Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta! Nyt Roope ja Ella veti herneen nenään siitä, että muut alkoivat spekuloida, mitä ne lauseet voisivat tarkoittaa. "Puhukaa vaan paskaa meistä!"
Näinhän se menee, ite saa puhua paskaa, mutta muut ei.
En ymmärrä, miks Roope suuttui tosta noin paljon? Taitaa itse ymmärtää, kuinka paljon on oikeesti puhunut muiden selän takana ja nyt poskia kuumottaa.
Läyhääminen ei ole kiellettyä, vaikka onkin väärin ja ahdistavaa. Ei siitä voi tulla rangaistusta. Mutta juonittelu liittyen nimeämisiin on kai kiellettyä. Niitä pitäisi kuuluttaa ja antaa rankkua.
Seuraavalla viikolla vois päivätehtävä olla kampanja kiusaamista vastaan. Lisäksi voitas näyttää videopätkii kiusaustilanteista mitä tapahtunut talossa, tv ruudulla. Ottaa päähän jatkuva kettuilu Samille muutaman toimesta. Ei oma lempparikaan mut törkeetä Kessua kohtaan. Nauravat hänelle ja kaikkee muuta. Sit uhriudutaan ja jaksetaan jauhaa koko ajan samaa. Toivon et Ella ja Roope lähtee talosta nopsaa, ei tollaset oo ansainneet voittoa.
Kati liero se esittää niin äijien kaveria vaikka ehotti Timolle että nimeäisi mökkiläisiä.
krisu juoruaa ellalla ja roopella
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka katsoo bb:tä kokopäivätyökseen, kirjaimellisesti 247? Mulla on aamusta iltaan päällä, ja olen jotakuinkin katsomassa ellen ole nukkumassa. Unirytmikin kääntynyt bb:n tahtiin.
mulla auki myös öisin ja herään jos puhuvat tms
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miks Roope suuttui tosta noin paljon? Taitaa itse ymmärtää, kuinka paljon on oikeesti puhunut muiden selän takana ja nyt poskia kuumottaa.
Ei ole eka kerta kun Roope yrittää puhua itsensä ulos tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko asukkaat jo käyneet nimeämässä? Jos eivät, niin taitavat Roope ja Ella olla tämän viikon ääniharavat.
Toivottavasti, niin päästään eroon tuosta itsestään liikoja luulevasta, kuvottavasti käyttäytyvästä transusta.
Itse pidän Paulasta!
Ei puhu paskaa eikä mielistele ja hyvä itsetunto!
Ja te jotka syytätte häntä alkkikseksi! Hah kuinka naurettavaa!
Harva alkkis on 40 täytettyään noinkin hyväs kunnossa ja Paulalla ei ole paljon ryppyjä ja hällä selluliititon kaunis kroppakin.
Paula ei meikkaa mutta olisi pienellä fiksauksella kuin Grace Kelly!
Ja huom! Mitä luulette miltä nää ellat ja muut tän päivän parikybäset näyttää vuonna 2040?
Hih ! Muistakaa Paulan ikä ja tehkää perässä....
Paula oli ellojen iässä jo vuonna 2000.....
Ai luoja mitä uhriutumista käärmekaksikolta :D Marko ja Kessu kertoo, että sillä aikaa kun Roope ja Ella oli linnoittautuneina makkariin, muut alkoi miettiä, että ehkä BB ei lopeta ennen kuin "syylliset" tunnustavat mahdollisen sääntörikkeen. Tästähän Roope ja Ella pillastuivat ja uhriutuivat, että heistä on nyt puhuttu selän takana, toivottivat "tack och adjö" sekä "puhukaa vaa rauhassa p*skaa meistä sit" :D
Vierailija kirjoitti:
krisu juoruaa ellalla ja roopella
Ei , vaan halusi kertoa mistä on kyse. Nehän sanoikin siellä keittiössä että Krisse mene ilmoittamaan .
Läyhääjät ella ja roope. Eikö nuovymmärrä että puhuivat jostain baskaa selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Paulasta!
Harva alkkis on 40 täytettyään noinkin hyväs kunnossa ja Paulalla ei ole paljon ryppyjä ja hällä selluliititon kaunis kroppakin.
Ja huom! Mitä luulette miltä nää ellat ja muut tän päivän parikybäset näyttää vuonna 2040?
jep. Se on tosin tosiasia, että alkoholin nauttiminen näyttää sitä pahemalta mitä enemmän ikää tulee lisää. Nuoret saa vetää niin paljon kuin pystyy, mutta kun 40 + juo, se ei näytäkään enää niin hassun hauskalta vaan enemmän säälittävältä.
Paula on esim 41 kohta ja esim vuoden 2011 bb suvi pitkänen on 43. Samoja ikiä mutta suvi vaikuttaa paljon kuluneemmalta!
Ja esim arttu on vasta 26 mutta näyttää yli kymmenen vuotta vanhemmalta.
Timo on 53 - näyttää noin 48.
Kati on yhtä kulunut naamalta kuin Paula ja ikäeroa heillä noin 10v.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Paulasta!
Paulalla on kyllä kaunis kroppa, kateudella katselen.
N40
"Sitä spekuloidaan keittiössä eikä oteta meitä mukaan..." No siinähän Krisse just yrittää saada teitä mukaan!! Hemmetin Ella ja Roope. Ymmärtäkää nyt, että juurihan kissa nostettiin pöydälle viisi minuuttia sen jälkeen, kun teistä oli puhuttu. Milloinkas itse olette tehneet samoin?
Vierailija kirjoitti:
Paula on esim 41 kohta ja esim vuoden 2011 bb suvi pitkänen on 43. Samoja ikiä mutta suvi vaikuttaa paljon kuluneemmalta!
Ja esim arttu on vasta 26 mutta näyttää yli kymmenen vuotta vanhemmalta.
Timo on 53 - näyttää noin 48.
Kati on yhtä kulunut naamalta kuin Paula ja ikäeroa heillä noin 10v.
Korjaan: bb suvi 2011 tarkoitan tietty Suvi Pehkosta
Timo taitaa olla yksi hyväuskoisimmista ihmisistä, mikä on tullu vastaan. Nytkin ei voi uskoa, että kukaan kieroilee selän takana. Miestä viedään tämän jatkuessa talossa melko pahasti.
Muita jotka katsoo bb:tä kokopäivätyökseen, kirjaimellisesti 247? Mulla on aamusta iltaan päällä, ja olen jotakuinkin katsomassa ellen ole nukkumassa. Unirytmikin kääntynyt bb:n tahtiin.