Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
34901/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas Sainio puolustaa Roopea ja haluaa Krissen ulis...

Sainio kyllä alkuohjelmassa haukkui Roopen, että silloin alussakin mukavana ollessaan oli feikki. Mutta hän ajattelee tätä ohjelmaa draaman kannalta ja haluaisi siksi hänen jäävän tekemään tilanteita ja nostattamaan tunteita.

No kattois sitten temppareita, siellä sitä draamaa on. Tämä on bb, tarkoitus ei ole väkisin tuottaa draamaa katsojille, vaan seurata miten ihmiset käyttäytyvät ja selviävät tästä ihmiskokeesta. Minua ainakin kiinnostaa enemmän aidot ihmiset, jotka ovatvähän tylsiä, kuin väkisin kehitetty draama, vaan katsojia "miellyttääkseen".

Sainion aikana BB oli paljon parempi. Silloin asukkaat olivat mielenkiintoisia eikä tarvinnut väkisin tuottaa sitä draamaa vaan sitä tuli automaattisesti.

Vierailija
34902/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella olisi ollut neljäs häädössä. Mutta, koska suojelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34903/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mulle tuli tuosta asianajajasta heti mieleen, että tää on varmaan sama henkilö, joka halusi ehdoin tahdoin Aku Hirviniemelle syytteen seksuaalisesta ahdistelusta, vaikka kukaan asianosaista ei halunnut? Voiko joku tarkistaa, että onko sama henkilö?

Miksi yrität puolustaa Hirviniemeä? Kuka helvetti kehtaa TARKOITUKSELLA lääppiä alaikäisiä ja vielä kiistää tehneensä mitään väärää? Se ukko keikistelee Possessa kuin mikäkin kuningas.

Ei liity aiheeseen, mutta miksi tällä on noin paljon miinuksia? Onko Akun teot muka täysin ok?? Ihmettelen ohimennen.

Vierailija
34904/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis ööö miksi Roopea koitetaan näyttää empaattista kuvaa tuosta hampaiden pesusta :D Selvästi tuotannon tuttu ja suosikki. Niin kuin oli Sainioinkin! Miten se edes liitty mihinkään mitä tuossa näytettiin? En tiennyt että yksin hampaiden harjaus on surullista.

Vierailija
34905/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onx bb teist ihQ?????????????!!!! mä tyksin bbstä ku se on niiiii ihQua!!!!!!! ihQdaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cuca muu tyksii??????!!!!!!!!????????

JEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! IHQDAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OONX MÄ TEIST IHQU OONX????????????????!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

Vierailija
34906/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka anto Timolle pisteitä?

Vierailija
34907/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että noi muijat meikkaa! Kosmetiikkateollisuus kiittää. Voi jeeveli.

Vierailija
34908/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mieletön pettymys, että Ella ei ole häädössä!!!!! Sasa tai Krisse sitten ulos, Roope sais jäädä. Ei tota taloa viitsi katsella, jos hauskimmat ja räiskyvimmät tyypit lähtee pois, ja noi tylsät jää.

Sasa ulos. Jää sitä draamaa sullekin kun Ella ja roope jatkaa Kristiinan haukkumista.

Vierailija
34909/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta selitystä Joelin saamattomuudelle torjua Sassa kuin että hän on itse saanut niin äärimmäisen kipeitä pakkeja naisilta, että ei mitenkään Henni avata suutaan. Pelkää että satuttaisi sillä Sasaa yhtä traumaattisin seurauksin kuin mitä on itse kokenut. Ei näe sitä, että Sasa kyllä kestäisi suoruuden.

Vierailija
34910/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope tai Sasa luiskaan huomenna, kiitos!

Vierailija
34911/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen että monikaan ei halua äänestää Ellaa koska tuo kuitenki elämää taloon.

Ja harva tietää miten ilkeä Ella on selän takana. Tai ei taida kukaan tietää.

Ja porukan edessä Ella naamio tuon kiusaamisen huumoriksi.

Toivottavasti ens viikolla paljastus muille asukkaille tuo selän takana puhuminen.

Mitä ihmeen elämää?

Vierailija
34912/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onx bb teist ihQ?????????????!!!! mä tyksin bbstä ku se on niiiii ihQua!!!!!!! ihQdaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cuca muu tyksii??????!!!!!!!!????????

JEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! IHQDAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OONX MÄ TEIST IHQU OONX????????????????!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

Joo oot tosiaan.

Vierailija
34913/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa toisaalta symppis ja uskon että on ihan hyvä tyyppinä, ei mikään kiusaaja, vaikka pariin episodiin liittynyt mutta en usko että tahalteen haluaa olla ilkeä. Omaan silmään se se hippasen outoa kun roikkui/roikkuu liikaa joelissa. Joelin olisi kyllä kuulunut jämäkämmin sanoa että nyt happea, että myös oma vika kerta saanut suutaan auki aikaisemmin. Moni olisi kyllä epäsuorista vihjailuista tajunnut jättää kainaloinnit väliin.

Itse en pidä joelia kauhean kiinnostavana, mutta itsekin sanonut että ollut hiljaisempi ja paljon itsekseen, mutta en usko että avautuessaankaan sieltä mitään niin mielenkiintoista tyyppiä paljastuu. Sellanen jeesjeestyyppi, fiksu, mutta ei mielenkiintoinen.

Roope joo tuo draamaa ja kaivattua säpinää taloon,mutta haluisin nähdä mitäs Ella tuumaisi kun juonittelukaveri saisi kenkää, kenet ottaisi oikeasti kädekseen sen jälkeen.

Krisse saisi vielä jatkaa mun puolesta, mutta en usko että välttämättä voittoon asti pääsee kun ei löydy tarpeeksi tiettyä "särmää" ja on ehkä hieman tylsähkö, mutta reilu ollut ja ei kieroile vaan on oma itsensä, mikä tekeekin krissestä miellyttävän kun ei esitä mitään, ei nosta itseään jalustalle tms. Osaa puhua muustakin kuin meikeistä.

Vierailija
34914/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka anto Timolle pisteitä?

sasa

Vierailija
34915/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopelle kengänkuva takalistoon Jeesuksen nimessä! Amen!

Vierailija
34916/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä tuo Alma käkättää tuolla koko ajan!

Vierailija
34917/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne Joel ja Sasa sittenkään hommailleet mitään bileyönä peiton alla? Olisi kyllä melko tylyä noi pisteet jos ovat ehtineet jo tehdä sitä kauneintakin asiaa talossa..

Joel oli sammuneena kun Sasa riisui itseltään sekä Joelilta alushousut. Myöhemminhän Joel sanoi että kyseessä oli raiskaus, kukaan ei varmaan ottanut tuota tosissaan koska hän sanoi sen klassiseen Joelmaiseen tyyliin rauhallisesti.

Mikä juttu tämä on?

Aamulla, kun heräsivät, Joel oli viimeinen joka nousi peiton alta. Eli kun muut oli noussut ja lähteneet huoneesta puki alushousut peiton alla. Koko yön oli ilman niitä ihan vastahakoisesti? 

Just sellainen "mies" joka on tottunut hoitamaan nämä asiat ghostaamalla.

Vierailija
34918/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella olisi ollut neljäs häädössä. Mutta, koska suojelu!

Nyt kävi tismalleen samalla tavalla kuin viime viikolla eli häätöuhan alla olevat katkaistaan "sattumalta" juuri Ellan yläpuolelta ettei tämä joudu häätöön. Läpinäkyvää ja naurettavaa tuotannolta!

Vierailija
34919/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ANTAKAA NYT ÄÄNIÄ SASALLE ETTÄ Roope jää vikaksi!! Älkää vihatko Sasaa, Roope on ilkeä ja Ellan ilme tulee olemaan sanoinkuvaamaton kun Roope putoaa!!

Roope ei ole ilkeä. Epävarma itsestään kyllä. Ella vois häipyä, kun Roopen luonne tulee paremmin esille ilman ilkeää Ellaa. Nyt saa oikeesti kaiken paskan niskaansa Ellan takia. Sasa juonitellut ainakin aiemmin Minnaa vastaan Sinin ja Ellan kanssa, ja talolaisilla ylivalta ja edelleen talolaiset juonivat nimeämisistä, joten nyt se ainut häädössä oleva talolainen ulos sieltä, että vähän tasoittuu meininki. Alkuperäisistä talolaisista lähtenyt vasta Minna ja sekin mökin kautta.

Vierailija
34920/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme ettei kukaan nimennyt kristiinaa sillä perusteella että osallistui vähiten (kekkun jälkeen) viikkotehtävään

Ketju on lukittu.