Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel näyttää ihan Bollywood-näyttelijältä.
Minusta se näyttää ihan hintiltä.
Khihhihii, hyvä vitsi. Se sano hintti. Hehee.
T. Pekko 11 v
Vierailija kirjoitti:
Kun kamera vihdoin palasi olkkariin, Joelin meikki oli valmis ja jäi näkemättä Joelin reaktio kun katsoi itseään peilistä. Typerä ohjaaja.
Kameroita vaihdellaan kyllä joskus täysin järjettömästi ja kuva pomppii paikasta toiseen aivan skitsosti. Välillä kummassakin striimissä näytetään samaa huonetta vaikka muuallakin olisi tarjolla äksöniä (= sääntöjenvastaista keskustelua josta ei koskaan anneta rankkua).
Vierailija kirjoitti:
Kun ottaa pois tietynlaisen trollaamisen, niin pikkuhiljaa Sami vaikuttaa, että on normaalein ihminen tuolla. Ei ole mikään mielistelijä.
Normaali ihminen kyllä osaa pyyhkiä peräpäänsä.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy Ellan käyttäytymistä Kristiinaa kohtaan. (Seläntakana puhuminen ja tuommoinen kaksinaamaisuus) MUTTA Kristiina voisi kyllä pitää hiukan enemmän puoliaan, jos ei halua jäädä jalkoihin :)
Miten Kristiina voisi pitää puoliaan takana päin jauhamista vastaan, eihän Kristiina sitä itse kuule kun häntä muualla panetellaan.
Aivan sama kuin Minna jutussa, lähes kaikki talossa tiesi mitä on meneillään kaikki katsojat ruudun tällä puolen tiesi, Minna itse ei vaan tiennyt mitään ennen kuin Kati sen hänelle paljasti, eikä varmaan mennyt siltikään tajuntaan ihan oikeasti.
Luulen että vasta nyt kun Minna on päässyt kotinsa rauhaan ja voi kissansa kanssa perehtyä bbmatkaansa hän alkaa tajuta kuinka paskasti häntä oikeasti kohdeltiin, eikä varmasti siltikään myöntäisi mitään kiusaamista tapahtuneen jos joku tuntematon sitä häneltä kysyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel näyttää ihan Bollywood-näyttelijältä.
Minusta se näyttää ihan hintiltä.
Khihhihii, hyvä vitsi. Se sano hintti. Hehee.
T. Pekko 11 v
Päivän paras. hi hihhiiiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalla on vähän liian lyhyt hame, perse vilkkuu kun vähänkin liikkuu.
Kumpi kamera, mikä aikaleima? Olen (silmä) kovana tuijottanut, mutta eipä ole berberiä näkynyt :(
Noudi sohvalta johonkin ja perse vilkkui.
Fake news >:-(
Ihan turhaan kelasin.
Onkohan Ellalla ja Artulla oikeesti mitään yhteistä, puhuuko ne koskaan keskenään vakavissaan mitään?
Miten Sasa pärjää ensi viikon ilman sipsejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalla on vähän liian lyhyt hame, perse vilkkuu kun vähänkin liikkuu.
Kumpi kamera, mikä aikaleima? Olen (silmä) kovana tuijottanut, mutta eipä ole berberiä näkynyt :(
Noudi sohvalta johonkin ja perse vilkkui.
Ellalla vilkkui vehje aina kun puki uimapukua.
Pullotti myös viime yönä yöshortsien lahkeesta kun käyskenteli oplohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Ellalla ja Artulla oikeesti mitään yhteistä, puhuuko ne koskaan keskenään vakavissaan mitään?
Onhan niillä molemmilla kikkeli, että jotain yhteistä löytyy.
Heh, OP tyrkkäsi juustonaksupussin Sasan ulottumattomiin, niin oli selkee vihje😂
Onko Arttukin sateenkaariväkeä? Vai miten tuo Ellan kanssa intiimisti päällekkäinen makaaminen selittyy?
Vierailija kirjoitti:
Mää haluaisin tykätä Krissestä, ja se vaikuttaa kivalta tyypiltä.
Mut ne tiedä miks en oikein osaa tykätä. En mä sitä todellakaan inhoa, mutta mulle aika samantekevää onko talossa vai ei.
Minullekin hän on samaa kuin Timo - kiva, mukava ja vähän kroooooh. Mutta ryhmädynamiikan kannalta Kristiina ei missään tapauksella ole samantekevä. Hän on tietyllä tapaa yksi silmukohta monelle eri ilmiölle: miten mökkiläisten silmien avautuminen näkyy - tippuuko vielä Krisselle ääniä? jatkuuko hivenen anteeksipyytelevä koskiskelu mökkiläisten taholta, kun OP ja Paulakin on huomannut Krissen lähentymisen kaksikkoon Makkoova Jorttu?
Entä mitä tapahtuu akselilla Ella- Sasa -Kristiina. Kun kummankin ikiomat ukkonorpat tahtuu mieluummin kelliä Krissen kivellä kaikesta rupatellen ja nauraen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy Ellan käyttäytymistä Kristiinaa kohtaan. (Seläntakana puhuminen ja tuommoinen kaksinaamaisuus) MUTTA Kristiina voisi kyllä pitää hiukan enemmän puoliaan, jos ei halua jäädä jalkoihin :)
Miten Kristiina voisi pitää puoliaan takana päin jauhamista vastaan, eihän Kristiina sitä itse kuule kun häntä muualla panetellaan.
Aivan sama kuin Minna jutussa, lähes kaikki talossa tiesi mitä on meneillään kaikki katsojat ruudun tällä puolen tiesi, Minna itse ei vaan tiennyt mitään ennen kuin Kati sen hänelle paljasti, eikä varmaan mennyt siltikään tajuntaan ihan oikeasti.
Luulen että vasta nyt kun Minna on päässyt kotinsa rauhaan ja voi kissansa kanssa perehtyä bbmatkaansa hän alkaa tajuta kuinka paskasti häntä oikeasti kohdeltiin, eikä varmasti siltikään myöntäisi mitään kiusaamista tapahtuneen jos joku tuntematon sitä häneltä kysyisi.
Juuri näin. Jos bb enää tulee tulevaisuudessa niin muuttakoot nimen Suomen kusipäisimmät BB. Sitä voisi sitten seurata ruudun toiselta puolelta kaikki kusipäät.
Tuotannon mielestä kun se on viihdyttävää mitä kusipäisempi on.
Makunsa kullakin mitä viihde on.
No, tänäänkin saa Krisse multa puolustuspisteet.
Vierailija kirjoitti:
Onko Arttukin sateenkaariväkeä? Vai miten tuo Ellan kanssa intiimisti päällekkäinen makaaminen selittyy?
Palleja pikkuhiljaa pakottaa niin peräreikä alkaa kiinnostaa. Reikä se sekin on.
Olisi kyllä ärsyttävää olla BB-talossa kun ei voi googlettaa. Usein esimerkiksi leffaa katsoessa on ihan pakko tarkistaa jonkun näyttelijä ikä. Tosin eihän tuolla leffojakaan katsella. Mutta kuitenkin.
Ärsyttää tuo Ellan liimautuminen Arttuun. Ja Arttu kiltisti menee Ellan talutushihnassa. Onko Arttu homo?
Miksi Krisse on tänään niin vaisu?
Huutista! Tää oli niin oikein tälle läyhäjengille 😂😂 Nyt viikko kurjuuden maksimointia niin saadaan kontenttia 🙄
Ellalla vilkkui vehje aina kun puki uimapukua.