Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Turhanpäivänen ohjelma turhanpäiväsille ihmisille
Aivan oikea pointti. Oln myös ajatellut samoin. Onkohan tämänkaltaisten ohjelmien katselijoilla älykkyysosamääriä ollenkaan? Täysin urpo ohjelma. Jos oikeasti haluaa seurata muiden ihmisten elämää, niin samantien voisi seurata naapurin elämää tai mennä kauppakeskukseen.
Hyi Markolle ei sovi tuo pipo ollenkaan. Ei ainakaan noin alas vedettynä (tosin se näyttääkin tyhmältä kaikilla).
Tippuneista kilpailijoista pitäisi saada sohvaperunat versio, jossa katsovat bb:tä! Olisi tosi mielenkiintoista kuulla heidän kommentteja, koska ovat talossa olleet ja tuntevat talolaiset paremmin.
Se olis parasta viihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhanpäivänen ohjelma turhanpäiväsille ihmisille
Aivan oikea pointti. Oln myös ajatellut samoin. Onkohan tämänkaltaisten ohjelmien katselijoilla älykkyysosamääriä ollenkaan? Täysin urpo ohjelma. Jos oikeasti haluaa seurata muiden ihmisten elämää, niin samantien voisi seurata naapurin elämää tai mennä kauppakeskukseen.
Aivan oikea pointti. Olen myös ajatellut samoin. Onkohan tämänkaltaisten palstojen seuraajilla älykkyysosamääriä ollenkaan? Täysin urpo foorumi. Jos oikeasti haluaa keskustella muiden ihmisten kanssa, niin samantien voisi jutella naapurin kanssa tai mennä keskustelukerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeastiko, onko foorumeja vielä olemassa? Ja jotkut niillä vielä käyvät ja kirjoittelevat? Nehän ovat jo vuosia sitten poistuneet muodista. Nykyaikaa on facebook, Twitter, Snapchat jne. Kannattaisiko täälläkin oleskevien siirtyä nykyaikaan?
Tiedän, että täältä saa aina ihmisten mielipiteet ohjelmaan kun ohjelmaan. Ei tartte erikseen lähteä etsimään mitään.
Onko hienoa olla jälkeenjäänyt kehityvammainen, joka ei osaa käyttää nykyajan juttuja vaan turvautuun johonkin aataminaikaseen juttuun, jota käytettiin joskus vuonna miekka ja kivi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeastiko, onko foorumeja vielä olemassa? Ja jotkut niillä vielä käyvät ja kirjoittelevat? Nehän ovat jo vuosia sitten poistuneet muodista. Nykyaikaa on facebook, Twitter, Snapchat jne. Kannattaisiko täälläkin oleskevien siirtyä nykyaikaan?
Tiedän, että täältä saa aina ihmisten mielipiteet ohjelmaan kun ohjelmaan. Ei tartte erikseen lähteä etsimään mitään.
+ täältä saa rehellisen mielipiteen, kun kenenkään ei tarvitse koristella profiiliaan poliittisesti korrektilla hyvesignaloinnilla "Ella on niin upea ja rohkea! Go girl!"
Onko hienoa olla jälkeenjäänyt kehityvammainen, joka ei osaa käyttää nykyajan juttuja vaan turvautuun johonkin aataminaikaseen juttuun, jota käytettiin joskus vuonna miekka ja kivi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa on vain paskatiedon murusia ja muita oksennuksia milloin minkäkin agendan puolesta. Jos haluaa tapahtumista neutraalia tietoa, pitää valitettavasti katsoa itse tai luke moderoitua forumia.
Marko tunnusti että on maannut tuksun kanssa yhden yön, hyi saatans!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, minä olen aina ihmetellyt miten joku viitsii katsella täysin turhanpäiväsiä ohjelmia kuten BB. Ja muitakin kuten nämä tanssijutut jne tietovisailut.
Haluaisitko kertoa ja analysoida tarkemmin mikä niistä tarkalleen tekee turhanpäiväisiä?
Kiinnostaa.
No otetaanpa vaikka esimerkitsi nyt tämä BB kun kerran ketjukin sitä koskee. Miksi minun pitäisi katsella muiden ihmisten rlämää jossain BB-talossa? Eikös se ole vähän sama asia kuin alkaisin kyttäilemään naapurini elämää tai menisin jonnekin kauppakeskukseen seuraamaan muiden ihmisten menoa ja meininkiä? Miksi minua pitäisi kiinnostaa muiden elämä? Kerro ja analysoi sinä minulle tämä.
Paula ja Timo olis mainio pari, kummatkin näyttää siltä kuin olis kaikesta pihalla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä nuo "jekut" ja vielä ärsyttävämpiä nää Artut sun muut jotka ei voi kertoa. Noloja pellejä.
Mun mielestä nuo jekut on ihan hauskoja, kunhan ne pidetään hyvän maun rajoissa ja myönnetään että kuka sen on tehnyt.
OP ja Arttu tuntuu olevan sellaisia jekkuilijoita, että tekevät kaikkia ja sitte ei ole pokkaa myöntää että kuka oli asialla.
Esim. se juomien piilotus jekku yhtenä yönäNe on jekkuja mutta eilinen oli hyvin arveluttavaa mitä tapahtui kylppärissä. Ok Sami halusi että joku suihkuttaa alapäätä mutta antoiko luvan aukkoa leventää???? Timo teki sen. Törkeetä jokatapauksessa.
No miksi ei Sami itse levittänyt aukkoaan, jos häntä häiritsi, että joku muu tekee sen?
Voi harmi kun Ellalta meni ohi kun Arttu pumppas Kristiinalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aataminaikaisella sivustollahan sinäkin kirjoittelet, eli voinet itse vastata kysymykseesi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin suihkutan plluun dödöä ja laitan hirveästi saippuaa siihen. Ei ole käynyt vielä mitään pahaa, joskus joo kirvelee, mutta varon aina suihkuttamasta klitoriksen ja häpyhuulien päälle. Saippuaa kyllä hieron kaksin käsin niihin. Ja miksi? No itse ainakin haluan, että seksi on 100% steriiliä ja hajutonta. En kestä mitään ällöttäviä hajuja, lähtee halut heti. Harmi kun alapään saa hajuttomaksi vain hajusteilla. Ei onneksi vielä ole mitään tulehdusta niistä tullut kuitenkaan.
N21
Toivottavasti tämä on provo, siltä vähän vaikuttaa
Provohan se ja rölli. Ensinnäkin, vagina on itsepuhdistuva elin. Ja toiseksi, sen voi aina nuolla puhtaaksi mikäli aihetta jostain syystä ilmaantuu.
En ole provó. En nää mitään syytä trollailla tällä aiheella. Olen lisäksi varma, että muutkin naiset tekevät sitä. Itsepähän miehet haluavat itselleen nukkenaisen, jonka alapää tuoksuu mansikalle.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, minä olen aina ihmetellyt miten joku viitsii katsella täysin turhanpäiväsiä ohjelmia kuten BB. Ja muitakin kuten nämä tanssijutut jne tietovisailut.
Haluaisitko kertoa ja analysoida tarkemmin mikä niistä tarkalleen tekee turhanpäiväisiä?
Kiinnostaa.No otetaanpa vaikka esimerkitsi nyt tämä BB kun kerran ketjukin sitä koskee. Miksi minun pitäisi katsella muiden ihmisten rlämää jossain BB-talossa? Eikös se ole vähän sama asia kuin alkaisin kyttäilemään naapurini elämää tai menisin jonnekin kauppakeskukseen seuraamaan muiden ihmisten menoa ja meininkiä? Miksi minua pitäisi kiinnostaa muiden elämä? Kerro ja analysoi sinä minulle tämä.
Ihminen on sosiaalinen eläin ja muita seuraamalla oppii sosiaalisia taitoja, joko kopioimalla tai tekemällä asioita erilailla, jos vaikka havaitsee, että jokin käyttäytymismalli on huono.
Ihminen voi myös valaistua siitä miten erilaisia toiset ovat, mutta silti jollain tapaa ymmärrettävissä, tai sitten ei.
Yksi mitä itse usein mietin tällaisia katsellessa on se miten itse toimisin kyseisissä tilanteissa ja sitä monesti havahtuu siihen, ettei osaisi yhtään sen paremmin itsekään.
Itsetutkiskelua muiden kautta ja muiden ymmärtämistä.
Ihmiset ovat kiehtovia.
Olisiko sinulla parempia perusteita sille millä tavalla sinua kiinnostaa ja millä tavalla ei kiinnosta muiden elämä? Ja eihän sinun tosiaan pidä mitään ohjelmaa katsella jos et halua.
Joelista on tulossa mies kun hän uskaltaa vihdoin tehdä oman tahtonsa mukaan. Ehkä Krisse pelasti hänen tossukan elämältä sanomalla häntä tossutettavaksi.
Mulla ei ole mitään sanoja sille, kuinka paljoon vihaan tuota Sasan naurua. Se on niin raivostuttavan ärsyttävän kuvottavan ällöttävä, että täytyn vihasta.
Voin kuvitella miten hänen jotkut löhnäke kaverinsa ovat lässyttäneet hänelle, kuinka se on niin ihana se hänen naurunsa.
Nyt tuo mokoma kuvittelee, olevansa ihana se ällöttävän naurunsa kanssa.
Ella ja kati on energia syöppöjä. Voi olla että niiden lähdön jälkeen porukka rentoutuu ja hiljasempiikin saa eloa. Siksi en vielä halua esim krissee tai joelia ulos. Sasa on kivasti löytönyt nuo mökkiläiset ja niiden kanssa näyttää menevän hyvin. Ella on vähä sasaa ignorannut sen jälkeen kun roope tuli taloon.
Voi v*ttu, kun tätä keskustelua ei enää jaksa seurata, koska tulee niin paljon typeriä tai turhia kommentteja, joita joutuu selaamaan ohi.
.Miettikää, ennen kuin sen aivopierunne julkaisette, että kiinnostaako se ketään!
Ja minä olen ihmetellyt miten jotkut viitsii avata aiheeseen liittyviä ketjuja ja vielä kommentoida niihin.