Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Nyt Sasa mustiksena kysyi Joelilta antaako Katin hieroa, ei saakeli tuota iilimatoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ella ei saa olla prinsessa, mutta Paula saa leikkiä äijäpuliukkojuoppoukkoa?
Miksei nainen saisi juopotella siinä missä äijätkin? Ei kai se juominen sukupuolesta ole kiinni.
No ei saa olla nainen äijämäinen jos ei saa mies olla naisellinen.
Totta kai saa olla! Ella saa olla ihan niin naisellinen mies kuin ikinä vain haluaa. On jo aikakin, että miesten sukupuoliroolit rikotaan, kun naisten vapautuminen tapahtui vuosikymmeniä sitten.
Paula on hyvä kun se on 'känniakka', todella viihdyttävä.
Siis mitä OP haluaa jauhaa Krisselle?
Keittiössä pyörimässä housut vaossa (pers.) Epähygieenisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella ja Roope pohtii nimeämisiä... Meneekö vähän kielletyn puolelle?
Siis kuinka kauan noi saa puhua nimeämisistä, ennen kuin BB puuttuu asiaan?
Kunnes ovat finaalikaksikko? Siinä tuotannolla meneekin sormi suuhun. Kumpi voittaa?
Ehkäpä äänet menevät tasan ja voittopotti jaetaan ja Elina hymyillen, mutta vakuuttavasti kertoo katsojille, että tällaista ei ole ennen BB:ssä nähty.
Ella ja Roope ei oo finaalikaksikko vaan anaalikaksikko.
Eivät kyllä pääse finaaliin astelemaan vaan anaaliin fistailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ellalla ole ikinä housuja jalassa? Aina esittelemässä laihoja rimppakinttujaan
Oletko kateellinen kun Ella on hoikka?
Mielestäni menee jo laihuuden puolelle tuo hänen "hoikkuus". Eikä ole naisellisia muotoja, ilmiselvästä syystä. Kateuskortti on siis aivan turha tässä kohtaa.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi oikeastaan sääliä tätä Ellaa, mutta olkoon, ei kai hän minunlaiseni sääliä kaipaa.
Ellalla tuntuu olevan hieman sellainen moodi, että hän näyttää, minkälainen on kaunis nainen, hän voittaa kaikki naiset kauneudellaan ja seksikkyydellään, kun hänelle vain annetaan mahdollisuus, niin hän näyttää millainen naisen pitää olla. Ja se hänen kuvansa naiseudesta on jonkinlainen barbin ja pumpattavan barbaran risteytys, joka on luotu vain miesten silmää ja käyttöä varten.
Tuolla talossa Ella leijailee kuplassaan ja tuo muiden hymistely, varovaisuus, ylikorrektius ja kummallinen 'kannustavuus' (oi kun olet nätti, ai kun olet hyvä, voi tuo sopii sinulle jne), joka saattaisi rehellisimpien korvaan kuulostaa valheellisuudelta, vain buustaa lisää, hän ikään kuin juopuu vallastaan. Hän ei ole saanut talon alfaa, se Marko on hänen reppanakaverinsa Roopen heiniä, mutta hyvännäköisimmän nyt kuitenkin, joka tottelevaisesti taipuu Ellan tahtoon kaikkien katsellessa tätä näytelmää uskaltamatta pukahtaa siitä mitään ääneen.
Jälleen kerran vaikuttaisi siltä, että poliittinen ylikorrektius, hymistely, jossa ihmistä ei nähdä jonkin leiman (oli se sitten ihonväri, seksualisuus tmv) takaa, vaan korotetaan hänet johonkin koskemattomuus-asemaan, vaikeuttaa sen ihmisen asemaa, ei suinkaan helpota. Jos Ellan motiivit itsensä hirvittävälle silpomiselle on näin köykäiset ja aikuiset ihmiset vielä tavallaan yllyttää, niin huhhuh. Ellahan on nyt nuoreuuden kukkeudessa, matka alaspäin (siis puhun ulkonäöstä) on jo alkanut, mutta hän haaveilee lisäleikkauksista ja tuntuu siltä, ettei hän ota ollenkaan huomioon vanhenemista. Miten käy kun ikää tulee, ja se ELlan himoitsema miesten katse ja huomio, vähenee takuuvarmasti?
Kun Ella ja Roope hihkuivat tänään kaikille jotka jaksoivat kuunnella, sloganiaan 'kaikki haluavat olla kuin me' - takuuvarmasti Ellan keksimä lause- niin valitettavasti se taitaa noissa nuorisolaisten tyhmemmällä ja pinnallisemmalla puolella olla aivan totta. Eiköhän siellä hehkuteta Ellaa, kuinka on kaunis ja ennen kaikkea rohkea. Ja samalla varmistetaan, että näitä itsensäsilpojia tulee jatkossa yhä enemmän. Ja sitten kadutaan, ja korjataan, ja paikkaillaan. Nauttikaa, tytöt, nauttikaa, ja naurakaa toisten kakkapöksyille, voi olla että aikuisena - hyvinkin pian - kuljette itse paskavaipoissa, kun kaikki falskaa, eikä mikään toimi.
Hyvin sanottu!!! Kiitos.
Kunpa joku uskaltaisi kirjoittaa tämän Facebookin Bb-ryhmissä, joissa vallitsee samanlainen hymistely ja Ellan sairaalloinen ylistys. Sieltä bannataan kyllä heti jokainen, joka tähän suuntaankaan uskaltaa vihjailla. Muut käyvät kimppuun jos vain sanot senkin että tuo ei ole nainen, tai että ei ne poikajalat ole mitenkään erikoiset, niitä on miesten pukuhuoneet samanlaisia rimppakinttuja täynnä nuorilla miehillä. Sinut naulataan joukolla seinälle ja kysytään miltä itse näytät, ja huudetaan että olet kateellinen ja sairas, sen jälkeen saat tietysti bannia. Sinun mollamaija jatketaan joukolla, etkä voi vastata mihinkään virheellisiin syytöksiin.
Katselen niissä ryhmissä kauhuissaan, miten jopa keski-ikäiset ylistävät tämän luisen anorektisen ja psyykkisesti sairaan pojan "uskomatonta kauneutta" mitä mahtavimmin sanakääntein. Luulisi jo keski-ikäisen tajuavan mitä tuhoa tuollainen nuorissa aiheuttaa.
Minä tajuan, mutta minähän olen vain tämän pojan "kauneudesta" kateellinen.
☹️Transnainen, seksuaali identiteetti naisen. Antaa olla semmonen kun on. Nimimerkillä yli keski-iän ohittanut valkoinen hetero nainen.
Kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat. Ellakin voisi ymmärtää sen.
Ella suhtautuu ilmeisen innokkaasti muotiin ja ulkonäköön. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Parikymppisenä tehty sukupuolielimiin kohdistuva kirurginen muutos on kuitenkin trauma keholle sekä mielelle. Puhumattakaan seksuaalisen nautinnon menettäämisestä.
Onneksi en aikoinaan päätynyt juuri aikuistuneen mustavalkoisuudella moiseen.
Ehjä keho on merkittävä osa hyvinvointia.
Samaa mieltä. Tuossa iässä olin sekaisin ja tunsin olevani ainutlaatuinen. Sitä korostaakseni halusin korjata sukupuoleni.
Taustalla oli vain vihaa niitä kohtaan, jotka eivät hyväksyneet minua.
En minä vartaloani vihannut.
Halusin vain näyttää niille, jotka olivat minua pilkanneet.
Ihan kuin Krisse olis joku selitysvelvollinen OP:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäiks tolla Eetulla uikkarit kotiin ja joutu lainaamaan naisten uimapuvun joltakin talon naiselta? Keneltä? Sasan puku olis kyllä ollu ainakin liian iso ja Kristiinan liian pieni. Oisko ollut Paulan tai Katin? Tietääkö joku?
Toivottavasti seuraat, kuinka paljon alapeukkuja nämä typerät juttusi keräävät. Mitä enemmän juttujasi jatkat, sitä enemmän meitä Ellan puolustajia löytyy.
Puolustakoot vaikka ketkä ja kuinka vimmoissaan, mutta taistelevat tuulimyllyjä ja luontoa vastaan. ;''D
No ENTÄ SITTEN? :D Sinulta menee ohjelman monet kivat jutut ja draamat ohi, kun länkytät vain tuota samaa levyä. Tuolle asialle emme nyt voi yhtään mitään. Minä ainakin mieluummin nautin realitystä kuin vaivaan päätäni sillä, kuka taistelee tuulimyllyjä ja luontoa vastaan. Onhan tuolla nähty vaikka millaista silikonibimboa ennenkin.
Itse olen jo kyllästynyt kaikkiin sateenkaarimarsseihin ja prideihin. Ottaa kuitenkin armottomasti hermoon, kun noiden vähämielisten sisäsiittoisten metsäläisten pitää tulla pilaamaan tämä ketju tuolla transfobiallaan ja jatkuvalla hokemisella ja floodaamisella.
Seli seli, ei normijärkisen tarvi olla mikään foobikko, jotta voi/ymmärtää kyseenalaistaa kyseenalaisen ja luonnottoman venkuloinnin. Eivät esim. eläimetkään harrasta mitään epäluonnollista transtoikkarointia.
Milloin Kati hieroo uutta kumppaniaan Joelia?
Noro kirjoitti:
Keittiössä pyörimässä housut vaossa (pers.) Epähygieenisen näköistä.
Joo pers e eellähän sitä ruokaa laitetaankin.
Mitä väliä sillä on vaikka olisi paljaalla pe r seellä, kun sillä ei kosketa ruokiin tai mihinkään.
Olet vissiin ihan yhtä älykäs kuin nuo asukkaat, jotka eivät osaa kelloa tai luulevat metrin olevan 60cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi oikeastaan sääliä tätä Ellaa, mutta olkoon, ei kai hän minunlaiseni sääliä kaipaa.
Ellalla tuntuu olevan hieman sellainen moodi, että hän näyttää, minkälainen on kaunis nainen, hän voittaa kaikki naiset kauneudellaan ja seksikkyydellään, kun hänelle vain annetaan mahdollisuus, niin hän näyttää millainen naisen pitää olla. Ja se hänen kuvansa naiseudesta on jonkinlainen barbin ja pumpattavan barbaran risteytys, joka on luotu vain miesten silmää ja käyttöä varten.
Tuolla talossa Ella leijailee kuplassaan ja tuo muiden hymistely, varovaisuus, ylikorrektius ja kummallinen 'kannustavuus' (oi kun olet nätti, ai kun olet hyvä, voi tuo sopii sinulle jne), joka saattaisi rehellisimpien korvaan kuulostaa valheellisuudelta, vain buustaa lisää, hän ikään kuin juopuu vallastaan. Hän ei ole saanut talon alfaa, se Marko on hänen reppanakaverinsa Roopen heiniä, mutta hyvännäköisimmän nyt kuitenkin, joka tottelevaisesti taipuu Ellan tahtoon kaikkien katsellessa tätä näytelmää uskaltamatta pukahtaa siitä mitään ääneen.
Jälleen kerran vaikuttaisi siltä, että poliittinen ylikorrektius, hymistely, jossa ihmistä ei nähdä jonkin leiman (oli se sitten ihonväri, seksualisuus tmv) takaa, vaan korotetaan hänet johonkin koskemattomuus-asemaan, vaikeuttaa sen ihmisen asemaa, ei suinkaan helpota. Jos Ellan motiivit itsensä hirvittävälle silpomiselle on näin köykäiset ja aikuiset ihmiset vielä tavallaan yllyttää, niin huhhuh. Ellahan on nyt nuoreuuden kukkeudessa, matka alaspäin (siis puhun ulkonäöstä) on jo alkanut, mutta hän haaveilee lisäleikkauksista ja tuntuu siltä, ettei hän ota ollenkaan huomioon vanhenemista. Miten käy kun ikää tulee, ja se ELlan himoitsema miesten katse ja huomio, vähenee takuuvarmasti?
Kun Ella ja Roope hihkuivat tänään kaikille jotka jaksoivat kuunnella, sloganiaan 'kaikki haluavat olla kuin me' - takuuvarmasti Ellan keksimä lause- niin valitettavasti se taitaa noissa nuorisolaisten tyhmemmällä ja pinnallisemmalla puolella olla aivan totta. Eiköhän siellä hehkuteta Ellaa, kuinka on kaunis ja ennen kaikkea rohkea. Ja samalla varmistetaan, että näitä itsensäsilpojia tulee jatkossa yhä enemmän. Ja sitten kadutaan, ja korjataan, ja paikkaillaan. Nauttikaa, tytöt, nauttikaa, ja naurakaa toisten kakkapöksyille, voi olla että aikuisena - hyvinkin pian - kuljette itse paskavaipoissa, kun kaikki falskaa, eikä mikään toimi.
Hyvin sanottu!!! Kiitos.
Kunpa joku uskaltaisi kirjoittaa tämän Facebookin Bb-ryhmissä, joissa vallitsee samanlainen hymistely ja Ellan sairaalloinen ylistys. Sieltä bannataan kyllä heti jokainen, joka tähän suuntaankaan uskaltaa vihjailla. Muut käyvät kimppuun jos vain sanot senkin että tuo ei ole nainen, tai että ei ne poikajalat ole mitenkään erikoiset, niitä on miesten pukuhuoneet samanlaisia rimppakinttuja täynnä nuorilla miehillä. Sinut naulataan joukolla seinälle ja kysytään miltä itse näytät, ja huudetaan että olet kateellinen ja sairas, sen jälkeen saat tietysti bannia. Sinun mollamaija jatketaan joukolla, etkä voi vastata mihinkään virheellisiin syytöksiin.
Katselen niissä ryhmissä kauhuissaan, miten jopa keski-ikäiset ylistävät tämän luisen anorektisen ja psyykkisesti sairaan pojan "uskomatonta kauneutta" mitä mahtavimmin sanakääntein. Luulisi jo keski-ikäisen tajuavan mitä tuhoa tuollainen nuorissa aiheuttaa.
Minä tajuan, mutta minähän olen vain tämän pojan "kauneudesta" kateellinen.
☹️Transnainen, seksuaali identiteetti naisen. Antaa olla semmonen kun on. Nimimerkillä yli keski-iän ohittanut valkoinen hetero nainen.
Joo minäkin olen keski-ikäinen nainen, enkä ikinä olisi niin tyhmä ja vastuuton, että kehuisin tuollasta ja ylistäisin vielä "kauniiksi naiseksi", mikä hän ei ole. Miltähän tuntuu nuorista oikeista tytöistä, jotka tuollasen kumisen luukasapojan ylistystä lukevat vanhempiensa ikäisten näppäimiltä. Minusta helvetin sairasta touhua. Mutta te ääliöthän ajattelette kai tekevänne jonkun suuren palveluksen kun nuolette tollasen kumihuulen persettä.
Kasva sinäkin oikeesti aikuiseksi ja mieti muutama kerta, ketä ja miksi kehut.Se eetun kehuminen on sellasta outoa öyhötystä, jonkunlainen massapsykoosi noissa ryhmissä.
Tervettä olisi rehellisesti vain todeta ettei tuo näytä poika näytä terveeltä, eikä ole tietenkään naisen muotoinenkaan, kun ei nainen ole, mutta tietenkin se olisi hirveä loukkaus ja epäkorrektia käytöstä, yhyy.
Parempi siis ettei kukaan sanoisi eetun ulkonäöstä puoleen ja toiseen yhtään mitään. Mutta kaunis hän kertakaikkiaan ei ole vaikka miltä kantilta katsoisi, pakkeloitu kuminaama. JUU OLEN TOSI KATEELLINEN NÄIN OIKEANA SYNNYTTÄNEENÄ NAISENA TUOLLE POJALLE JOKA EI KOSKAAN TULE LAPSIA KEHOSSAAN KANTAMAAN vaikka menkoista haaveileekin.
Oikeasti minua säälittää tommoiset ihmisrauniot, ja ärsyttää ja vituttaa aikuiset jotka pönkittävät sairaan nuoren harhoja.Ugh, olen puhunut.
Sulla on pahoja ongelmia ja olet päästäsi sairas mouhoaja. Mikähän saa ihmisen riehumaan tuolla tavoin.
Kateushan se on. Söisit vähemmän.
Kyllä se sairain on poika, joka epätoivoisesti yrittää keinotella itseään tytöksi tai päinvastoin, vaikka se on täysin epäluonnollista ja myös sula mahdottomuus. Joku vastuu pitäisi olla lääkäreilläkin.
Ykkösmotiivina hoidettaisiin ensin harhaishörhön yläpää terveeseen kuntoon, eikä tarjottaisi ollenkaan mitään luonnottomia, irvokkaita ja moraalittomia kirurgisia leikkelyjä, riipimyksiä ja hormonimyrkkyjä, vaikka moinen kyseenalainen pöyristyttävä puoskarointi valitettavasti on nykyään mahdollista.
Kommentoija kommentoi ihan asiallisesti ihmetellen, kun taas katteettonta ja loppuunkoluttua kateuskorttia ja syö kuin pikkulintu/vielä vähemmän -korttia heilutellut kommentoijan kommentoija (eipä mennä henkilökohtaisuuksiin, vaan pysytään aiheessa;) ei tuonut yhtään pätevää argumenttia, vaan nolosti penää pelkkää kritiikitöntä hymistelyä, hyssyttelyä ja denialismia sekä aiheettomia diagnooseja.
Asioista ei saa puhua niiden oikeilla nimillä totuudenmukaisesti, eikä saa sanoa perusteltuakaan mielipidettään, jos se on ns. "väärä" eli joukkohurmoksessa on yhdessä lässyttäen ihasteltava keisarin (olemattomia) uusia vaatteita, kuten hölmöt erään opettavaisen lasten sadun mukaan. Ko. sadussa vain lasten ja narrien (aitoja ja teeskentelemättömiä) suusta kuuli totuuden.
Mielestäni suvaitsematon ihminen ei välttämättä ole sairas, vaan suppeakatseinen, jonka ajatusmaailmaa hallitsee pitkälle kotikasvatus. Ehkä myös kyvyttömyys oppia uutta. Ihmiset ovat erilaisia, onneksi ja muiden latistavalla mielipiteellä ei ole merkitystä, jos arvosteltava on itse onnellinen eikä vahingoita muita. Kenenkään täällä ei pitäisi elää miellyttääkseen tappiin asti (konservatiivisia) vanhempiaan, tai muita, muuttamalla persoonaansa itse siitä kärsien. Ella on sitä, mitä hän itse haluaa nyt. Jos joku talossa on keisarin uusissa vaatteissa niin se on Sami. Tyyppi joka kovasti rakentaa gloria lumekuvaa itsestään siinä onnistumatta edes muille talolaisille, eskarisetä kaivelee muniansa ja on heittänyt mautonta alapään läppää, naimissa oleva uskovainen mies halusi panna Paulaa, mauton jatkuva läppänsä -joko saa näyttä munan- eskaloitui että näytti tuhnunsa tv:ssa, politiikan riemuvoitto jota mikään puolue tuskin kehtaisi ottaa riveihinsä, poishan se potkittiin. Mutta, tämä on viihdettä, jokaiselle jotain.
Paula alkoi bondaamaan Joelin kanssa 😅
Ai vttu kyllä noi on laiskoja paskoja. Nyt on keskiviikko ja porukka päättäny, että tämä on tässä 😆
Hyvä kun Kristiina selitti rehellisesti, että huomasi ettei Roope ole hänen tyylinen ihminen.
Kristiina mainitsi OP:lle että etäisimmät henkilöt Roope, Ella ja Sasa. Eikö tuosta voi päätellä että Krisse hyvinkin saattaisi antaa Ellalle nimeämispisteitä? Toivottavasti antaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäiks tolla Eetulla uikkarit kotiin ja joutu lainaamaan naisten uimapuvun joltakin talon naiselta? Keneltä? Sasan puku olis kyllä ollu ainakin liian iso ja Kristiinan liian pieni. Oisko ollut Paulan tai Katin? Tietääkö joku?
Toivottavasti seuraat, kuinka paljon alapeukkuja nämä typerät juttusi keräävät. Mitä enemmän juttujasi jatkat, sitä enemmän meitä Ellan puolustajia löytyy.
Puolustakoot vaikka ketkä ja kuinka vimmoissaan, mutta taistelevat tuulimyllyjä ja luontoa vastaan. ;''D
No ENTÄ SITTEN? :D Sinulta menee ohjelman monet kivat jutut ja draamat ohi, kun länkytät vain tuota samaa levyä. Tuolle asialle emme nyt voi yhtään mitään. Minä ainakin mieluummin nautin realitystä kuin vaivaan päätäni sillä, kuka taistelee tuulimyllyjä ja luontoa vastaan. Onhan tuolla nähty vaikka millaista silikonibimboa ennenkin.
Itse olen jo kyllästynyt kaikkiin sateenkaarimarsseihin ja prideihin. Ottaa kuitenkin armottomasti hermoon, kun noiden vähämielisten sisäsiittoisten metsäläisten pitää tulla pilaamaan tämä ketju tuolla transfobiallaan ja jatkuvalla hokemisella ja floodaamisella.
Seli seli, ei normijärkisen tarvi olla mikään foobikko, jotta voi/ymmärtää kyseenalaistaa kyseenalaisen ja luonnottoman venkuloinnin. Eivät esim. eläimetkään harrasta mitään epäluonnollista transtoikkarointia.
Mene nyt sivistämään itseäsi metsäläinen junttipullero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ellalla ole ikinä housuja jalassa? Aina esittelemässä laihoja rimppakinttujaan
Oletko kateellinen kun Ella on hoikka?
Mielestäni menee jo laihuuden puolelle tuo hänen "hoikkuus". Eikä ole naisellisia muotoja, ilmiselvästä syystä. Kateuskortti on siis aivan turha tässä kohtaa.
- eri
En oo kateellinen laihoille. Kypsässä iässä elopainoa n 75 kiloa ja 168.
No nyt juopot haukkuu Nikon itkijöitä ja Arttu ottaa varmaan sisäisesti itseensä kun on itkenyt koko viikon sen perään. :D