Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kati ja Roope lähellä. Onko toisrlla oikiat värkit.
Makkootko sinä?
Hysss...makkoon minä, mutta piä nyt pienempee suuta tae Ella tullee ja ripustautuu kalluun eiku kaulaan
Reekä on reekä ja käs on käs
Juu-juu, jätkät tullee kämpillä jauhhaa tästä valovuosia mulle, ee tarvinna männä Thaimmaaseeen.
Seon Thaimaahan, pölöjä. Mulla se on tuo siid'erivalas kylessä, meitäkkii ne varmaan jo tituleeraa tuolla ulkona Rummukaisiksi tai Nälkäkurjiksi. Ootko sinä aatellu sammaa kun minä?
Oon minä. Ni Mittee sinä oot aatellu?
Että oes ollut niin paljo parempi piästä mökkiläesten ryhmään jo alunperinnii.
Se on justiinsa näen. Meiän peli meni jo heti alakuusa puihin tai akkoihin, kun minä en ossoo sannoo ei, ja sinä et ossoo sannoo kyllä.
Vae ollaako myö kumpikkiin vaen ehkiä?
Tiiä. Mökillä ois ollut Krisset ja Nikot ja OP:t. Toesaalta siellä ois ollut tuo st'anan Roope. Mutta se sentään antaa Markon nukkua raahassa, toesin kuin tämä minun leidiboi. Hel'evetti kun hirvittää ens yö, mutta pittää yritää pittee pokka kirreenä. Voi tulla heikit houssuun. Hikkee pukkoo jo nyt.
Ei mittää järrkee, minä mänen uittammaan Kessua. Sitten myö tullaan Kessun kanssa makkoomaan. Vierekkäin.
Elä jätä minua iha yksin! Tuntuu niin kylymältä jo, vettääkö täällä? Ja silti soijaa pukkaa.
Tsempit siitä!
Onpa ihme, kun koosteesa näytetään Roopen ja Ellan läyhäystä.
Nyt katia ahdistaa.. Roope parkkeerannut itsensä kainaloon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Artulta kysytty edes tuota että missä hän haluaa nukkua?
Ei sillä oo väliä kun Ella ja Roope päätti jo. Myös että kainalossa nukkuminen on sopivaa ja Arttu tykkää siitä.
Ella on luultavasti myös päättänyt, että talosta päästyään he menevät Artun kanssa naimisiin.
Onnea heille jo tulevaan.
Millainen heidän yhteisestä lapsesta syntyisi? Paskapökäle?
Sehän ongittiin aamulla altaasta Kessun toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on kyllä outo. Kaiket päivät hengaa Roopen kanssa kuin paita ja peppu, juonivat yhdessä ja makoilevat makkarissa muista asukkaista juoruillen, menivät siihen podcastiinkin parina ja keksivät yhteisen moton ("Kaikki haluu olla me"). Tuskin vaihtaa paria sanaa enempää Artun kanssa, maksimissaan pyytää tupakkitulta tai käy pienen keskustelun tehtäväalueella. Kumpikaan ei vaikuta millään tapaa kiinnostuneilta toisistaan, eikä heillä vaikuta olevan mitään, siis MITÄÄN, yhteistä. Sitten illan tullen Ella painautuukin Artun iholle kuin se olisi maailman normaalein asia, hiplailee tämän rintakarvoja, hautaa päänsä tämän rintaan ja kietoo kätensä tämän ympärille - aivan kuin he olisivatkin yhtäkkiä joku virallisesti seurusteleva pariskunta. Ja kukaan ei kehtaa/halua/uskalla kommentoida asiaa sanallakaan, vaikka ovat ilmiselvästi vaivaantuneita tilanteesta. Arttu makaa yleensä hiljaa naama punaisena ja välillä jotain muikistelee pikkutyttömäisesti, mutta Ella rupattelee muiden kanssa aivan tavallisesti, samalla Arttuun kietoutuneena :D
Helvetin outo dynamiikka, jotain puistattavaa tässä on.
Joku jo aikaisemmin kommentoi, että on kuin yläkoululaisten seurustelu. "Aletaax oleen?" ja sen jälkeen jutellaan vielä vähemmän kuin aikaisemmin. Ihan yläkoululaismeininkiä sekin oli, kun Ella yhdessä Roopen ja Sasan kanssa suunnitteli, kenen pitäisi siirtyä mihinkin, että Ella pääsee Artun viereen.
Juu, minä taisin sanoa noin tuolla aamupäivällä. Tätä tosiaan vahvistaa se, että omien kavereiden kanssa sitten suunnitellaan tuollaisia pariskuntajuttuja keskustelematta itse sen toisen osapuolen kanssa ollenkaan. Jessus, mitä touhua :D
Voi kuvotus Ella ja Arttu.Ei taida Artun äippä huutaa meidän Arttu telkkarissa.Nyt pitäisi Artun heittää Ella sängyn toiselle laidalle ellei tosiaan ole kiinostunnut tuosta hirviöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu on saanut jonkun allergian, katsokaa noita sen huulia. Mikä voisi olla?
Keliakia?
Epäilen enemmän tomaattia? Eikös keliakia vaikuta vatsaan eikä huuliin?
Tomaatti on täysin mahdollinen tai sitten selleri tai palsternakka, ovat myös hyvin allergisoivia.
Tietääkö kukaan onko Eetu syönyt selleriä tai palsternakkaa talossa?
Oletteko seurannut mitä Eetu on syönyt?
Roope ei vissiin saanutkaan Markolta niin paljon läheisyyttä ku olis toivonut, nii vaihto Katin viereen
Vierailija kirjoitti:
Arttu ei taida ymmärtää kuinka nolaa itsensä koko kansan edessä antamalla tuon transun kiehnätä itsessään ja pompottaa miten haluaa.
Ei nolaa. 2020 sukupuolella ei enää ole merkitystä. Rakastuminen tai ihastuminen tai tukeminen kahden aikuisen välillä ei ole noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöyristyttävää kirjoitti:
Eikö tuotanto voi lopetta lopullisesti tuon raakkumisen (vanhan naisihmisen äänellä halveeraamisen)
Eetun naisiin kohdistama viha on silmiinpistävää.
Miten Eetu vihaa naisia, kun itse on?
Ensinnäkin Eetu on naisen vastakohta, eli mies. Toisekseen, moni oikea nainenkin on misogyyni/sovinisti, että miksei sitten naisille irvaileva mies olisi?
Sopii hyvin Artun ja Joelin esittämiin isäntä hahmoihin päätyä vällyjen väliin jonkun voimakkaan persoonan kanssa ja ennen kuin ehtii edes tajuamaan on jo naimisissa tämän kanssa. Näin on taas suomalainen mies huijattu naimisiin ilman että on sitä itse ehtinyt tajuamaan.
Ite oon hetero enkä tykkäis että mikään miestä esittävä otus lääppis kroppaani sängyssä. Mutta kuten todettu, olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoitan asiattomiksi kaikki viestit joissa öyhötetään "eetusta". Kaikki transvihamieliset sekopäät menkööt muualle riehumaan. Pilaatte tämän ketjun tuolla sairaalla rääynnällänne.
Eetu "Ella" on mies ja siksi häntä pitää kutsua miehen nimellä, eikä fantasianimellä. Naista tuosta ei koskaan tule vaikka ottaisi silarit ja teettäisi keinotekoisen aukon jalkoväliinsä.
Suomessa on viimeisen sadan vuoden sisään kastettu noin 15 miespuolista Ellaa:
https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp?L=1
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Kyllä häntä voi sanoa Ellaksi, jos kerran haluaa olla Ella. Niinhän kaikista muistakin ihmisistä käytetään lempinimeä, jos ihminen kertoo, että häntä sillä nimellä kutsutaan.
Eetuella on itse puhunut muista ”Neiti Näpsäkkänä” ja ”Suntiona” eli hän kannattaa linjaa, jonka mukaan ihmisiä voi kutsua miksi itse haluaa, kun nämä eivät ole paikalla.
No jos välttämättä haluat kerätä Ellalle kannattajia, jotka äänestävät hänet voittoon, niin antaa mennä vaan.
Miks Joel ei mee Katin viekkuun nukkumaan? Nehän on ihastuneita toisiinsa. Nyt sinne kerkes menee röhnöttämään rööriroope kun Joel on niin hidas liikkeissään.
Varmasti jollain on salatehtävä sabotoida tuo tehtävä. Epäilen Markoa tai Katia koska he mittasivat väärin. Uskon että viikkotehtävä onnistuu. Jos tulos ei mene 6660 kierrokseen niin bb kyllä keksii keinon että onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon hetero enkä tykkäis että mikään miestä esittävä otus lääppis kroppaani sängyssä. Mutta kuten todettu, olen hetero.
Mä olen alkanut epäilemään että Arttu luulee Ellan oikeasti olevan nainen. Ehkä siellä pohjoisessa ei ole tullut transihmisiä vastaan eikä hän edes tiedä tälläisten olemassaolosta. Mikään muu ei selitä tätä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoitan asiattomiksi kaikki viestit joissa öyhötetään "eetusta". Kaikki transvihamieliset sekopäät menkööt muualle riehumaan. Pilaatte tämän ketjun tuolla sairaalla rääynnällänne.
Eetu "Ella" on mies ja siksi häntä pitää kutsua miehen nimellä, eikä fantasianimellä. Naista tuosta ei koskaan tule vaikka ottaisi silarit ja teettäisi keinotekoisen aukon jalkoväliinsä.
Suomessa on viimeisen sadan vuoden sisään kastettu noin 15 miespuolista Ellaa:
https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp?L=1
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Kyllä häntä voi sanoa Ellaksi, jos kerran haluaa olla Ella. Niinhän kaikista muistakin ihmisistä käytetään lempinimeä, jos ihminen kertoo, että häntä sillä nimellä kutsutaan.
Eetuella on itse puhunut muista ”Neiti Näpsäkkänä” ja ”Suntiona” eli hän kannattaa linjaa, jonka mukaan ihmisiä voi kutsua miksi itse haluaa, kun nämä eivät ole paikalla.
Eetutytteli pitää kaikkien hyväksyä, mutta Eetutyllerön itsensä ei suinkaan tarvi suvaita yhtään ketään.
Tällaista ehdollista, yksipuolista ja puolueellista suvaitsevaisuutta nykyään jaanataan.
OP ja Paula on ihan tosi ärsyttävän oloisia ihmisiä. Negatiivisia läyhääjiä. Kumpikin joutais kotiin ja pian.