Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Sasa tippuu koska pikkutytöt eivät fanita häntä. Minusta on ok että Kristiinaa fanitetaan, koska ei hänen talossa olonsa minua häiritsekään. Joskus jopa neuvomisellaan ärsyttää muita ja se on ihan hauskaa. Samoin Katin ja Paulan vaihdan Kristiinaan ihan mielelläni, jos finaalissa joku noista pitää olla.
Hmm.. mahtaakohan pikkutytöt katsella bb:tä. Iso osa asukkaista kuitenkin keski-ikäisiä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua säälittää Sasa jos tänään tippuu. Ihan vilpittömästi. Nuori ja naiivi tyttö vielä. Ei tarvis joutua kokemaan studioyleisön edessä semmosta nöyryytystä jonka tossukka Joel sille järjesti. Toivon että Roope lähtee.
minä taas säälin korviani ja hermojani jos tuo tyhjännauraja jää taloon vielä! ULOS!
Onko Kati ollut tänään nuiva krisselle?
Mitenköhän Sasan naapurit suhtautuvat neidin kimakkaan puheääneen ja helekutin ärsyttävään nauruun, itsekin ihmetteli sitä kun kertoi viettävänsä aikaa puhelimessa yöllä. Se myös vaihtaa puhetyyliään riippuen kenelle puhuu, täydellin feikki eukko.
Minua ärsyttää paljon enemmän esim. Katin neuvot (yrittää olla neuvoissaankin niiiin diplomaattinen) kuin Krissen. Lähtikö se Krissen neuvomisjuttu siitä kun hän opasti muita miten susheja tehdään silloin toisena iltana yhdistymisen jälkeen (bileiltana) ? Minusta myös Marko ja Sasa neuvoo todella paljon keittiössä, sanoisin, että enemmän kuin Krisse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita kuvia voisi tulla myös sellaisista tilanteista, jotka paljastaisi asukkaista uusia piirteitä ja aiheuttaisi polemiikkiä.
Esim. kuva tilanteesta, jossa talolaisten kusakatsomossa Kati miimikoi Samia ja Kessua areenalla:
https://aijaa.com/zlOmMVJa kuva tilanteesta, jossa Ellan käsi ohjaa Artun kättä koskettelemaan sammunutta Samia.
Juuri näitä pitäisi tulla.
Onko krisseä valittu esittämään yhtäkään kohtausta? Ihan kuin asukkaat unohtaisi koko Krissen.
En kyllä yhtään ihmettele, että unohtavat. On kyllä niin syrjäänvetäytyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua säälittää Sasa jos tänään tippuu. Ihan vilpittömästi. Nuori ja naiivi tyttö vielä. Ei tarvis joutua kokemaan studioyleisön edessä semmosta nöyryytystä jonka tossukka Joel sille järjesti. Toivon että Roope lähtee.
Sasahan on yli puolen välin kolmatta kymmentä ikävuosissa ja käynyt omien sanojensa mukaan kauppakorkean (tosin oikeasti kanditutkinnon Ruotsissa), joten ei Sasa mikään pieni tyttö ole. Aikuinen nainen. Ja jos Joel on kerran ollut myötäinenkin välillä, niin mitäs hävettävää Sasalla edes on?
Vierailija kirjoitti:
Atsalea365 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atsalea365 kirjoitti:
Äänestetään Sasa ja Roope jatkoon. Draaman kaaren ja viihdyttävyyden nimissä!
Kristiina on ihan söpö tyttö, mutta ei tähänastisen näytön perusteella tuo juurikaan lisäarvoa taloon. Josko nyt päästetään kotiin kullan kainaloon.
Et ole tainnut paljon 24/7 katsoa, kun sulta on jäänyt näkemättä kaikki viikon hulvattomimmat hetket.
Eniten nautin siitä, miten Ella kiehuu kateudessaan, kun Krisse bondaa Artun ja Joelin kanssa.
Oon kattony kyllä. Vähän vissin kiinnittänyt eri asioihin huomiota kuin sinä. Mainitsemassasi tilanteessa ei kuitenkaan ollut mitään kateutta aiheuttavaa. =D
Ai että Ella ei muka ole kade? Mitenkäs se, kun tupakkapaikalla sanoo Krissen kuullen, että hänellä on periaate, että lyhyiden naisten kuuluu jättää pitkät miehet pitkille naisille? Niin kuin ketään lyhyttä naista tai pitkää miestä kiinnostaisi Ellan periaatteet, ei hän voi muille sanella, kenen kuuluu kenestäkin tykätä. Ja kaikki se muu p*ska, mitä jatkuvasti jauhaa "neiti näppärästä". Ei Krisse ole niin suuri persoona, että persoonallaan pääsisi noin ihon alle, kyllä siihen on muut syyt.
kai niiltä pitkiltä miehiltä kysytään haluaako ne ottaa lyhyen naisen vai pitkän trans. naisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita kuvia voisi tulla myös sellaisista tilanteista, jotka paljastaisi asukkaista uusia piirteitä ja aiheuttaisi polemiikkiä.
Esim. kuva tilanteesta, jossa talolaisten kusakatsomossa Kati miimikoi Samia ja Kessua areenalla:
https://aijaa.com/zlOmMVJa kuva tilanteesta, jossa Ellan käsi ohjaa Artun kättä koskettelemaan sammunutta Samia.
Juuri näitä pitäisi tulla.
Onko krisseä valittu esittämään yhtäkään kohtausta? Ihan kuin asukkaat unohtaisi koko Krissen.
Meinattiin mustapää kuvaan valita puristeltavaksi mutta nenäleikkaus esti.
Vierailija kirjoitti:
Sasa on kyllä ollut talon kiusatuin. Niin talossa, kuin täällä somessa.
Voihan olla, että Krisse vetäytyy, kun varmaan jo näin pitkän ajan jälkeen ikävöi miestään. Ehkä salaa toivookin pääsevänsä jo kotiin.
Vierailija kirjoitti:
...
Mutta tuolla bb-plazalla raportoitiin jotain sellaisia juttuja, joiden perusteella voisi päätellä, että Markon ja Ropsukan suhde ei olekaan niin platoninen kuin olin kuvitellut, ja jos näin on, niin totta helevetissä muut asukkaat sen tietää, joten olisiko Artun Ellalla pelailu pikkaisen kusemiskilpailua Markon kanssa tässäkin suhteessä - että minäpä pistän vielä paremmaksi? Jos Marko on noin äijjjjä, niin Artun tarttee myöskin olla? Ja alfathan panee mitä tai ketä huvittaa. Vaikka itseä hirvittäisi todellisuudessa. Kyllä pojat Nivalassa on tohkeissaan.
Mitä siellä on raportoitu? Marko-ketjusta en löytänyt mitään. Koko liveseurantaa ei ehtisi kahlata läpi.
Oon samaa mieltä siitä kun Niko sanoi bileissä Krisselle hänen näyttävän kauniimmalta ilman meikkiä. Mäkin tykkään Krissestä enemmän meikittömänä tai hillitymmällä meikillä. Ihanat kasvonpiirteet ja hymy. Meikkityyli kaipaisi ehkä hieman hiomista (kulmat ja rajaukset hippasen liian vahvat).
Myös Ella ja Sasa ovat aika huonoja meikkaamaan. Meikki vanhentaa heitä. Sasan meikkivoide/itseruskettava on aivan liian tumma/oranssi. Ellan meikki on tosi tunkkainen ja vihamielinen. Kulmakarvojen malli outo.
Tuonne voisi tulla joku päivä ihan oikea ammattilainen opastamaan meikkaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole Joelin syytä.. Mulla säälittää Sasa siksi, että on niin tyhmä, ettei näe sitä kuinka toista ei yhtään kiinnosta ja sitten mennään Artulta tinkaamaan että kerro nyt tykkääkö se musta vai ei.. Joel on sen verran kiltti ja varmaan näkee sen, kuinka palasiksi Sasa menisi jos suoraan naamaan kertoo, että mene pois, en tykkää susta yhtään. Sasa saisi tippua siksi, että ahdistelee Joelia ja puhuu huutamalla, mutta tulee olemaan kamalaa katsottavaa, kun Sasa kuulee Joelin nimenneen hänet. Varmaan alkaa itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen nainen joka on hyvä ihmistuntija tietää miksi Ella ei pidä Krissestä. On todella kateellinen pelkästään siitä että Krisse on talon ainoa ja oikea NAINEN joka on hänelle uhka. Ellaaa v.tuttaa ja kovaa se että hänellä kun ei ole p.llua haarovälissä toisin kuin Krissellä on. Kokee ulkonäöllistä uhkaa pelkästään Kristiinasta. Eetu on säälittävä, käytös jo kertoo sen. Itse uskoisin että tulisin Krissen kanssa oikein hyvin juttuun, yksi talon tasapainoisempia ihmisiä. Toisaalta luulisi ettei Eetu olisi Artusta noin mustis kun Arttu on selvästi homo/bi suuntautumiseltaan.
Krisse on naapurintyttötyyppiä, joten ei varmasti ulkonäköön liittyen kateuteen ole tarvetta. Enkä tiedä, miksi otit Artun tässä esille. Artulla ja Krissellä on ihan "kaverillinen" suhde. Arttu on sanonut kiinnostuvansa vähän vanhemmista naisista. Ei ole osoittanut lainkaan kiinnostusta Krisseen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelen Sasasta, mutta lähtijäksi toivon Kristiinaa, kun ei tuo mitään sisältöä tuonne ja kun lähtee, kukaan ei huomaa, edes katsojat. Läyhääjä Roope saisi kuitenkin vielä jäädä.
Atsalea365 kirjoitti:
No sehän oli vain hauska kuitti. Eihän tuo nyt hyvänen aika kiusaamista ole.
Minkä ikäinen sinä olet? :)
Vierailija kirjoitti:
Atsalea365 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atsalea365 kirjoitti:
Äänestetään Sasa ja Roope jatkoon. Draaman kaaren ja viihdyttävyyden nimissä!
Kristiina on ihan söpö tyttö, mutta ei tähänastisen näytön perusteella tuo juurikaan lisäarvoa taloon. Josko nyt päästetään kotiin kullan kainaloon.
Et ole tainnut paljon 24/7 katsoa, kun sulta on jäänyt näkemättä kaikki viikon hulvattomimmat hetket.
Eniten nautin siitä, miten Ella kiehuu kateudessaan, kun Krisse bondaa Artun ja Joelin kanssa.
Oon kattony kyllä. Vähän vissin kiinnittänyt eri asioihin huomiota kuin sinä. Mainitsemassasi tilanteessa ei kuitenkaan ollut mitään kateutta aiheuttavaa. =D
No miten tulkitset esim. sen, kun Ella sanoi: "Krisse ei sitten tule Artun viereen. Arttu on mun omaisuutta."
kateus ≠ kiusaaminen
Jos Sami alkaa nyt kuntoilla ja huolehtii ruokavaliosta, voi tiputtaa painoa aika paljonkin kuukaudessa saatikka kahdessa, jos pääsee loppupeleihin. Varmsti näyttää ihan eri mieheltä lähtiessä kuin tullessa. Nuoruuden kuvissa näyttää tosi komealta mielestäni.
Ottaisikohan Joel tai Arttu Krissen kainaloon sohvalla tai makuuhuoneessa, jos Krisse pyytäisi (ja olisi sinkku)? Itselläni luultavasti heräisi suojeluvaistot ja halaisin mielelläni keijukaismaista Krisseä, jos olisin mies.
Krisse on yksinkertaisesti tylsä.
Myös miesmakoilijat Joel ja Arttu ovat tylsiä.
Menkööt koteihinsa köllimään.
Jos hiljainen Kristiina häädetään, ei kukaan kahden päivän päästä edes muista hänen olleen talossa.