Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on katin ohella talon tylsin asukas, jotkut irstaat vanhat ukot sitä täällä hehkuttavat.
Niinpä, koulutyttöhame on tehnyt tehtävänsä. Nuoret pojat ja vanhat ukot tykkää.
Krisse ei oo tyhjäpää laumasielu. Harvinaisen kypsä ikäisekseen. Nimimerkillä vähän kypsempi nais ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vähemistö porukkaa sitä jaksetaan toitottaa ,mutta olkoot mitä on rangaistukset kuuluu kaikille.Onko muka vahinko ,että kamerat juuri silloin siirtyy muualle kun nuo yhdet rupee kieroilee ? Jos tuo Paula rupee jatkaa tota nuolentaa Ellaan kohtaa niin kyllä laskee pisteet Paulan kohdalla.
Mutta onko Paulan tiedustelupartio tehtävä. Kun saa tarpeeksi selville nimeämisäänistä Ellan porukan niin kertookin raportin yöpartiolle🙃
Miten helkkarissa Timo pystyy puhumaan kyystä kello 9.38 aamulla neljännellä viidennellä viikolla kun lyö 24/7 päälle............................................................................... huh huh. Mitä WTF. Tee jotain muuta jo. Et voi voittaa jos näin piste. Olen mykistynyt.
Vit...tuo ylimielinen molopää..Kristiina pyydettin pk:hon niin mulkas kun halpaa makkaraa ja katsoo sen vaatteitakin aina arvostelevasti ja on olevinaan niin vit..suvitsevainen ja jokainenen saa olla mitä on!!!
Niin siis tämä teipillä kiinnitetty!
Bb tuotanto suhtautuu tupakointiin myötämielisesti, tupakat riittää, ulko ovet aukee eka pyynnöstä, ei tupakkikieltoja, lakkoja. Onko joku sääntö ettei nikotistiltä saa ottaa tupakointia. Ennen sentään oli ja oli kiva nähdä miten asenne muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on katin ohella talon tylsin asukas, jotkut irstaat vanhat ukot sitä täällä hehkuttavat.
Niinpä, koulutyttöhame on tehnyt tehtävänsä. Nuoret pojat ja vanhat ukot tykkää.
Mua jaksaa naurattaa tämä koulutyttöhamejankkaaja :D Kyllä voi yksi vaatekappale mennä jollain tunteisiin.
Tällä palstalla pääosa kirjoittajista (ja Kristiina-faneista) on naisia, samoin kuin Twitterissäkin. Mun näppituntuma on, että Twitterissä Krisse olisi vielä suositumpi kuin täällä.
Olkoonkin, että molemmissa paikoissa Krissen suosio on ollut laskussa viime päivät. Onhan se totta, ettei hän itsenään kontenttia tuota, vaikka onkin hykerryttävää katsella Ellan, Katin ja Roopen kärsimystä, kun joutuvat sietämään Krisseä talossa. Tällä viikolla Krissen pitää kyllä jo herätä henkiin, jos meinaa pysyä tuolla pidemmälle.
😁😁
Sillä on botoxit menny nenäänkin!
Vierailija kirjoitti:
Vit...tuo ylimielinen molopää..Kristiina pyydettin pk:hon niin mulkas kun halpaa makkaraa ja katsoo sen vaatteitakin aina arvostelevasti ja on olevinaan niin vit..suvitsevainen ja jokainenen saa olla mitä on!!!
Niin siis tämä teipillä kiinnitetty!
Kateellinen kun ei saa edes kauneusleikkauksilla naisen vartaloa.
Seuraavaksi tippuu mies ja se on joku talolaisista. Veikkaa Arttua tai Joelia. Markokin voi olla liipasimella koska A-J-akseli antaa sille ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Miten helkkarissa Timo pystyy puhumaan kyystä kello 9.38 aamulla neljännellä viidennellä viikolla kun lyö 24/7 päälle............................................................................... huh huh. Mitä WTF. Tee jotain muuta jo. Et voi voittaa jos näin piste. Olen mykistynyt.
oon kurkkua myöten täynnä käärmeitä 😂 ulos
Vierailija kirjoitti:
Eetu pois ensisunnuntaina, eiköhän se melko varmasti ole äänestyksessä.
Tuollainen ihminen ei näe hyvää kenessäkkään muussa kuin itsessään.
Naama tehty muovista. Hiukset ei varmasti ole omasta päästä kasvaneet. Kaikki rahat menneet ihonsa muotoiluun, joka on todella ällöttävä.
Ääni on miehen, no tietysti siksi, kun onkin mies.
Itsrnsä julistanut naiseksi. Bb plazaa selaisin
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä valitettavasti ollut samansuuntaisia ajatuksia Samista mitä öisellä yöpartiolla.
Musta vaan tuntuu et reaktiot prideviiolla, tässä vegejutussa ja muissa vastaavissa ei ole ihan aitoja. Tottakai tietää millä saa sympatiaa, ja musta vetää vähä yli sen ajatuksen että "vakaumuksellinen lihansyöjä" kokee tällaisen muutoksen ym.
Toki voin olla väärässäkin, mutta vähän tällaisia fiiliksiä mulla on tullut.
eiköhän tuo Sami pelaa.
Artulla pillun himo jota hoitaa ylensyönnillä ja passiivisuudella nostaen estrogeenitasoaan sanoi niin😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon kurkkua myöten täynnä käärmeitä 😂 ulos
Viimeisen viiden minuutin aikana on puhunut myöskin joulun vietosta ( siitä kuinka mielellään on töissä jouluna, kun siitä saa hyvät palkat, ja työpaikassaan on silloin hyvä tunnelma ja perhelliset saavat sitten vapaata, Samu Sirkan jouluperseilystä, vyölaukuista, Napamiehestä, ja nyt puhuu toiveista mitä eilen heiltä kyseltiin talon aktiviteeteiksi, toivoo kuntosalia)
Pirunmoinen feikkeys paistaa edelleen viidennellä viikolla bb-aamupöydässä. Aika luontevaa. Esiintymistä ja feikkaamista. Ehkä kahdeksannella viikolla hieman eri. Timo painaa kovaa settiä energioissaan paraikaa. Väsyy iltaan mennen taas. Jne.
Tuolta puuttuu semmonen huumoritajuinen, lämmin, äidillinen, aikuinen nainen. Olisi voinut päästä pitkälle. Kaikki nuo naiset on jotenkin outoja. (P nelikymppinen toki ja iän puolesta aikuinen, mutta hyvin kalsea peluri. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei oo tyhjäpää laumasielu. Harvinaisen kypsä ikäisekseen. Nimimerkillä vähän kypsempi nais ihminen
Vaikka kiistatta olenkin wanha ja irstas setämies niin en kuitenkaan "siinä mielessä" pidä lapsista. Ja Krisse näyttää eleineen, ilmeineen ja ulkonäön osalta ainakin omiin silmiini häiritsevästi liikaa lapselta. Enkä oikeastaan jaksa kuunnella hänen juttujaankaan. Nämä seikat plus se että tyttöön (vai pitäisikö sanoa "nainen" jottei syytettäisi tytöttelystä?) on hakattu pari kiloa liikaa mustetta aiheuttavat kyllä sen että hän ei minua juurikaan kiinnosta. Talon naistarjonta on tänä vuonna muutenkin jäänyt laihanlaiseksi (kuvaannollinen ilmaisu) ja erään laulun sanoja lainatakseni "siellä ei ole minulle ketään". Mutta meitä on moneen makuun.
Mikä helevatan guru Kati luulee olevansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kylläpä Joel nyt "piristyi" kun vapautitte hänet Sasasta.
Et tainnut seurata 24/7 pidemmälle, koska oli todella rento ja vapautunut jutellessaan todella pitkään kahdestaan Kristiinan kanssa.
Rento ja vapautunut mies valvoi pitkälle yöhön pyörien ja huokaillen paikallaan. Keskellä yötä piteli ahdistuneen näköisenä päätään. Tosi rento ja vapautunut.
Niin? Silti en usko, että tätä olisi Joelille olisi kerrottu.