteen oli tulossa lisää väkeä.
Draaman kannalta kai tämän kauden pitäisi olla periaatteessa parempi, mut ei mua huvita kattoa tällaista kakaramaista, mutta samalla äärimmäisen suunnitelmallista touhua. Nämähän rypee sellaisessa itsekehussa, että ihmetyttää eikö ne tajua olevansa telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Katsopa nyt oikeasti ihan ajatuksella tuo ylemmäs linkattu twiitti, jossa videoesimerkki näistä Krisse teki sitä ja tätä -väittämistä ja siitä miten juttu oikeasti meni.
Krisse sanoi että paista itse mutta tuli katumapäälle. Marko oli jo ottanut nokkiinsa mutta olihan se Krisseltä vähän töykeää, oliko sitten hänelläkin pinna kireällä jostain.
Ei Krisse kyllä sano niin tuossa klipissä. Ei kuulu huippuhyvin, mut ihan selkeästi kuitenkin:
Marko: Viittiksää paistaa yhen munan? Saank mää yhren?
Krisse: Saat paistaa ite, kun tossa on vielä Roopeki — (puhe peittyy Joelin/Katin alle)
Roope: Mä paistan Krissen jälkeen — (taas kuuluu Joelin ja Katin puhetta)
Krisse: Tämä on itsepalvelu
Tässä kieltämättä Roope ja Marko vilkuilee toisiaan, mut herranen aika oishan se Roope voinut sanoa, että hän voi odottaa. Mut eipä sanonut, vaan ilmoitti vaan, että aikoo kohta paistaa itselleen munan. Ehkä Krisse huomaa vilkuilun, koska sanoo sitten:
Sä saat Marko tämän munan (Säkylän mies ei kuule tai ole kuulevinaan)
Krisse toistaa kovemmin: Haluatsä Marko tän munan?
Marko: E!
Kati: Kati haluu!!Eli Krisseltä viedään ruoatkin suusta vaikka tietävät että Kristiinan on hankalampi saada ruokia kun on erikoisruokavalio ja gluteinittomatkin syödään salaa yö partiossa.
Sitten ilkeävätkin läyhätä että Krisse on se joka syö talon ruoat.Krisse olisi antanut munan sittenkin Markolle, koska häneltä tippui munankuoria siihen sekaan ja siksi Marko ei ottanut munaa, koska sanoi nähneensä miten paljon kuoria tippui sekaan. Ei Krisse olisi sitä munaa muuten antanut, jos se ei olisi mennyt pilalle hänen mielestään. Että se siitä enkeli-Krissestä..
Missä sanoi nähneensä?
Klipin loppuvaiheessa
Aa että on ärsyttävä viikkotehtävä.. plääh, loppuis jo kun en tajua tästä mitään 😃 liian pitkäveteistä. Halloween viikonloppua odotellessa. Jospa sit olis kunnon kummittelua ja pellejä peileissä 👻🤡
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tuotannolle palautetta sekä tuohon talon tunnelmaan liittyen, että sääntörikkomuksiin. Ig:n kautta laitoin, laittakaa muutkin.
Kiitos. Mulla ei ole IG:tä, mutta kirjoitin sinne IS:n kommentteihin.
Tämä on niin tärkeä asia ja nyt uutisissa melkein päivittäin. BB:n pitäisi puuttua asiaan niin, että eivät sitten entistä enemmän Kristiinaa tuomitse. Vaikka kunnon puhuttelulla PK-huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo nyt turhaan Krissestä ärsyynny, kyllä hän on sen itse käytöksellään aiheuttanut. Siksi hän on nykyään Artun ja Joelin seurassa, kun hekin ovat vähän sellaisia omahyväisiä ja oma suu lähinnä, niin eivät kritisoi Kristiinan tapoja.
Katsopa nyt oikeasti ihan ajatuksella tuo ylemmäs linkattu twiitti, jossa videoesimerkki näistä Krisse teki sitä ja tätä -väittämistä ja siitä miten juttu oikeasti meni.
Krisse sanoi että paista itse mutta tuli katumapäälle. Marko oli jo ottanut nokkiinsa mutta olihan se Krisseltä vähän töykeää, oliko sitten hänelläkin pinna kireällä jostain.
Ei Krisse kyllä sano niin tuossa klipissä. Ei kuulu huippuhyvin, mut ihan selkeästi kuitenkin:
Marko: Viittiksää paistaa yhen munan? Saank mää yhren?
Krisse: Saat paistaa ite, kun tossa on vielä Roopeki — (puhe peittyy Joelin/Katin alle)
Roope: Mä paistan Krissen jälkeen — (taas kuuluu Joelin ja Katin puhetta)
Krisse: Tämä on itsepalvelu
Tässä kieltämättä Roope ja Marko vilkuilee toisiaan, mut herranen aika oishan se Roope voinut sanoa, että hän voi odottaa. Mut eipä sanonut, vaan ilmoitti vaan, että aikoo kohta paistaa itselleen munan. Ehkä Krisse huomaa vilkuilun, koska sanoo sitten:
Sä saat Marko tämän munan (Säkylän mies ei kuule tai ole kuulevinaan)
Krisse toistaa kovemmin: Haluatsä Marko tän munan?
Marko: E!
Kati: Kati haluu!!Eli Krisseltä viedään ruoatkin suusta vaikka tietävät että Kristiinan on hankalampi saada ruokia kun on erikoisruokavalio ja gluteinittomatkin syödään salaa yö partiossa.
Sitten ilkeävätkin läyhätä että Krisse on se joka syö talon ruoat.Krisse olisi antanut munan sittenkin Markolle, koska häneltä tippui munankuoria siihen sekaan ja siksi Marko ei ottanut munaa, koska sanoi nähneensä miten paljon kuoria tippui sekaan. Ei Krisse olisi sitä munaa muuten antanut, jos se ei olisi mennyt pilalle hänen mielestään. Että se siitä enkeli-Krissestä..
Missä sanoi nähneensä?
Klipin loppuvaiheessa
En vieläkään kuule sitä. Krisse kysyy kaksi kertaa, haluaako Marko sen kananmunan. Marko sanoo "en" ja kävelee pois.
Heh, toi Krisse muistuttaa sivuprofiililtaan Samuli Vauramoa tossa parrassaan. Ei mitään, molemmat kauniita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, toi Krisse muistuttaa sivuprofiililtaan Samuli Vauramoa tossa parrassaan. Ei mitään, molemmat kauniita ihmisiä.
Samulillakin taitaa olla sukujuuria Venäjällä.
Tää viikkotehtävä on todella puuduttava kun ei ymmärrä ollenkaan mitä tuossa murhamysteerissä on tapahtunut. En pysty katsomaan 24/7 koko ajan. Nyt tuijotan tuota murhan selvittelyä enkä tajua yhtään mistä puhuvat. Olen pudonnut kärryiltä jo. Onneksi kai tää tehtävä loppuu huomenna.
Onko tämän päivän koostelähetyksen studio-osuuden aikana tulossa mitään mielenkiintoista uutista tai kirjettä taloon? Onko esim. päivätehtävän palkintoja jaettavaksi tai hybriditv-äänestyksiä? Vai onko luvassa vain tylsä ilta bb-talossa?
No sehän tossa on se pointti. Arttu ja Joel on koko ajan harrastunut rakastavaa piikittelyä ja välillä Krissekin on yhtynyt siihen. Mutta tuollainenkin lämminhenkinen keskustelu saadaan tarvittaessa näyttämään läyhäämiseltä, jos tuotanto niin haluaa.
BTW teidän suuri kananmunanpaisto -keissikin saattoi johtua alunperin tästä kahden ryhmän erilaisesta huumorista. Vaikutti siltä, että Krisse yritti sanoa Markolle samaan tyyliin kuin puhuu Joelin ja Artun kanssa: kehtootko hakkee mulle lasin vettä? Hae ite, stanan laiskamato.... ja sitten jonkun hetken kuluttua..Riittääkö yks lasillinen vai tuonko sammion? Mut ei toi toinen porukka oikein sellaiseen taivu, Marko on pohjimmiltaan melkoinen tosikko. Ja sitten kun vielä koko ajan luulevat, että kolmikko heitä jotenkin arvostelee, niin väärinkäsitys on taattu.