Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
34301/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati sanoo rymyjengiksi mökkiläisiä paitsi ei Sasaa sanoi äsken katsoessaan Kessun ja Oopeen sänkyä. Ella ja Kati tuossa puhuvat noin makkarissa.

Olisiko tuon ekan lauseen voinut kirjoittaa jotenkin selkeämmin, vaikka välimerkkejä apuna käyttäen?

Vierailija
34302/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät keskustelu taas Timolla, OPlla ja Markolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34303/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi hyvä, jos ella ja roope olisi äänestyksessä, ne vain. Ella kyllä tippuisi ja tuollainen keikistelijä jätkä joutaa  ulos. Mikä se luulee olevansa. hyi hitto.

Vierailija
34304/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko, onko foorumeja vielä olemassa? Ja jotkut niillä vielä käyvät ja kirjoittelevat? Nehän ovat jo vuosia sitten poistuneet muodista. Nykyaikaa on facebook, Twitter, Snapchat jne. Kannattaisiko täälläkin oleskevien siirtyä nykyaikaan?

Tiedän, että täältä saa aina ihmisten mielipiteet ohjelmaan kun ohjelmaan. Ei tartte erikseen lähteä etsimään mitään. 

Vierailija
34305/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, kun nuo talon naiset kokeilivat Ellan vaatteita, miten paljon viehättävämmiltä kaikki heti näytti, kun olivat naisellisesti pukeutuneet. 

Vierailija
34306/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko, onko foorumeja vielä olemassa? Ja jotkut niillä vielä käyvät ja kirjoittelevat? Nehän ovat jo vuosia sitten poistuneet muodista. Nykyaikaa on facebook, Twitter, Snapchat jne. Kannattaisiko täälläkin oleskevien siirtyä nykyaikaan?

Tiedän, että täältä saa aina ihmisten mielipiteet ohjelmaan kun ohjelmaan. Ei tartte erikseen lähteä etsimään mitään. 

+ täältä saa rehellisen mielipiteen, kun kenenkään ei tarvitse koristella profiiliaan poliittisesti korrektilla hyvesignaloinnilla "Ella on niin upea ja rohkea! Go girl!" 

Vierailija
34307/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas läyhääminen alkoi heti aamutuimaan. Ella+Roope!

Jaa miten niin? Tarkoitatko, kun kävelivät sisään ja Ella kertoi yön tapahtumista eli että olivat hihitelleet Arttu ja Ella keskenään ja Krisse oli pyytänyt, että menisivät muualle niin Ella tai Arttu oli sanonut, että Krisse voi mennä muualle nukkuu. Roope ei sanonut tuohon mitään.

No olihan toi Ellalta läyhäämistä vaikka Roope ei siihen osallistunutkaan. Ella on kyllä niin oksettava.

Vierailija
34308/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa on vain paskatiedon murusia ja muita oksennuksia milloin minkäkin agendan puolesta. Jos haluaa tapahtumista neutraalia tietoa, pitää valitettavasti katsoa itse tai luke moderoitua forumia.

34309/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen ""bibis" koostetta ja meni vähän maku Markoon. Kihloissa oleva mies ja lääppii porealtaassa muita naisia🙄. Mahtaa kihlattu katsoa ylpeänä. Marko oli selvä. suosikki tuohon iltaan asti. Muut huomioon ottava heittäytyjä mutta nyt pisteet laski ja pahasti.

En ole kyllä nähnyt Markolta mitään oikeaa kiinnostusta talon naisia kohtaan ja näin nuo bibiksetkin. Kavereita ovat. Sinä olet ilmeisesti niitä ihmisiä joiden puolison pitää kodin ulkopuolella pitää kädet ristissä ja katsella taivasta.

Vierailija
34310/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin suihkutan plluun dödöä ja laitan hirveästi saippuaa siihen. Ei ole käynyt vielä mitään pahaa, joskus joo kirvelee, mutta varon aina suihkuttamasta klitoriksen ja häpyhuulien päälle. Saippuaa kyllä hieron kaksin käsin niihin. Ja miksi? No itse ainakin haluan, että seksi on 100% steriiliä ja hajutonta. En kestä mitään ällöttäviä hajuja, lähtee halut heti. Harmi kun alapään saa hajuttomaksi vain hajusteilla. Ei onneksi vielä ole mitään tulehdusta niistä tullut kuitenkaan.

N21

Vierailija
34311/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella/Eetu pilaa talon ilmapiirin. Toivottavasti lähtee pois huomenna.

Vierailija
34312/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin suihkutan plluun dödöä ja laitan hirveästi saippuaa siihen. Ei ole käynyt vielä mitään pahaa, joskus joo kirvelee, mutta varon aina suihkuttamasta klitoriksen ja häpyhuulien päälle. Saippuaa kyllä hieron kaksin käsin niihin. Ja miksi? No itse ainakin haluan, että seksi on 100% steriiliä ja hajutonta. En kestä mitään ällöttäviä hajuja, lähtee halut heti. Harmi kun alapään saa hajuttomaksi vain hajusteilla. Ei onneksi vielä ole mitään tulehdusta niistä tullut kuitenkaan.

N21

Toivottavasti tämä on provo, siltä vähän vaikuttaa, kun onhan tuollaisen typeryydestä niin paljon juttujakin mediassa ollut. Vastaanpa silti tosissani, että onneksi parikymppisenä poikaystäväni huokasi niin onnellisena, että vastapesty pimppi on parasta, kun se maistuu hieman mandariinilta. Ei todellakaan saippualla hinkattu, vaan hyvin miedolla pesunesteellä pesty, ettei aito kiiman maku peity. Sellaisenahan mieskin parhaalta maistuu :)

Vierailija
34313/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tursake vaan osaa olla lääppimättä muita ihmisiä. Nyt Roopen kimpussa.

Vierailija
34314/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa ilmeisesti tykkää kovastikin lutkuttaa munaa. Eilen kertoi, miten pojat tykkäs kun lutkutti kielikorunsa kanssa.

Vierailija
34315/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelilta hyväksyttiin väärä 8. Sanoin "siihen" vaikka oikeasti se on "niihin". Korjas myös oikean "ja" vääräksi "tai"... BB nukkuu.

Vierailija
34316/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, minä olen aina ihmetellyt miten joku viitsii katsella täysin turhanpäiväsiä ohjelmia kuten BB. Ja muitakin kuten nämä tanssijutut jne tietovisailut.

Vierailija
34317/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Toivottavasti tämä on provo, siltä vähän vaikuttaa

Provohan se ja rölli. Ensinnäkin, vagina on itsepuhdistuva elin. Ja toiseksi, sen voi aina nuolla puhtaaksi mikäli aihetta jostain syystä ilmaantuu.

Vierailija
34318/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, minä olen aina ihmetellyt miten joku viitsii katsella täysin turhanpäiväsiä ohjelmia kuten BB. Ja muitakin kuten nämä tanssijutut jne tietovisailut.

Terveisin vauvapalstalle kirjoitteleva

Vierailija
34319/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko kertoa ja analysoida tarkemmin mikä niistä tarkalleen tekee turhanpäiväisiä?

Kiinnostaa.

Vierailija
34320/104451 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että asukkaille annetaan eri säännöt kuin mitä BB:n sivuilla kahdessa paikkaa lukee. 

Numero 8. Sivuilla lukee NIIHIN. Noille asukkaille näytetyissä säännöissä lukee SIIHEN. 'Niihin' olisi järkevämpi, koska sanat 'nimeämiset' on monikko.

Ketju on lukittu.