Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
34801/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini aiheuttaa keskustelua ja tapahtumia - katsojat vihaa

Roope aiheuttaa keskustelua ja tapahtumia - katsojat vihaa

Ella aiheuttaa keskustelua ja tapahtumia - katsojat vihaa

Joel makaa ja ei kommentoi mihinkään mitään, vastaukset "en tiiä", "ihan sama" jne. - katsojat rakastaa

Kristiina ei osallistu juurikaan tehtäviin, ei osallistu talon ylläpitoon, vetäytyy muista, on tylsä - katsojat rakastaa

No kattokaa sitten sitä kun tapetit keskenään makaa sohvilla ja tylsistykää vielä lisää!

Vierailija
34802/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin pisteet laski täysin. Olisi sanonut jo aiemmin Sasalle suoraan että älä lääpi, ei kiinnosta. Sen sijaan puukottaa selkään pk-huoneessa. Ällötys. Kim Sainio oli oikeassa Joelista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34803/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Kessusta mieleen epävarma teinipoika. ♥️

Vierailija
34804/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa ulos oikeesti, ei mitään viihdearvoa!!

Vierailija
34805/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pashaa toi Krisse jauhaa naisten asemasta Turkkissa asemasta siellä, ei sattana kun lietsoo!!  Ei puhuis jos ei tiedä. Turkissa naiset vapaampia kuin suomessa!

Vierailija
34806/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ella ei äänestyksessä. Veikkaan että saanut 4 eniten nimeämispisteitä mutta eihän tuotannon lellikki saa lähteä.

Krisse ja Sami nimesivät ainoina Ellan. Ekka sai kummaltakin 1 pisteen eli vain 2 pistettä yhteensä.

Mikäs Markon mielen muutti? No se kostautuu hänelle itselleen.

Tämäpä

Marko on ollut aika paljo tällä viikolla Ellan kans tekemisissä, ja tavallaan tulevatki hyvin juttuun. Molemmat kuitenki puheliaita ja äänekkäitä. Ja ehkä Roopen ja Ellan ystävyys painaa jotain. Kuulispa vaa Marko et mitä shaissee Ellaki jauhaa siitä selän takana.

Vierailija
34807/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati ja Paula ovat kumpikin tällaisia naisia, joiden voi kuvitella laukovan 'miehet on niin paljon reilumpia kuin naiset' ja 'minä olen aina tullut toimeen paremmin miesten porukoissa' ja 'nainen on naiselle susi' ja 'minä en juoruavista akkalaumoista välitä' , ynnä muuta vastaavaa naisvihamielistä tuubaa.

Itse äänestävät toisia naisia pois ja puhuvat pskaa tai syyttelevät olemattomista toisia naisia. Nuolevat kahden juoruavan ja selän takana läyhäävän homopojan persauksia. Kun ne miehet on niin reiluja, tiäkkö.

Vierailija
34808/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella antoi 2 pistettä Samille, koska "hän on epäaito enkä jaksa katsella shown pyörittämistä"... Huutonaurua! Talon feikein asukas, joka vuoroin rääkyy mummona ja vuoroin retostelee seksijutuillaan... 

Vierailija
34809/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun OP ei antanut enää Krisselle pisteitä, onneksi juttelivat. 

Mutta Marko antoi, joten hänet vois heivata sitten pihalle, kun ainoa syy jäädä taloon oli Ellan pisteet. Nyt Marko ulos, jos tulee mahdollisuus!

Samaa mieltä. Kaikki entiset mökkiläiset heti ulos, niin saadaan talolaiset finaaliin. :)

Vierailija
34810/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati ja Paula ovat kumpikin tällaisia naisia, joiden voi kuvitella laukovan 'miehet on niin paljon reilumpia kuin naiset' ja 'minä olen aina tullut toimeen paremmin miesten porukoissa' ja 'nainen on naiselle susi' ja 'minä en juoruavista akkalaumoista välitä' , ynnä muuta vastaavaa naisvihamielistä tuubaa.

Itse äänestävät toisia naisia pois ja puhuvat pskaa tai syyttelevät olemattomista toisia naisia. Nuolevat kahden juoruavan ja selän takana läyhäävän homopojan persauksia. Kun ne miehet on niin reiluja, tiäkkö.

Vierailija
34811/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainio ei tykkää Roopesta. Roopen lähtö confirmed.

Vierailija
34812/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Studiossa pidetään Sasan puolia.

Joel on sanonut koko kauden ajan, että ei halua Sasaa lähelleen.

Ihmettelin samaa. Jos olisi tilanne toisinpäin, olisi Joel poistettu talosta ja luultavasti nostettu syytteet ahdistelusta.

Vierailija
34813/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee Kessusta mieleen epävarma teinipoika. ♥️

Natofaija kyykyttänyt kotona.

Vierailija
34814/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella sai 4 nimeämispistettä vaan eipä joutunut äänestykseen. Tuotannon lellikki.

Ei tuotanto anna pisteitä.

Vierailija
34815/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuon ns Ellan näkeminenkin. On niin niin feikki ja epäaito, ilkeä, oikea juoruilua. Saisi poistua.

Vierailija
34816/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella antoi 2 pistettä Samille, koska "hän on epäaito enkä jaksa katsella shown pyörittämistä"... Huutonaurua! Talon feikein asukas, joka vuoroin rääkyy mummona ja vuoroin retostelee seksijutuillaan... 

Ja mitä paskaa kristiinasta 🤣 puhui ihan suoraan itsestään.

Vierailija
34817/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sami sai hybridiäänestyksessä suojaääniä? Prosetteina siis?

Vierailija
34818/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on tosi miehekäs, ei mitään naisellisia piirteitä.

Vierailija
34819/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava katsoa 24/7 kun Arttu, Joel ja Kristiina juttelivat makkarissa rauhassa, kunnes Sasa tuli sinne. Heti piti laittaa volyymia pienemmälle, kun tuo puhuu huutamalla ja ääni on niin kimeä

Vierailija
34820/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sasa teki muka huomiseks tuota ruokaa ja itse silti syö sitä tuossa...

Tuskinpa kukaan katsoja äänestää Sasaa pois talosta, koska syö ruokaa. Ja Joel voisi itse sanoa, ettei halua halailla. Vaikka vaihtaa paikkaa sängyssä.

Joel on itse sanonut, ettei halua halailla.

Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen. Lakia rikkonut on vastuussa teoistaan.

Ei ole Joelin tehtävä.

Sasa ilmeisesti jatkaa vielä?

Joel on mennyt taloon samanlaisena asukkaana kuin kaikki muutkin.

Taloon ja ihmisiin tutustumisen kokemus riistettiin Joelilta.

Sasa hyökkäsi kimppuun siinä vaiheessa, kun jokainen vasta mietti omia tuntemuksiaan taloon tulosta.

Ei kai se J nyt sentään mikään vajaatoimintakykyinen henkilö ole, joka ei olisi voinut vaihtaa vaikkapa makuupaikkaa päikseen jonkun muun kanssa saadakseen rauhaa päällekäyvyydestä? Ja BB:lle voi myös avautua jos ei julkisesti kehtaa.

Niin miksi se ei vaihda nukkumapaikkaa. Pelkääkö että Sasa nimeäisi hänet häätöäänestykseen? Ja nyt itse teki niin.

Ketju on lukittu.