Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Öklöttäviä nuo juopot.
Millanenhan tuo Pt Paula on 55 vuotiaana?
Katuojassa?
Vierailija kirjoitti:
Monta Paula on juonut?
Vaikuttaa siltä että ois juonu jotain 8.
Paulalla on onneton viinapää, niin kuin Krisselläkin. Silti molemmat sanovat harrastavansa kunnon dokausta vapaa-aikanaan. Kaikki on ilmeisesti suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ellalla ole ikinä housuja jalassa? Aina esittelemässä laihoja rimppakinttujaan
Oletko kateellinen kun Ella on hoikka?
Nyt Eetu suuttuu ku Marko parittaa Arttua ja Paulaa 😂
Näkeekö jostain pelastuspisteiden tilanteen?
Mä niin odotan huomista kun tulee ilmotus että tehtävä epäonnistunu ja viikkobudjetti on joku 1,20€ :D Alkuperäset talolaiset on elänyt jo ihan tarpeeks kauan yltäkylläisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäiks tolla Eetulla uikkarit kotiin ja joutu lainaamaan naisten uimapuvun joltakin talon naiselta? Keneltä? Sasan puku olis kyllä ollu ainakin liian iso ja Kristiinan liian pieni. Oisko ollut Paulan tai Katin? Tietääkö joku?
Toivottavasti seuraat, kuinka paljon alapeukkuja nämä typerät juttusi keräävät. Mitä enemmän juttujasi jatkat, sitä enemmän meitä Ellan puolustajia löytyy.
Puolustakoot vaikka ketkä ja kuinka vimmoissaan, mutta taistelevat tuulimyllyjä ja luontoa vastaan. ;''D
No ENTÄ SITTEN? :D Sinulta menee ohjelman monet kivat jutut ja draamat ohi, kun länkytät vain tuota samaa levyä. Tuolle asialle emme nyt voi yhtään mitään. Minä ainakin mieluummin nautin realitystä kuin vaivaan päätäni sillä, kuka taistelee tuulimyllyjä ja luontoa vastaan. Onhan tuolla nähty vaikka millaista silikonibimboa ennenkin.
Itse olen jo kyllästynyt kaikkiin sateenkaarimarsseihin ja prideihin. Ottaa kuitenkin armottomasti hermoon, kun noiden vähämielisten sisäsiittoisten metsäläisten pitää tulla pilaamaan tämä ketju tuolla transfobiallaan ja jatkuvalla hokemisella ja floodaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku kertoa mitä Sini on kirjoitellut instagramiin tänään?
Sini ei usko ollenkaan, että Sasa tai Ella olis kateellisia Krisselle. Hänen mielestä kaikki ei vaan tule kaikkien kanssa toimeen. "Yllättäen" ei kuitenkaan kommentoinut Ellan tyyliä puhua Krissestä selän takana ja keksiä hänelle näitä hauskoja lisänimiä.
Sen jälkeen paasasi jostain kirjasta, josta etsi vastausta sille, miksi naiset kirjoittelee vihakommentteja muista naisista.
Osasi varautua negatiiviseen kirjoitteluun ja ymmärsi sen, että ihmiset kirjoittaa netissä BB-Sini hahmosta ja siitä, miten katsojat ovat tän hahmon nähneet itse. Eli katsojat eivät voi kirjoittaa hänestä, koska eivät häntä tunne.
Eli sanooko Sini vetäneensä roolia sen 9 päivää vai miksi yrittää etäännyttää itsensä omista teoista ja sanoista keksimällä tämän BB-Sini hahmon? Eli kaikki hänen tekemiset ja sanomiset oli hahmon tekosia, ei hänen itsensä. Ok Sini. Xd
Kiitos vastauksesta. Nyt ehkä vähän kaduttaa, että edes kysyin. Eihän Sini tietenkään näe mitään vikoja itsessään tai näe tehneensä väärin missään tilanteessa.
Jäi mieleen kun Sini kehuskeli talossa, että on mielestään keskivertoa parempi johtaja ja perustaa väitteensä siihen millaista palautetta on ihmisiltä saanut. Näitä bb-palautteita ei sitten kuitenkaan voi ottaa tosissaan missään muodossa. Mieskin järjesti Sinin pois talosta, eikä siitäkään voi mitään päätellä.
Eli vähän valikoidaan ihmisten sanomisia sen mukaan mikä kuulostaa itselle parhaalta.
Tuollainen toiminta on jotenkin niin ... en löydä edes sanoja.. ruokotonta? hävytöntä? kuvottavaa?
"mää oon huonommassa kunnossa menny töihin, tää oo mittään"
Paula on alkkis ja nolo äijäilijä pullistelija. Ihan pellehermanni.
Vierailija kirjoitti:
Minua hyvin kivuliaista ja runsaista menkoista kärsivänä oikeana naisena loukkaa valtavasti, että nuori poika luulee tietävänsä menkoista jotain ja vielä haaveilee niistä.
Minulla on helpot parin 2-3pv kivuttomat menkat, ja minua loukkaa myös toi eetu juttuineen.
Miksi Ella ei saa olla prinsessa, mutta Paula saa leikkiä äijäpuliukkojuoppoukkoa?
Pöyristyttävää kirjoitti:
Eikö tuotanto voi lopetta lopullisesti tuon raakkumisen (vanhan naisihmisen äänellä halveeraamisen)
Eetun naisiin kohdistama viha on silmiinpistävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ella ei saa olla prinsessa, mutta Paula saa leikkiä äijäpuliukkojuoppoukkoa?
Ella saa leikkiä prinsessaa. Hän vaan ei leiki, vaan on sitä mieltä, että hän on prinsessa. Paula tietää leikkivänsä poikamiestä eikä ole missään vaiheessa vaatinut, että muut pitäisi pakottaa hänen leikkiinsä mukaan. Se lähtee, joka lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ellalla ole ikinä housuja jalassa? Aina esittelemässä laihoja rimppakinttujaan
Oletko kateellinen kun Ella on hoikka?
Nyt sekoitat kaksi asiaa, anarektisen ja hoikan. Hoikka on kauniin sopusuhtainen ja anorektinen on alipainoinen, mikä ilmenee esim. pattipolvista. Kaikki tuki anorektikoille, kyseessä on vakava sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Pöyristyttävää kirjoitti:
Eikö tuotanto voi lopetta lopullisesti tuon raakkumisen (vanhan naisihmisen äänellä halveeraamisen)
Eetun naisiin kohdistama viha on silmiinpistävää.
Miten Eetu vihaa naisia, kun itse on?
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen saisi juopotella siinä missä äijätkin? Ei kai se juominen sukupuolesta ole kiinni.
OP kaipailis lisää juotavaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta Paula on juonut?
Vaikuttaa siltä että ois juonu jotain 8.
Paulalla on onneton viinapää, niin kuin Krisselläkin. Silti molemmat sanovat harrastavansa kunnon dokausta vapaa-aikanaan. Kaikki on ilmeisesti suhteellista.
Eikö hän kehunut juovansa kaikki pöydän alle? Hänhän retosteli miten oli laivalla huitaissut 16 drinkkiä peräjälkeen.
Paljon hän nyt on juonut, kun on ihan samassa kunnossa kuin kurpahtaneimmat pubiruusut sen jälkeen kun ovat aamusta asti tinanneet räkälässä valomerkkiin saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen saisi juopotella siinä missä äijätkin? Ei kai se juominen sukupuolesta ole kiinni.
No ei saa olla nainen äijämäinen jos ei saa mies olla naisellinen.
No ENTÄ SITTEN? :D Sinulta menee ohjelman monet kivat jutut ja draamat ohi, kun länkytät vain tuota samaa levyä. Tuolle asialle emme nyt voi yhtään mitään. Minä ainakin mieluummin nautin realitystä kuin vaivaan päätäni sillä, kuka taistelee tuulimyllyjä ja luontoa vastaan. Onhan tuolla nähty vaikka millaista silikonibimboa ennenkin.