Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tuo kaiutinjuttu jäi pettymykseksi, jos ne loppui tuohon eikä tullut mitä on oikeasti puhuttu. Siis niitä pahempia sanomisia. Ne näyttäytyisi nyt vielä herkullisimmilta, kun Ella ja Roope on vakuutellut kaikille, etteivät ole oikeasti puhuneet kenestäkään mitään pahaa.
Kaikki tulivat lopulta yhteustuumin siihen päätökseen, että tuo oli vain isoveljen trollausta ja koitettiin saada säpinää. Eli kukaan ei enä usko Ellan ja Roopen syyllisyyteen. Marko ja Samikin pyysi anteeksi.
Haloo BB! Nyt pitäisi tulla kaikilta juonittelijoilta ja läyhääjiltä niitä nauhoitteita. Koska muuten Ellaa ja Katia ei nimeä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope olisi voinut päästä pitkälle ilman Ellan kanssa kanailua. Toisaalta hyvä, että alkoivat bondata; paljastui Roopen todellinen luonne. Hyväähän on helppo näytellä, mutta mädäntyneisyys ja kierous tulee aina sisältä päin, jos sellaista siellä on. Roope on kiero draamakuningatar, joka ei näe itsessään mitään vikoja vaan selittää yhtä tuolle ja toista tuolle ja uhriutuu, sillon kun pitäisi kantaa vastuu omista sanoista ja teoista. Ella on pahis, mutta toisaalta ei yritä edes olla muuta, ei esitä hyvää, joskin kyllä valkopesee sanomisiaan, mutta ei tavallaan ole noin kaksinaamainen kuin Roope, koska ei esmes esitä inhokeilleen reilua ja kivaa vaan piikittelee ja kiusaa myös suoraan.
Mitä pahaa Roope on sanonut? Katson kyllä 24/7 silloin tällöin mutta en ole kuullut mitään kieroilua?
Voisko joku vastata eikä vaan alapeukuttaa ?
En sanoisi, että Roope on kovin tietoisesti kieroillut (saa olla eri mieltä), mutta onhan hänellä ihan selvästi kanahomorooli päällä aina Ellan seurassa. Se yleinen feikkeys ja mummonarinat ärsyttävät, etenkin kun on niin erilainen muiden kanssa (=normaali). Moni tulkitsee kaksinaamaiseksi sen, että on kaksi niin erilaista persoonallisuuden puolta, mutta on se ihan normaaliakin, että käytös muuttuu jonkin verran seuran mukana.
Osittain kaksinaamaisuudeksi voi tulkita senkin, että valittaa Ellalle, kuinka Marko on ärsyttävä pomottelija, mutta sitten on Markolle mielin kielin. Kessun kohdalla vähän samaa, vaikka Kessulle on enemmän sanonut myös suoraan, niin sitten taas lyönyt lisää vettä myllyyn selän takana. Ja kun avautui Ellalle mökkiriidasta, niin tiivisti sen suunnilleen: "Se oli niin hienoa, kun oli vihdoin draamaa, mutta sitten Krissen piti mennä pilaamaan se, kun alkoi itkeä". Ei nyt noilla sanoilla, mutta tuolla ajatuksella. Siinä mökkiriidan aikanahan Roopen dramaqueen-puoli tuli ekan kerran kunnolla esiin, kun ei ottanut yhtään vastuuta omasta osuudestaan, ei pyytänyt kunnolla anteeksi ja nakkeli vaan niskojaan, kun sai Krissen itkemään.
Pyysihän Roope anteeksi Krisseltä että oli suuttunut ja Krisse Roopelta, että oli syyttänyt Roopea asiasta, jonka Krisse itse oli laittanut alulle. Eikä oo tolleen puhunut, että Krisse olisi pilannut kaiken itkemällä, se on jonkun katsojan oma tulkinta.
Roope on koulukiusattu ja epävarma itestään, haluu olla Ellan kaveri mutta monen muunkin, eikä tiiä minkä porukan mukana olisi, kokee ettei kuulu oikein mihkään. Markon ja Roopen draama ei oikeesti ole todellista riitaa tai selän takana puhumista, ne on oikeesti ystäviä selkeästi, olen aika tarkkaan seurannut. Ja Roope sanonut Ellalle että Marko ärsyttää jossain tilanteessa mikä sattunut olemaan, mutta samalla että Marko on hälle rakas ystävä, jonka Ella tietääkin eli siinä ei ole mitään kaksinaamaisuutta.
Roope ei edes lähde keskustelemaan Ellan kanssa kaikesta mistä Ella yrittää läyhätä vaan pysyttelee usein neutraalina. Ella vaan yrittää koko ajan alkaa puhuu josta kusta kakkaa niin vaikea Roopen olla hänen seurassaan ilman, että leimataan läyhääjäksi. Samista kaikki puhunut selän takana, Roope myös suoraan Samille ja Roope ja Sami ovat myös käyneet hyviä keskusteluja.
Otin tuon kohdan talteen siltä varalta, että kukaan muu ei ota... Mulla ei valitettavasti ole ohjelmaa, jolla voisi tallentaa suoraan streamista, vaan kuvasin kännykällä monitoria ja video toistaiseksi vain omassa kännykässä, kun en ole ehtinyt/viitsinyt selvittää, miten sen saisi ladatuksi johonkin. Mutta nyt kun sen kuuntelin videopätkästä uudestaan, niin keskustelu menee sanasta sanaan näin:
Roope: ... me provosoitiin yhdessä ja sit me saatiin sinne kaikkee säpinää ja se oli ihan kivaa. Sit ku meillä oli se yksi iso riita niin sekin sit päätty siihen et Krisse itki.
Ella: Miks?
Roope: No mä vaan suutuin sille sillai... Et ei ollu kivaa, kun mä suutuin.
Ella: Mitä helvettiä?
Roope: Niin, sit mä olin vaan 'en mä oo vihanen' ja sit mä halasin ja olin vaan sillai 'kaikki on nyt hyvin blaa blaa'. Se kesti ehkä about vartin... Mä olin jo ihan valmis semmoseen Beverly Hillsin (naurahdus) täydelliset naiset kunnon draamaan. Ja sit se kuolikin jo ennen ku kerkes kunnolla alkaa.
Tuo eilinen sukupuolenkorjauskeskustelu oli kyllä aika koominen.
Ella ja Kristiina asiallisesti selittää kuinka kikkelistä tehdään pillu ja toisin päin.
Sami ja Arttu peittää naamat tyynyllä kiusaantuneina.
Marko kyselee aivan pokkana ja asiallisesti kaikesta aiheeseen liittyvästä.
Roope ja Sasa komppailee.
Paula: o.O
Mitäs Sasa siivoaa, ei taaskaan mitään.
Vitsi tuo Kristiina on ilmeetön ja laiska. Tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Olis isoveli voinut pahemmankin pätkän yöllä laittaa kaiuttimista siitä keskustelusta kuin tuon. Melkoiset selitykset tuli taas Ellalta, ja Roope: Asia on käsitelty. Toivottavasti tulis vielä vähän lisää päivällä ennen nimeämisiä.
Muiden läyhäämiset myös sais kuulua kajareista. Timo vissiin ainoa jonka ääntä ei kuuluisi.
Nyt Arttu joutuu ottamaan Ellan jokaikinen yö kainaloon, ettei Ella taas nöyryyttäisi koko makkarin kuullen häntä. Arttu ei tykkää konflikteista, joten välttää riitaa Ellan kanssa. Helpompi siis ottaa kainaloon kuin kuunnella päivittelyä siitä miksei ota. Krisse voisi sanoa Artulle, että on jopa pahempi tossutettava kuin Joel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artun ja Joelin pisteet nousseet kun ovat ottaneet Kristiinan mukaan jengiin. Vaikka norppailevat niin ovat kuitenkin hyväntahtoisia ja selvästi huomasivat Krissen ulkopuolisen olon.
Arttu tulee voittamaan BB:n Kristiinan avustuksella.
Mikäli se on minusta kiinni niin tuo iso lahnavauva EI VOITA:
Vierailija kirjoitti:
Onnekai eilen ei tarvinut kuunnella makuuhuoneen peräreikäjuttuja kun toinen kamera kuvasi keittiötä, jossa oli oikeasti supermielenkiintoista tarinointia ja faktaa. Krisse, Joel ja OP kuunteli innolla kun Timo kertoi tutkimusmatkoistaan sekä eri sammakkoeläin- ja käärmelajien erikoisuuksista mitä tulee lisääntymiseen, puolustautumiseen, väreillä viestimiseen, jne. Opin paljon uutta.
Kati kävi välillä keittiössä ilmoittamassa jotenkin moittimaan sävyyn noille, että pitää sanoa ääneen, jos on liikaa meteliä eikä tarvitse sen takia paeta toiseen huoneeseen. Arttu oli nimittäin hieman aiemmin sanonut Katille, että hänellä, Krissellä, Jopella ja Timolla on taktiikka: he siirtyvät aina pois draaman tieltä. Kati sanoi "joo, oon huomannut". En kyllä ymmärrä miksi sanoi niin ikävästi tuosta myöhemmin. Täysin ymmärrettävää, ettei kaikki halua olla samassa huoneessa missä draamaillaan. Samoin kuin aiemmin sanoi ikävään sävyyn Krisselle, että pitää sanoa kuuluvaan ääneen kaikille, jos on sovittu, että viimeinen kauramaito jätetään vegeille.
.
Samoin kiinntitin huomiota eilen kun Kati lähti varastohuoneesta räpylätarvikekori mukanaan niin Krisse rientää varastohuoneelle " että voi ei, laitoitko jo oven kiinni" niin Kati mielestäni ivalliseen sävyyn " kato ku mä en voinu tietää että säkin olisit tänne ollut tulossa"
Vierailija kirjoitti:
Ella on sellainen ns koulukiusaaja tyyppinen ja jutut ällöjä alapää juttuja.Eilen heitti illalla jotain ,kun joku heitti kylppärissä ,että tämä purkki on vielä korkkaamaton niin eikö tuo ällö sanoi niin on mun peräkin.Hänen mielestä se oli hauskaa.Ei käy täysillä.
Te ette ymmärrä: Ella on mainoskiertueella. Rikas sugar daddy on haussa. Korkkaamaton perä ja mitä kaikkea. Kuka tarjoaa eniten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kuuntelin pitkästä aikaa ihan mielenkiinnolla jotai mistä Ella puhu.
Juttelivat siis illalla myöhään sukupuolen vaihdoksesta. Krisse ja Ella kertoi, Marko toimi kyselijänä. Paula, Roope ja Sasa oli myös mukana.
Mun mielestä tollasia juttuja on ihan mielenkiintoista kuunnella, koska itsellä ei ole mitään tuntumaa tollasiin asioihin.
En tosin tiedä mihin faktaan Ellan ja Krissen tiedot perustuu.
Pääsäntöisesti en kuitenkaan jaksa Ellaa yhtään kuunnella, ku suurinosa sen puheesta on ihan täyttä liibalaabaa.Mua ois kiinnostanu millä Ella kustantaa nuo leikkaukset. Ei myyjän palkalla ainakaan. Nuo maksaa yli 30 tonnia.
En tiedä, mitä siellä on puhuttu, mutta jos Ellalla on diagnoosi transsukupuolisuudesta, niin miksi hän itse kustantaisi hoidot, nehän kuuluvat julkisen sairaanhoidon piiriin?
Thaikuissa kuulemma tulee parempaa jälkeä koska siellä on vuosikymmenten tietotaito ja voit valita haluamasi (parhaan) kirurgin. Julkisen sairaanhoidon piikkiin Suomessa sensijaan et voi valita kirurgia ja niitä on maassa vain n. 3 kpl enivei ja tilanne on ota tai jätä silloin kun pitkän jonotuksen jälkeen sinulla olisi sauma päästä leikkaukseen. Jotain tämmöistä Ella eilen selitti.
Juurikin selitti. Eiköhän kyse ole juurikin tuosta helppoudesta. Vaikea uskoa, että joku puoskari rotanpaskaisessa loukossa tekisi parempaa jälkeä kuin pitkän harjaannuksen omaavat suomalaiskirurgit. Aasiassa ei muutamien mädäntyneiden transujen perään paljoa kysellä.
Mistä päättelet että Thaimaassa kaikki sairaalat ovat rotanpaskaisia loukkoja? Oletko käynyt tutustumassa niihin?
Mistä päåttelet että suomalaisilla kirurgeilla on pitkä harjaannus sukupuolenkorjausleikkauksissa? Eihän täällä edes tehdä niitä paljoa.
Ja mitä siihen rotanpaskaan tulee niin tuolla ihan suomalaisessa BB talossa niitä rottia on näkynyt juoksentelemassa jo viime vuonna ja oliko toissapäivänä kun pihalla näkivät rotan. Ei tarvitse mennä Thaimaaseen asti rotanpaskaa löytääkseen.
Thaimaassa on todella korkeatasoinen sairaanhoitojärjestelmä, on rankattu maailman 10 parhaan joukkoon.
Marko kyseli eilen Roopelta sängyssä kun oli puhe daddyista, että onko hänellä ketään kaveria tai tunteeko ketään, jolla olisi sugar daddy. Roopen kavereissa ei ole ketään, mutta tuntee sellaisia, joilla on joskus ollut. Olisi vaan vastannut Markolle, että Ellallahan on rikas sugar daddy hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnekai eilen ei tarvinut kuunnella makuuhuoneen peräreikäjuttuja kun toinen kamera kuvasi keittiötä, jossa oli oikeasti supermielenkiintoista tarinointia ja faktaa. Krisse, Joel ja OP kuunteli innolla kun Timo kertoi tutkimusmatkoistaan sekä eri sammakkoeläin- ja käärmelajien erikoisuuksista mitä tulee lisääntymiseen, puolustautumiseen, väreillä viestimiseen, jne. Opin paljon uutta.
Kati kävi välillä keittiössä ilmoittamassa jotenkin moittimaan sävyyn noille, että pitää sanoa ääneen, jos on liikaa meteliä eikä tarvitse sen takia paeta toiseen huoneeseen. Arttu oli nimittäin hieman aiemmin sanonut Katille, että hänellä, Krissellä, Jopella ja Timolla on taktiikka: he siirtyvät aina pois draaman tieltä. Kati sanoi "joo, oon huomannut". En kyllä ymmärrä miksi sanoi niin ikävästi tuosta myöhemmin. Täysin ymmärrettävää, ettei kaikki halua olla samassa huoneessa missä draamaillaan. Samoin kuin aiemmin sanoi ikävään sävyyn Krisselle, että pitää sanoa kuuluvaan ääneen kaikille, jos on sovittu, että viimeinen kauramaito jätetään vegeille.
.
Samoin kiinntitin huomiota eilen kun Kati lähti varastohuoneesta räpylätarvikekori mukanaan niin Krisse rientää varastohuoneelle " että voi ei, laitoitko jo oven kiinni" niin Kati mielestäni ivalliseen sävyyn " kato ku mä en voinu tietää että säkin olisit tänne ollut tulossa"
No mikä ongelma tuossa oli? Jos Krisse ei ollut sanonut Katille että jättää oven auki, niin mistä Katin olisi pitänyt se tietää, olisko pitänyt olla selvänäkijä?
Ihanaa kun Sami alias Kessu kokkaa taitavasti!
Samin siivoustyöt, 8 sämpylän teko ja tiskipöydän pyyhintä joka oli pyyhitty eilen.
Vierailija kirjoitti:
Ella teki eilen nukkumaanmennessä ison numeron siitä kun Arttu ei ole ottanut häntä vieläkään syliin. Alkoi kovaan ääneen kailottaa koko makkarissa, että Arttu on ottamassa pesäeroa. On kuulemma pitkään tässä ootellut, että Arttu pyytää kainaloon, mutta ei ole kutsua tullut. Ja Artun käsikin oli kuulemma sulkuasennossa. Sasa vastaili Ellalle: "Ei ne miehet yleensä pyydäkään, jos pyytää, se on luksusta. Ei pyytämättömyys silti tarkoita, ettei miehet välittäis, ne vaan tarttee omaa tilaa." Ella jatkoi päivittelyä Artun pesäerosta isoon ääneen. Sami tokaisi, että ei mies voi ottaa kainaloon, jos ei kysy lupaa ensin, muuten nykypäivänä tulee ahdistelusyytös. Arttu taipui ja otti Ellan lopulta kainaloon. Ella vielä kailotti, että sori Arttu että mä nöyryytin sua julkisesti. Huoh. Arttu joutui siis taipumaan, koska Ella teki tuosta tuollainen shown eikä jaksanut kuulla enää valitusta.
Mua alkoi ihan ahdistaa ja hävettää Ellan puolesta tuo iltainen Artusta vinkuminen. Onko tuolle taktiikalle jotain spesifi nimitystä? Syyllistäminen ja julkinen nöyryytys ehkä joo, mutta jotain muuta? Sinänsä mielenkiintoista, koska tuo on aika yleistä naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Sami alias Kessu kokkaa taitavasti!
En kyllä söis mitään mitä tuo kakkasormi joka ei käy suihkussa kokkaa. Yök. Kakkabakteereja levittelee ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Arttu joutuu ottamaan Ellan jokaikinen yö kainaloon, ettei Ella taas nöyryyttäisi koko makkarin kuullen häntä. Arttu ei tykkää konflikteista, joten välttää riitaa Ellan kanssa. Helpompi siis ottaa kainaloon kuin kuunnella päivittelyä siitä miksei ota. Krisse voisi sanoa Artulle, että on jopa pahempi tossutettava kuin Joel.
Odotan sitä hetkeä tänään kun Arttu ja Joel jää kahdestaan ja juttelee tuosta eilisillan Ellan aiheuttamasta sylishowsta. Kiinnostaisi kuulla sekä Joelin että Artun oma mielipide asiasta. Toivottavasti Sasa ei änkeä silloin viereen, koska on niin vahvatahtoinen ja Ellan puolella tässä syliasiassa, kun on itse samanlainen läheisriippuvainen. Pojat ei voi Sasan seurassa sanoa mitä oikeasti ovat mieltä.
Kati esittää pomoa talossa, tarkkailee kaikkea mahdollista. Ei juo, ettei mokaisi missään. Elää entisten kausien "oppien" mukaan.