Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö tai kuuliko kukaan, kenestä Ella ja Op puhui ruokaa tehdessä siinä loppuvaiheessa, kun puhuivat jostain asukkaasta, että joku ärsyttää yms., olivat vähän syrjemmällä niin että ääni kuului, muttei näkynyt kuvassa.
Piti oikein kelata ja kuunnella tilanne. OP ja Ella lähtevät (röökille?), kuva jää keittiöön, mutta OP:n mikki on päällä edelleen, joten OP:n ääni kuuluu hyvin ja Ellan ääni heikosti OP:n mikin kautta. Keskustelun loppupuolella käy selväksi, että valittivat Markosta -- OP sanoo jotain tyyliin: "se oli niin alkuvaiheessa, kun se lähti tänne puolen..."
Se vähä, mitä selvän saan tuosta keskustelusta, Ella tuntuu kovasti valittavan siitä, kuinka Marko ottaa johtajan roolia ja komentelee, OP komppaa. Yhdessä vaiheessa Ellan ääni kuuluu taas kovempaa, kun hän kertoo puhuneensa Sasankin kanssa kyseisen henkilön ärsyttävyydestä ja jotain sen tyylistä, että "Sasa ei ollut edes huomannut, ennen kuin sanoin..." Eli täsmälleen samaa myrkynkylvämistä, mitä Ella on tehnyt Roopen ja Markon väleihin, on nyt tehty myös Sasan ja Markon väleihin.
Sitten puhuvat Krissestä, OP toteaa, että Krisselle hän on sanonut suoraankin, että päteminen häiritsee. Ella naurahtaa jotain tyyliin "ai olet sanonut..."
Stream 2 n. klo 15.15 eteenpäin.
Ella harrastaa juuri tällaista pientä myrkyn kylvämistä. Hakee ihmisistä pieniä Ärsyttäviä piirteitä, ja syöttää niitä muiden mieliin. Yleensä nämä alkavat pikkuhiljaa itämään ja muutkin "huomaavat" yllättäen nämä viat.
Näin Ella saa kerättyä porukkaa muutamia henkilöitä vastaan. Ja Ella tasan tarkkaan tietää kenelle tai kenen kanssa alkaa näitä vikoja etsimään ja hakemaan, vaikka OP ihan mukava tyyppi muuten onkin, hän on juuri sellainen henkilö joka lähtee tällaiseen mukaan. Ella saattaa heittää ilmoille jonku negatiivisen jutun esim. Krissestä isommassa porukassa ja seuraa miten ihmiset siihen reagoi. Ne ketkä ei lähde mukaan tällaseen läyhäämistouhuun, ovat hyvin äkkiä itse Ellan pilkan kohteena.
Näin se vaan toimii. Valitettavasti.
Ollipekka on yllättävän fiksu.
Ella= samanlainen kun mun edesmennyt frendi= ihana mulle, vittumainen muille
Kati ja sasa pois,kiitos
Krisse sais jäädä, ei vielä heitetä hyvää hukkaan
Siis onko nuo kilpailijat unohdettu tuonne oman onnensa nojaan? Eikö nyt ihan viihdearvon vuoksi kannattaisi keksiä jotain tekemistä niille ja katsojille muutakin viihdettä kuin keksiä jatkuvasti jotain turhaa valituksen aihetta asukkaiden luonteista /käytöstavoista /ulkonäöstä ym.?
Miten ihmeessä tästä onkin saatu näin puuduttava ohjelma? Kerran tai kaksi päivässä käynyt kurkkaamassa liveä ja joko ne syö tai makaa sohvalla puhumassa itsestään. Huh, katsojien aliarvioimista.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35721 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP tupakkapaikalla: "'Tää voi kostautuu', selkeä vinkki siihen, kenen takia tässä nyt ollaan".
Suolaa kyllä aina paikan tullen tuo roskakuski.
Op mielestäni parhaita asukkaita talossa, joita seuraan. Ihmettelen täällä Op:n haukkumista.
Samaa mieltä.
Kritisoijat tuntuvat takertuvan seikkoihin jotka minun mielestäni osoittavat vain hänen vahvuuttaan; ei anna puhevian haitata (on käynyt pitkään puheterapiassa ja oppinut olemaan häpeämättä puhettaan), on tyytyväinen työhönsä jäteauton kuljettajana (vakituinen työ, hyvä palkka, samassa työpaikassa jo 5 vuotta, ajaa kartonkiautoa jossa saa olla yksin ja kuunnella mieleistään musiikkia etc), saa päivän liikuntansa paitsi työstään - nostelee toistasataa kartonkisäiliötä päivittäin - sekä fillaroidessaan 11 km työmatkat ( = "liiallista" hoikkuuttakin on monesti arvosteltu).
OP on selkeästi henkisesti vahvin koko porukasta, tämä tuli selväksi areenakaksintaistelu-viikolla; samalla kun Joppe kertoi menneensä täysin lukkoon kuutiopalapelitehtävässä, OP säilyi kylmän rauhallisena ja voitti.
OP jää helposti varjoon suuremmassa porukassa, mutta mökkiviikkoja tiiviisti seuranneet oppivat hänestä paljon mielenkiintoista:
- on käynyt 10 vuotta taidekoulua, opiskellut sekä amiksessa että suorittanut lukion (vaikka vaikea lukihäiriö)
- ammatillinen tutkinto on metsäkoneenkuljettaja/metsäenergian tuottaja (sieltä lupa ajaa raskasajoneuvoja), töitä ei kuitenkaan alalla ollut mutta kuorma-autonajoluvalla päätyi nykytöihinsä
- fun fact: toisessa silmässä 2 mykiötä
- on seurustellut nykyisen kihlattunsa kanssa 7 v, kotona myös kissoja (tänäänkin päällä kissapaita!)
- pelaa pubisarjassa biljardia, nuorena harrastanut pesäpalloa
- harrastaa myös pubitietovisoja sekä bingoa (!) ja tietokonepelejä
OP on ns "piilofiksu"; hyvä yleissivistys ja ongelmanratkaisukyky. Hyvä asenne viikkotehtävissä; suorittaa täysillä mutta ei tee siitä numeroa, ei pyri "loistamaan". Keskusteluissa ei koskaan keskeytä toisia, ei kiihdy, ei riitele ja kuuntelee aina muita. Jos esittää kritiikkiä, kertoo sen aina myös suoraan kritiikin kohteelle (moni täällä on kuullut vain sen osuuden kun jostain asiasta keskustellaan kun kohde ei paikalla). Kritiikki ei myöskään koskaan epäasiallista, tarkoitushakuista tai ilkeää.
Eilisiltana, tuossa heijastintehtävässä, osoitti myös näyttelijänkykynsä. Oli parempi heittäytymään ja improvisoimaan kuin moni muu.
Aikaisemmin on väläytellyt näitä mm larppaamalla itsenäisyyspäivän muotiselostajaa joka esittelee "roskakuski Olli-Pekan" (oli hillitön selostus, toivottavasti joku muukin bongasi sen!). Usein kuitenkin kun vastaavaa aloittaa, erityisesti Marko alkaa puhua päälle, samaa tyyliä matkien.
Näistä källeistä (kuten nyt kahvien piilotus verojen taa = vakipiilopaikka jonka kaikki asukkaat tietää) noussutta valitusta kovempaa TÄÄLLÄ kuin talossa, en oikein ymmärrä. Kyseessä kuitenkin täysin harmiton, talossa kiertävä pilailutrendi, joka on toteutettu hengessä "vttuilu on välittämistä". Kohteenakin yleensä vain Kessu/Marko jotka ovat kumpikin tehneet PALJON pahempiakin "jekkuja" (vrt edellämainitun kaksikon mökin juomaveteen lisäämä shampoo-saippua-hammastahna -coctail).
Ja lopuksi: OPn huumorintaju iskee allekirjoittaneenseen.
Sanonta "tottaKAI" sai alkunsa, kun OP istui ensimmäisinä päivinä mökillä tuntikausia kuuntelemassa Kessun tuhannen ja yhden yön tarinoita: "No tottaKAI sä olet..."
Kieroilu ja häätämisestä sopiminen ei ollut kovin fiksua, eikä aikuiselta ihmiseltä ruokien piilottelukaan.
Varmaan hän on fiksu ja ahkera ja mukava ihminen, mutta BB-ssä ei päde normaalit säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nuo kilpailijat unohdettu tuonne oman onnensa nojaan? Eikö nyt ihan viihdearvon vuoksi kannattaisi keksiä jotain tekemistä niille ja katsojille muutakin viihdettä kuin keksiä jatkuvasti jotain turhaa valituksen aihetta asukkaiden luonteista /käytöstavoista /ulkonäöstä ym.?
Miten ihmeessä tästä onkin saatu näin puuduttava ohjelma? Kerran tai kaksi päivässä käynyt kurkkaamassa liveä ja joko ne syö tai makaa sohvalla puhumassa itsestään. Huh, katsojien aliarvioimista.
Ei lauantaille kannata laittaa mitään aktiviteettiä, kun ei sunnuntain lähetykseen mahdu mitään ylimääräistä. Ei tätä ohjelmaa katsojien iloksi tehdä (en ole päässyt vielä selvyyteen, kenen iloksi).
Taas lauantaina pelkkää makaamista? Saatana ihmiset on pääasiassa tähän aikaan vapaalla, on aikaa katsoa telkkaria. Mut ei. Ei.
-"Mun turbohuulet ja nariseva ääni saa ihmisten päät räjähtämään, kateudesta. Eihän kukaan nää kun tungen käden haaroväliin ja korjailen tukipöksyjä. Eihän kukaan huomaa että aina jokaisen peilin kohdalla ihailen itseäni. Mullon kivoi meikkei!" --> ei jatkoon.
-"Oon ahkera pt, kovin monipuolinen, en osaa sanoa ei, kaikki tykkää musta, tykkään pyöriä pallolla muiden e-des-sä. Haluun olla kaikissa realityissä mukana!! Mullon tosi kivoi hattui jotta mä jään mieleen" --> ei jatkoon
-"mä oon esimies, joten mulla on kyl auktoriteettii vaik oon feminiininen ja tykkään keikistellä korkkareissa. Heitän rasvasii juttui koska en osaa muutakaan hauskaa" --> ei jatkoon
-mä oon eskarisetä, kai tajuutte kunnioittaa. Nuorisotyö. Ennaltaehkäisevä nuorisotyö. Valmennus. Tajuuttekste että mä oon NIIN arvostettu kun paimennan ihmistaimia. Mulla riittää juttuja ja todella osaan ylentää itseni jos muut ei sitä tajua tehdä" --> ei jatkoon
Miksi Joel on kääntänyt persauksensa Roopea kohti?
Uu, henkilökohtaisia loukkauksia Artun ja Joelin välillä tulossa? En malta odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joel on kääntänyt persauksensa Roopea kohti?
Se ei ole vielä hahmottanut, että Roope on bottom.
Sellainen äänestystilanne olisi kiva nähdä, että kaikki asukkaat olisivat äänestyksessä ja kaikki saisivat tasatilanteen ja kaikki joutuisivat näin ollen poistumaan. Niinpä tämäkin paska loppuisi tältä vuodelta ennakkoon.
Miksei BB voinut laittaa kaiuttimista/tv:stä ihan kunnolla ja kokonaisina tulemaan niitä läyhäämis- ja juonittelupätkiä, jotta todelliset luonteet olisi tullut esiin. Se olisi ollut parasta viihdettä ja paras rangaistus. Olisin niin nauttinut katsoa miten Kati, Ella, Roope, yms kiemurtelee kun kaikille selviää millaisia oikeasti ovat. Kati varsinkin, koska häntä pidetään talossa niin reiluna pyhimyksenä.
Nyt kun soitettiin pelkkiä pikkupätkiä (eikä edes pahimpia kohtia), ne kuitattiin vain pikkumokina, joilla ei niin väliä. Vahinkoja olivat vain.
Vierailija kirjoitti:
Siltä tosiaan tuntuu, että on unohdettu tuonne vain lojumaan. Harvinaisen tylsä porukka, tuotanto taisi luulla liikoja että nämä keksisivät itse jotain viihdyttävää, kuten aiemmin on monet keksineet.
Kaksi lahnaa makkarissa, nyt jo kolme, jotka eivät haluaisi edes osallistua mihinkään muuhun kuin röökilläkäymiseen ja syömiseen. Lamaavat varmaan muidenkin fiilistä. Yksi valittaa että haluaisi jo kotiin ja toinen säestää että onpa kiva päivä ollut kun on vaan saanut olla ja syödä riisikakkuja.
Mihin ohjelmaan nämä luuli tulleensa?
Eikö bb:ssä pitäisi olla haastetta?
Joka huoneessa makoillaan ja keskustellaan, jos ei istuta ulkona tai keittiöhommissa.
Tuotanto on varmaan pettynyt itsekin näiden puuttuvaan oma-alotteisuuteen, mutta voisivat nyt keksiä hihastaan jotain edes.
Vaikka niin, että osalla porukasta olisi melkein kokoajan menossa jotain tekemistä ja toinen osa voi sitten maata siellä sängyillä ja keskustella.
Viikkotehtävissäkään ei ole katsojille juuri mitään katsottavaa.
Jos Nikoa ei olisi äänestetty viime viikolla ulos, Krisse olisi viettänyt tällä viikolla sen kanssa aikaa eikä olisi ollut yksin (tai ArttuJoppe-symbioosin kanssa).
Kuka onkaan lauantain kommentaattori studiossa?
Tuorein uutinen tältä päivältä tuolla Nelosen bb-sivulla on julkaistu klo 9:43. Vanhoina hyvinä aikoina Big Brotherin virallista uutissivua talon tapahtumista päivitettiin paljon useammin, tais olla jopa joka tunti tai parin tunnin välein.
tylsin päivä tähän mennessä tällä kaudella. bb:n sivuillakin yksi ainoa uutinen/video tältä päivältä ja sekin aamulta.
Ei viime vuonna ollut noin älyvapaata porukkaa mitä nyt. 😂😂 todella tason lasku.