Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
En valitettavasti muista sanatarkasti, mutta Joel ja Krisse yöllä vessassa:
Krisse: Sä oot taas lähempänä Arttua (nukkumajärjestyksessä)
Joel: En ihan, onhan siinä Ella vielä välissä
Krisse: No, ehkä ensviikolla sitten
Ooo mikä shade Krisse, hyvä. Nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP on yks talon pahimmista juoru-ukoista. Tää kausi on kyllä todella vaikea, koska noista kukaan ei ole voittaja-ainesta, ainakaan vielä. Jos Samilta nähdään huikea kasvutarina niin, ehkä siinä on ainesta. Mut suurin osa on vaan mennyt vaan pahempaan suuntaan, BB on tuonut alhaisimmat piirteet tai laitostumisen esiin. Sami on mielestäni kehittynyt eniten positiiviseen suuntaan, vaikka vielä välillä karkaakin se itsekehu päälle. Silti. Timo on ollut alusta saakka samanlainen, joten en odota hänellekään mitään kasvutarinaa, mutta finaaliainesta hän on kyllä.
Olen samaa mieltä tuossa Samin kasvutarinassa. Jopa yllättynyt osittain Hän on sympaattinen myös niitä asukkaita kohtaan, jotka ovat häntä vasten lyöneet. Tuo yllättää myös. Tekee myös fysiikkansa suhteen vedonlyöntiä talossa (vege vko ja nyt treenivko). Ei meinaan makoilevat bb.-asukit pysty samaan. Arttu ja Joel ovat makoilleen ja keittiöilleet rajusti talossa ollessaan esimerkiksi. En vieläkään ehkä pysty äänestämään Samia voittoon, mutta tästä paskojen asukasvalintojen johdosta, hän mennee lähelle kun loppu koittaa. Olen samaa mieltä juuri nyt.
En vain voi ymmärtää että Samin valheita uskotaan. Nää ihmiset uskoo varmaan Elmoonkin. Samihan on feikannut koko elämänsä tuolla. Tuo koko "kasvutarina" on feikattu ja suunniteltu juttu, kalastelee suosiota sillä. No, jos Sami voittaa niin aika moni tuntee itsensä idiootiksi kun selviää että Sami on trollannut kaikkia tyyliin "en ole konservatiivi vaan vasemmistolainen, en ole ikinä urheillut vaan olen penkkiurheilija, tykkään oikeasti vegeruoasta, en ole töissä päiväkodissa, en ole vapaamuurari enkä ole edes naimisissa".
Vierailija kirjoitti:
Mikä helevatan guru Kati luulee olevansa?
BB-Guru
Mun mielestä Joel on kiero. Esitti että tykkäs Sasasta vaikka ei tykkää ja äänesti häätöön. Minkälainen ihminen haluaa olla lähellä ihmistä josta ei pidä? Peluri? Vai onko vaan miessukupuolen kieroutta?
Onneksi Roope ja Ella heräsi ruutuihin. Näkemiin, en katso 24/7 25 tuntiin Moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP on yks talon pahimmista juoru-ukoista. Tää kausi on kyllä todella vaikea, koska noista kukaan ei ole voittaja-ainesta, ainakaan vielä. Jos Samilta nähdään huikea kasvutarina niin, ehkä siinä on ainesta. Mut suurin osa on vaan mennyt vaan pahempaan suuntaan, BB on tuonut alhaisimmat piirteet tai laitostumisen esiin. Sami on mielestäni kehittynyt eniten positiiviseen suuntaan, vaikka vielä välillä karkaakin se itsekehu päälle. Silti. Timo on ollut alusta saakka samanlainen, joten en odota hänellekään mitään kasvutarinaa, mutta finaaliainesta hän on kyllä.
Olen samaa mieltä tuossa Samin kasvutarinassa. Jopa yllättynyt osittain Hän on sympaattinen myös niitä asukkaita kohtaan, jotka ovat häntä vasten lyöneet. Tuo yllättää myös. Tekee myös fysiikkansa suhteen vedonlyöntiä talossa (vege vko ja nyt treenivko). Ei meinaan makoilevat bb.-asukit pysty samaan. Arttu ja Joel ovat makoilleen ja keittiöilleet rajusti talossa ollessaan esimerkiksi. En vieläkään ehkä pysty äänestämään Samia voittoon, mutta tästä paskojen asukasvalintojen johdosta, hän mennee lähelle kun loppu koittaa. Olen samaa mieltä juuri nyt.
En vain voi ymmärtää että Samin valheita uskotaan. Nää ihmiset uskoo varmaan Elmoonkin. Samihan on feikannut koko elämänsä tuolla. Tuo koko "kasvutarina" on feikattu ja suunniteltu juttu, kalastelee suosiota sillä. No, jos Sami voittaa niin aika moni tuntee itsensä idiootiksi kun selviää että Sami on trollannut kaikkia tyyliin "en ole konservatiivi vaan vasemmistolainen, en ole ikinä urheillut vaan olen penkkiurheilija, tykkään oikeasti vegeruoasta, en ole töissä päiväkodissa, en ole vapaamuurari enkä ole edes naimisissa".
No mä olen ainakin Sami-fani juuri tuon takia! Yhtään sen suusta tulevaa sanaa ei voi uskoa :DDD
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä valitettavasti ollut samansuuntaisia ajatuksia Samista mitä öisellä yöpartiolla.
Musta vaan tuntuu et reaktiot prideviiolla, tässä vegejutussa ja muissa vastaavissa ei ole ihan aitoja. Tottakai tietää millä saa sympatiaa, ja musta vetää vähä yli sen ajatuksen että "vakaumuksellinen lihansyöjä" kokee tällaisen muutoksen ym.
Toki voin olla väärässäkin, mutta vähän tällaisia fiiliksiä mulla on tullut.
Et ole ainoa joka on tuota mieltä. Trolli mikä trolli.
Yöpartion analysoidessa Krissen ja Ellan välejä eivät olleet kaukana, mutta Roope(?) laittoi osat väärinpäin.
Väitti Krissessä näkyvän mustasukkaisuutta, kun Ella tahallaan menee Arttuun kiinni ärsyttääkseen Krisseä. No, Krisseä saattaa ärsyttää, muttei todellakaan se mistä Ella ja Roope kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta puuttuu semmonen huumoritajuinen, lämmin, äidillinen, aikuinen nainen. Olisi voinut päästä pitkälle. Kaikki nuo naiset on jotenkin outoja. (P nelikymppinen toki ja iän puolesta aikuinen, mutta hyvin kalsea peluri. )
onko tosiaan Krisse ainoa nainen tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä valitettavasti ollut samansuuntaisia ajatuksia Samista mitä öisellä yöpartiolla.
Musta vaan tuntuu et reaktiot prideviiolla, tässä vegejutussa ja muissa vastaavissa ei ole ihan aitoja. Tottakai tietää millä saa sympatiaa, ja musta vetää vähä yli sen ajatuksen että "vakaumuksellinen lihansyöjä" kokee tällaisen muutoksen ym.
Toki voin olla väärässäkin, mutta vähän tällaisia fiiliksiä mulla on tullut.
Joo, samanlainen kuvio aina. Ensin ollaan niin vastustavia, sitte yhtäkkiä kokeillaan ja huomataan että ei tämähän on jees. Sitten ylistetään ja kehutaan näitä ihmisiä, kuten Roopea ja Timoa.
Tulee vaan olo että tämä on ihan ennalta suunniteltu kuvio, tottakai tiedetään että tällainen kasvutarina saa sympatiaa. Kuinka BB talo saa hänet yhtäkkiä muuttamaan mieltään asioista. Minä oon sitä mieltä, että jos Sami on niin avoin kokeilemaan ja tutustumaan erilaisiin vähemmistöihin ja ruokavaliohin mitä talossa on ollut, niin olisi tämä valaistuminen tullut jo ihan tavallisessakin arjessa.
En vaan osaa pitää tätä valaistumista aitona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin monitasoiseen vedätykseen joku pystyy niin sitten on kyllä voittonsa ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Yöpartion analysoidessa Krissen ja Ellan välejä eivät olleet kaukana, mutta Roope(?) laittoi osat väärinpäin.
Väitti Krissessä näkyvän mustasukkaisuutta, kun Ella tahallaan menee Arttuun kiinni ärsyttääkseen Krisseä. No, Krisseä saattaa ärsyttää, muttei todellakaan se mistä Ella ja Roope kuvittelevat.
Eikö tytöt tiedä että Krissellä poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Joel on kiero. Esitti että tykkäs Sasasta vaikka ei tykkää ja äänesti häätöön. Minkälainen ihminen haluaa olla lähellä ihmistä josta ei pidä? Peluri? Vai onko vaan miessukupuolen kieroutta?
Kuten täällä on jo spekuloitu, luulen myös, että Joel antoi ne kaksi pistettä hetken mielijohteesta ja harmistuksesta, koska Sasa oli koko aamun kiehnännyt väkisin. On kuitenkin sanonut, että ystävänä pitää Sasasta. Voihan sitä ystävänä pitää jostakusta ja haluta olla tekemisissä, vaikka samalla ahdistuisi, jos ko henkilö tunkee liian lähelle.
Joo tuo Kati on todella vastenmielinen, kylmä ja niin feikki kun olla voi..... ei jaksais kuunnella sen saarnoja ollenkaan. Ja se eilinen Krissen halauskin oli kylmä, yritti vaan näyttää katsojille, että hän on empaattinen, kun huomasi, että Krisse onkin näköjään katsojien mieleen kun ei tippunut......
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti muista sanatarkasti, mutta Joel ja Krisse yöllä vessassa:
Krisse: Sä oot taas lähempänä Arttua (nukkumajärjestyksessä)
Joel: En ihan, onhan siinä Ella vielä välissä
Krisse: No, ehkä ensviikolla sitten
Ooo mikä shade Krisse, hyvä. Nauroin.
Tuollainen kommentti Roopen tai Ellan suusta olisi heti teilattu juonitteluksi. Aika selkeää juonittelua ja suora ehdotus Ellan nimeämiseen.
On kyllä niin tylsäksi menny tää ettei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tytöt tiedä että Krissellä poikaystävä.
Tietävät, mutta talossa tuollaiset asiat unohtuu, kun eletään omassa mikrokosmoksessaan.
Roope luultavasti toistelee, mitä on Ellalta kuullut, enkä yhtään ihmettele, että Ella haluaa harhaisessa päässään kuvitella asian olevan noin.
Toki Krisseä varmaan ärsyttää, jos hyvät jutut keskeytyvät, kun joku tunkee seuraan puhumaan omasta persereiästään, mutta mustasukkaisuustulkinta on Ellan projisointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voin olla väärässäkin, mutta vähän tällaisia fiiliksiä mulla on tullut.Joo, samanlainen kuvio aina. Ensin ollaan niin vastustavia, sitte yhtäkkiä kokeillaan ja huomataan että ei tämähän on jees. Sitten ylistetään ja kehutaan näitä ihmisiä, kuten Roopea ja Timoa.
Tulee vaan olo että tämä on ihan ennalta suunniteltu kuvio, tottakai tiedetään että tällainen kasvutarina saa sympatiaa. Kuinka BB talo saa hänet yhtäkkiä muuttamaan mieltään asioista. Minä oon sitä mieltä, että jos Sami on niin avoin kokeilemaan ja tutustumaan erilaisiin vähemmistöihin ja ruokavaliohin mitä talossa on ollut, niin olisi tämä valaistuminen tullut jo ihan tavallisessakin arjessa.
En vaan osaa pitää tätä valaistumista aitona.
Aikamoinen peluri saa olla, että ennen taloon tuloa suunnitellut itselleen kasvutarinan jolla saa katsojien sympatiat. Really joku uskoo niin, että joku niin pitkälle edes osaisi miettiä? 😂 Huoh.
Ja Sami ei vaikuta ihmiseltä, joka pyörisi trans/homo-porukoissa vapaa-aikana, niin miten tätä valaistumista olisi voinut aiemmin tapahtua jos ei sellaiseen seuraan hae? En minäkään pyöri tuollaisissa porukoissa joten ei paljon valaistuminen kiinnosta. Talossa joutuu olla erilaisten ihmisten kanssa, joten aivan varmasti siellä oppii uutta niin erilaisista ihmisistä, KUIN myös itsestään. Mikä siinä on vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten täällä on jo spekuloitu, luulen myös, että Joel antoi ne kaksi pistettä hetken mielijohteesta ja harmistuksesta, koska Sasa oli koko aamun kiehnännyt väkisin. On kuitenkin sanonut, että ystävänä pitää Sasasta. Voihan sitä ystävänä pitää jostakusta ja haluta olla tekemisissä, vaikka samalla ahdistuisi, jos ko henkilö tunkee liian lähelle.
Ei varmaan uskonut että Sasa hänen pisteillään edes joutuisi häätöäänestykseen saati putoaisi. Oops.
Näytti peukkua kameroille, kun makkariin oli laitettu himmeät valot.